• het verhaalDit rollenspel speelt zich af op de Livermore high school. Eigenlijk is het een hele normale high school, er zitten normale leerlingen op die normale lessen volgen. De high school heeft 3 dansteams die mee doen aan wedstrijden, ze komen van de zelfde school maar eigenlijk zijn ze de grootste concurrenten van elkaar. Ze strijden allemaal om eerste te worden, zodat ze zichzelf de beste kunnen noemen van de school en mogen optreden bij het jaar bal als afsluiting van het schooljaar. Deze 3 teams bestaan nu al een paar jaar, maar omdat de huidige leden allemaal te oud worden, wilt de school de teams gaan vernieuwen, dus is de school op zoek naar een hele groep nieuwe dansers. De dansgroepen bepalen zelf op welke nummers ze dansen en hoe de dans er uitziet. Wie zal er dit jaar het beste zijn? dansgroep rood: So Seductive? of dansgroep geel: No comment? of ten slot dansgroep blauw: X-treme? Hoe gaan ze om met de onderlinge ruzie's? zal er gesaboteerd worden door dansers? worden sommige dansers op dansers van andere dansgroepen verliefd? het zal weer een jaar worden met verassende gebeurtenissen.

    invullen
    naam:
    bijnaam:
    leeftijd:[tussen de 16 en 20]
    dansstijl:[bijv. hiphop, klassiek, modern, jazz, breakdance etc.]
    uiterlijk omschrijving:[met foto]
    karakter:
    extra:

    meisjes: [9]
    - Isabel Indy Davids - xkimx124
    - Madison Brinley Diaz - stantuffo
    - Aubrey fine - AnoukXox
    - Danger Belle Katherine Liwe - Dangerx
    - Melody Jane Mccarter xHPlover
    - Li Xiang Yin Parker - wolfheart
    - Amaris Gwen oakley -europe
    - Deanelle Lauren Smith - Tomlinsonz
    -

    jongens: [9]
    - Samuel Elliot Rodrigues - Lumineers
    - Brian Daniël Smiths - AnoukXox
    - Matt Shane Malik - wolfheart
    - Tyler ''Ty'' Austin Melin - clairde
    - Leon Avange Riverdale - vlahos
    - Justin Benjamin Madden - KiliOfDurin
    - Aiden Blake Oakley - lumineers
    -
    -

    Als alle rollen zijn ingevuld, zal ik de groepen gaan indelen, door middel van lootjes trekken, waardoor het gewoon eerlijk zal gaan.
    De 3 dansgroepen bestaan uit 6 dansers, 3 jongens en 3 meisjes.


    regels:

    - minimaal 5 regels schrijven, als het een keertje eentje minder is, is dat niet erg, maar kom niet met maar 2 regels aan alsjeblieft
    - je mag maximaal 2 personages nemen.
    - als je iets off topic wilt zeggen doe dat dan tussen haakjes, om verwarringen te voorkomen.
    - geen perfecte personages
    - bespeel niet personages van andere personen, speel gewoon voor je eigen personages
    - maak er geen sneltrein van, lees elkaar posts goed!.
    - reserveringen blijven uiterlijk 5 dagen staan, anders vervallen ze.
    - Ik maak de topics, hou het leuk, en kom met vragen bij mij.
    - 16+ is toegestaan

    so seductive
    - Matt Shane Malik
    - Leon Avange Riverdale
    - Amaris Gwen oakley
    - Melody Jane Mccarter
    - Madison Brinley Diaz
    -

    no comment
    - Samuel Elliot Rodrigues
    - Brian Daniël Smiths
    - Isabel Indy Davids
    - Li Xiang Yin Parker
    - Danger Belle Katherine Liwe
    -

    x-treme
    - Aiden Blake Oakley
    - Justin Benjamin Madden
    - Deanelle Lauren Smith
    - Aubrey fine
    - Tyler ''Ty'' Austin Melin
    -

    het begin van het verhaal
    Alle leerlingen komen na de zomervakantie weer op school, ze moeten zich verzamelen in de grote theaterzaal, daar worden ze toegesproken door de rector, en word er voor de dansers genoemd in welke groepen ze komen, en welke oefen ruimtes ze zullen krijgen.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 19:26 ]

    (AnoekXox: reageer je weer met Brian? Dan kan ik ook verder :))


    take me back to the basics and the simple life

    [ had ik allang gedaan ;] ik doe het wel even quoten]

    AnoukXox schreef:
    Brian Daniël Smiths
    Ik wrijf even pijnlijk over mijn hoofd en laat een harde zucht horen. Dan hoor ik een vaag 'hey' naast mij en vraag ik me af wie en waarom tegen mij praat. Ik kijk naast me en bedenk dat ik naast een meisje ben gaan zitten, waartegen ik 'hey' zei. Dan hoor ik nog iets en ik laat de woorden tot me bezinken. Wauw, wat heb ik last van een kater. Ik had gisteren een feest bij vrienden, om onze laatste vakantiedag te vieren. Verder herinner ik me er niet meer echt veel van. Oja, toch wel. Veel drank. Een leuk meisje. Lucie? Heb ik haar nummer wel gevraagd? 1 ding is zeker. Zoveel bier moet ik nooit meer drinken. Ik wend me weer tot het meisje en glimlach naar haar. 'Brian Daniël Smiths is de naam. Mijn midden naam interesseert je natuurlijk niets, maar ik word liever Daniël genoemd. En hoe mag ik jou noemen?' Vraag ik dan aan het meisje en ik pak haar hand om hem te schudden. Terwijl ik dat doe , bekijk ik het meisje even goed. Lang bruin haar. Leuke ogen, schattige lach.. Hmm, niet verkeerd. Doordat ik haar bekijk heb ik haar hand net iets te lang vast en ik trek hem weer trek terwijl ik goed ga zitten. 'Ze mogen wel opschieten met die bekendmaking, want ik word gek in deze volle zaal met al die mensen.'

    [um samuel, deann en isabel, ik weet niet of jullie gezien hadden maar Madison is naar jullie toegekomen, haha]


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    (Daarna had ik weer. Gepost..)


    take me back to the basics and the simple life

    xHPlover schreef:
    Melody Jane MCCarter.

    'Brian Daniël Smiths is de naam. Mijn midden naam interesseert je natuurlijk niets, maar ik word liever Daniël genoemd. En hoe mag ik jou noemen?' Vraagt de jongen naast me. Hij pakt mijn hand en schud hem. Hij bekijkt me en als hij merkt dat hij mijn hand nog vast heeft trekt hij hem snel terug. Hij glimlacht schattig. "Ik heet Melody Jane McCarter." 'Ze mogen wel opschieten met die bekendmaking, want ik word gek in deze volle zaal met al die mensen.' Ik glimlach. "Daar ben ik het helemaal mee eens." Ik ga weer zo zitten dat ik recht vooruit kijk. Er is nog niemand op het podium en ik zie nog een paar plekjes vrij.
    Ik vraag me eigenlijk af waarom Brian naast me is komen zitten.


    Brian Daniël Smiths
    Het meisje naast me heet dus Melody. Melody glimlacht als ik zeg dat ik hier gek word en ze zegt dat ze het er helemaal mee eens is. Dan kijkt ze weer vooruit en word er een tijdje niets gezegd. 'Dus welke soort dans beoefen je?' Vraag ik dan maar om de stilte te verbreken en ik wend me weer tot Melody. 'Ik doe hiphop.' Zeg ik dan maar alvast en ik keek naar mijn outfit. Ik heb een t-shirt aan, iets wat ik meestal niet doe, maar het wat vandaag té heet voor een hoodie. Ik zet mijn muts af en haal een hand door mijn warrige haar. Had ik nu maar gel ingedaan.


    [sorry had het net gezien]

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 20:48 ]

    Melody Jane McCarter.

    Hij vraagt me welke dansstijl ik doe en zegt dat hij hip-hop doet. Ik glimlach. 'Ik ook!' Zeg ik blij. Blij dat we gespreksstof hebben. Ik draag sneakers, een vleten spijkerbroek en een wat losser hempje. Ik draag nooit make-up. We vallen weer stil en kijken allebij een tijdje vooruit. Dan vraag ik 'wanneer denk je dat ze gaan beginnen? Het duurt nu wel erg lang.' Mijn telefoon trilt en ik kijk even. Een smsje van mijn tante. Of het goed gaat en ik al weet in welke dansgroep ik zit. Ik tik even snel terug dat het goed gaat en ik nog niet weet in welke groep ik zit.


    take me back to the basics and the simple life

    Brian Daniël Smiths
    Melody roept blij uit dat ze ook hiphop doet en ik begin te lachen. 'Nou dan hebben dus in elk geval iets gemeen, behalve dat we allebei knap zijn natuurlijk.' ik knipoog naar haar en dan vraagt ze: ''wanneer denk je dat ze gaan beginnen? Het duurt nu wel erg lang.'' Ze had gelijk, het duurde inderdaad lang. Misschien was nog niet iedereen er? 'Kan je goed dansen? En Ik zou het niet weten, maar zo erg is wachten met mij toch niet? Anders ga ik wel weer gewoon hoor.' Ik pak mijn rugzak alvast en kijk Melody uitdagend aan terwijl ik op mijn lip bijt. Ik vond het nog wel gezellig. Ik hoop dat ik bij haar in de groep kom, dan ken ik tenminste nog iemand een beetje.

    Justin Benjamin Madden
    Ik schrok zelf een beetje toen zij zo sprong van schrik. Ik schudde snel mijn hoofd toen ze vroeg of ik haar wilde laten schrikken. Dat wilde ik dus echt niet. ik was al slecht met meisjes, of mensen in het algemeen, dus ze laten schrikken wilde ik echt niet. Ik pakte voorzichtig haar hand en schudde zacht. Nu herrinderde ik haar. Aubrey. Ik was nogsteeds een ukkie als ze geen hakken droeg, maar nu voelde ik me echt klein. Ik glimlachte toen ze me leek te herrinderen. "Ik herrinderde jou ook niet, dus het maakt niet uit. Laten we gaan zitten. Ik denk dat het zo gaat beginnen." Ik keek rond en zag al veel mensen zitten. Ik haalde een hand door mijn zwarte krullen en speelde een beetje ongemakkelijk met het bandje van mijn rugzak. Ik was echt geen held met mensen of meisjes. Ik had geen idee wat te doen. Tijdens het dansen kon ik alles aan, maar erbuiten kon ik niets.


    Bowties were never Cooler

    Melody.

    Hij vraagt of ik goed kan dansen en of wachten met hem nou zo erg is. Ook zegt hij dat hij ook kan gaan. Hij pakt zijn tas en kijkt me lichtelijk uitdagend aan terwijl hij op zijn lip bijt. 'Nee. Van mij hoef je niet weg hoor.' Even later vervolg ik op zijn vraag of ik goed kan dansen. 'geen idee. ik let er niet op en denk anders vaak dat ik alles fout en slecht doe.'Ik krijg dat zinnetje niet uit mijn hoofd. 'Behalve dat we allebei knap zijn.' Ik vraag me waarom hij dat nu al zegt en krijg het dus maar niet uit mijn hoofd. Spieken hoop ik dat ik bij hem kom omdat hij me echt een aardige vriend lijkt en concurrenten en vriendschap niet goed samen gaan. Ook is hij de enige die ik hier ken.


    take me back to the basics and the simple life

    Brian Daniël Smiths
    'Nee van mij hoef je niet weg hoor.' Zegt Melody en ik zeg mijn tas op de grond. Ik wrijf over mijn hoofd alsof ik opgelucht ben en zak weer onderuit op mijn stoel terwijl ik Melody aankijk. 'geen idee. ik let er niet op en denk anders vaak dat ik alles fout en slecht doe.' Zegt ze dan als antwoord op mijn vraag of ze goed kan dansen. 'Ah, je bent dus een perfectionist.' Gok ik. 'Maar iedereen denkt wel dat hij iets fout doet en meestal valt dat nog wel mee.' Het is alweer stil en weer weet ik niet wat ik moet zeggen. Wat een beetje awkward is. Ik haat stiltes. 'Wanneer ben je begonnen met dansen?' Vraag ik dan. Ik verveelde me echt. Ik kijk naar een kerel naast me, die niet zo vrolijk kijkt. 'Het enthousiasme spat er hier vanaf.' Fluister ik in Melody's oor.

    Melody Jane McCarter.

    'Ah, dan ben je dus een perfectionist.' Zegt hij en ik voel me een paar seconden beledigd maar bedenk me dan dat het waarschijnlijk waar is omdat ik alles oefen tot het er voor mij goed uitziet. Ik zwijg.hij zegt nog iets wat met het vorige te maken heeft en ik zeg niks terug. Na een stilte kijk Brian even opzij naar een jongen/man die niet echt vrolijk kijkt. 'Het enthousiasme spat er hier van af' fluistert Heijn mijn oor. Ik glimlach. Het is hier inderdaad niet zo gezellig. 'Wanneer ben je eigenlijk begonnen met dansen?' Vraag ik in de hoop de stilte te verbreken, stilte's zijn stom. Ik heb dan altijd het gevoel dat niemand me mag aangezien niemand op dat moment tegen me praat..


    take me back to the basics and the simple life

    Stantuffo schreef:
    [um samuel, deann en isabel, ik weet niet of jullie gezien hadden maar Madison is naar jullie toegekomen, haha]


    (Oeps sorry ^^' ,ik zal zo mijn post aanpassen ;) Sorry ,er was een vriendin van me hier en daarna mijn familie ,dus had ik maar snel iets gepost. )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aubrey Fine
    Hij schudde zijn hoofd toen ik vroeg of hij me wou laten. Toen pakte hij voorzichtig mijn hand aan en schudde hem zacht. "Ik herrinderde jou ook niet, dus het maakt niet uit. Laten we gaan zitten. Ik denk dat het zo gaat beginnen." Zei hij met een glimlach en hij keek rond. Ik deed hetzelfde en zag dat hij met zijn rugzak speelde. 'Ja laten we gaan zitten.' Zeg ik dan terwijl ik voor hem uitloop naar voren, waar nog wat plekken vrij zijn. Die van mij en Maddie bijvoorbeeld. Ik ga daar weer zitten en zeg dan tegen hem: 'Maar nu weet ik nog steeds niet hoe je heet..' Ik kijk hem vragend aan. Ik ben benieuwd of ik bij hem of Madison in de groep kom. Dat zou leuk zijn, dan ken ik al iemand.

    Brian Daniël Smiths
    Melody kijkt een beetje beledigd en ik zeg snel 'Ik bedoel dat niet slecht hoor! Dat ben ik zelf ook, zo word je wel de beste.' Melody glimlacht om wat ik in haar oor fluisterde. 'Wanneer ben je eigenlijk begonnen met dansen?' Vraagt ze dan aan mij en ik begin te lachen. 'Ik dacht dat ik dat zojuist aan jou had gevraagd?' Ik grijns naar haar, maar begin dan te vertellen. 'Toen ik zeven was, ben ik begonnen met jazz. Ik werd ermee gepest omdat het een vorm van ballet is, en dat doen meer meisjes. Ik was er juist trots op. Ik mocht al die knappe meiden liften en al die andere jongens uit mijn klas waren er gewoon jaloers op. Maar toch stopte ik ermee. Toen ik negen was ben ik helemaal gestopt met dansen en op mijn tiende ben ik hiphop gaan doen. En jij?

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 21:45 ]

    Melody Jane McCarter.

    'Toen ik zeven was, ben ik begonnen met jazz. Ik werd ermee gepest omdat het een vorm van ballet is, en dat doen meer meisjes. Ik was er juist trots op. Ik mocht al die knappe meiden liften en al die andere jongens uit mijn klas waren er gewoon jaloers op. Maar toch stopte ik ermee. Toen ik negen was ben ik helemaal gestopt met dansen en op mijn tiende ben ik hiphop gaan doen. En jij? Vraagt en vertelt hij. ' ik ben zo'n beetje begonnen met dansen toen ik kon lopen en ging op mijn 5e op ballet. Toen ik 10 was ben ik met hip-hop begonnen maar bleef ik ook ballet volgen. Ik toonde steeds meer belangstelling en interesse in hip-hop en stopte met ballet om meer lessen te kunnen volgen. En op mijn 13e kwam ik er achter dat de sprongen bij ballet een handige basis en een mooi contrast vormden met hip-hop.' Vertel ik glimlachend


    take me back to the basics and the simple life