• het verhaalDit rollenspel speelt zich af op de Livermore high school. Eigenlijk is het een hele normale high school, er zitten normale leerlingen op die normale lessen volgen. De high school heeft 3 dansteams die mee doen aan wedstrijden, ze komen van de zelfde school maar eigenlijk zijn ze de grootste concurrenten van elkaar. Ze strijden allemaal om eerste te worden, zodat ze zichzelf de beste kunnen noemen van de school en mogen optreden bij het jaar bal als afsluiting van het schooljaar. Deze 3 teams bestaan nu al een paar jaar, maar omdat de huidige leden allemaal te oud worden, wilt de school de teams gaan vernieuwen, dus is de school op zoek naar een hele groep nieuwe dansers. De dansgroepen bepalen zelf op welke nummers ze dansen en hoe de dans er uitziet. Wie zal er dit jaar het beste zijn? dansgroep rood: So Seductive? of dansgroep geel: No comment? of ten slot dansgroep blauw: X-treme? Hoe gaan ze om met de onderlinge ruzie's? zal er gesaboteerd worden door dansers? worden sommige dansers op dansers van andere dansgroepen verliefd? het zal weer een jaar worden met verassende gebeurtenissen.

    invullen
    naam:
    bijnaam:
    leeftijd:[tussen de 16 en 20]
    dansstijl:[bijv. hiphop, klassiek, modern, jazz, breakdance etc.]
    uiterlijk omschrijving:[met foto]
    karakter:
    extra:

    meisjes: [9]
    - Isabel Indy Davids - xkimx124
    - Madison Brinley Diaz - stantuffo
    - Aubrey fine - AnoukXox
    - Danger Belle Katherine Liwe - Dangerx
    - Melody Jane Mccarter xHPlover
    - Li Xiang Yin Parker - wolfheart
    - Amaris Gwen oakley -europe
    - Deanelle Lauren Smith - Tomlinsonz
    -

    jongens: [9]
    - Samuel Elliot Rodrigues - Lumineers
    - Brian Daniël Smiths - AnoukXox
    - Matt Shane Malik - wolfheart
    - Tyler ''Ty'' Austin Melin - clairde
    - Leon Avange Riverdale - vlahos
    - Justin Benjamin Madden - KiliOfDurin
    - Aiden Blake Oakley - lumineers
    -
    -

    Als alle rollen zijn ingevuld, zal ik de groepen gaan indelen, door middel van lootjes trekken, waardoor het gewoon eerlijk zal gaan.
    De 3 dansgroepen bestaan uit 6 dansers, 3 jongens en 3 meisjes.


    regels:

    - minimaal 5 regels schrijven, als het een keertje eentje minder is, is dat niet erg, maar kom niet met maar 2 regels aan alsjeblieft
    - je mag maximaal 2 personages nemen.
    - als je iets off topic wilt zeggen doe dat dan tussen haakjes, om verwarringen te voorkomen.
    - geen perfecte personages
    - bespeel niet personages van andere personen, speel gewoon voor je eigen personages
    - maak er geen sneltrein van, lees elkaar posts goed!.
    - reserveringen blijven uiterlijk 5 dagen staan, anders vervallen ze.
    - Ik maak de topics, hou het leuk, en kom met vragen bij mij.
    - 16+ is toegestaan

    so seductive
    - Matt Shane Malik
    - Leon Avange Riverdale
    - Amaris Gwen oakley
    - Melody Jane Mccarter
    - Madison Brinley Diaz
    -

    no comment
    - Samuel Elliot Rodrigues
    - Brian Daniël Smiths
    - Isabel Indy Davids
    - Li Xiang Yin Parker
    - Danger Belle Katherine Liwe
    -

    x-treme
    - Aiden Blake Oakley
    - Justin Benjamin Madden
    - Deanelle Lauren Smith
    - Aubrey fine
    - Tyler ''Ty'' Austin Melin
    -

    het begin van het verhaal
    Alle leerlingen komen na de zomervakantie weer op school, ze moeten zich verzamelen in de grote theaterzaal, daar worden ze toegesproken door de rector, en word er voor de dansers genoemd in welke groepen ze komen, en welke oefen ruimtes ze zullen krijgen.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 19:26 ]

    Vlahos schreef:
    (Loopt goed in elkaar over joh. Leon heeft de speech gemist en jouw persona moet hrm nog krijgen terwijl die ook later aankomt. Goed op elkaar ingespeelt (; )


    (iedereen wilde dat de indeling bekent werd gemaakt)

    xkimx124 schreef:
    (...)

    (iedereen wilde dat de indeling bekent werd gemaakt)


    [Ik denk dat ze vooral bedoelde dat het ene personage te laat kwam en de volgende, die erna aankwam nog optijd was. Dus dat het realisme er nu al niet meer in zit]


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    (...)

    [Ik denk dat ze vooral bedoelde dat het ene personage te laat kwam en de volgende, die erna aankwam nog optijd was. Dus dat het realisme er nu al niet meer in zit]


    (ohja sorry)

    (Ja sorry ik kom er net pas in. Dit is voor mij ook nog moeilijk om erin te komen als ik er net bij ben)


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    (Iemand voor Leon?)


    Ich liebe dich 27.12.23

    (Ik wil wel xd maar heb gister al stukje geschreven;) )


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Vlahos schreef:
    (Iemand voor Leon?)


    (Hij kan naar Melody + Madison komen?)


    take me back to the basics and the simple life

    Dangerx schreef:
    (Ja sorry ik kom er net pas in. Dit is voor mij ook nog moeilijk om erin te komen als ik er net bij ben)


    [Dat maakt niet uit. Maar pas het dan zo aan dat het wel klopt]


    Bowties were never Cooler

    Aiden Blake Oakley

    Toen ik de danszaal binnen kwam zag ik dat er al 2 andere mensen zaten ,een jongen en een meisje.
    Ik bekeek ze even ,de jongen leek wel een dwerg ,hij was zo'n 20 centimeter kleiner dan mij.. En het meisje ,zag er niet verkeerd uit. Ik ging met een hand door mijn blonde haren "hoi."mompel ik tegen hun en gooi daarna mijn rugzak op de grond en leun wat tegen de muur aan ,wachtend op andere mensen.Ik keek nog even naar de andere twee. Ik zat hier al lang op school ,maar ik bleef nog steeds de slechtste in het onthouden van namen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Waar zijn Melody en die andere dan? Want Leon weet van nog helemaal niet he, waar hij bij hoort etc. )


    Ich liebe dich 27.12.23

    Aubrey Fine
    Benjamin liep vrolijk voor mij uit. Hij liep heel sierlijk en eigenlijk snapte ik wel waarom veel mensen hem homo noemden. Arme jongen. Maar je kon tenminste wel echt zien welke sport hij deed. Hij schoof zijn tas inde hoek, deed zijn vans uit en ging in een kleermakerszit zitten. Ik kende geen enkele jongen die dat deed en giechelde een beetje. Hij zat nu midden in de zaal en ik kwam ook rustig binnen. Ik legde mijn tas neer en kijk inde spiegel. Fijn, er is een spiegel. ik had er een hekel aan as ik tijdens het dansen niet kon kijken of mijn haar wel goed zat. Ik deed voorzichtig mijn pumps uit toe ik ineens een 'hoi' hoorde. Ik keek om, waardoor mijn haren in de lucht zwiepte. Toen zag ik een jongen tegen de muur aangeleund staan. Deze had duidelijk meer zelfvertrouwen dan Benjamin, dus ik werd meteen weer zenuwachtig en verlegen. Misschien moet ik het daar eens met mijn psychologe over hebben. Zouden die ademhalingssessies hier ook tegen kunnen helpen? Ik bekeek hem goed en zei toen ook zacht 'hoi.' Daarna stond ik op. Ik moest even wennen aan het lopen op platte voeten. Ik liep voorzichtig naar de jongen toe en bleef nog op een afstandje staan. 'Aubrey Fine.' Stelde ik me voor,

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 17:03 ]

    Justin Benjamin Madden
    Ik keek op van het rondkijken door de ruimte toen ik een hoi hoorde in een lage stem. Een blonde jongen verscheen in de deuropening. "Hey" zei ik vrolijk. Hoe gesloten en ongemakkelijk ik net was, zo erg voelde ik me hier thuis. Ik sprong op en landde op mijn tenen waarna ik rustig door liep naar de jongen, waar Audrey nu ook bij stond. "Benji Madden." zei ik met een glimlach op mijn gezicht. Deze jongen was zo'n 20 centimeter langer dan ik en voor een jongen nogsteeds niet abnormaal lang. Ik was gewoon een ukkie en dat wist ik. Ik knikte mijn tenen nog eens op de grond en keek even naar de deur. Ik keek de jongen weer aan. "Wat dans jij normaal gesproken?" vroeg ik met een opgetrokken wenkbrauw. Hij leek me wel een brakdancer, hiphop misschien. Ik wist dat ik niet vreemd moest opkijken dat ik de enige jongen was die ook ballet danste, maar goed.


    Bowties were never Cooler

    (Wie voor Tyler?)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Waar hoort hij bij? Want dan moet hij naar die oefenruimte gaan, na een heel introstuk te hebben geschreven over de speech(of te laat komen en het ergens anders zien/horen)]


    Bowties were never Cooler

    [IK! :p Leon is in de kantine]


    Ich liebe dich 27.12.23