• het verhaalDit rollenspel speelt zich af op de Livermore high school. Eigenlijk is het een hele normale high school, er zitten normale leerlingen op die normale lessen volgen. De high school heeft 3 dansteams die mee doen aan wedstrijden, ze komen van de zelfde school maar eigenlijk zijn ze de grootste concurrenten van elkaar. Ze strijden allemaal om eerste te worden, zodat ze zichzelf de beste kunnen noemen van de school en mogen optreden bij het jaar bal als afsluiting van het schooljaar. Deze 3 teams bestaan nu al een paar jaar, maar omdat de huidige leden allemaal te oud worden, wilt de school de teams gaan vernieuwen, dus is de school op zoek naar een hele groep nieuwe dansers. De dansgroepen bepalen zelf op welke nummers ze dansen en hoe de dans er uitziet. Wie zal er dit jaar het beste zijn? dansgroep rood: So Seductive? of dansgroep geel: No comment? of ten slot dansgroep blauw: X-treme? Hoe gaan ze om met de onderlinge ruzie's? zal er gesaboteerd worden door dansers? worden sommige dansers op dansers van andere dansgroepen verliefd? het zal weer een jaar worden met verassende gebeurtenissen.

    invullen
    naam:
    bijnaam:
    leeftijd:[tussen de 16 en 20]
    dansstijl:[bijv. hiphop, klassiek, modern, jazz, breakdance etc.]
    uiterlijk omschrijving:[met foto]
    karakter:
    extra:

    meisjes: [9]
    - Isabel Indy Davids - xkimx124
    - Madison Brinley Diaz - stantuffo
    - Aubrey fine - AnoukXox
    - Danger Belle Katherine Liwe - Dangerx
    - Melody Jane Mccarter xHPlover
    - Li Xiang Yin Parker - wolfheart
    - Amaris Gwen oakley -europe
    - Deanelle Lauren Smith - Tomlinsonz
    -

    jongens: [9]
    - Samuel Elliot Rodrigues - Lumineers
    - Brian Daniël Smiths - AnoukXox
    - Matt Shane Malik - wolfheart
    - Tyler ''Ty'' Austin Melin - clairde
    - Leon Avange Riverdale - vlahos
    - Justin Benjamin Madden - KiliOfDurin
    - Aiden Blake Oakley - lumineers
    -
    -

    Als alle rollen zijn ingevuld, zal ik de groepen gaan indelen, door middel van lootjes trekken, waardoor het gewoon eerlijk zal gaan.
    De 3 dansgroepen bestaan uit 6 dansers, 3 jongens en 3 meisjes.


    regels:

    - minimaal 5 regels schrijven, als het een keertje eentje minder is, is dat niet erg, maar kom niet met maar 2 regels aan alsjeblieft
    - je mag maximaal 2 personages nemen.
    - als je iets off topic wilt zeggen doe dat dan tussen haakjes, om verwarringen te voorkomen.
    - geen perfecte personages
    - bespeel niet personages van andere personen, speel gewoon voor je eigen personages
    - maak er geen sneltrein van, lees elkaar posts goed!.
    - reserveringen blijven uiterlijk 5 dagen staan, anders vervallen ze.
    - Ik maak de topics, hou het leuk, en kom met vragen bij mij.
    - 16+ is toegestaan

    so seductive
    - Matt Shane Malik
    - Leon Avange Riverdale
    - Amaris Gwen oakley
    - Melody Jane Mccarter
    - Madison Brinley Diaz
    -

    no comment
    - Samuel Elliot Rodrigues
    - Brian Daniël Smiths
    - Isabel Indy Davids
    - Li Xiang Yin Parker
    - Danger Belle Katherine Liwe
    -

    x-treme
    - Aiden Blake Oakley
    - Justin Benjamin Madden
    - Deanelle Lauren Smith
    - Aubrey fine
    - Tyler ''Ty'' Austin Melin
    -

    het begin van het verhaal
    Alle leerlingen komen na de zomervakantie weer op school, ze moeten zich verzamelen in de grote theaterzaal, daar worden ze toegesproken door de rector, en word er voor de dansers genoemd in welke groepen ze komen, en welke oefen ruimtes ze zullen krijgen.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 19:26 ]

    Tomlinsonz schreef:
    [Wat kan ik met Deannelle doen? x3]


    (Naar Melody sturen ;))


    take me back to the basics and the simple life

    Tomlinsonz schreef:
    [Wat kan ik met Deannelle doen? x3]


    (Geen idee :'3 ik denk dat iedereen een beetje vast begint te zitten ,hopelijk komt de indeling snel )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    (Geen idee :'3 ik denk dat iedereen een beetje vast begint te zitten ,hopelijk komt de indeling snel )


    (Eens.)


    take me back to the basics and the simple life

    Raccoon schreef:
    (...)

    (Geen idee :'3 ik denk dat iedereen een beetje vast begint te zitten ,hopelijk komt de indeling snel )


    [ Inderdaad, en vooral kan ik amper iets aangezien er ook twee bij Deannelle en Samuel zijn gekomen ;x ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Justin Benjamin Madden
    Ik vond het zielig voor haar dat ze niet mocht doen waar haar hart in lag. Natuurlijk hadden ouders een grote invloed op hun kind, maar ik vond het niet kunnen dat ze zoiets deden. Bij haar vraag ging kk nog eens met mijn hand door mijn haren. "Ik dans klassiek ballet, al kan ik alles dansen wat je wil, van klassiek ballet, tot hiphop, tot breakdance en tot stijldansen, maar klassiek ballet vind ik toch het fijnst." Ik keek naar haar en toen weer naar het podium. Waarom schoten ze niet op? Ik wilde gewoon dansen, meer niet. Waarom mocht ik dat dan niet doen? Ik zuchtte en friemelde aan de linten van mijn spitzen. Ik knakte mijn tenen in mijn schoenen. Het was een fijn gevoel.


    Bowties were never Cooler

    Madison "Maddie" Brinley Diaz

    'Samuel, maar je mag me Sam noemen als je dat wilt.' Zegt de jongen. 'Oke, Sam.' 'Wanneer begint het nou.' Hoor is Samuel mopperen. Tja, dat vraag ik me ook af. Samuel zucht even, kijkt wat rond en vraagt dan 'Hoe lang doe je al breakdance?' 'Sinds dat allebei mijn ouders overleden zijn, dus al 3 jaar.' Ik kijk Samuel aan. 'En jij?' Vraag ik dan maar. Ik kijk naar de deur, is ie nog wel gesloten? Ja oke hij is nog dicht. Ik kijk naar me veters, zitten ze nog vast? Ja, ze zitten nog vast, maar toch maak ik ze los en strik ze opnieuw. En alweer gaan mijn ogen automatisch naar de deur, die nog steeds dicht zit. Ik begin kriebelig te worden van m'n dwangneurose en het heen en weer kijken van de deur naar m'n schoenen dus besluit ik om strak naar voren te kijken, recht in Samuel's ogen. Hij zal wel denken... Wat doet zij nou allemaal?


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    [ ik ga trouwens maandag een week op vakantie, ik heb wel wifi maar ik schrijf alleen 's avonds een stukje (: ]


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Samuel Elliot Rodrigues

    'Oke, Sam.' Zei Madison dan. 'Sinds dat allebei mijn ouders overleden zijn, dus al 3 jaar.' beantwoorde ze mijn vraag en ik beet even op mijn lip ,niet echt wetend wat te zeggen ,dus verlaat een zacht 'oh' geluidje mijn mond. Ik kon nu moeilijk vrolijk zeggen ,dat ze tenminste iets had om zich bezig mee te houden.
    'En jij?' vroeg ze me dan ,waardoor ik wakker word uit mijn gedachten. "Euhm ,ik weet niet precies hoelang ,maar toch al zo'n 5 of 6 jaar."zeg ik dan met een licht glimlachje. Ik herinnerde het me echt nog goed. Ik zat als kind vaak rond te klooien en keek altijd op naar de oudere ,tot op een gegeven moment ze het me zelf wilden leren ,het was echt gaaf ,maar helaas ben ik het jaar daarop verhuisd naar hier. Ik keek Madison even aan ,maar ze leek druk of nerveus? Iets wat ik niet echt kon plaatsen. Ze keek van de deur naar haar schoenen en dan weer naar de deur ,dan doet ze haar schoenen open en opnieuw dicht ,wat ik best vreemd vond ,maar ah ,ik vond vreemd ,leuker dan normaal. "Is er iets mis?"vroeg ik haar dan en keek haar schuin aan. Het kon ook altijd van de zenuwen zijn?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Madison "Maddie" Brinley Diaz.

    'Euhm, ik weet niet precies hoe lang, maar toch al zo'n 5 of 6 jaar.' Beantwoordt Samuel mijn vraag. 'Wauw dat is al best lang.' Zeg ik bewonderend. En dezelfde handelingen gebeuren weer, ik moet van mezelf naar de deur kijken, dus ik kijk naar de deur. Ik kijk naar me schoenen die ik vandaag al voor de 9e keer heb gestrikt binnen 1 uur. 'Is er iets mis?' Hoor ik Samuel vaag zeggen. Ik kijk van mijn schoenen naar de deur naar Samuel. Zal ik hem vertellen van mijn dwangneurose? De meisjes naast hem letten toch niet op en op de een of andere manier voel ik me bij hem, ondanks dat hij me lang noemde en ik dat haat, al een beetje vertrouwd. Misschien omdat we dezelfde dansstijl doen... 'Ik heb een dwangneurose.' Zeg ik zo zachtjes mogelijk tegen Samuel. 'Ik moet constant van mezelf checken of bijvoorbeeld de deur nog goed dichtzit, of dat mijn veters nog vastzitten, of dat alle knoopjes van mijn blouse nog dicht zitten, of ik me iphone wel vergrendeld heb, allemaal van dat soort dingen en als ik dat niet doe, dan krijg ik echt een rotgevoel,
    een soort van schuld. Ik word gedwongen door mijn hersens om deze handelingen te doen.' Ik kijk Samuel aan en wacht op zijn reactie.


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Samuel Elliot Rodrigues

    'Wauw dat is al best lang.'zei ze en ik knikte even. Bij mijn opmerking keek ze weer even naar haar schoenen en dan weer naar mij.Ze leek te twijfelen of ze het wel zou zeggen ,waardoor ik al begon te begrijpen dat het niet om zenuwen ging. 'Ik heb een dwangneurose.' zei ze zacht 'Ik moet constant van mezelf checken of bijvoorbeeld de deur nog goed dichtzit, of dat mijn veters nog vastzitten, of dat alle knoopjes van mijn blouse nog dicht zitten, of ik me iphone wel vergrendeld heb, allemaal van dat soort dingen en als ik dat niet doe, dan krijg ik echt een rotgevoel, een soort van schuld. Ik word gedwongen door mijn hersens om deze handelingen te doen.' legde ze uit. Als ze het zo uitlegde leek het net een vloek te zijn. "Klinkt niet bepaald prettig."mompel ik . Best wel rot voor haar ,want van haar ouders en nu nog die dwangneurose. "Is dat niet erg storend tijdens het dansen?"vroeg ik haar dan en verzette me weer een beetje. Tijdens het breakdansen ,moet je namelijk wel geconcentreerd zijn ,want als je truck mislukt ,kun je gauw je nek breken en verlamd zijn.Ik kreeg de rillingen er al van ,als ik eraan dacht. Nooit meer kunnen dansen ,sporten of zelfs mijn creativiteit uiten zou niet lukken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Madison "Maddie" Brinley Diaz.

    'Klinkt niet bepaald prettig.' Mompelt hij. 'Dat is het ook zeker niet.' Ik word soms helemaal gek van mezelf. 'Is dat niet erg storend tijdens het dansen?' 'Nee, op de een of andere manier heb ik het tijdens dansen niet. Dat is ook een van de redenen dat ik dans. Toen mijn ouders dood waren, begon de dwangneurose, ik werd gek van mezelf en snapte niet waarom ik die handelingen van mezelf moest doen. Op een dag zag ik een paar kinderen op straat breakdance. Ze deden de coolste truc's en ik was vet jaloers. Ik wou dat ook wel kunnen, dus begon ik op mijn kamer met wat simpele dansmoves. Ik was zo lekker bezig dat ik op een gegeven moment doorhad dat ik geen last meer had van m'n dwangneurose. Helaas kwam die weer terug toen ik stopte met dansen. Maar sinds die dag ben ik gaan dansen en heb ik mezelf steeds verder gebracht. En nu zit ik hier.' Ik lach even om mijn laatste zin die nogal dom klonk.


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Samuel Elliot Rodrigues

    'Dat is het ook zeker niet.'zei ze en ik knikte even begrijpelijk. 'Nee, op de een of andere manier heb ik het tijdens dansen niet. Dat is ook een van de redenen dat ik dans. Toen mijn ouders dood waren, begon de dwangneurose, ik werd gek van mezelf en snapte niet waarom ik die handelingen van mezelf moest doen. Op een dag zag ik een paar kinderen op straat breakdance. Ze deden de coolste truc's en ik was vet jaloers. Ik wou dat ook wel kunnen, dus begon ik op mijn kamer met wat simpele dansmoves. Ik was zo lekker bezig dat ik op een gegeven moment doorhad dat ik geen last meer had van m'n dwangneurose. Helaas kwam die weer terug toen ik stopte met dansen. Maar sinds die dag ben ik gaan dansen en heb ik mezelf steeds verder gebracht. En nu zit ik hier.' legde ze uit en ik beet even kort op mijn lip. "Het is goed dat dansen een uitweg voor je is."zeg ik gemeend met een zwak glimlachje. Dansen was een soort van geneesmiddel voor alles ,als je verdrietig of boos was , ook kun je er bij denken ,expressie uiten voor de anderen ,of voor jezelf. "Misschien gaat die dwangneurose later wel weer weg?"zeg ik bedenkelijk. Oké ik was geen dokter ,maar je kan het altijd hopen voor de ander.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Aiden Blake Oakley

    'Het gaat wel, ik heb steeds meer blessures aan mijn knie gekregen, het is nog een wonder dat ik mag blijven dansen' zei ze en ik beet even op mijn lip. "Je moet echt oppassen ,zus ,straks zit je nog de rest van je leven in een rolstoel. "zeg ik bezorgd.'En hoe gaat het met jouw dansstijl? vroeg ze me dan.
    "Ah ,gaat wel ,ik zit soms wel een beetje vast met de choreo ,maar voor de rest gaat alles goed."zeg ik .Ik zet me wat beter op de stoel en kijk eens vlug de zaal rond. Ik hield niet echt van drukte ,het haf me op de een of andere manier zenuwen.
    "Ik hoop dat ze snel beginnen."mompel iken zucht even.



    Amaris Qwen Oakley
    'Je moet echt oppassen zus, straks zit je nog de rest van je leven in een rolstoel' zegt hij bezorgd. 'Ja, ja, ik weet het, nou moet jij er ook niet over gaan beginnen, ik heb het al vaak genoeg gehoord' zeg ik tegen hem en ik lach even. 'Ah, gaat wel, ik zit soms wel een beetje vast met de choreo, maar voor de rest gaat alles goed' beantwoord hij mijn vraag, hoe het ging met zijn dansstijl. Ik zie hem op zijn stoel heen en weer schuiven, dan hoor ik hem mompelen 'Ik hoop dat ze snel beginnen'. Ik lach even en zeg dan tegen hem 'Jij kan ook echt niet stil zitten hé?' en ik moet weer grijnzen. Ja, ik ben in een vrolijke bui vandaag, Aiden blijkbaar minder.


    That is a perfect copy of reality.

    (waarop moet ik reageren?)

    xkimx124 schreef:
    (waarop moet ik reageren?)


    (Op Brian ,die was naar Isabel gegaan :3 + Wanneer komt de indeling? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH