• het verhaalDit rollenspel speelt zich af op de Livermore high school. Eigenlijk is het een hele normale high school, er zitten normale leerlingen op die normale lessen volgen. De high school heeft 3 dansteams die mee doen aan wedstrijden, ze komen van de zelfde school maar eigenlijk zijn ze de grootste concurrenten van elkaar. Ze strijden allemaal om eerste te worden, zodat ze zichzelf de beste kunnen noemen van de school en mogen optreden bij het jaar bal als afsluiting van het schooljaar. Deze 3 teams bestaan nu al een paar jaar, maar omdat de huidige leden allemaal te oud worden, wilt de school de teams gaan vernieuwen, dus is de school op zoek naar een hele groep nieuwe dansers. De dansgroepen bepalen zelf op welke nummers ze dansen en hoe de dans er uitziet. Wie zal er dit jaar het beste zijn? dansgroep rood: So Seductive? of dansgroep geel: No comment? of ten slot dansgroep blauw: X-treme? Hoe gaan ze om met de onderlinge ruzie's? zal er gesaboteerd worden door dansers? worden sommige dansers op dansers van andere dansgroepen verliefd? het zal weer een jaar worden met verassende gebeurtenissen.

    invullen
    naam:
    bijnaam:
    leeftijd:[tussen de 16 en 20]
    dansstijl:[bijv. hiphop, klassiek, modern, jazz, breakdance etc.]
    uiterlijk omschrijving:[met foto]
    karakter:
    extra:

    meisjes: [9]
    - Isabel Indy Davids - xkimx124
    - Madison Brinley Diaz - stantuffo
    - Aubrey fine - AnoukXox
    - Danger Belle Katherine Liwe - Dangerx
    - Melody Jane Mccarter xHPlover
    - Li Xiang Yin Parker - wolfheart
    - Amaris Gwen oakley -europe
    - Deanelle Lauren Smith - Tomlinsonz
    -

    jongens: [9]
    - Samuel Elliot Rodrigues - Lumineers
    - Brian Daniël Smiths - AnoukXox
    - Matt Shane Malik - wolfheart
    - Tyler ''Ty'' Austin Melin - clairde
    - Leon Avange Riverdale - vlahos
    - Justin Benjamin Madden - KiliOfDurin
    - Aiden Blake Oakley - lumineers
    -
    -

    Als alle rollen zijn ingevuld, zal ik de groepen gaan indelen, door middel van lootjes trekken, waardoor het gewoon eerlijk zal gaan.
    De 3 dansgroepen bestaan uit 6 dansers, 3 jongens en 3 meisjes.


    regels:

    - minimaal 5 regels schrijven, als het een keertje eentje minder is, is dat niet erg, maar kom niet met maar 2 regels aan alsjeblieft
    - je mag maximaal 2 personages nemen.
    - als je iets off topic wilt zeggen doe dat dan tussen haakjes, om verwarringen te voorkomen.
    - geen perfecte personages
    - bespeel niet personages van andere personen, speel gewoon voor je eigen personages
    - maak er geen sneltrein van, lees elkaar posts goed!.
    - reserveringen blijven uiterlijk 5 dagen staan, anders vervallen ze.
    - Ik maak de topics, hou het leuk, en kom met vragen bij mij.
    - 16+ is toegestaan

    so seductive
    - Matt Shane Malik
    - Leon Avange Riverdale
    - Amaris Gwen oakley
    - Melody Jane Mccarter
    - Madison Brinley Diaz
    -

    no comment
    - Samuel Elliot Rodrigues
    - Brian Daniël Smiths
    - Isabel Indy Davids
    - Li Xiang Yin Parker
    - Danger Belle Katherine Liwe
    -

    x-treme
    - Aiden Blake Oakley
    - Justin Benjamin Madden
    - Deanelle Lauren Smith
    - Aubrey fine
    - Tyler ''Ty'' Austin Melin
    -

    het begin van het verhaal
    Alle leerlingen komen na de zomervakantie weer op school, ze moeten zich verzamelen in de grote theaterzaal, daar worden ze toegesproken door de rector, en word er voor de dansers genoemd in welke groepen ze komen, en welke oefen ruimtes ze zullen krijgen.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 19:26 ]

    Europe schreef:
    (...)


    Amaris Qwen Oakley
    'Je moet echt oppassen zus, straks zit je nog de rest van je leven in een rolstoel' zegt hij bezorgd. 'Ja, ja, ik weet het, nou moet jij er ook niet over gaan beginnen, ik heb het al vaak genoeg gehoord' zeg ik tegen hem en ik lach even. 'Ah, gaat wel, ik zit soms wel een beetje vast met de choreo, maar voor de rest gaat alles goed' beantwoord hij mijn vraag, hoe het ging met zijn dansstijl. Ik zie hem op zijn stoel heen en weer schuiven, dan hoor ik hem mompelen 'Ik hoop dat ze snel beginnen'. Ik lach even en zeg dan tegen hem 'Jij kan ook echt niet stil zitten hé?' en ik moet weer grijnzen. Ja, ik ben in een vrolijke bui vandaag, Aiden blijkbaar minder.


    Aiden Blake Oakley

    'Ja, ja, ik weet het, nou moet jij er ook niet over gaan beginnen, ik heb het al vaak genoeg gehoord' zei ze en ik grinnikte even kort.Omdat ik me wat verzet had moest Amaris lachen ,waardoor ik haar vragend aankijk. 'Jij kan ook echt niet stil zitten hé?' grijnsde ze waardoor ik automatisch teruggrijns.
    "Alleen als ik me verveel en ongeduldig ben."zeg ik schouder ophalend en dan komt eindelijk de rector om de groepen bekend te maken ,hij begon de eerste groep af te lezen en ,toen ik Amaris haar hoorde ,wist ik al bijna zeker dat we niet samen zaten. Mijn naam werd pas afgelezen bij de laatste dansgroep x-treme.
    Er werd verzocht naar de oefenruimte te gaan van je dansgroep. Ik sta op en heef Amaris een snelle knuffel. "Veel plezier en als er iets is ,kun je me altijd bellen of sms'en."zeg ik tegen haar ,waarna ik haar los laat en de theaterzaal uitga om vervolgens richting de danszaal te gaan.

    Samuel Elliot Rodrigues

    Madison stelde zich ook voor aan de jongen en daarna kwam de rector op het podium. Ik schoof nog eens op mijn stoel en luisterde dan. Hij begon met dat gebrabbel en ,daarna begon hij met de groepen voor te lezen. Madison zat daar dus bij en bij de groep No comment ,las hij mijn naam als eerste voor ,ook Isabel en Dan en nog andere mensen ,die ik niet echt ken.En bij de laatste groep zat Deannelle.
    Als er word gezegd dat mijn dansgroep hier bleef ,bleef ik lekker op mijn stoel zitten. "Veel succes."glimlach ik naar Madison en daarna keek ik naar Isabel en Dan ,die naast me zaten.

    (iemand voor Aiden of Sam? :3 )

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 20:02 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Madison "Maddie" Brinley Diaz.
    Ik zie Samuel wat beter in zijn stoel gaan zitten en draai me dan om om te zien dat de rector de groepen bekend aan het maken is. Oh, ik zit dus in so seductive... Maar ik ken nog niemand in die groep... Uiteraard zitten Aubrey en Samuel in een andere groep. Ik baal maar draai me om naar Samuel. 'Veel succes.' Glimlacht hij naar mij, 'Ja jij ook, ik zie je nog wel.' Zeg ik , ik pak me tas en doe mijn veters voor de laatste keer los en daarna weer vast, ik draai me om en ik geef Samuel een knipoog en loop naar de gymzaal waar mijn groep gaat repeteren.


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Isabel Indy Davids

    'En hoe gaat het met jou? Al een vriendje? Of loop je nog steeds weg te zwijmelen bij de poster van Zac Efron?' zegt brian plagend tegen mij. Ik kijk hem nep boos aan. ''Nee heb geen vriendje, en loop ook niet weg te zwijmelen bij een poster van zac efron'' zeg ik tegen hem. ''En samuel had dit nooit mogen weten'' zeg ik plagend. Dan gaan opeens alle lichten uit en verschijnt de rector op het podium, en gaat de dansgroepen bekent maken. Ik wiebel wat heen en weer op de stoel, in dansgroep 1 zat ik niet maar madison wel. Dan word dansgroep 2 bekent gemaakt, als eerste hoor ik de naam samuel, dan hoor ik brian en dan hoor ik mijn eigen naam en nog 2 andere namen. Ik kijk samuel en brian beide aan en er verschijnt een glimlach op mijn mond. ''Oh mijn god, wat een ellende ik zit bij jullie in een groep, this is gonna be fun'' zeg ik plagend tegen de jongens en zak ook wat onderuit, aangezien onze groep hier moet blijven.

    Brian Daniël Smiths
    Isabel kijkt me nep boos aan. ''Nee heb geen vriendje, en loop ook niet weg te zwijmelen bij een poster van zac efron. En samuel had dit nooit mogen weten'' zegt ze dan plagend. 'Oh, ik wist niet dat jij geheimen hebt? Sinds wanneer? We hebben héél wat tijd in te halen mevrouw Davids.' Zeg ik en Dan gaan opeens alle lichten uit en verschijnt de rector op het podium, en gaat de dansgroepen bekent maken. in dansgroep 1 zat ik niet maar madison wel. Dan word dansgroep 2 bekent gemaakt, als eerste hoor ik de naam samuel, dan hoor ik mijn naam en dan hoor ik Isabel en nog 2 andere namen. Er verschijnt een glimlach bij Isabel op haar mond en hetzelfde gebeurd bij mij. Ik zat dan wel niet bij Melody, maar ach. Ik kende tenminste een paar mensen. ''Oh mijn god, wat een ellende ik zit bij jullie in een groep, this is gonna be fun'' Zegt ze plagend en ik zeg meteen. 'pff, Jij moet eerder medelijden met ons hebben! Verschrikkelijk dit. Samuel, we dumpen haar later wel, wees maar niet bang.' Zeg ik tegen Samuel en Isabel en ik prik haar in d'r zij.

    Aubrey Fine
    "Dat het niet makkelijk was, betekend niet dat ik mijn dromen op ga geven voor een paar pestkoppen. Natuurlijk is het een zwaar leven als jongen op ballet, maar ik wil dit zo graag en kan het ook. Dan ga ik echt niet opgeven." Zegt hij en ik haal mijn schouders op . Tjaa, iedereen zijn eigen mening.Dan gaan opeens alle lichten uit en verschijnt de rector op het podium, en gaat de dansgroepen bekent maken.Ik hoor dat ik bij Benjamin in de groep zit en ben wel blij. Ik ken tenminste iemand. Jammer genoeg niet bij Madison, maar ach.. "Kom, dan gaan we naar de zaal." Zegt Benjamin en hij staat op. Ik knik pak mijn tas en zeg 'Let's go.' Dan loop ik alvast voor hem uit naar de danszaal benieuwd voor de andere jongen en het meisje.

    [Is er iemand in de gymzaal van so seductive waar Madison heen kan?]


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Melody Jane McCarter.

    Na een tijdje gaat het licht uit en gaan de spots naar het podium. De rector komt aanlopen en het wordt geleidelijk stil. Als de rector de groepen bekent maakt hoor je wat gefluister. Ik zit in de groep die als eerst bekend werd gemaakt. So seductive. We moesten naar de gymzaal. Ik sta op en pak mijn tas. Er lopen al wat leerlingen weg en ik loop met de rij waar ik zat weg. Als ik uit het theater ben vraag ik me af waar ik heen moet. Ik ben hier niet bekend en weet dus ook niet waar de gymzaal is.


    take me back to the basics and the simple life

    Stantuffo schreef:
    [Is er iemand in de gymzaal van so seductive waar Madison heen kan?]


    Melody, maar die is nog niet in gymzaal.


    take me back to the basics and the simple life

    Samuel Elliot Rodrigues

    'Ja jij ook, ik zie je nog wel.' zei ze ,waarna ze haar schoenen nog eens open deed ,om vervolgens opnieuw te strikken. Ze stond op haf me een knipoog en verliet de zaal dan. Ik glimlachte even en richtte me weer op Isabel en Dan. ''Nee heb geen vriendje, en loop ook niet weg te zwijmelen bij een poster van zac efron. En samuel had dit nooit mogen weten'' zei Isabel plagend en ik keek hun geamuseerd aan. 'Oh, ik wist niet dat jij geheimen hebt? Sinds wanneer? We hebben héél wat tijd in te halen mevrouw Davids.' zei Dan en ik grinnikte even"Dus had jij een Zac Efron poster ,mooi dat ik dat nu ook weer weet."grijns ik plagend. ''Oh mijn god, wat een ellende ik zit bij jullie in een groep, this is gonna be fun'' ze Isa dan weer plagend terug tegen ons. 'pff, Jij moet eerder medelijden met ons hebben! Verschrikkelijk dit. Samuel, we dumpen haar later wel, wees maar niet bang.' zei Dan ,dan en ik lachte even om zijn opmerking. "Dumpen die handel."grijs ik plagend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [ Iemand voor Deannelle? ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [Deanelle kan naar de danszaal lopen? Daar loopt Aubrey nu met Benjamin naartoe, dan kunnen ze elkaar onderweg tegenkomen ofzo?]

    AnoukXox schreef:
    [Deanelle kan naar de danszaal lopen? Daar loopt Aubrey nu met Benjamin naartoe, dan kunnen ze elkaar onderweg tegenkomen ofzo?]


    (Aiden is ook onderweg naar de danszaal :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    PotterheadMe schreef:
    (...)

    Melody, maar die is nog niet in gymzaal.
    [ik zie dat melody nog bij de deur staat, dan komt madison daar ook heen oke?]


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Stantuffo schreef:
    (...) [ik zie dat melody nog bij de deur staat, dan komt madison daar ook heen oke?]


    Jupp.


    take me back to the basics and the simple life

    Madison "Maddie" Brinley Diaz.
    Ik loop naar de deur van de theaterzaal en ik zie een meisje bij de deur staan. Ze kijkt een beetje verdwaald om zich heen, ze weet vast niet waar ze heen moet. 'Hoi hoi, Ik ben Madison, maar noem me maar Maddie. Kan ik je helpen?' Ik kijk haar aan met een glimlachje. Misschien zit ze ook wel in so seductive... Ik bekijk het meisje even. Niet heel erg lang, ongeveer 10 cm kleiner dan ik, mooie lange bruine haren en mooie glanzende ogen. Leuk meisje dacht ik bij mezelf. Wel een aardige uitsraling, ik hoor de mensen enthousiast achter me praten.


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    [Ik post zo wel een stukje dat ze onderweg is :} }


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.