• het verhaalDit rollenspel speelt zich af op de Livermore high school. Eigenlijk is het een hele normale high school, er zitten normale leerlingen op die normale lessen volgen. De high school heeft 3 dansteams die mee doen aan wedstrijden, ze komen van de zelfde school maar eigenlijk zijn ze de grootste concurrenten van elkaar. Ze strijden allemaal om eerste te worden, zodat ze zichzelf de beste kunnen noemen van de school en mogen optreden bij het jaar bal als afsluiting van het schooljaar. Deze 3 teams bestaan nu al een paar jaar, maar omdat de huidige leden allemaal te oud worden, wilt de school de teams gaan vernieuwen, dus is de school op zoek naar een hele groep nieuwe dansers. De dansgroepen bepalen zelf op welke nummers ze dansen en hoe de dans er uitziet. Wie zal er dit jaar het beste zijn? dansgroep rood: So Seductive? of dansgroep geel: No comment? of ten slot dansgroep blauw: X-treme? Hoe gaan ze om met de onderlinge ruzie's? zal er gesaboteerd worden door dansers? worden sommige dansers op dansers van andere dansgroepen verliefd? het zal weer een jaar worden met verassende gebeurtenissen.

invullen
    naam:
    bijnaam:
    leeftijd:[tussen de 16 en 20]
    dansstijl:[bijv. hiphop, klassiek, modern, jazz, breakdance etc.]
    uiterlijk omschrijving:[met foto]
    karakter:
    extra:

meisjes: [9]
    - Isabel Indy Davids - xkimx124
    - Madison Brinley Diaz - stantuffo
    - Aubrey fine - AnoukXox
    - Danger Belle Katherine Liwe - Dangerx
    - Melody Jane Mccarter xHPlover
    - Li Xiang Yin Parker - wolfheart
    - Amaris Gwen oakley -europe
    - Deanelle Lauren Smith - Tomlinsonz
    -

jongens: [9]
    - Samuel Elliot Rodrigues - Lumineers
    - Brian Daniël Smiths - AnoukXox
    - Matt Shane Malik - wolfheart
    - Tyler ''Ty'' Austin Melin - clairde
    - Leon Avange Riverdale - vlahos
    - Justin Benjamin Madden - KiliOfDurin
    - Aiden Blake Oakley - lumineers
    -
    -

Als alle rollen zijn ingevuld, zal ik de groepen gaan indelen, door middel van lootjes trekken, waardoor het gewoon eerlijk zal gaan.
    De 3 dansgroepen bestaan uit 6 dansers, 3 jongens en 3 meisjes.

regels:

- minimaal 5 regels schrijven, als het een keertje eentje minder is, is dat niet erg, maar kom niet met maar 2 regels aan alsjeblieft
    - je mag maximaal 2 personages nemen.
    - als je iets off topic wilt zeggen doe dat dan tussen haakjes, om verwarringen te voorkomen.
    - geen perfecte personages
    - bespeel niet personages van andere personen, speel gewoon voor je eigen personages
    - maak er geen sneltrein van, lees elkaar posts goed!.
    - reserveringen blijven uiterlijk 5 dagen staan, anders vervallen ze.
    - Ik maak de topics, hou het leuk, en kom met vragen bij mij.
    - 16+ is toegestaan

so seductive
    - Matt Shane Malik
    - Leon Avange Riverdale
    - Amaris Gwen oakley
    - Melody Jane Mccarter
    - Madison Brinley Diaz
    -

no comment
    - Samuel Elliot Rodrigues
    - Brian Daniël Smiths
    - Isabel Indy Davids
    - Li Xiang Yin Parker
    - Danger Belle Katherine Liwe
    -

x-treme
    - Aiden Blake Oakley
    - Justin Benjamin Madden
    - Deanelle Lauren Smith
    - Aubrey fine
    - Tyler ''Ty'' Austin Melin
    -

het begin van het verhaal
    Alle leerlingen komen na de zomervakantie weer op school, ze moeten zich verzamelen in de grote theaterzaal, daar worden ze toegesproken door de rector, en word er voor de dansers genoemd in welke groepen ze komen, en welke oefen ruimtes ze zullen krijgen.

[ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 19:26 ]

Aubrey Fine
    Ik hoorde Benjamin zuchten en hij keek me even aan voor hij terug naar mijn tas keek en erin friemelde met de linten van ik denk zijn spitzen. "Niet lachen alsjeblieft... Ik dans al van kleins af aan ballet. Al snel ook breakdance, maar met ballet is alles begonnen en ik doe het nogsteeds super graag." Zei hij en hij keek me schuin aan. Ik heb een beetje medelijden met hem. Ik had het eigenlijk wel kunnen weten. Hij was ook geen stoere hiphopper ofzo. Eerder een schattige balletter, maar alsnog is het lullig dat hij homo word genoemd. 'ze zijn alleen jaloers, omdat hun de meisjes niet mogen liften en jij wel.' Zeg ik dan om hem gerust te stellen, alweer. Hij was vast een aardige jongen. Ik haal een hand door mijn haar en een zucht verlaat mijn rode lippen.

(Zondagavond of Maandag komt mijn eerste post, ik zit in België dzonder wifi op dit moment dus het gaat me niet lukken deze dagen nog ; ) )

Ich liebe dich 27.12.23

[Ik ben vanaf woensdag de 7e t/m de 21ste in Zweden en ik heb geen idee of ik daar wifi heb en of ik dan kan reageren.]

Bowties were never Cooler

Justin Benjamin Madden
    Ik glimlachte bij haar woorden. Ik vond het fijn dat ze me niet direct veroordeelde, maar ik had ook het gevoel dat ze me alleen maar zielig vond. "Ik ook niet zo veel hoor en daarbij is er niet echt heel veel bijzonders aan liften. Het is zwaar op je armen en schouders, maar meer dan enkel techniek is het niet." Daarbij waren prima-ballerina's die ik liftte altijd erg mager en licht. Zelf was ik ook erg mager, ookal had ik wel spieren, dat hadden de meisjes ook trouwens, in ieder geval wel op het hogere niveau. Nu we het zo over dansen hadden ging het praten toch wat makkelijker. "Dus wat dans jij? Hiphop?" vroeg ik vriendelijk. Ik was wel benieuwt. Ze zeg er niet uit als ballerina, dus dat zou wel niet. Hiphop leek me logischer.

KiliOfDurin schreef:
    [Ik ben vanaf woensdag de 7e t/m de 21ste in Zweden en ik heb geen idee of ik daar wifi heb en of ik dan kan reageren.]

[omg leuk!! Mijn bff woont in Zweden:)]

Samuel Elliot Rodrigues

"Zul je menen?'vroeg ze sarcastisch ,ze leek chagrijnig. 'Hoe heet jij eigenlijk?' vroeg ze me. "Samuel ,maar je mag me Sam noemen als je wil"stel ik mezelf voor aan haar ,ondanks dat ik het daarnet ook al gedaan had. Ik verzette me wat ,aangezien ik de stoel oncomfortabel vind.
    "Wanneer begint het nou."mopper ik. Ik hield niet van stilzitten. Ik zucht even en keek even wat rond en dan ga ik met een hand door mijn warrige haren.
    "Hoelang doe je al breakdance?"vroeg ik Madison dan ,om de onaangename stilte te verbreken.

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Aubrey Fine
    "Ik ook niet zo veel hoor en daarbij is er niet echt heel veel bijzonders aan liften. Het is zwaar op je armen en schouders, maar meer dan enkel techniek is het niet." Ik knik. Hij was wat mager dus ik zag het ook niet echte gebeuren dat hij veel meisjes liftte. 'Nou, het bijzondere eraan is, dat jij de meiden bij hun heupen omhoog mag tillen en de anderen niet.' Glimlach ik dan. "Dus wat dans jij? Hiphop?" Vraagt hij vriendelijk. 'Nee ik dans modern.' Is mijn antwoord daarop dan. 'Ik heb vroeger hiphop gedaan, maar ik brak mijn been en toen moest ik een ballerina worden van mijn ouders. Dat was veiliger dachten ze.' Vervolg ik dan en ik zucht. Ik miste het hiphoppen, maar modern vond ik ook fantastisch.

(AnoukXox reageer je ook weer met Brian?)

take me back to the basics and the simple life

[Ik heb niet echt veel te zeggen met hem, dat is het probleem. Het is namelijk een beetje stil tussen hun.]

AnoukXox schreef:
    [Ik heb niet echt veel te zeggen met hem, dat is het probleem. Het is namelijk een beetje stil tussen hun.]

(Weet ik -.-)

(anders loopt ie weg ofsow? )

Justin Benjamin Madden
    Ik luisterde naar haar verhaal. Ik was nog echt een klassieke balletdanser, die de rest ook wel kon, maar mijn hart lach toch bij Het Zwanenmeer, De Notenkraker en dat soort stukken. Modern had ik toch een stuk minder mee. "Het spijt me. Maar je moet gewoon doen waar je zin in hebt, wat je ouders ook zeggen. Nu ben je daar echt wel oud genoeg voor." Ik glimlachte en keek even in mijn tas. Aan mijn schoenen was duidelijk te zien welke dansstijl ik boven de anderen verkoos. Mijn spitzen waren veel meer versleten dan mijn dansschoenen en ook precies op de punten waaraan je kon zien dat het ook geen modern ballet was, maar gewoon het klassieke. Als ik ooit eens goed genoeg zou worden zou ik nog eens in Rusland naar een ballet academie gaan, daar zaten toch de besten.

Aubrey Fine
    "Het spijt me. Maar je moet gewoon doen waar je zin in hebt, wat je ouders ook zeggen. Nu ben je daar echt wel oud genoeg voor." Zegt Benjamin en hij glimlacht. Ja, nu wel ja, maar een aantal jaren geleden niet. Ik zucht. Hij bedoelde het vast goed, maar toch kwetst het me een beetje. He komt erop neer dat hij me dus een kleuter vind die niet tegen haar ouders in durft te gaan. En dat was ook zo, ik ging liever niet tegen hun in. Ik was hun enige dochter en wou dat ze daar trots op konden zijn. Als ik nog steeds hiphop deed, waren ze dat echt niet. 'Welke vorm van ballet doe je?' Vraag ik dan en ik schenk hem toch maar een glimlach.

Brian Daniël Smiths
    Ik werd een beetje gek van die stilte tussen Melody en mij dus ik pakte mijn tas en stond op. 'Ik zie een vriendin... Doei Melody.' Mompel ik naar haar terwijl ik richting Isabel loop. Isabel en ik hebben tot onze 14e samen op hiphop gezeten, maar toen is ze uiteindelijk lyrical gaan doen. We waren erg goede vrienden, maar ik heb haar al een lange tijd niet gezien. Vroeger toen ik nog klein was had ik altijd een oogje op haar. Eenmaal daar aangekomen zie ik dat er nog meer mensen staan. Ik trek Isabel omhoog en geef haar een knuffel. Ze is ietsje kleiner dan mij dus ik buig een beetje. 'Looking good Iesje.' Zeg ik terwijl ik haar weer los laat. Ze was niet veel veranderd. Ze was zelfs niet eens zo veel groter geworden. Ik stel me aan de anderen voor. 'Brian Daniël Smiths, maar je mag me ook Dan noemen.'

Melody Jane McCarter.

Ik blijf zitten en kijk om me heen. Ben ik dan echt zo slecht in gesprekken voeren? Ontmoet ik eindelijk iemand, gaat diegene snel weer weg. Het komt er dus op neer dat ik nog steeds niemand ken. Nu Brian weg is gegaan kijk ik naar het groepje waar hij heen liep. Het ziet er gezellig en aanlokkelijk uit maar ik ga er niet heen. Ik blijf hier zitten en wiebel met mijn benen terwijl ik er de hele tijd op tik en mee beweeg. De stoel naast me blijft leeg en ik hoop dat er straks een meisje komt zitten wat niet bekakt is. Die zie je hier ook best wel. Ik zou bijna willen dat het nog vakantie was. Dat wil ik ook. Ik haat school maar hier kan ik rustig dansen zonder geschreeuw of gebrek aan ruimte. In de vakantie was ik naar een vriendin gegaan en hebben we onder andere in Italië geraft.

[Wat kan ik met Deannelle doen? x3]

But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.