• het verhaalDit rollenspel speelt zich af op de Livermore high school. Eigenlijk is het een hele normale high school, er zitten normale leerlingen op die normale lessen volgen. De high school heeft 3 dansteams die mee doen aan wedstrijden, ze komen van de zelfde school maar eigenlijk zijn ze de grootste concurrenten van elkaar. Ze strijden allemaal om eerste te worden, zodat ze zichzelf de beste kunnen noemen van de school en mogen optreden bij het jaar bal als afsluiting van het schooljaar. Deze 3 teams bestaan nu al een paar jaar, maar omdat de huidige leden allemaal te oud worden, wilt de school de teams gaan vernieuwen, dus is de school op zoek naar een hele groep nieuwe dansers. De dansgroepen bepalen zelf op welke nummers ze dansen en hoe de dans er uitziet. Wie zal er dit jaar het beste zijn? dansgroep rood: So Seductive? of dansgroep geel: No comment? of ten slot dansgroep blauw: X-treme? Hoe gaan ze om met de onderlinge ruzie's? zal er gesaboteerd worden door dansers? worden sommige dansers op dansers van andere dansgroepen verliefd? het zal weer een jaar worden met verassende gebeurtenissen.

    invullen
    naam:
    bijnaam:
    leeftijd:[tussen de 16 en 20]
    dansstijl:[bijv. hiphop, klassiek, modern, jazz, breakdance etc.]
    uiterlijk omschrijving:[met foto]
    karakter:
    extra:

    meisjes: [9]
    - Isabel Indy Davids - xkimx124
    - Madison Brinley Diaz - stantuffo
    - Aubrey fine - AnoukXox
    - Danger Belle Katherine Liwe - Dangerx
    - Melody Jane Mccarter xHPlover
    - Li Xiang Yin Parker - wolfheart
    - Amaris Gwen oakley -europe
    - Deanelle Lauren Smith - Tomlinsonz
    -

    jongens: [9]
    - Samuel Elliot Rodrigues - Lumineers
    - Brian Daniël Smiths - AnoukXox
    - Matt Shane Malik - wolfheart
    - Tyler ''Ty'' Austin Melin - clairde
    - Leon Avange Riverdale - vlahos
    - Justin Benjamin Madden - KiliOfDurin
    - Aiden Blake Oakley - lumineers
    -
    -

    Als alle rollen zijn ingevuld, zal ik de groepen gaan indelen, door middel van lootjes trekken, waardoor het gewoon eerlijk zal gaan.
    De 3 dansgroepen bestaan uit 6 dansers, 3 jongens en 3 meisjes.


    regels:

    - minimaal 5 regels schrijven, als het een keertje eentje minder is, is dat niet erg, maar kom niet met maar 2 regels aan alsjeblieft
    - je mag maximaal 2 personages nemen.
    - als je iets off topic wilt zeggen doe dat dan tussen haakjes, om verwarringen te voorkomen.
    - geen perfecte personages
    - bespeel niet personages van andere personen, speel gewoon voor je eigen personages
    - maak er geen sneltrein van, lees elkaar posts goed!.
    - reserveringen blijven uiterlijk 5 dagen staan, anders vervallen ze.
    - Ik maak de topics, hou het leuk, en kom met vragen bij mij.
    - 16+ is toegestaan

    so seductive
    - Matt Shane Malik
    - Leon Avange Riverdale
    - Amaris Gwen oakley
    - Melody Jane Mccarter
    - Madison Brinley Diaz
    -

    no comment
    - Samuel Elliot Rodrigues
    - Brian Daniël Smiths
    - Isabel Indy Davids
    - Li Xiang Yin Parker
    - Danger Belle Katherine Liwe
    -

    x-treme
    - Aiden Blake Oakley
    - Justin Benjamin Madden
    - Deanelle Lauren Smith
    - Aubrey fine
    - Tyler ''Ty'' Austin Melin
    -

    het begin van het verhaal
    Alle leerlingen komen na de zomervakantie weer op school, ze moeten zich verzamelen in de grote theaterzaal, daar worden ze toegesproken door de rector, en word er voor de dansers genoemd in welke groepen ze komen, en welke oefen ruimtes ze zullen krijgen.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 19:26 ]

    Aubrey Fine
    Hij liep achter me aan en legde zijn linker enkel op zijn rechter knie. Hij werd rood toen ik zei dat hij zich nog niet had voorgesteld. "Ik ben Benji, sorry." Zei hij. 'Oke, benji. Is dat je volledige naam of een afkorting ervan?' Vraag ik dan, maar hij heeft zijn telefoon al gepakt en friemelt er wat aan. Nou lekker ongezellig. Hij stopt hem snel weer en haalt water tevoorschijn. Iemand is dorstig. Ohgod. De bitch in me komt weer omhoog. Niet goed. Adem in door de neus. Houd drie tellen vast, en weer uit de mond. IK had ademhaling sessies gehad toen ik aan het puberen was. Volgens mijn moeder was mijn gedrag onacceptabel en moest ik kalmeren.

    Brian Daniël Smiths
    Melody is eerst nog een tijdje stil voordat ze begint te vertellen. Misschien was het te veel informatie in één keer? "Oke. Ik heb nog nooit een vriendje gehad. Ze vonden me te druk." Zegt Melody en ik begin te lachen. 'Te druk? Kan ik me niet voorstellen.. Jij lijkt me juist de verantwoordelijke en volwassene in een relatie.' Maar Melody praat alweer door. "en ik ben nu 17. Hoe oud ben jij?" vraagt en zegt ze dan tegen mij. Oke. Zeventien. Dat is nog vrij jong. Ik had haar wel iets ouder geschat. Ze ziet er volwassener uit. 'Ik ben negentien.' Zeg ik dan. 'Alhoewel ik me niet altijd zo gedraag, is het toch echt zo!' Voeg ik er grijnzend aan toe.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 11:05 ]

    Melody Jane McCarter.

    Hij moet lachen als ik zeg dat ze me te druk vonden en zegt: 'Te druk? Kan ik me niet voorstellen.. Jij lijkt me juist de verantwoordelijke en volwassene in een relatie.' Als ik uitgepraat ben antwoord ik: "Ik ben juist druk. Nu is het wat minder omdat ik iets te doen heb maar anders ben ik helemaal hyper." Ik kijk naar mijn benen en zie dat ze alweer bewegen. Als antwoord op mijn vraag hoe oud hij is zegt hij: 'Ik ben negentien. Alhoewel ik me niet altijd zo gedraag, is het toch echt zo!' dat laatste zegt hij grijzend en ik glimlach. Hij is best aardig. Ik vind dat het nu wel kan beginnen. Iedereen zit!


    take me back to the basics and the simple life

    [heej, ik heb mijn naam veranderd omdat ik mn oude zat was :) m'n vorige naam was xHPlover]


    take me back to the basics and the simple life

    AnoukXox schreef:
    Aubrey Fine
    Hij liep achter me aan en legde zijn linker enkel op zijn rechter knie. Hij werd rood toen ik zei dat hij zich nog niet had voorgesteld. "Ik ben Benji, sorry." Zei hij. 'Oke, benji. Is dat je volledige naam of een afkorting ervan?' Vraag ik dan, maar hij heeft zijn telefoon al gepakt en friemelt er wat aan. Nou lekker ongezellig. Hij stopt hem snel weer en haalt water tevoorschijn. Iemand is dorstig. Ohgod. De bitch in me komt weer omhoog. Niet goed. Adem in door de neus. Houd drie tellen vast, en weer uit de mond. IK had ademhaling sessies gehad toen ik aan het puberen was. Volgens mijn moeder was mijn gedrag onacceptabel en moest ik kalmeren.


    Justin Benjamin Madden

    Ze stelde me nog een vraag, maar ik voelde me veels te opgelaten om die direct te beantwoorden. Ik speelde wat met mijn telefoon en begon toen in mijn tas te zoeken voor mijn flesje water. Dit was heel asociaal, dat wist ik ook, maar ik voelde me echt heel ongemakkelijk. Toen ik mijn flesje had haalde ik het dopje eraf en nam een slok voor ik wat friemelde met het dopje. Ik keek naar haar. "Sorry... Ik ben niet zo goed met praten... Benji is kort voor Justin Benjamin Madden." zei ik zacht voor ik naar het podium keek. Het moest zo toch wel beginnen. Ik nam nog een slokje water, maar bleef vooral met het dopje spelen om rustig te blijven. Het liefst zou ik nu weglopen en ergens gaan dansen om alles eruit te laten, maar dat ging nou eenmaal niet want dit was verdomme school. Dat was saatom ook een van de redenen waarom ik zo'n haat had aan school.


    Bowties were never Cooler

    Lumineers schreef:
    (...)

    (Oeps sorry ^^' ,ik zal zo mijn post aanpassen ;) Sorry ,er was een vriendin van me hier en daarna mijn familie ,dus had ik maar snel iets gepost. )
    [ geeft niet, kan gebeuren (: ]


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Madison "Maddie" Brinley Diaz

    'Hoi ik ben isabel, noem me maar ies of isa, wat je maar wilt, en oja ik doe lyrical hiphop.' Ik kijk haar aan, en zeg 'Oke, lyrical hiphop, gaaf, dat deed mijn moeder ook.' Zeg ik met een glimlachje. 'Ik doe breakdance.' Hoor ik de jongen zeggen. Ik kijk hem aan, hmmm hij is best knap. Waarschijnlijk weer te klein, alle jongens zijn kleiner dan ik, zeker dansers. 'Ik ook.' Zeg ik met een glimlach en ik kijk hem aan. Ik heb hem eerder gezien, maar waar... Naja doet er ook niet toe. 'Kennen jullie elkaar?' Vraag ik dan.


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    [sorry voor zo'n klein stukje maar ik zit op mn telefoon en typen duurt super lang enzo haha]


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Aubrey Fine
    Benji reageerde niet meteen op mijn vraag, maar nam eerst nog een slok water, waarna hij aan de dop begon te friemelen. Hij keek naar mij. "Sorry... Ik ben niet zo goed met praten... Benji is kort voor Justin Benjamin Madden." Zij hij zacht en hij keek naar het podium. 'Oke, waarom noem je jezelf Benjamin inplaats van Justin? Mensen nemen toch altijd hun eerste naam? Of niet? Sorry, maar zelf heb ik geen andere namen behalve Aubrey, dus ik weet er niks vanaf.' Zeg ik dan glimlachend. Bij andere mensen was ik verlegen, maar Benjamin was nog erger bij mij, dus voor één keer, was ik niet bang om dingen te zeggen. Benjamin bleef nog steeds met het dopje spelen en ik dacht dat hij zenuwachtig was voor de uitslag. 'Maak je geen zorgen. Je komt vast wel bij leuke mensen in de groep.' Zeg ik geruststellend.

    Brian Daniël Smiths
    "Ik ben juist druk. Nu is het wat minder omdat ik iets te doen heb maar anders ben ik helemaal hyper." Zegt Melody terwijl ze naar haar benen kijk en ik kijk mee. Ik zie nu pas dat ze heel erg bewegen. Is dat wel normaal? Toen ik zei hoe oud ik was begon Melody te glimlachen. Evenlater was het alweer stil en ik staarde een beetje voor me uit. Ik keek rond welke mensen er allemaal zaten. Leuke meisjes - veel leuke meisjes. En ook wel een paar jongens, maar vooral meisjes. Sommige jongens waren stoer, zeker breakdancers, maar er waren ook losers. Van die homootjes. Ik rol met mijn ogen en zucht even. Dit ging nog een lange dag worden.

    Justin Benjamin Madden
    Ik haalde mijn schouders op bij haar vraag. Ik wist het eerlijk gezegd niet. Mijn ouders noemden me al mijn hele leven Benji. Alleen leraren noemden met Justin. Ze ratelde wel lekker door, waar ik wel blij mee was, want ik zei nooit zoveel. Ik bleef doorspelen met het dopje van mijn flesje. Uiteindelijk draaide ik het er terug op en stopte het terug in mijn tas. Ik glimlachte bij haar geruststelling. "Ik ben gewoon bang weer direct gayboy genoemd te worden, zoals altijd." Mensen waren namelijk niet zo accepterend tegenover een jongen die uit zichzelf graag ballet danste. Tuurlijk kon ik de rest ook en vond ik breakdancen even geweldig, maar het ballet was vaak een groot obstakel. Toch deed ik het nogsteeds met heel mijn hart en ziel en vond het heerlijk.


    Bowties were never Cooler

    Melody Jane McCarter.

    Ik zucht, hij kijk naar mijn abnormaal druk wiebelende benen en trekt er een raar gezicht bij. Hij vind me een raar gek en abnormaal te druk iemand denk ik.hij kijkt rond en rolt dan met zijn ogen en laat een zucht zijn mond verlaten. Ze moeten nu echt snel beginnen. Ik wil iets doen. Ik verveel me. 'Waarom zucht je?' Vraag ik dan maar aan Brian om iets te zeggen. Overal om me heen zie ik jongens en meisjes met elkaar en anderen kletsen. Kende ik ook maar iemand. Het blijft een hele tijd stil en hij antwoordt maar niet. 'Brian. Ik vroeg je wat.' Zeg ik lichtjes geïrriteerd.


    take me back to the basics and the simple life

    Samuel Elliot Rodrigues

    'Hoi ik ben isabel, noem me maar ies of isa, wat je maar wilt, en oja ik doe lyrical hiphop.' stelde Isabel zich voor aan het meisje ,genaamd Madison.
    'Oke, lyrical hiphop, gaaf, dat deed mijn moeder ook.'zei ze .'Ik ook.' zei ze dan ,toen ik zei dat ik breakdance deed.
    'Kennen jullie elkaar?' vroeg ze dan en ik knikte. "Soort van ,ik Ken Isabel van bijles en Deannelle ken ik gewoon."zeg ik schouderophalen. Eigenlijk kende ik hun niet zo goed en het verbaasde me dan ook dat ze naar mij toe waren gekomen. Ik bekeek Madison even kort. Ze was zo'n 10 centimeter groter dan mij wat best abnormaal is voor een meisje en had blonde haren tot aan haar schouder."Jij bent groot."mompel ik ietswat verbaasd.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aubrey Fine
    Benjamin haalde zijn schouders op bij mijn vraag en was verder stil. Heel stil. Ik was bijna de hele tijd de enige die praatte. Wauw, dat is ook een keer iets anders. Uiteindelijk draaide hij het dopje terug- eindelijk, ik werd er gek van. Ookal zei ik dat natuurlijk niet. Toen glimlachte hij. "Ik ben gewoon bang weer direct gayboy genoemd te worden, zoals altijd." Zegt hij dan en ik trek mijn wenkbrauwen op. 'Gay?' Vraag ik nog een keer met grote ogen. 'Waarom dat?' Oké, Benjamin was niet echt een macho man, een flirt, wat de meeste jongens wel zijn, en hij was ietsje kleiner, maar dan hoeft hij nog niet homo te zijn.. Toch?

    Brian Daniël Smiths
    'Waarom zucht je?' Vraagt Melody dan en ik maak een wegwerp gebaar van; Laat maar zitten. Never mind, maar schijnbaar ziet ze het niet, want ze zegt dan meteen geïrriteerd;'Brian. Ik vroeg je wat.' Ik kijk haar met opgetrokken wenkbrauwen aan. Iemand was snel op zijn teentjes getrapt. Ik had haar anders ingeschat, ik dacht dat ze wel chill was, maar ach. Elk mens maakt fouten toch? 'Rustig rustig..' Mompel ik niet al te enthousiast. 'Gewoon, al die flikkers hier. Ik heb het er niet zo op.' Voeg ik daar dan aan toe en ik hoop dat Melody wel weet wat dat inhoud. De meeste meisjes gebruiken homo, maar flikker klinkt groffer. En dat is precies was wij hetro's van die homo's vinden.

    Melody.

    Ik merk dat hij het niet leuk vind dat ik geïrriteerd deed en verander mijn stemming dus.'Gewoon, al die flikkers hier. Ik heb het er niet zo op.' Zegt in en ik vraag me af wat hij bedoeld met flikkers en mijn blije stemming verdwijnt als ik het doorheb. Ik blijf stil en kik de andere kan op. Daar zo iemand vrolijk met een ander meisje over huiswerk te praten. Ik wordt daar al niet veel lijer van.als ik me bedenk dat ik hier verder eigenlijk niemand ken keer ik me weer naar Brian. Ik ik hem niet aan maar luister naar alles wat wordt gezegd. Even later zie ik een meisje ergens opstaan die boos wegrent. Ik zie zo dat het geen danseres is dus schenk er geen aandacht aan maar vraag me wel af waarom ze weggaat. Aangezien niemand anders het heeft gezien begin ik er ook niet over.


    take me back to the basics and the simple life

    Justin Benjamin Madden
    Ik zuchtte zacht en keek haar even aan voor ik terug naar mijn tas keek en erin friemelde met de linten van mijn spitzen. "Niet lachen alsjeblieft... Ik dans al van kleins af aan ballet. Al snel ook breakdance, maar met ballet is alles begonnen en ik doe het nogsteeds super graag." Ik keek haar schuin aan. Het was natuurlijk absoluut niet stoer voor een jongen om ballet te dansen, dus ik hoopte dat ze niet zou lachen. Ballet had me een aantal van mijn beste vrienden opgeleverd, al waren het wel meisjes. Over het sportvechten had ik het nu niet. Ik wilde geen macho zijn, ondanks de spieren. Als het moest had ik iedereen hier zo op de grond als ik goed mijn best deed, maar dat wilde ik absoluut niet. Vechten was voor zelfverdediging en voor in de ring en sportschool, niet voor hier.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 19:47 ]


    Bowties were never Cooler

    Madison "Maddie" Brinley Diaz.
    "Soort van,ik ken Isabel van bijles en Deannelle ken ik gewoon." Zet de jongen schouderophalend. 'Jij bent groot.' Zegt hij opeens uit het niets. Ik kijk hem chagrijnig aan. "Zul je menen?' Vraag ik sarcastisch. Alsof ze dat zelf nog niet wist. Mensen zeiden vaak tegen haar dat ze groot was dus ze was het wel gewent, maar het deed toch wel wat met haar. Ik trek m'n gezicht weer in de plooi en vraag 'Hoe heet jij eigenlijk?' Aan de jongen. Ik kijk even om me heen om te zien hoe vol de zaal al zit. Ik hoop dat ze zo eindelijk eens de groepen bekend gaan maken... Ik draai me weer om naar de meisjes en de jongen.


    Don't cry because it's over, smile because it happened.