• het verhaalDit rollenspel speelt zich af op de Livermore high school. Eigenlijk is het een hele normale high school, er zitten normale leerlingen op die normale lessen volgen. De high school heeft 3 dansteams die mee doen aan wedstrijden, ze komen van de zelfde school maar eigenlijk zijn ze de grootste concurrenten van elkaar. Ze strijden allemaal om eerste te worden, zodat ze zichzelf de beste kunnen noemen van de school en mogen optreden bij het jaar bal als afsluiting van het schooljaar. Deze 3 teams bestaan nu al een paar jaar, maar omdat de huidige leden allemaal te oud worden, wilt de school de teams gaan vernieuwen, dus is de school op zoek naar een hele groep nieuwe dansers. De dansgroepen bepalen zelf op welke nummers ze dansen en hoe de dans er uitziet. Wie zal er dit jaar het beste zijn? dansgroep rood: So Seductive? of dansgroep geel: No comment? of ten slot dansgroep blauw: X-treme? Hoe gaan ze om met de onderlinge ruzie's? zal er gesaboteerd worden door dansers? worden sommige dansers op dansers van andere dansgroepen verliefd? het zal weer een jaar worden met verassende gebeurtenissen.

    invullen
    naam:
    bijnaam:
    leeftijd:[tussen de 16 en 20]
    dansstijl:[bijv. hiphop, klassiek, modern, jazz, breakdance etc.]
    uiterlijk omschrijving:[met foto]
    karakter:
    extra:

    meisjes: [9]
    - Isabel Indy Davids - xkimx124
    - Madison Brinley Diaz - stantuffo
    - Aubrey fine - AnoukXox
    - Danger Belle Katherine Liwe - Dangerx
    - Melody Jane Mccarter xHPlover
    - Li Xiang Yin Parker - wolfheart
    - Amaris Gwen oakley -europe
    - Deanelle Lauren Smith - Tomlinsonz
    -

    jongens: [9]
    - Samuel Elliot Rodrigues - Lumineers
    - Brian Daniël Smiths - AnoukXox
    - Matt Shane Malik - wolfheart
    - Tyler ''Ty'' Austin Melin - clairde
    - Leon Avange Riverdale - vlahos
    - Justin Benjamin Madden - KiliOfDurin
    - Aiden Blake Oakley - lumineers
    -
    -

    Als alle rollen zijn ingevuld, zal ik de groepen gaan indelen, door middel van lootjes trekken, waardoor het gewoon eerlijk zal gaan.
    De 3 dansgroepen bestaan uit 6 dansers, 3 jongens en 3 meisjes.


    regels:

    - minimaal 5 regels schrijven, als het een keertje eentje minder is, is dat niet erg, maar kom niet met maar 2 regels aan alsjeblieft
    - je mag maximaal 2 personages nemen.
    - als je iets off topic wilt zeggen doe dat dan tussen haakjes, om verwarringen te voorkomen.
    - geen perfecte personages
    - bespeel niet personages van andere personen, speel gewoon voor je eigen personages
    - maak er geen sneltrein van, lees elkaar posts goed!.
    - reserveringen blijven uiterlijk 5 dagen staan, anders vervallen ze.
    - Ik maak de topics, hou het leuk, en kom met vragen bij mij.
    - 16+ is toegestaan

    so seductive
    - Matt Shane Malik
    - Leon Avange Riverdale
    - Amaris Gwen oakley
    - Melody Jane Mccarter
    - Madison Brinley Diaz
    -

    no comment
    - Samuel Elliot Rodrigues
    - Brian Daniël Smiths
    - Isabel Indy Davids
    - Li Xiang Yin Parker
    - Danger Belle Katherine Liwe
    -

    x-treme
    - Aiden Blake Oakley
    - Justin Benjamin Madden
    - Deanelle Lauren Smith
    - Aubrey fine
    - Tyler ''Ty'' Austin Melin
    -

    het begin van het verhaal
    Alle leerlingen komen na de zomervakantie weer op school, ze moeten zich verzamelen in de grote theaterzaal, daar worden ze toegesproken door de rector, en word er voor de dansers genoemd in welke groepen ze komen, en welke oefen ruimtes ze zullen krijgen.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 19:26 ]

    (Vanavond reageer ik :) )


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Madison "Maddie" Brinley Diaz.

    "Het is goed dat dansen een uitweg voor je is." Zegt Samuel. 'Ja, ik ben bij dat ik ben begonnen met dansen en dat ik het nooit heb opgegeven, zelfs niet toen ik allebei mijn armen tegelijk gebroken had door een stunt.' Zeg ik met een grijns. "Misschien gaat die dwangneurose later wel weer weg?" Zegt Samuel. 'Nee die gaan meestal niet vanzelf weg, ik moet daarvoor naar een psychiater.' Zeg ik wat beschaamd. Mensen denken altijd dat als andere mensen naar een psychiater moeten, dat die mensen gek zijn, daarom schaam ik me er best wel voor. 'Maar goed, genoeg over mij, heb jij nog schokkende problemen?' Zeg ik terwijl ik een beetje lach om mijn eigen grap.


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Samuel Elliot Rodrigues

    'Ja, ik ben bij dat ik ben begonnen met dansen en dat ik het nooit heb opgegeven, zelfs niet toen ik allebei mijn armen tegelijk gebroken had door een stunt.' zei ze grijnzend en ik trok even een pijnlijk gezicht als ik er nog maar aan dacht. Bij mijn gedacht antwoorde ze'Nee die gaan meestal niet vanzelf weg, ik moet daarvoor naar een psychiater.' en ik knikte even zacht. 'Maar goed, genoeg over mij, heb jij nog schokkende problemen?' vroeg ze dan lachend om haar eigen grap en ik lachte ook even kort. "Nou nee ,niet echt. Naast dat ik graag muren beklad met graffiti en een grote mond heb ,bijna niets."zeg ik schouderophalend en ergens wil ik het ook zo laten. Ik keek even opzij en zag nu pas dat er een jongen bij ons groepje gekomen was en zich voorstelde als 'Brian Daniël Smiths, maar je mag me ook Dan noemen.' ik knikte even en grijnsde dan. "Samuel Rodrigues ,maar je mag me Sam noemen."stel ik me dan ook aan hem voor. Begon het hier nou druk te worden of lag dat aan mij? Ik keek even naar Deannelle die niets meer had gezegd en maar stel naast me zat.

    (sorry voor de late reactie op Brian ,vergat het de hele tijd en ik ga met Aiden posten als de groepen worden bekend gemaakt ,anders heb ik een oneliner)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Wanneer komt de indeling? Melody is lonely..)


    take me back to the basics and the simple life

    Madison "Maddie" Brinley Diaz.

    'Nou nee ,niet echt. Naast dat ik graag muren beklad met graffiti en een grote mond heb ,bijna niets.' Beantwoordt Samuel mijn vraag. Oh graffiti... ik vond dat altijd erg mysterieus en ik vroeg me af wanneer die mensen dat spoten? 'S avonds? 'S nachts? Heel vroeg in de ochtend? Ik had namelijk nog nooit iemand echt graffiti zien spuiten. Ik knikte even als antwoord. Als ik opzij kijk zie ik dat er een andere jongen bij ons is komen zitten. Ik kijk hem aan en hij stelt zich voor 'Brian Daniël Smiths, maar je mag me ook Dan noemen.' 'Samuel Rodrigues ,maar je mag me Sam noemen.' Stelt Samuel zich dan voor. 'Ik ben Madison, achternaam boeit niet echt maar je mag me gerust Maddie noemen.' Zeg ik met een lief glimlachje.


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    (ik zal straks de groepen bekent maken, maar wist nog niet zeker of iedereen in de zaal was dus daarom)

    [er moet toch nog een jongen komen?]

    [en dat nieuwe meisje, danger]

    Isabel Indy Davids

    Het meisje Madison vroeg of ik en Samuel elkaar al kende. ''Ja, hij heeft me vorig jaar wiskunde bijles gegeven, dus ken hem wel een klein beetje ja'' Lach ik naar madison. Samuel en zij zijn op een gegeven moment in een gesprek geraakt, waar ik eigenlijk weinig van volg, ik was veels te benieuwd naar de groepen eigenlijk, ik had er wel natuurlijk super veel zin in. Toen kwam er ineens een jongen op ons af lopen, ik herkende hem natuurlijk meteen, Het was brian, ik heb van jongs af aan al ongeveer bij hem op hip-hop gezeten, maar omdat ik lyrical ging doen, zijn we elkaar uit het oog verloren. ''Hey brian'' zeg ik vrolijk. Hij geeft me een knuffel, en ik ga even op mijn tenen staan omdat hij veel groter is dan mij. ''Looking good ies'' zegt hij grijnzend tegen mij. ''Dankje, jij ook hoor, alles goed? lang niet meer gesproken zeg'' zeg ik opgewekt, en klop op de stoel naast mij, dat hij daar wel mag gaan zitten.

    Brian Daniël Smiths
    ''Dankje, jij ook hoor, alles goed? lang niet meer gesproken zeg'' Zegt Isabel opgewekt en ze klopt naast haar op de stoel als uitnodiging om daar te gaan zitten. Ik moet een beetje lachen. Isabel is nog even vrolijk als altijd. Ik ga naast haar zitten en een jongen stelt zich voor als Samuel, maar ik mag hem ook Sam noemen. Ik knik als begroeting en laat me naast Isabel zakken. 'Het is inderdaad een tijdje geleden ja. Met mij gaat het goed, weer 3 jaartjes ouder geworden. Ik heb nu mijn rijbewijs, maar heb nog geen auto. Ik heb er nog geen geld voor. Lazy as Always!' Glimlach ik naar haar en dan vervolg ik. 'En hoe gaat het met jou? Al een vriendje? Of loop je nog steeds weg te zwijmelen bij de poster van Zac Efron?' Dat laatste zeg ik een beetje plagend. Isabel was altijd 2 jaar jonger geweest dan mij, maar dat heeft onze vriendschap nooit in de weg gestaan. Ze was al erg volwassen voor haar leeftijd.

    Aubrey FIne
    Bij mijn vraag ging hij met zijn hand door zijn haren. "Ik dans klassiek ballet, al kan ik alles dansen wat je wil, van klassiek ballet, tot hiphop, tot breakdance en tot stijldansen, maar klassiek ballet vind ik toch het fijnst." Zo, hij kan veel. 'Maar als je gepest werd met ballet, waarom ging je dan niet verder met breakdance ofzo? Als je dat ook kan en dat is beter voor je, zou ik het doen.' Ik keek hem niet begrijpend aan. Hij zuchtte en friemelde aan de linten van zijn spitzen. Nog steeds. Ik zuchtte ook. Ik werd ongeduldig, ik hield niet zo van wachten en ik heb het gevoel dat ons gesprek zo ook gaat dood lopen.

    rector

    ''Geachte leerlingen, ik ben blij dat ik jullie allemaal weer mag verwelkomen op de livermore highschool, iedereen hier weet dat we 3 dansgroepen van de school hebben: so seductive, no comment, en x-treme! De huidige leden zijn te oud geworden, dus daarom zijn er nieuwe gekozen, uit alle leerlingen van de school hebben wij selecties gemaakt en de groepen ingedeeld. Ik zal dan nu ook de groepen bekent maken. In dansgroe 1 so seductive zitten niemand minder dan: matt shane malik,Leon Avange Riverdale, Amaris Gwen oakley, Melody Jane Mccarter en Madison Brinley Diaz! Applausje graag! In dansgroep 2 no comment zitten niemand minder dan: Samuel Elliot Rodrigues, Brian Daniël Smiths, Isabel Indy Davids, Li Xiang Yin Parker en Danger Belle Katherine Liwe! Weer een applausje graag. En in de laatste groep x-treme zitten: Aiden Blake Oakley, Justin Benjamin Madden, Deanelle Lauren Smith en Aubrey fine! Weer een applausje graag! So seductive, zal repeteren in de gymzaal daar mogen jullie zo heen gaan, no comment zal oefenen in de theaterzaal op het podium, en xtreme repeteert in de danszaal! ik wens iedereen een fijn schooljaar''

    (vinden jullie het btw goed als no comment roze word inplaats van geel, want ik vind dat geel best moeilijk lezen:) )

    Justin Benjamin Madden
    Ik keek haar aan bij haar woorden. "Dat het niet makkelijk was, betekend niet dat ik mijn dromen op ga geven voor een paar pestkoppen. Natuurlijk is het een zwaar leven als jongen op ballet, maar ik wil dit zo graag en kan het ook. Dan ga ik echt niet opgeven." Na die woorden werd het donker in de zaal en stil en verscheen de rector op het podium. Ik luisterde stil en keek naar het meisje naast me. We zaten dus in dezelfde groep. Gezellig. Ook vond ik het erg fijn om in de danszaal te mogen oefenen in plaats van in de gymzaal of het theater. Zonder spiegels of barrés kon ik niet goed zien wat ik fout deed en kon ik lastig opwarmen. Ik sprong op, ritste mijn tas dicht en keek naar het meisje dat naast me zat. "Kom, dan gaan we naar de zaal." Nee, ik had echt geen zin in les. Dansen was een stuk beter.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 19:16 ]


    Bowties were never Cooler

    (Ik ben nog niet in de zaal, vanavond is me eerste post! )


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [moet iedereen nu gewoon naar zijn repetitie ruimte gaan?]

    (ja lijkt me wel het handigst)