• het verhaalDit rollenspel speelt zich af op de Livermore high school. Eigenlijk is het een hele normale high school, er zitten normale leerlingen op die normale lessen volgen. De high school heeft 3 dansteams die mee doen aan wedstrijden, ze komen van de zelfde school maar eigenlijk zijn ze de grootste concurrenten van elkaar. Ze strijden allemaal om eerste te worden, zodat ze zichzelf de beste kunnen noemen van de school en mogen optreden bij het jaar bal als afsluiting van het schooljaar. Deze 3 teams bestaan nu al een paar jaar, maar omdat de huidige leden allemaal te oud worden, wilt de school de teams gaan vernieuwen, dus is de school op zoek naar een hele groep nieuwe dansers. De dansgroepen bepalen zelf op welke nummers ze dansen en hoe de dans er uitziet. Wie zal er dit jaar het beste zijn? dansgroep rood: So Seductive? of dansgroep geel: No comment? of ten slot dansgroep blauw: X-treme? Hoe gaan ze om met de onderlinge ruzie's? zal er gesaboteerd worden door dansers? worden sommige dansers op dansers van andere dansgroepen verliefd? het zal weer een jaar worden met verassende gebeurtenissen.

    invullen
    naam:
    bijnaam:
    leeftijd:[tussen de 16 en 20]
    dansstijl:[bijv. hiphop, klassiek, modern, jazz, breakdance etc.]
    uiterlijk omschrijving:[met foto]
    karakter:
    extra:

    meisjes: [9]
    - Isabel Indy Davids - xkimx124
    - Madison Brinley Diaz - stantuffo
    - Aubrey fine - AnoukXox
    - Danger Belle Katherine Liwe - Dangerx
    - Melody Jane Mccarter xHPlover
    - Li Xiang Yin Parker - wolfheart
    - Amaris Gwen oakley -europe
    - Deanelle Lauren Smith - Tomlinsonz
    -

    jongens: [9]
    - Samuel Elliot Rodrigues - Lumineers
    - Brian Daniël Smiths - AnoukXox
    - Matt Shane Malik - wolfheart
    - Tyler ''Ty'' Austin Melin - clairde
    - Leon Avange Riverdale - vlahos
    - Justin Benjamin Madden - KiliOfDurin
    - Aiden Blake Oakley - lumineers
    -
    -

    Als alle rollen zijn ingevuld, zal ik de groepen gaan indelen, door middel van lootjes trekken, waardoor het gewoon eerlijk zal gaan.
    De 3 dansgroepen bestaan uit 6 dansers, 3 jongens en 3 meisjes.


    regels:

    - minimaal 5 regels schrijven, als het een keertje eentje minder is, is dat niet erg, maar kom niet met maar 2 regels aan alsjeblieft
    - je mag maximaal 2 personages nemen.
    - als je iets off topic wilt zeggen doe dat dan tussen haakjes, om verwarringen te voorkomen.
    - geen perfecte personages
    - bespeel niet personages van andere personen, speel gewoon voor je eigen personages
    - maak er geen sneltrein van, lees elkaar posts goed!.
    - reserveringen blijven uiterlijk 5 dagen staan, anders vervallen ze.
    - Ik maak de topics, hou het leuk, en kom met vragen bij mij.
    - 16+ is toegestaan

    so seductive
    - Matt Shane Malik
    - Leon Avange Riverdale
    - Amaris Gwen oakley
    - Melody Jane Mccarter
    - Madison Brinley Diaz
    -

    no comment
    - Samuel Elliot Rodrigues
    - Brian Daniël Smiths
    - Isabel Indy Davids
    - Li Xiang Yin Parker
    - Danger Belle Katherine Liwe
    -

    x-treme
    - Aiden Blake Oakley
    - Justin Benjamin Madden
    - Deanelle Lauren Smith
    - Aubrey fine
    - Tyler ''Ty'' Austin Melin
    -

    het begin van het verhaal
    Alle leerlingen komen na de zomervakantie weer op school, ze moeten zich verzamelen in de grote theaterzaal, daar worden ze toegesproken door de rector, en word er voor de dansers genoemd in welke groepen ze komen, en welke oefen ruimtes ze zullen krijgen.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 19:26 ]

    [Mijn topics]


    Bowties were never Cooler

    (mijn topics :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lumineers schreef:
    (mijn topics :3 )


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Lumineers schreef:
    (mijn topics :3 )

    [mijn topics]

    [Mijn topics]


    That is a perfect copy of reality.

    Europe schreef:
    [Mijn topics]


    take me back to the basics and the simple life

    Aiden Blake Oakley

    Ik aaide nog vlug eens Bandit ,mijn hond en nam daarna een croissant van de tafel. Tj ,was bezig met werken ,maar hij ging wel door hebben dat ik naar school was. Ik stak het broodje in mijn mond en nam mijn schooltas ,waarna ik de deur uitga. School ,mijn laatste jaar. Ik kon niet wachten tot ik weg was van school ,het was saai en ik zat er al lang genoeg ,en ik had ook al vaak genoeg gedubbeld in het lager. Terwijl ik wat over straat slenter haal ik een pakje sigaretten uit mijn broekzak en steek er eentje aan ,waarna ik een hijs nam. Wel had ik me ingeschreven in een danswedstrijd ,wat ik wel weer leuk vond en ik hoopte ook dat ik bij mijn kleine zusje zat. Ik had haar niet vaak gezien deze zomervakantie aangezien ik ,niet graag naar mijn ouders ga . Ze zeurden constant en mochten me toch niet. Ik neem nog een hijs en gooide dan mijn sigaret weg om vervolgens een kauwgompje in mijn mond te steken. Na zo'n kwartiertje wandelen ,bereik ik eindelijk de school .Zoals ieder jaar moesten we naar de theater zaal wat ik dan ook maar doe.

    Samuel Elliot Rodrigues

    Ik neem een hapje van mijn appel terwijl ik lekker op mijn gemak door de straten zit te skaten . Nieuw schooljaar en een nieuwe start ,na een hele preek van mijn ouders en leerkrachten heb ik lekker de helft van mijn vakantie gespendeerd op zomerkamp ,wat me best wel geholpen heeft met mijn taalprobleem en mijn wiskundig gebrek ,maar hetgene wat ik het meest heb gemist zijn mijn vrienden en het dansen. Echt het was daar saai. Ik ga met een hand door mijn bruine haren en daarna draai ik linksaf richting school.
    Als we daar zijn ga ik van mijn board af en houd die vast ,waarna ik die dan opberg in mijn schooltas . Als dat in orde ik ga ik richting de theater zaal en zoek achter iemand die ik ken.

    (Iemand voor Aiden of Samuel :3 ? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Justin Benjamin 'Benji' Madden
    Met mijn rugzak op mijn rug liep ik richting het schoolgebouw. Mijn passen waren lichtvoetig en stil. Ik had geen zin in school, maar het was nou eenmaal iets wat moest. Voor de eerste dag had ik netjes een strak donkerblauw overhemd met korte mouwen met een zwarte skinny jeans aan en mijn eeuwige gympen. Mijn overhemd had de bovenste paar knoopjes open. Eenmaal in het deprimerende gebouw zag ik op het grote prikbord in de hal hangen dat ik naar het theater moest. Ik zuchtte en haalde een hand door mijn haren voor ik mijn weg daarnaartoe zette. School zat erg in de weg van het dansen en mijn vechtsporten. Toch moest ik het goed afronden, want als een carrière als danser en anders nog als vechter op niets zouden uitlopen zou ik toch naar de universiteit moeten om een echt vak te leren. Ik liet mijn hakken eens in de zoveel stappen op de grond tikken om nog wat afleiding te krijgen van de stilte. Eenmaal in het theater, dat langzaam vol stroomde, vond ik een donker plekje in een hoekje achteraan en ging daar zitten met mijn rugzak, waarin alleen mijn dansschoenen en spitzen en wat tape en een flesje water zaten, op mijn schoot.

    [Justin zit achterin in het theater in het donker. Maar er wat van zou ik zeggen]

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 20:22 ]


    Bowties were never Cooler

    Amaris Qwen Oakley
    Aangezien ik redelijk dichtbij school woon, loop ik naar school toe. Ik loop zonder nog iets tegen mijn ouders te zeggen de deur uit, op weg naar school. Gisteravond heb ik een grote ruzie gehad met mijn ouders over mijn broer. Ik loop naar mijn school en als ik aankom zie ik mijn broer nog nergens. Ik loop de theaterzaal in en ik zie mijn broer daar staan. 'Broertjee!' roep ik achter hem, en ik spring op zijn rug. Ik heb hem gemist, ik vond het jammer dat ik hem deze vakantie nauwelijks gezien had, maar ja, mijn ouders haten hem, en mij zeer zeker ook. Dat komt omdat we allebei dansers zijn geworden, en dus niet wat zij wouden dat we zouden worden.


    That is a perfect copy of reality.

    Aubrey Fine
    Ik zit in de auto en ik staar naar buiten. Vandaag moesten we ons verzamelen in de theaterzaal. 'We krijgen vandaag te horen in welke dansgroep we zitten.' Mompel ik ongeïnteresseerd tegen mijn moeder die meteen geërgerd 'Wat schat? Praat duidelijk en beleefd alsjeblieft.' Zegt. Ik zucht en herhaal het. Dit keer luid en duidelijk. 'Nou mooizo lieverd. Ik ben benieuwd. Vertel me vanmiddag alles!' Zegt mijn moeder dan en ik negeer haar. Ik heb altijd een ochtendhumeur en ben niet zo spraakzaam nu. Eenmaal aangekomen bij school stap ik uit en pak mijn all star tas. 'Ciao mam.' Zeg ik en ik loop op mijn zwarte pumps met een strikje weg. 'Dag lieverd! En je weet het, doe je best!' Roept mijn moeder me nog na. Ik loop rechtstreeks naar de theaterzaal- die nu al aardig vol zit- en ga een beetje vooraan zitten. Ik wil niets missen. Ik ga een beetje eenzaam zitten en sla mijn benen over elkaar. Just like a real lady. Ik had niet echt vrienden om bij te gaan zitten, doordat ik op school alleen bezig was met school en dans, en in mijn vrije tijd.. Tja, ook met dans. Ik wacht geduldig in de hoop dat iemand naast me komt zitten en ik niet alleen blijf.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 14:15 ]

    Melody Jane McCarter.

    Ik loop snel de de deur uit en hijs mijn vrolijke felroze gekleurde tas op mijn schouder. Omdat ik ver van school woon ga ik met de bus. Ik ren snel naar de bushalte waar mensen staan te dringen om naar binnen te willen. Als ik binnenkom ga ik meteen zitten. Er was redelijk voorin nog een plekje. Na ongeveer een kwartiertje gereden te hebben spring ik vrolijk de bus uit. Met verende passen loop ik richting het schoolgebouw. Mijn bruinen haren deinen vrolijk mee. Op straat is het erg druk. Eenmaal in de school aangekomen zie ik dat ik naar het theater moet en loop ik daar dus ook heen. Als ik daar binnenstap zie ik dat ik een van de laatsten ben. Ik ga ergens in het midden zitten. Er is naast mij nog 1 plek vrij. Er blijven kinderen binnenkomen maar niet heel veel. Langzaam raken de stoelen leeg en zie ik dat er nog maar een paar plaatjes over zijn. 1tje naast mij en een paar plekjes voor en achter me. Ik begin zenuwachtig te worden. De dansgroepen worden vandaag ingedeeld.


    take me back to the basics and the simple life

    Aiden Blake Oakley

    'Broertjee!' hoorde ik iemand achter me roepen ,ik herkende de stem als duizenden ,Amaris. Niets veel later voelde ik haar mijn rug opspringen ,waardoor ik even moest lachen. "Amaris!"zeg ik vrolijk ,ik laat haar van mijn rug glijden ,zodat ze naast me staat en ik haar een knuffel kon geven.
    "Hoe gaat het met mijn lieve zusje?"vroeg ik haar met een grijnsje. Ja ik had haar nu al een tijdje niet meer gezien en ik had haar echt gemist.
    Ik woelde even door haar bruine haren en grijnsde dan. Veel mensen dachten dat wij geen familie waren ,want eigenlijk lijken Amaris en ik niet echt veel op elkaar qua uiterlijk. Zij had bruine haren ,die van mij waren blond ,haar ogen waren wel exact hetzelfde als van mij en dan nog het karakter van ons dat wat anders was. "Niet te veel problemen gehad thuis?"vroeg ik haar dan met een redelijk bezorgde ondertoon in mijn stem. Ik hoopte van niet ,want onze ouders konden nogal bot en afkrakend zijn. één van de redenen ,waarom ik dus weg ben van huis.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Amaris Qwen Oakley.
    'Nog veel problemen gehad thuis?' vraagt hij nadat hij mij een knuffel had gegeven. 'Ehm, juist heel veel, de hele vakantie door, alleen maar ruzies over het dansen, jou, dat ik jou achter na ga, dat jij een verkeerde invloed op me hebt etc. Oh, en pa heeft me een aantal keer geslagen, en onze moeder deed er niks tegen. Ik wou dat ik bij jou kon wonen' zeg ik dan tegen hem. Ik geef hem even een glimlach. 'Zeg, wordt is wat kleiner jij' zeg ik dan tegen hem en ik lach even. Ik ben zelf ook niet klein, maar hij is gewoon te lang, helaas. 'Hoe gaat het trouwens met mijn lieve broertje die me heeft achtergelaten bij hun ouders?' vraag ik dan aan hem en ik lach even.


    That is a perfect copy of reality.

    Madison "Maddie" Brinley Diaz

    gehaast ren ik naar mijn broers kamer. 'WAKKER WORDEN EVAN!' Schreeuw ik in het gezicht van mijn slapende broer. Mijn broer is 19 en we wonen samen in een appartment sinds onze ouders 4 jaar geleden zijn omgekomen in een auto ongeluk. 'IK MOET NAAR SCHOOL SCHIET OP' Schreeuw ik nog eens. Evan sjokt naar de badkamer en maakt zich klaar. 15 minuten daarna zitten we in mijn broers auto opweg naar school. 'Ga je nog wat leuks doen vandaag op school?' Vraagt Evan. 'Mwah, we krijgen te horen in welke dansgroep je komt.' 'Oh leuk...' Zegt Evan met een zucht. 2 jaar geleden heb ik allebei mijn armen gebroken door een stunt met breakdance, sindsdien is mijn broer geen liefhebber van dansen. Als we bij de school arriveren zeg ik Evan gedag en loop naar binnen. Ik weet dat we bij de theaterzaal moeten verzamelen dus loop ik daarheen. Als ik binnenkom zie ik dat er best al wat mensen zijn. Dan besluit ik maar om vooraan te zitten naast een meisje met pumps aan. Op haar pumps zit een strikje. Niet echt mijn typ maar ik ga er maar gewoon naast zitten. 'Hoi.' zeg ik tegen haar.


    Don't cry because it's over, smile because it happened.