• het verhaalDit rollenspel speelt zich af op de Livermore high school. Eigenlijk is het een hele normale high school, er zitten normale leerlingen op die normale lessen volgen. De high school heeft 3 dansteams die mee doen aan wedstrijden, ze komen van de zelfde school maar eigenlijk zijn ze de grootste concurrenten van elkaar. Ze strijden allemaal om eerste te worden, zodat ze zichzelf de beste kunnen noemen van de school en mogen optreden bij het jaar bal als afsluiting van het schooljaar. Deze 3 teams bestaan nu al een paar jaar, maar omdat de huidige leden allemaal te oud worden, wilt de school de teams gaan vernieuwen, dus is de school op zoek naar een hele groep nieuwe dansers. De dansgroepen bepalen zelf op welke nummers ze dansen en hoe de dans er uitziet. Wie zal er dit jaar het beste zijn? dansgroep rood: So Seductive? of dansgroep geel: No comment? of ten slot dansgroep blauw: X-treme? Hoe gaan ze om met de onderlinge ruzie's? zal er gesaboteerd worden door dansers? worden sommige dansers op dansers van andere dansgroepen verliefd? het zal weer een jaar worden met verassende gebeurtenissen.

    invullen
    naam:
    bijnaam:
    leeftijd:[tussen de 16 en 20]
    dansstijl:[bijv. hiphop, klassiek, modern, jazz, breakdance etc.]
    uiterlijk omschrijving:[met foto]
    karakter:
    extra:

    meisjes: [9]
    - Isabel Indy Davids - xkimx124
    - Madison Brinley Diaz - stantuffo
    - Aubrey fine - AnoukXox
    - Danger Belle Katherine Liwe - Dangerx
    - Melody Jane Mccarter xHPlover
    - Li Xiang Yin Parker - wolfheart
    - Amaris Gwen oakley -europe
    - Deanelle Lauren Smith - Tomlinsonz
    -

    jongens: [9]
    - Samuel Elliot Rodrigues - Lumineers
    - Brian Daniël Smiths - AnoukXox
    - Matt Shane Malik - wolfheart
    - Tyler ''Ty'' Austin Melin - clairde
    - Leon Avange Riverdale - vlahos
    - Justin Benjamin Madden - KiliOfDurin
    - Aiden Blake Oakley - lumineers
    -
    -

    Als alle rollen zijn ingevuld, zal ik de groepen gaan indelen, door middel van lootjes trekken, waardoor het gewoon eerlijk zal gaan.
    De 3 dansgroepen bestaan uit 6 dansers, 3 jongens en 3 meisjes.


    regels:

    - minimaal 5 regels schrijven, als het een keertje eentje minder is, is dat niet erg, maar kom niet met maar 2 regels aan alsjeblieft
    - je mag maximaal 2 personages nemen.
    - als je iets off topic wilt zeggen doe dat dan tussen haakjes, om verwarringen te voorkomen.
    - geen perfecte personages
    - bespeel niet personages van andere personen, speel gewoon voor je eigen personages
    - maak er geen sneltrein van, lees elkaar posts goed!.
    - reserveringen blijven uiterlijk 5 dagen staan, anders vervallen ze.
    - Ik maak de topics, hou het leuk, en kom met vragen bij mij.
    - 16+ is toegestaan

    so seductive
    - Matt Shane Malik
    - Leon Avange Riverdale
    - Amaris Gwen oakley
    - Melody Jane Mccarter
    - Madison Brinley Diaz
    -

    no comment
    - Samuel Elliot Rodrigues
    - Brian Daniël Smiths
    - Isabel Indy Davids
    - Li Xiang Yin Parker
    - Danger Belle Katherine Liwe
    -

    x-treme
    - Aiden Blake Oakley
    - Justin Benjamin Madden
    - Deanelle Lauren Smith
    - Aubrey fine
    - Tyler ''Ty'' Austin Melin
    -

    het begin van het verhaal
    Alle leerlingen komen na de zomervakantie weer op school, ze moeten zich verzamelen in de grote theaterzaal, daar worden ze toegesproken door de rector, en word er voor de dansers genoemd in welke groepen ze komen, en welke oefen ruimtes ze zullen krijgen.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 19:26 ]

    isabel indy davids

    Ik had dus weer echt de leukste zomer ooit gehad, we waren naar spanje geweest, zon, zee, strand en feesten natuurlijk. Maar goed back to reality, we zijn weer op school, en ik ben gewoon geselecteerd voor de dancecrews van de school! Hoe vet is dat dan. Ik loop de school in op weg naar de grote theaterzaal. Oh mijn god, ik ben zo benieuwd bij wie ik ben ingedeeld. Ik ga rustig ergens op een stoel zitten. Ik mis mijn best friend forever, ze is was school af gegaan, en is verhuisd. Dubbel op dus, wauw great enzo. Ik kijk om me heen, het is al best druk, ook bedt veel nieuwe gezichten.

    (iemand voor isabel?)

    Aubrey Fine
    Het meisje zegt 'ja, best wel.. ik hoop wel dat ik bij mensen kom die zo'n beetje dezelfde dansstijl als ik hebben, anders wordt het echt een ramp denk ik. Wat is eigenlijk je naam?' Antwoord ze op mijn vraag en ik bekijk haar even goed. Ik kan zo zien dat ze mooie lange benen heeft en ik schaam me een beetje om die kleine dunne dingen van mij. Ik bekijk haar gezicht en zie dat ze alleen een beetje foundation met mascara op heeft. Ze is zo naturel. Maar ze kan het hebben. Ik daarin tegen, heb 5 verschillende mascara's op, ik draag dan wel geen foundation, want ik ben bang dat ik daar puistjes van krijg. Ik hoop dat mijn wimpers wel vol genoeg zijn, want ik heb besloten dit semester even geen nep wimpers te dragen. 'Aubrey Fine. Aangenaam.' Zeg ik dan terwijl ik haar hand schud. 'Welke soort doe je dan? Ik doe modern.'

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 14:19 ]

    [Ik heb Benji nog]


    Bowties were never Cooler

    Amaris Qwen Oakley
    'Genoeg over onze ouders, hoe zit het met je dansen?' vraagt hij aan mij om van onderwerp te veranderen. 'Het gaat wel, ik heb steeds meer blessures aan mijn knie gekregen, het is nog een wonder dat ik mag blijven dansen' zeg ik tegen hem. 'En hoe gaat het met joun dansstijl?' vraag ik dan aan hem. Hij doet aan moderne dans, iets wat je niet zo snel zal denken als je hem zo ziet, hij is namelijk nogal grof tegen andere soms. Ze denken daarom vaak dat hij aan hiphop/ streetdance of breakdance doet.


    That is a perfect copy of reality.

    Madison "Maddie" Brinley Diaz

    'Aubrey Fine.' Zegt ze terwijl ze mijn hand schudt. 'Welk soort doe je dan? Ik doe Modern.' Aha modern... dat was mijn 2e keus geweest. Als ik geen breakdance zou doen had ik waarschijnlijk modern gedaan. 'Ik ben Madison Brinley Diaz, maar noem me gerust Maddie.' Zeg ik terwijl ik haar een glimlach schenk. 'Ik doe breakdance, en dan vooral van die stunts, maar modern vind ik ook leuk alleen ik kan het niet haha.' Ik kijk eveb om me heen en hoop dat ze de groepen zo bekend gaan maken. Ik kijk Aubrey weer aan en vraag: 'Dus wat doe je naast dansen?'

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 23:18 ]


    Don't cry because it's over, smile because it happened.


    Deannelle 'Deann' Lauren Smith.
    Aangezien mijn fiets kapot was, moest ik dat hele eind naar school lopen. Geweldig, hoor je het sarcasme. Zuchtend sloeg ik mijn tas beter om mijn schouder en liep snel door over de grijze stoeptegels. Als je er bij na denk zijn stoeptegels best raar, vraag me niet waarom. Ik trok mijn tanktop wat naar beneden aangezien hij wat omhoog gekropen was en ik daar absoluut niet tegen kon. Met de kauwgom die ik in mijn mond had blies ik een grote bel waarna hij knapte en ik hem uitspuugde, er zat geen smaak meer aan. Een geërgerde zucht liep over mijn zachtroze lippen toen ik zag dat de linkerste veter van mijn Vans los was gekomen. Ik bukte waarna ik mijn veter netjes weer aan elkaar knoopte en toen dat klaar was kwam ik weer omhoog en strijkte mijn tanktop weer goed. Ik haatte het dat hij te klein was geworden, maar ik was te gehecht aan het ding geraakt dat ik hem niet meer weg wou doen. Een glimlach sierde mijn gezicht toen ik zag dat ik bij school aan was gekomen. Ik liep door de grote poort naar binnen en liep gelijk naar de theater zaal, waar we zich moesten verzamelen. Ik keek door de zaal naar een bekende, maar helaas kon ik niet één, twee, drie een bekende vinden. Weer liet ik mijn blik door de zaal glijden dit keer zag ik wel een bekende, Samuel. Ik kende hem niet zo goed maar we hadden wel eens gepraat. Gelijk liep ik naar hem toe "Hi," begroette ik hem en trok weer mijn tanktop iet wat naar beneden.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Aubrey Fine
    Terwijl het meisje mijn hand schud zegt ze haar naam. 'Ik ben Madison Brinley Diaz, maar noem me gerust Maddie.' Zeg ze terwijl ze mij een glimlach schenkt. 'Oké. Maddie. Je mag mij Brie noemen, als je wilt natuurlijk.' Glimlach ik verlegen. afkortingen.. Dat klinkt meteen zo vriendschappelijk.. Als we vrienden gaan worden is dat natuurlijk hartstikke normaal. Maak ik vrienden dan? Madison praat alweer verder. 'Ik doe breakdance, en dan vooral van die stunts, maar modern vind ik ook leuk alleen ik kan het niet haha.' Ik begin te glimlachen. 'Ik heb vroeger hip hop gedaan. Ik deed ook de stunts! Dat was het coolste eraan.' Ik glunder als ik eraan denk, maar die glimlach is algauw weer weg. 'Tot ik een ongeluk kreeg. we besloten dat ballet veiliger was.' Ik kijk even naar de grond als Madison vraagt:'Dus wat doe je naast dansen?' Oef. Dat is een moeilijke vraag. 'Euhm, ik houd me voornamelijk bezig met dansen, maar zingen vind ik ook geweldig! En ik houd wel van uitgaan. Ookal doe ik dat bijna nooit. En jij?'

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 14:19 ]

    Melody Jane MCCarter.

    'Brian Daniël Smiths is de naam. Mijn midden naam interesseert je natuurlijk niets, maar ik word liever Daniël genoemd. En hoe mag ik jou noemen?' Vraagt de jongen naast me. Hij pakt mijn hand en schud hem. Hij bekijkt me en als hij merkt dat hij mijn hand nog vast heeft trekt hij hem snel terug. Hij glimlacht schattig. "Ik heet Melody Jane McCarter." 'Ze mogen wel opschieten met die bekendmaking, want ik word gek in deze volle zaal met al die mensen.' Ik glimlach. "Daar ben ik het helemaal mee eens." Ik ga weer zo zitten dat ik recht vooruit kijk. Er is nog niemand op het podium en ik zie nog een paar plekjes vrij.
    Ik vraag me eigenlijk af waarom Brian naast me is komen zitten.


    take me back to the basics and the simple life

    Aiden Blake Oakley

    'Het gaat wel, ik heb steeds meer blessures aan mijn knie gekregen, het is nog een wonder dat ik mag blijven dansen' zei ze en ik beet even op mijn lip. "Je moet echt oppassen ,zus ,straks zit je nog de rest van je leven in een rolstoel. "zeg ik bezorgd.'En hoe gaat het met jouw dansstijl? vroeg ze me dan.
    "Ah ,gaat wel ,ik zit soms wel een beetje vast met de choreo ,maar voor de rest gaat alles goed."zeg ik .Ik zet me wat beter op de stoel en kijk eens vlug de zaal rond. Ik hield niet echt van drukte ,het haf me op de een of andere manier zenuwen.
    "Ik hoop dat ze snel beginnen."mompel iken zucht even.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Samuel Elliot Rodrigues

    Ik zat wat afzijdig in een hoekje van de zaal en wikkelde wat op mijn stoel. Nee ik was niet echt iemand die stil kon zitten. Ik keek op toen ik een 'hi' hoorde.
    Ik herkende haar als Deannelle ,we hadden ooit eens gepraat ,maar dat was het ook. "Euh hai."zeg ik met een glimlachje.
    Ze had golvende bruingouden lokken ,die haar mooi stonden. "Benieuwd voor het nieuwe schooljaar? "vroeg ik haar dan en ik kon mezelf wel slaan. Niemand was enthousiast voor school... "Euhm ik bedoel voor de nieuwe dansteams. "verbeterde ik mezelf. "Sorry ,ik ben nog niet helemaal wakker. "verontschuldig ik me voor mijn domme uitspraken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Madison "Maddie" Brinley Diaz.

    'Oké. Maddie. Je mag mij Brie noemen, als je wilt natuurlijk.' Zegt ze met een verlegen glimlach. Ik glimlach terug en Aubrey zegt: 'Ik heb vroeger hip hop gedaan. Ik deed ook de stunts! Dat was het coolste eraan.' Zegt ze opnieuw met een glimlach. Maar die glimlach verdwijnt al meteen weer van haar gezicht.
    'Tot ik een ongeluk kreeg. we besloten dat ballet veiliger was.' Zegt ze. 'Tja... ik heb vroeger ook een keer allebei mijn armen tegelijk gebroken door een stunt.' Zeg ik en ik kijk haar aan. 'Maar ik heb geen ouders meer dus niemand kon zeggen dat ik moest stoppen. Ja, mijn broer maar hij weet hoeveel dit voor mij betekent.' Zeg ik en ik zie het hoofd van mijn broer voor me in mijn gedachtes en glimlach even. 'Euhm, ik houd me voornamelijk bezig met dansen, maar zingen vind ik ook geweldig! En ik houd wel van uitgaan. Ookal doe ik dat bijna nooit. En jij?' Beantwoordt ze mijn vraag wat ze naast dansen nog meer deed. 'Ik hou ook van uitgaan! Ik doe het ook bijna nooit. Maar zingen kan ik echt niet, ik zing zo vals als een kraai haha.' Zeg ik lachend.


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Isabel indy davids

    Daar zit je dan alleen, zo had ik dit niet voor me gezien de eerste schooldag van het jaar. Ik keek de zaal nog maar wat rond, op zoek naar bekende gezichten. En daar zag ik dan eindelijk een bekent gezicht, het was samuel, ik heb vorig jaar bijles wiskunde van hem gehad. Niet dat ik hem heel aardig vond ofzo, maar als je bijles moet dan moet het natuurlijk. Ik stond op en liep naar hem en het meisje toe. En moest ondertussen tegen alle mensen waar ik langs op moest sorry zeggen, omdst bijna iedereen al zat namelijk. 'hey samuel' zei ik toen ik bij hen was aangekomen. Ik stak mijn hand uit naar het andere meisje. 'Hoi ik ben isabel indy, leuk om kennis te maken' glimlachte ik. Toen ik daarna maar naast samuel ging zitten. 'Ik ben echt benieuwd bij wie ik in de groep kom, hopelijk niet bij jou samuel' zei ik lachend.

    Aubrey Fine
    'Tja... ik heb vroeger ook een keer allebei mijn armen tegelijk gebroken door een stunt.' Zegt Madison. 'Oh wat erg! ik brak alleen maar mijn been.' Zeg ik met medelijden in mijn stem, maar Madison gaat alweer verder. 'Maar ik heb geen ouders meer dus niemand kon zeggen dat ik moest stoppen. Ja, mijn broer maar hij weet hoeveel dit voor mij betekent.' Ik knik begrijpend en kijk een beetje beschamend. Ik loop altijd zo te zeuren over mijn ouders, maar ik heb ze tenminste nog. Even weet ik niet wat ik moet zeggen, want ik wil haar niet aan het huilen hebben. 'Sorry, maar fijne broer heb je dan.' Zeg ik dan maar. 'Ik hou ook van uitgaan! Ik doe het ook bijna nooit. Maar zingen kan ik echt niet, ik zing zo vals als een kraai haha.' Zegt ze op mijn antwoord op haar vraag. 'Leuk! Tja, ik heb niet echt de vrienden om mee uit te gaan. En van dat zingen.. Dat zal vast nog wel meevallen. Ik zeg ook niet dat ik goed ben hoor! Want ik wil niet opscheppen, maar echt slecht ben ik nou ook weer niet..' Zeg ik een beetje voorzichtig en ik hoop dat de dansgroepen snel bekend gemaakt gaan worden.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 14:19 ]

    Madison "Maddie" Brinley Diaz.

    'Oh wat erg! ik brak alleen maar mijn been.' Zegt Aubrey. 'Nouja dat is ook niet niks.' zeg ik en kijk nog eens om me heen. Ik voel dat dit gesprek dood gaat lopen en dus hoop ik dat ze snel gaan beginnen. 'Sorry, maar fijne broer heb je dan.' Zegt Aubrey over die kwestie met mn ouders. Ik knik, ik ben er nu wel overheen, ik ben er nog steeds verdrietig van maar ik heb het ook fijn met mijn broer. Aubrey praat verder en zegt: 'Tja, ik heb niet echt de vrienden om mee uit te gaan. En van dat zingen.. Dat zal vast nog wel meevallen. Ik zeg ook niet dat ik goed ben hoor! Want ik wil niet opscheppen, maar echt slecht ben ik nou ook weer niet..' Zegt ze wat voorzichtig. 'Zou je misschien wat willen laten horen? Ik ben wel nieuwsgierig hoe goed jij bent. Of misschien later? Ik heb een gitaar thuis liggen, ik kan aardig goed gitaar spelen.' Dat zou cool zijn, Aubrey zingt, ik speel gitaar. Ik zag ooit een cover op youtube met een meisje die super goed kon zingen en de jongen speelde zo ontzettend goed gitaar...


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Deannelle Lauren Smith.
    Met een zuchtje liet ik me op de stoel naast Samuel zakken. "Euh hai," zei hij als begroeting terug en een glimlachje sierde zijn gezicht. "Benieuwd voor het nieuwe schooljaar?" Vroeg hij dan waarna ik even mijn zachtroze lippen tuitte en zachtjes mijn hoofdschudde. "Euhmm, ik bedoel voor de nieuwe dansteams," verbeterde Samuel zich zelf , "Sorry ik ben nog niet helemaal wakker," verontschuldigde hij en een lachje verliet mijn lippen. "Daar heb ik nou wel weer zin in, ik ben erg benieuwd bij wie ik zit." grijnsde ik licht en draai me zelf naat Samuel toe. "En jij?"
    Een meisje met donker bruine haren kwam aanlopen, ik had haar wel eens gezien maar daar houdt het bij op. "Hey Samuel" begroette ze de jongen naast me en stak een hand naar me uit. Met opgetrokken wenkbrauwen keek ik naar haar hand en weer naar haar. "Hoi ik ben Isabel Indy, leuk om kennis te maken," glimlachte ze en een fake glimlachje sierde mijn gezicht waarna ik me kort voorstelde, "Deann."
    Daarna ging ze naast Samuel zitten waardoor een zuchtje mijn mond verliet. "Ik ben echt benieuwd bij wie ik in de groep kom, hopelijk niet bij jou Samuel," zei ze lachend. Ik rolde even met mijn ogen en ging weer normaal op mijn stoel zitten waar ik strak naar voren keek en mijn armen over elkaar sloeg. Ik mocht haar niet.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.