• het verhaalDit rollenspel speelt zich af op de Livermore high school. Eigenlijk is het een hele normale high school, er zitten normale leerlingen op die normale lessen volgen. De high school heeft 3 dansteams die mee doen aan wedstrijden, ze komen van de zelfde school maar eigenlijk zijn ze de grootste concurrenten van elkaar. Ze strijden allemaal om eerste te worden, zodat ze zichzelf de beste kunnen noemen van de school en mogen optreden bij het jaar bal als afsluiting van het schooljaar. Deze 3 teams bestaan nu al een paar jaar, maar omdat de huidige leden allemaal te oud worden, wilt de school de teams gaan vernieuwen, dus is de school op zoek naar een hele groep nieuwe dansers. De dansgroepen bepalen zelf op welke nummers ze dansen en hoe de dans er uitziet. Wie zal er dit jaar het beste zijn? dansgroep rood: So Seductive? of dansgroep geel: No comment? of ten slot dansgroep blauw: X-treme? Hoe gaan ze om met de onderlinge ruzie's? zal er gesaboteerd worden door dansers? worden sommige dansers op dansers van andere dansgroepen verliefd? het zal weer een jaar worden met verassende gebeurtenissen.

    invullen
    naam:
    bijnaam:
    leeftijd:[tussen de 16 en 20]
    dansstijl:[bijv. hiphop, klassiek, modern, jazz, breakdance etc.]
    uiterlijk omschrijving:[met foto]
    karakter:
    extra:

    meisjes: [9]
    - Isabel Indy Davids - xkimx124
    - Madison Brinley Diaz - stantuffo
    - Aubrey fine - AnoukXox
    - Danger Belle Katherine Liwe - Dangerx
    - Melody Jane Mccarter xHPlover
    - Li Xiang Yin Parker - wolfheart
    - Amaris Gwen oakley -europe
    - Deanelle Lauren Smith - Tomlinsonz
    -

    jongens: [9]
    - Samuel Elliot Rodrigues - Lumineers
    - Brian Daniël Smiths - AnoukXox
    - Matt Shane Malik - wolfheart
    - Tyler ''Ty'' Austin Melin - clairde
    - Leon Avange Riverdale - vlahos
    - Justin Benjamin Madden - KiliOfDurin
    - Aiden Blake Oakley - lumineers
    -
    -

    Als alle rollen zijn ingevuld, zal ik de groepen gaan indelen, door middel van lootjes trekken, waardoor het gewoon eerlijk zal gaan.
    De 3 dansgroepen bestaan uit 6 dansers, 3 jongens en 3 meisjes.


    regels:

    - minimaal 5 regels schrijven, als het een keertje eentje minder is, is dat niet erg, maar kom niet met maar 2 regels aan alsjeblieft
    - je mag maximaal 2 personages nemen.
    - als je iets off topic wilt zeggen doe dat dan tussen haakjes, om verwarringen te voorkomen.
    - geen perfecte personages
    - bespeel niet personages van andere personen, speel gewoon voor je eigen personages
    - maak er geen sneltrein van, lees elkaar posts goed!.
    - reserveringen blijven uiterlijk 5 dagen staan, anders vervallen ze.
    - Ik maak de topics, hou het leuk, en kom met vragen bij mij.
    - 16+ is toegestaan

    so seductive
    - Matt Shane Malik
    - Leon Avange Riverdale
    - Amaris Gwen oakley
    - Melody Jane Mccarter
    - Madison Brinley Diaz
    -

    no comment
    - Samuel Elliot Rodrigues
    - Brian Daniël Smiths
    - Isabel Indy Davids
    - Li Xiang Yin Parker
    - Danger Belle Katherine Liwe
    -

    x-treme
    - Aiden Blake Oakley
    - Justin Benjamin Madden
    - Deanelle Lauren Smith
    - Aubrey fine
    - Tyler ''Ty'' Austin Melin
    -

    het begin van het verhaal
    Alle leerlingen komen na de zomervakantie weer op school, ze moeten zich verzamelen in de grote theaterzaal, daar worden ze toegesproken door de rector, en word er voor de dansers genoemd in welke groepen ze komen, en welke oefen ruimtes ze zullen krijgen.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 19:26 ]

    Melody Jane McCarter,

    Ik kijk om als een meisje iets zegt. "Hey. " zeg ik en ik denk metteen -ow wat faal je toch weer Melody met je droge hey- 'ja. Als je weet waar de gymzaal is kan je me helpen.' Ik glimlach.ze ziet wel aardig uit. Ze is iets groter dan mij en ik heb dus weer eens een hekel aan mijn lengte. Langs loopt een groepje meiden en ik hoor ze dwerg zeggen en lachen. Overal om me heen klinkt trouwens geklets. Ik hoop dat dit meisje in deze
    Fde groep zit als ik zodat ik daar niet helemaal alleen aankom.


    take me back to the basics and the simple life

    Isabel Indy Davids

    'Oh, ik wist niet dat jij geheimen hebt? Sinds wanneer? We hebben héél wat tijd in te halen mevrouw Davids.' zei Dan. Ik kijk hem even aan ''Of we hebben gewoon helemaal geen tijd in te halen, wie zegt dat ik daar zin in heb'' zeg ik grijnzend tegen dan, ik wist dat hij er wel tegen kon als ik hem wat plaagte. "Dus had jij een Zac Efron poster ,mooi dat ik dat nu ook weer weet."grijnst samuel plagend. Ik kijk hem grijnzend aan. ''Ja die had ik ja, met de nadruk op had, en hoeso mooi dat je dat weet, kun je wat met die informatie dan?'' lach ik naar hem en denk aan de poster. Goh wat was zac efron toch altijd knap en dan vooral zijn lijf en zijn blauwe ogen, wauw gewoon. 'pff, Jij moet eerder medelijden met ons hebben! Verschrikkelijk dit. Samuel, we dumpen haar later wel, wees maar niet bang.' zei Dan en samuel voegde daar aan toe "Dumpen die handel." zegt hij grijnzend. ''Oh damn, wat moet ik met jullie, het kan dan wel zijn dat jullie ouders zijn dan mij, dat hoeft dan nog niet te betekenen, dat jullie mij gek mogen maken, ik hoop dat er zo nog meisjes komen'' zeg ik hoopvol.

    Brian Daniël Smiths
    ''Of we hebben gewoon helemaal geen tijd in te halen, wie zegt dat ik daar zin in heb'' Zegt Isabel dan grijnzend tegen mij. Ze moest me altijd plagen en zoals altijd speelde ik dan weer mee. 'Wie houd je hier nou voor de gek? Ik weet toch dat je niet zonder me kunt. Die drie jaren moeten vast hard voor je zijn geweest!' Zeg ik dan vol medelijden in mijn stem. 'En bij lyrical hiphop waren zeker ook geen knappe jongens, dat is al helemaal waarom je mij gemist moet hebben.' Voeg ik daar dan aan toe en ik knipoog. "Dus had jij een Zac Efron poster ,mooi dat ik dat nu ook weer weet."grijnst samuel plagend. En Isabel kijkt grijnzend terug. ''Ja die had ik ja, met de nadruk op had, en hoeso mooi dat je dat weet, kun je wat met die informatie dan?'' Lacht ze naar Samuel en dan hoor ik nog hoe Samuel "Dumpen die handel." Aan mij toevoegd. ''Oh damn, wat moet ik met jullie, het kan dan wel zijn dat jullie ouder zijn dan mij, dat hoeft dan nog niet te betekenen, dat jullie mij gek mogen maken, ik hoop dat er zo nog meisjes komen'' Zegt Isabel hoopvol. 'Ach, is Isa niet tegen de verleiding bestand?' Zeg ik met een pruillipje.

    Madison "Maddie" Brinley Diaz.

    'Hey' Zegt het meisje terug. 'ja. Als je weet waar de gymzaal is kan je me helpen.' 'Ja dat weet ik wel, dus je zit ook in so seductive? Ik ook.' Zeg ik met een big smile. Er loopt een groepje langs ons en ze zeggen dwerg. Nou dat zullen ze vast niet tegen mij hebben aangezien ik het tegenovergestelde van een dwerg ben. Maar het lijkt me ook sterk dat ze het over het meisje waar ik mee praat hebben, zij heeft namelijk de perfecte lengte, ik gok zo'n 1.75, ik doe een moord voor die lengte. Als het groepje voorbij is gelopen en ik ze bitchy aankijk, zeg ik tegen het meisje 'Kom laten we gaan, anders komen we misschien nog te laat.' Ik begin te lopen en vraag dan 'Hoe heet je eigenlijk?'


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    [Wat moeten we eigenlijk doen als je bij de juiste repeteerplaats bent gekomen?]


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Stantuffo schreef:
    [Wat moeten we eigenlijk doen als je bij de juiste repeteerplaats bent gekomen?]


    (het probleem is dat van sommige groepen, nog geen mensen zijn, maar anders kun je alvast, beetje gaan overleggen wat voor dans en muziek je wilt, want het is de bedoeling dat de groepen zelf de dans in elkaar zetten)

    Melody jane mccarter.

    Ik glimlach. 'Ja ik zit ook in so seductive. ' zeg ik blij. We lopen weg in wat blijkbaar de route naar de gymzaal is.. ze vraagt me hoe ik heet. 'Ik heet Melody Jane Mccarter. Afgekort Mel.' Zeg ik. Na een tijdje lopen vraag ik aan het meisje ' en jij?'

    sorry voor het korte stukje maar ik zit op mijn nogal spacende telefioon.. sorry sorry sorry


    take me back to the basics and the simple life

    [ohhh ja want van mijn groep so seductive zijn maar 2 mensen dus alleen Madison en Melody, anders wachten we wel even met schrijven als we bij de gymzaal zijn]


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Madison "Maddie" Brinley Diaz.
    'Ja ik zit ook in so seductive. ' zegt het meisje blij. Gelukkig, kom ik daar tenminste niet in m'n eentje aan. 'Ik heet Melody Jane Mccarter. Afgekort Mel.' Zegt het meisje nog. Ik knik even. We gaan een paar trappen op een paar keer naar links en nog een stukje rechtdoor als ik de bekende deuren van de gymzaal zie. 'En jij?' Vraag Mel dan. 'Ik ben Madison Brinley Diaz maar noem me maar Maddie.' Zeg ik met een glimlach. Als we eenmaal bij de gymzaal aankomen stappen we naar binnen. Er is nog helemaal niemand. 'We zijn de eerste zo te zien.' Zeg ik tegen Melody.

    [geeft niet haha, maar aangezien wij de enige 2 zijn van onze dansgroep kunnen we beter even wachten met verder schrijven totdat de andere van so seductive er ook zijn...]


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Samuel Elliot Rodrigues

    ''Ja die had ik ja, met de nadruk op had, en hoezo mooi dat je dat weet, kun je wat met die informatie dan?''vroeg ze me en ik haalde mijn schouders op. ''Oh damn, wat moet ik met jullie, het kan dan wel zijn dat jullie ouders zijn dan mij, dat hoeft dan nog niet te betekenen, dat jullie mij gek mogen maken, ik hoop dat er zo nog meisjes komen'' zei Isa hoopend. 'Ach, is Isa niet tegen de verleiding bestand?' zei Dan plagend en keek haar met een pruillipje aan.
    "Wauw ,straks zijn we in de minderheid en zit het hier vol meisjes. "zeg ik grinnikend. Ik had niet echt op de andere namen gelet ,maar ze klonken wel als meisjes namen volgens mij. Ookal was er een chinese of japansachtige naam bij ,waardoor ik dat niet echt weet.
    "Straks spelen de vrouwel nog baas over ons."zeg ik dan bedenkelijk ,meer tegen mezelf dan tegen hun.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Justin Benjamin Madden
    Ik grijnsde toen ze Let's Go! zei en liep vrolijk en lichtvoetig voor haar uit. Zeker aan mijn lopen kon je zien dat ik ballet danste, altijd tenen eerst, dan hielen en mijn hielen raakten de grond bijna niet. Ik duwde de deuren van de maar al te bekende danszaal open en schoof mijn tas over de vloer in de hoek. Ik liep er achteraan en ging bij mijn tas in kleermakerszit zitten op de grond. Nu zat ik ergens halverwege het midden van de zaal. Rustig en met precisie begon ik mijn vans los te maken en ik stopte ze vast in mijn tas. Ik wist niet wat we als eerst gingen dansen, dus ik hield mijn sokken nog aan. Ik keek naar Audrey om te zien of ze ook al binnen was, het was namelijk best ongemakkelijk om hier alleen te zitten. Alleen dansen vond ik niet erg, maar zo zitten was ik kwetsbaar en nutteloos, twee dingen die ik niet graag was.


    Bowties were never Cooler

    Leon Riverdale

    “Ah shit, heb ik weer!” Met een klap komt mijn hand neer op mijn wekker, die al ruim een half uur staat te loeien. Wáárom heb ik dat ding niet gehoord!? Ik duw mezelf overeind en hoor voetstappen de trap op komen.
    “Leon, wat doe je nog in bed! Je moest allang naar school,” Mijn broer staat in de deuropening. Ik rol even met mijn ogen. Wat een sukkel zeg.
    “Kom je wel een béétje laat mee. Beetje maar hoor.” Mompel ik sarcastisch en ik kom uit bed, pak mijn kleren en trek ga naar de badkamer. Ik hoor mijn broer nog iets mompelen en ik grinnik een keer. Ik zucht even en begin me aan te kleden, tanden te poetsen en doe mijn haar in model. Dan trek ik nog even wat aan mijn shirt en vertrek de badkamer uit naar beneden, daar maak ik als de wiedeweerga wat te eten en stop het in een plastic tasje.
    “Kom dan!” roep ik naar mijn broer die rustig zijn schoenen aan aan het trekken is. Ik schud even met mijn hoofd. “Ik ga wel fietsend,” brom ik en ren naar de gang, ik schiet in mijn VANS en pak mijn spijkerjack van de kapstok af. Ik ruk de voordeur open, struikel bijna over de drempel en ren naar de schuur. In de schuur pak ik mijn fiets en ga ermee door de poort. Buiten ga ik meteen de normale weg die ik neem, maar nu tien keer zo snel als dat ik normaal ga.
    Uitgeput kom ik aan bij de school, mij fiets gooi ik maar gewoon neer en ik ren, half struikelend, naar binnen.
    “Godver,” mompel ik als ik net het einde van de Rector zijn speech hoor. Nu heb ik het nog gemist.
    “Kan iemand mij even bijpraten!?” roep ik dan maar luid door de zaal heen.

    [Iemand voor Leon? Maakt niet uit wie ;) ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Danger Belle Katherine Liwe

    Het was vroeg toen mijn wekker gaf ging. Met wat flink gemopper gooi ik dat ding in de hoek van de kamer. Ik gromde en keer mezelf toch uit bed. Ik liep sloom de trap af naar de woonkamer. Ik slofte rustig naar de keuken om koffie te zetten. M'n broer was al bezig in de badkamer en zou straks al weg gaan. Ik zuchtte en schonk een bak met koffie in terwijl ik brommend een broodje pakte, die m'n broer al had klaargelegd. Hij kwam beneden en aaide wild over m'n hoofd. "Hallo zusje.", Zei hij vrolijk en ik keek hem boos aan. "Rot op.", Beet ik hem toe met m'n mond vol brood. Zoals de meeste dagen werd ik wakker met en ochtendhumeur. M'n broer moest om me lachen en na een tijdje was hij de deur uit. Ik dronk snel m'n koffie op en ging me maar alvast klaar maken voor de eerste dag school. Ik rolde met mijn ogen toen ik weer eens een keuze moest maken uit mijn stapels kleding. Ik zuchtte en pakte een simpele skinny jeans met een wit shirt met een kruis erop. Daarna griste ik m'n zwarte sneakers naast de kast vandaan. Ik trok alles snel aan en sprintte de trap af. Ik pakte m'n alvast klaargelegde tas en m'n autosleutels. Ik liep de deur uit richting mijn auto en kwam na 10 minuten aan op school. Ik parkeerde netjes m'n auto en liep de school in. De rector wilde net beginnen met z'n speech. Ik zuchtte en rolde met m'n ogen.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    (Loopt goed in elkaar over joh. Leon heeft de speech gemist en jouw persona moet hrm nog krijgen terwijl die ook later aankomt. Goed op elkaar ingespeelt (; )


    Ich liebe dich 27.12.23

    [ik ga vandaag dus voor een week op vakantie alleen aangezien ik midden in de jungle van nederland zit, weet ik niet zeker of ik internet bereik heb... Dus misschien kan ik de hele week niet posten :( ]


    Don't cry because it's over, smile because it happened.