• The First Day We Met ! ~ One Direction

2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?

||Rollen||

Jongens :

Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)

Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.

Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

[kga slapen nog 1 reactiewss]

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Niall Horan

'' Deze vraag komt van SchoneSlaper17 .. Hallo Jim ! Waar is Niall ?'' leest hij op . '' Haha Niall ligt naast mij'' Hij draait de laptp en ik zwaai even . '' That's my BigBoyy'' Hij komt dichter bij mij en ik glimlach '' Dear Jim ! wich colour has the ring ?'' vraagt iemand . ' White i think '' Ik gniffel en voor de camera laat ik de ring trots zien en doe het zelfde bij mij. 'wanneer gaan jullie trouwen?" ik glimlach. 'Rond de zomer is het plan, tenmiste dat hebben we tien minuten geleden gezegd' 'Niall hebben jij en Jim al seks gehad??" ik schiet in de lach. 'uhm ja' ik zegh er niet bij dat het vijf minuten geleden was

Jim Hendrikson

'wanneer gaan jullie trouwen?" ik glimlach. 'Rond de zomer is het plan, tenmiste dat hebben we tien minuten geleden gezegd' 'Niall hebben jij en Jim al seks gehad??" we schieten in de lach. 'uhm ja' zegt Niall . '' and it was amazayn !!'' roep ik blij uit . '' Sorry'' zeg ik . Maar het is wel de waarheid.

Niall

ll . '' and it was amazayn !!'' roept hij blij uit waardoot ik grinnikt . '' Sorry'' zegt hij en ik schud mijn hoofd. 'geen sorry het was de waarheid het was ook geweldig' glimlach ik.) ' gaan jullie in Jim zijn woonplaats, Ierland of London trouwen' ik kujk naar Jim. ' het enigste wat we wetem is dat we in de zomer willen gaan trouwen maar waar enzo weten we nog. We hopen dat kullie ons wel de dag gunnen en er zal echt wel wat fotos en filmpjes gemaakt worden. We gunnen jullie dat wel' glimlach ik.

Jim Hendrikson

'geen sorry het was de waarheid het was ook geweldig' glimlacht Niall ' gaan jullie in Jim zijn woonplaats, Ierland of London trouwen' Niall kijkt me aan ' het enigste wat we wetem is dat we in de zomer willen gaan trouwen maar waar enzo weten we nog. We hopen dat kullie ons wel de dag gunnen en er zal echt wel wat fotos en filmpjes gemaakt worden. We gunnen jullie dat wel' glimlacht hij . '' Haha en er is voor mijn Nialler lekker eten . '' zeg ik . '' Hey Jim ! Er zijn vandaag foto's van jou verschenen in een prinsessenjurk . Is dat een jurk die je gaat aantrekken op de trouwerij ?'' lees ik weer hard op . '' Haha nee Louis ik Niall en Eleanor waren aan het spelen . Niall was mijn prins en ik zijn prinses '' giechel ik . Ik pak de 2 kroontjes van mijn nacht kastje en zet er een op Niall's hoofd en de ander op de mijne

Pff pver n week weer schol

Niall
     . '' Haha en er is voor mijn Nialler lekker eten . '' zeg ik . '' Hey Jim ! Er zijn vandaag foto's van jou verschenen in een prinsessenjurk . Is dat een jurk die je gaat aantrekken op de trouwerij ?'' lees ik weer hard op . '' Haha nee Louis ik Niall en Eleanor waren aan het spelen . Niall was mijn prins en ik zijn prinses '' ik gnuffel vrplink.

Pke inspikoos

Jim Hendrikson

'' Jim wil je Niall zoenen ?'' lees ik weer. Ik draai Niall's hoofd mijn kan op en begin hem te zoenen . Direct zie je heel de inbox weer vol

Niall

'Jim wil je Niall zoenen!'grijnzend draai ik me om en we zoenen. Na de zpen kijk ik naar de laptop en word rood. ' wat vind je zk leuk aan Jim?' lees ik boor. 'hij is knap lief sexy zorgzaam ehmmmm gewoon mijn droomprins' zg ik glunderend. ' had je hrt aanzoek veraacht?' ik schud mijn hoofd. " in de ohtend zei ik dat ik wel graag met hem zou willen trouwen en toen bij Lou en El besloten we uit eten te gaan waar hij me ineens vroeg'

Jim Hendrikson

' wat vind je zo leuk aan Jim?' leest hij door. 'hij is knap lief sexy zorgzaam ehmmmm gewoon mijn droomprins' zegt hij glunderend. ' had je hrt aanzoek veraacht?' hij schud zijn hoofd " in de ohtend zei ik dat ik wel graag met hem zou willen trouwen en toen bij Lou en El besloten we uit eten te gaan waar hij me ineens vroeg'zei hij . '' Beste Jim en Niall willen jullie mijn naam zeggen ik heet Zayn.. '' lees ik hard op . '' Nou hahah Hoooooiii Zayn!!! Ben je lekker op vakantie met Becca ?'' vraag ik . Ik begin te lachen als ik een hand op mijn been voel . '' Dat kietelt Niall'' giechel ik

Niall

'' Beste Jim en Niall willen jullie mijn naam zeggen ik heet Zayn.. '''' Nou hahah Hoooooiii Zayn!!! Ben je lekker op vakantie met Becca ?'' vraagt hij. 'Zaynie roept ik uit en kietel Jim zijn boven been waardoor hij giechelt. "hoe is jullie vakantie daar?' vraag aik nieuwgierig

Jim Hendrikson

"hoe is jullie vakantie daar?' vraagt Niall ... '' Dan zou je hem moeten bellen Niall want de inbox word vol gespamt '' zeg ik . '' Hey Jim . Ik vind jullie zo leuk dat ik gewoon mijn huiswerk voor school niet maak hihi'' lees ik weer. '' Maar je moet wel je best doen op school ! Je wilt toch niet net zoals ik stoppen met school ? nou ja ik had een hele goede reden . Namelijk mijn Nialler. Maar ik wil niet dat jullie zulke fouten maken '' zeg ik wijs.

Niall

' ik ga eten palken' mompel ik en sta op. Ik maak twee kpppen warme choco en pak twee donuts erbij. Daarna loop ik terug en vang ik het woord shool nog op bij Jim.'Jim waar is Kristella eigenlijk?' vraag ik aan Jim

Jim Hendrikson

.'Jim waar is Kristella eigenlijk?' vraagt Niall. '' Die is denk ik op de bank aan het slapen'' zeg ik . Ik sta op en loop naar de bank waar ik haar zie slapen . '' Kijk . '' zei ik . Opeens schoot me iets te binnen . Ik heb helemaal geen boxer aan. '' Shit straks hebben hun mijn dinges gezien....'' zeg ik bang

Niall f f weg

' die lig te slapen op de bank' ik loop mee en zie bet. ' shit staraks hebben ze het gezien' zegt hij bangig . Ik ren terug en zie geen vage reavtiws. 'niemand heeft wat gezien' stel ik gerust e ren naar de kast voor een boxer en rijk hem aan. ' choco met marshmallows en ren donut boor meneer HOran' grijzend heef ik het hem. ' Jim Horan klinkt goed:

Jim Hendrikson

'niemand heeft wat gezien' stelt hij mij gerust en rent naar de kast voor een boxer en rijk hem aan. ' choco met marshmallows en ren donut boor meneer HOran' grijzend pak ik het aan. ' Jim Horan klinkt goed:zegt hij . '' Ja .. Niall Hendrikson ook wel . Maar ik ga toch liever voor Jim Horan'' zeg ik blij

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt