• het verhaalDit rollenspel speelt zich af op de Livermore high school. Eigenlijk is het een hele normale high school, er zitten normale leerlingen op die normale lessen volgen. De high school heeft 3 dansteams die mee doen aan wedstrijden, ze komen van de zelfde school maar eigenlijk zijn ze de grootste concurrenten van elkaar. Ze strijden allemaal om eerste te worden, zodat ze zichzelf de beste kunnen noemen van de school en mogen optreden bij het jaar bal als afsluiting van het schooljaar. Deze 3 teams bestaan nu al een paar jaar, maar omdat de huidige leden allemaal te oud worden, wilt de school de teams gaan vernieuwen, dus is de school op zoek naar een hele groep nieuwe dansers. De dansgroepen bepalen zelf op welke nummers ze dansen en hoe de dans er uitziet. Wie zal er dit jaar het beste zijn? dansgroep rood: So Seductive? of dansgroep geel: No comment? of ten slot dansgroep blauw: X-treme? Hoe gaan ze om met de onderlinge ruzie's? zal er gesaboteerd worden door dansers? worden sommige dansers op dansers van andere dansgroepen verliefd? het zal weer een jaar worden met verassende gebeurtenissen.

    invullen
    naam:
    bijnaam:
    leeftijd:[tussen de 16 en 20]
    dansstijl:[bijv. hiphop, klassiek, modern, jazz, breakdance etc.]
    uiterlijk omschrijving:[met foto]
    karakter:
    extra:

    meisjes: [9]
    - Isabel Indy Davids - xkimx124
    - Madison Brinley Diaz - stantuffo
    - Aubrey fine - AnoukXox
    - Danger Belle Katherine Liwe - Dangerx
    - Melody Jane Mccarter xHPlover
    - Li Xiang Yin Parker - wolfheart
    - Amaris Gwen oakley -europe
    - Deanelle Lauren Smith - Tomlinsonz
    -

    jongens: [9]
    - Samuel Elliot Rodrigues - Lumineers
    - Brian Daniël Smiths - AnoukXox
    - Matt Shane Malik - wolfheart
    - Tyler ''Ty'' Austin Melin - clairde
    - Leon Avange Riverdale - vlahos
    - Justin Benjamin Madden - KiliOfDurin
    - Aiden Blake Oakley - lumineers
    -
    -

    Als alle rollen zijn ingevuld, zal ik de groepen gaan indelen, door middel van lootjes trekken, waardoor het gewoon eerlijk zal gaan.
    De 3 dansgroepen bestaan uit 6 dansers, 3 jongens en 3 meisjes.


    regels:

    - minimaal 5 regels schrijven, als het een keertje eentje minder is, is dat niet erg, maar kom niet met maar 2 regels aan alsjeblieft
    - je mag maximaal 2 personages nemen.
    - als je iets off topic wilt zeggen doe dat dan tussen haakjes, om verwarringen te voorkomen.
    - geen perfecte personages
    - bespeel niet personages van andere personen, speel gewoon voor je eigen personages
    - maak er geen sneltrein van, lees elkaar posts goed!.
    - reserveringen blijven uiterlijk 5 dagen staan, anders vervallen ze.
    - Ik maak de topics, hou het leuk, en kom met vragen bij mij.
    - 16+ is toegestaan

    so seductive
    - Matt Shane Malik
    - Leon Avange Riverdale
    - Amaris Gwen oakley
    - Melody Jane Mccarter
    - Madison Brinley Diaz
    -

    no comment
    - Samuel Elliot Rodrigues
    - Brian Daniël Smiths
    - Isabel Indy Davids
    - Li Xiang Yin Parker
    - Danger Belle Katherine Liwe
    -

    x-treme
    - Aiden Blake Oakley
    - Justin Benjamin Madden
    - Deanelle Lauren Smith
    - Aubrey fine
    - Tyler ''Ty'' Austin Melin
    -

    het begin van het verhaal
    Alle leerlingen komen na de zomervakantie weer op school, ze moeten zich verzamelen in de grote theaterzaal, daar worden ze toegesproken door de rector, en word er voor de dansers genoemd in welke groepen ze komen, en welke oefen ruimtes ze zullen krijgen.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 19:26 ]

    Aubrey Fine
    'nouja, dat is ook niet niets.' Zegt Madison nadat ik heb verteld dat ik mijn been ermee brak. Toen vroeg Madison ineens:'Zou je misschien wat willen laten horen? Ik ben wel nieuwsgierig hoe goed jij bent. Of misschien later? Ik heb een gitaar thuis liggen, ik kan aardig goed gitaar spelen.' Dit was toch een soort van manier om me te vragen of ik wou spelen? Uh, afspreken ofcourse. Spelen is zó groep 6. 'Euhm..' Ik word een beetje rood. Als het om zingen gaat word ik een beetje verlegen. 'Tuurlijk.. Ik heb ook een paar covers op youtube staan. Die kan je ook eerst bekijken. Dan weet je tenminste waar je aan begint! Ik wil je niet afschrikken!' Glimlach ik dan en ik kijk weer naar mijn schoenen. Maak alsjeblieft die groepen bekend, want ik kan niet meer langer wachten!

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 15:01 ]

    Samuel Elliot Rodrigues

    Deanelle tuitte haar lippen en schudde zachtjes met haar hoofd ,pas als ze mijn verbetering hoorde ontsnapte een zacht lachje haar lippen. "Daar heb ik nou wel weer zin in, ik ben erg benieuwd bij wie ik zit." zei ze en daarna richtte ze zich op mij. "En jij?" vroeg ze dezelfde vraag terug en ik knikte. "Ja ik ben erg nieuwsgierig."zeg ik met een glimlachje. "Hey Samuel" hoorde ik een andere meisjes stem ,waardoor ik me omdraaide en naar Isabel keek. Ik had haar ooit wiskunde bijles gegeven. Ze stak haar hand uit naar Deanelle ,maar ze leek hem niet te willen aannemen. "Hoi ik ben Isabel Indy, leuk om kennis te maken," stelde ze zich voor ,waardoor Deannelle haar kort voorstelde als Deann. Isabel kwam naast me zitten. "Ik ben echt benieuwd bij wie ik in de groep kom, hopelijk niet bij jou Samuel," zei ze lachend ,waardoor ik me wat gekleineerd voelde. "Euhm , bedankt?"het kwam er meer sarcastisch uit en ik keek haar met opgetrokken wenkbrauwen een . Ik staarde een beetje wazig voor me uit. Dus volgens Isabel kon ik niet dansen hé? lekker dan...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Isabel Indy Davids

    Het meisje leek me eerst geen hand te willen geven, maar schudde me daarna toch de hand en stelde zich voor als deann. Daarna ging ze zitten, sloeg haar armen over elkaar en keek voor zich uit. Had ik iets verkeerd gezegd? vroeg ik mezelf af. Toen ik tegen samuel had gezegd dat ik hopelijk niet bij hem in de groep kwam, keek hij me met opgetrokken wenkbrauwen aan en zei ''Euhm, bedankt'' en keek daarna een beetje wazig voor zich uit. Oke dit was dus niet de reactie die ik had voorspelt. ''Uhm samuel? ik bedoelde dat als een grapje, maar blijkbaar komen mijn grapjes hier niet goed over dus sorry'' Ik keek nu ook voor me uit. Wauw het begon al goed, samuel heeft me volgens mij sowieso al nooit echt gemogen, maar het ziet er ook nog eens naar uit dat deann mij ook niet mag. Laat ik het nog maar een keer proberen, ik richtte me tot deann. ''Mooie naam heb je, is dat een afkorting van je hele naam, of heet je gewoon deann'' vroeg ik belangstellend. ''Ohja samuel, nog bedankt voor de wiskunde lessen, door jou ben ik vorig jaar over gaan'' zucht ik. Ik stond er echt slecht voor, het is echt een wonder dat ik over was gegaan.

    Deannelle Lauren Smith.
    Eigenlijk had ik niet echt een reden waarom ik Isabel niet mocht, misschien haar uitstraling? Het innerlijk wat niet echt bij haar uiterlijk paste? Werkelijk geen idee. Iedereen kent wel iemand die diegene niet mag zonder een reden, tenminste dat dacht ik. "Euhm, bedankt," kwam sarcastisch uit Samuels mond als antwoord op Isabels zin. Waarna hij wazig voor zich uit keek, wat ik zag in mijn ooghoek. Een klein grinnikje verliet mijn mond, wauw. "Uhm Samuel? Ik bedoelde dat als een grapje maar blijkbaar komen mijn grapjes hier niet goed over dus sorry," zei Isabel waarna ze ook voor zich uit keek, wat zijn we toch gezellig met zijn allen. Isabel richtte zich op mij waardoor mijn wenkbrauwen omhoog hesen tot een frons. "Mooie naam heb je, is dat een afkorting van je hele naam, of heet je gewoon Deann?" vroeg ze belangstellend waarbij ik kort met mijn ogen rolde. "Nee, ik heet Deannelle en houdt alsjeblieft je aardige praatjes voor je. Ik mag je niet, klaar." zei ik wat bot en blaas een bel met mijn kauwgom, die ik net weer in mijn mond had gestoken. "Ohja Samuel, nog bedankt voor de wiskunde lessen, door jou ben ik vorig jaar overgegaan," zuchtte ze. Ik tuitte even kauwend op mijn kauwgom mijn zachtroze lippen waarna ik weer een bel blies en hem liet knappen. Deze kauwgom was goddelijk.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Madison "Maddie" Brinley Diaz.

    'Euhm..' Zegt Audrey op mijn vraag. Ik zie haar twijfelen maar ik blijf haar zelverzekerd aankijken. 'Tuurlijk.. Ik heb ook een paar covers op youtube staan. Die kan je ook eerst bekijken. Dan weet je tenminste waar je aan begint! Ik wil je niet afschrikken!' Zegt ze dan. 'Oh Brie, niemand schrikt mij af, als er iemand niet kan zingen is het mijn broer wel en die doet het regelmatig. Het is net kattengejank. Het ergste heb ik al gehoord in mijn leven dus maak je geen zorgen haha.' Zeg ik met een glimlach. Ik zou eigenlijk even nog met iemand anders willen praten, Audrey is een lieve meid maar ze doet een adere dansstijl en ik wil graag met iemand over breakdance praten. Ik sta op en zeg: 'hey Audrey, ik ga even met wat andere mensen praten, het was leuk om met je te kletsen.' Zeg ik terwijl ik Audrey aankijk met een lach.


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    [Iemand voor Benji?]


    Bowties were never Cooler

    Aubrey Fine
    'Oh Brie, niemand schrikt mij af, als er iemand niet kan zingen is het mijn broer wel en die doet het regelmatig. Het is net kattengejank. Het ergste heb ik al gehoord in mijn leven dus maak je geen zorgen haha.' Zegt Madison met een lach en ik lach met haar mee. Dan staat ze op en zegt ze: 'hey Aubrey, ik ga even met wat andere mensen praten, het was leuk om met je te kletsen.' Ze kijkt me met een lach aan. Heb ik haar nu al afgeschrikt? Mijn gezicht betrekt, maar ik trek hem gauw weer in de plooi. 'Oja tuurlijk. Doe maar. Ja, het was leuk kennis te maken.' Ik schenk haar een 'fake smile'. Iets wat ik geweldig goed heb geleerd door de jaren door. Ik sta zelf ook op en pak mijn tas. Ik was dan wel niet de persoon om zelf op mensen af te stappen, maar ik kon moeilijk alleen blijven zitten.. Toch? Ik pak mijn tas, stijk mijn kleren goed en besluit om eerst naar het toilet te lopen. Misschien kan ik voordat ik op iemand anders afstap beter eerst mijn make-up bijwerken. Zal ik haar daarom hebben afgeschrikt? Ik schud deze gedachten van me af en loop op mijn hoge hakken naar de wc, waar ik mijn make-up beter doe. Even later stap ik weer fris en fruitig de theaterzaal in.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 16:45 ]

    KiliOfDurin schreef:
    [Iemand voor Benji?]


    [Misschien Aubrey?]

    [Waar is ze?]


    Bowties were never Cooler

    [ze is net de theaterzaal ingelopen, dus ze staat gewoon ergens bij de ingang van de zaal.]

    Madison "Maddie" Brinley Diaz.

    Ik loop weg en zie dat Audrey ook wegloopt. Aardig meisje denk ik bij mezelf, alleen wel een beetje onzeker ookal zou je dat niet van haar denken. Ik kijk naar 3 mensen die naast elkaar zitten, ze kijken alle 3 een beetje boos/wazig voor zich uit. 2 meisjes, allebei bruin golvend/krullend haar en een jongen met warrige bruine haren. Ik besluit om voor hun te gaan zitten waar nog 2 plekjes vrij zijn. 'Hoi, ik ben Madison, maar jullie kunnen me Maddie noemen.' Zeg ik met een glimlach. Hopelijk zijn ze niet boos dat ik zomaar tegen hun begin te praten... 'Doet een van jullie breakdance toevallig?' Ik kijk ze ale 3 omstebeurt even aan.


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Samuel Elliot Rodrigues

    ''Uhm samuel? ik bedoelde dat als een grapje, maar blijkbaar komen mijn grapjes hier niet goed over dus sorry'' zei Isabel en ik kijk haar even verbaasd aan. "Oh ,sorry ik vatte het verkeerd op."zeg ik verontschuldigend. Ja had ik weer. "Mooie naam heb je, is dat een afkorting van je hele naam, of heet je gewoon Deann?" vroeg Isabel dan aan Dean ,vast om het aardig te blijven."Nee, ik heet Deannelle en houdt alsjeblieft je aardige praatjes voor je. Ik mag je niet, klaar." zei Deannelle wat bot en blies een kauwgombel.Ik keek een beetje moeilijk naar Isabel. Het was niet dat ik haar niet mocht ,maar ik kon mensen nogal verkeerd begrijpen ."Ohja Samuel, nog bedankt voor de wiskunde lessen, door jou ben ik vorig jaar overgegaan," zei Isabel en ik glimlach lichtjes. "Geen dank ,jij bent een goede leerling. "zeg ik met een grinnik ,proberen het gênante moment van daarnet wat te vergeten. Er kwam een blond meisje onze kant uitgelopen.'Hoi, ik ben Madison, maar jullie kunnen me Maddie noemen.' stelde ze zich voor."Hoi ,ik ben Samuel ,je mag me ook Sam noemen ,aangenaam."stel ik mezelf dan voor aan het meisje.'Doet een van jullie breakdance toevallig?' vroeg ze dan ,terwijl ze ons elk om de beurt aankeek. "Ik doe breackedance."zeg ik met een schuine grijns.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 15:21 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Justin Benjamin Madden
    Ik keek rustig toen de mensen langzaam binnendruppelde. Ik kende de meesten vaag, maar niet heel erg goed. Toch bleef het bovenin erg stil. Ik trippelde zacht naar beneden en bleef daar staan kijken naar de mensen. Een van de meisjes liep weg en kwam niet veel later weer terug. Ik trippelde stil naar haar toe. "Hey" zei ik zacht naar haar. Ze was een mooi meisje, waar droeg iets te veel make-up naar mijn smaak. Nu zag ik ook dat ze belachelijk hoge hakken aan had. Ik snapte echt niet hoe meisjes daarop konden lopen. Ik had 4 paar schoenen: 1 paar zwarte spitzen, 1 paar huidskleurige spitzen, 1 paar zwarte dansschoenen en 1 paar vans. "Heb ik jou vorig jaar ook gezien, of niet?" Ik was echt heel slecht met mensen en omdat ik buiten school ook in 3 dansgroepen danste.


    Bowties were never Cooler

    Aubrey Fine
    Ik sta daar nog steeds langs de kant en ik slaak een zucht. Dit duurde zó lang. Ik zocht naar iemand om mee te praten toen ik ineens een zacht 'hey' hoorde. Ik legde mijn hand op mijn hart, ik schrok me kapot. Ik kijk links van me en zie dat daar een jongen staat. Hij komt me vaag bekend voor. 'Heb ik jou vorig jaar ook gezien of niet?' Vraagt hij en ik bekijk hem eens goed. 'Was het je bedoeling om me te laten schrikken? Want dan is dat je aardig goed gelukt.' Ik steek mijn hand naar hem uit. 'En dat zou best kunnen. Aubrey Fine' Ik schenk hem een glimlach. Hij was kleiner dan mij en al helemaal met deze hakken aan. Ik schat hem rond de 1.60 meter? Maar hij heeft een vriendelijke uitdrukking, dus ik blijf maar even bij hem staan. Wat vrienden betreft heb ik er niet echt veel, dus ik heb toch niemand anders om naar toe te gaan. 'En wie ben jij dan?' Ik kijk hem bedenkelijk aan. 'Wacht! Ik weet het. Ben? Oh god. Ik ben zó slecht. Zeg het maar.'

    (mijn topics)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.