• Zie dit artikel: http://www.telegraaf.nl/prive/21778614/__Harry_Styles_onthult_bedpartners__.html

    Ik ben benieuwd wat jullie hier van vinden.
    Het kan een stunt zijn om van zijn imago af te komen, maar misschien geloof ik het ook wel gewoon en is de pers gewoon ^$%@*&#$^ lullig dat ze zo'n stom beeld van die arme jongen hebben geschetst.

    Offtopic: aub geen haatreacties over 1D o.i.d. Ik merk dat de laatste tijd steeds vaker stom wordt gereageerd op dit soort topics. Als je ze stom vindt, reageer dan gewoon niet. Thanks :)


    SHABOOYA

    Oud. Ik heb het niet eens gelezen en ik weet dat het er 2 zijn.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik geloof inderdaad dat het hij het niet met heel veel meiden/vrouwen heeft gedaan maar twee vind ik ook moeilijk te geloven, eerlijk gezegd. Waarschijnlijk door het beeld dat van hem is geschetst door de media.


    Physics is awesome

    De titel is weer lekker scheef om lezers te trekken. (cat) Van het artikel zelf dan.
    Nou ja, ik snap niet dat mensen zich hier druk om gaan maken.


    Your make-up is terrible

    Oh, dat heb ik gisteren gezien. Was best verbaasd dat het maar 2 waren.


    -

    Nogal onnodig dat 'ie dat gaat vertellen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Al heeft ie' d'r 200 gehad, moet hij weten. Meer kans voor mij ^^
    Nee maar ik wist dat ie' er 2 heeft gehad, vind 't een beetje te persoonlijk om te gaan verkondigen though..

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 20:13 ]


    To infinity and beyond •

    Dus? Who the hell cares?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    Dus? Who the hell cares?

    Doorgedraaide fans natuurlijk (cat)


    -

    En wacht whut: "met maar twee mensen in mijn hele leven". Maar? Sinds wanneer is dat maar? Wees blij dat je iets gehad hebt :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zo'n 'stom' beeld van die 'arme' jongen? Ten eerste: als je zulke persoonlijke informatie met de pers deelt, moet je niet bang zijn voor commentaar. Ten tweede: so what, het is misschien minder dan je zou verwachten van een jongen waar duizenden fangirls op geilen, maar kan het iemand wat schelen met hoeveel mensen hij seks heeft gehad.


    i put the fun in funeral

    Vivere schreef:
    Al heeft ie' d'r 200 gehad, moet hij weten. Meer kans voor mij ^^
    Nee maar ik wist dat ie' er 2 heeft gehad, vind 't een beetje te persoonlijk om te gaan verkondigen though..


    Ik heb het interview gelezen en de interview(st)er vroeg maar door:
    "Meer dan honderd?"
    "Meer dan vijftig?"
    "Minder dan vijftig?"
    Ik had nogal medelijden met hem toen ik het las, waarschijnlijk werd ‘ie gewoon boos en heeft hij het gezegd, in andere interviews werd er namelijk ook naar gevraagt en toen reageerde hij niet ;3

    Ik had eerder 8 verwacht dan 2 :')


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Thysia schreef:
    (...)

    Ik heb het interview gelezen en de interview(st)er vroeg maar door:
    "Meer dan honderd?"
    "Meer dan vijftig?"
    "Minder dan vijftig?"
    Ik had nogal medelijden met hem toen ik het las, waarschijnlijk werd ‘ie gewoon boos en heeft hij het gezegd, in andere interviews werd er namelijk ook naar gevraagt en toen reageerde hij niet ;3


    Beetje jammer dat die jongen weer zo onder druk wordt gezet. Dit soort vragen hoor je niet te stellen dat is te prive, vind ik dan.


    To infinity and beyond •

    Super interessant dit.


    -

    Dus nog 98 te gaan Harry.


    Alleen maar tranen van geluk