• het verhaalDit rollenspel speelt zich af op de Livermore high school. Eigenlijk is het een hele normale high school, er zitten normale leerlingen op die normale lessen volgen. De high school heeft 3 dansteams die mee doen aan wedstrijden, ze komen van de zelfde school maar eigenlijk zijn ze de grootste concurrenten van elkaar. Ze strijden allemaal om eerste te worden, zodat ze zichzelf de beste kunnen noemen van de school en mogen optreden bij het jaar bal als afsluiting van het schooljaar. Deze 3 teams bestaan nu al een paar jaar, maar omdat de huidige leden allemaal te oud worden, wilt de school de teams gaan vernieuwen, dus is de school op zoek naar een hele groep nieuwe dansers. De dansgroepen bepalen zelf op welke nummers ze dansen en hoe de dans er uitziet. Wie zal er dit jaar het beste zijn? dansgroep rood: So Seductive? of dansgroep geel: No comment? of ten slot dansgroep blauw: X-treme? Hoe gaan ze om met de onderlinge ruzie's? zal er gesaboteerd worden door dansers? worden sommige dansers op dansers van andere dansgroepen verliefd? het zal weer een jaar worden met verassende gebeurtenissen.

    invullen
    naam:
    bijnaam:
    leeftijd:[tussen de 16 en 20]
    dansstijl:[bijv. hiphop, klassiek, modern, jazz, breakdance etc.]
    uiterlijk omschrijving:[met foto]
    karakter:
    extra:

    meisjes: [9]
    - Isabel Indy Davids - xkimx124
    - Madison Brinley Diaz - stantuffo
    - Aubrey fine - AnoukXox
    - Danger Belle Katherine Liwe - Dangerx
    - Melody Jane Mccarter xHPlover
    - Li Xiang Yin Parker - wolfheart
    - Amaris Gwen oakley -europe
    - Deanelle Lauren Smith - Tomlinsonz
    -

    jongens: [9]
    - Samuel Elliot Rodrigues - Lumineers
    - Brian Daniël Smiths - AnoukXox
    - Matt Shane Malik - wolfheart
    - Tyler ''Ty'' Austin Melin - clairde
    - Leon Avange Riverdale - vlahos
    - Justin Benjamin Madden - KiliOfDurin
    - Aiden Blake Oakley - lumineers
    -
    -

    Als alle rollen zijn ingevuld, zal ik de groepen gaan indelen, door middel van lootjes trekken, waardoor het gewoon eerlijk zal gaan.
    De 3 dansgroepen bestaan uit 6 dansers, 3 jongens en 3 meisjes.


    regels:

    - minimaal 5 regels schrijven, als het een keertje eentje minder is, is dat niet erg, maar kom niet met maar 2 regels aan alsjeblieft
    - je mag maximaal 2 personages nemen.
    - als je iets off topic wilt zeggen doe dat dan tussen haakjes, om verwarringen te voorkomen.
    - geen perfecte personages
    - bespeel niet personages van andere personen, speel gewoon voor je eigen personages
    - maak er geen sneltrein van, lees elkaar posts goed!.
    - reserveringen blijven uiterlijk 5 dagen staan, anders vervallen ze.
    - Ik maak de topics, hou het leuk, en kom met vragen bij mij.
    - 16+ is toegestaan

    so seductive
    - Matt Shane Malik
    - Leon Avange Riverdale
    - Amaris Gwen oakley
    - Melody Jane Mccarter
    - Madison Brinley Diaz
    -

    no comment
    - Samuel Elliot Rodrigues
    - Brian Daniël Smiths
    - Isabel Indy Davids
    - Li Xiang Yin Parker
    - Danger Belle Katherine Liwe
    -

    x-treme
    - Aiden Blake Oakley
    - Justin Benjamin Madden
    - Deanelle Lauren Smith
    - Aubrey fine
    - Tyler ''Ty'' Austin Melin
    -

    het begin van het verhaal
    Alle leerlingen komen na de zomervakantie weer op school, ze moeten zich verzamelen in de grote theaterzaal, daar worden ze toegesproken door de rector, en word er voor de dansers genoemd in welke groepen ze komen, en welke oefen ruimtes ze zullen krijgen.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 19:26 ]

    Lumineers schreef:
    (mijn topics :3 )


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Aubrey Fine
    Ik zit mijn nagels te bestuderen en denk aan mijn nieuwe dans als ik word wakker geschud door een 'hoi' ik kijk naast me en zie dat daar een meisje zit. Ik glimlach zwakjes, blij dat iemand met me ging praten, want ik ben niet echt de persoon om het initiatief te nemen. 'Hai.' Zeg ik terug en ik knik even naar het meisje als begroeting. Er is even een tijdje een stilte en ik kan mezelf wel vervloeken. Krijg ik de kans om een gesprek met iemand te hebben en eindelijk vrienden te maken, verpest ik het weer door niets te zeggen. 'Benieuwd in welke groep je komt?' Valt dan ineens zomaar uit mijn mond en ik word meteen rood. Het was niet mijn bedoeling om zo idioot te klinken. Ik kijk even naar mijn nagels en bekijk het meisje dan. Iets andere stijl dan mij, maar ze is vast aardig. Anders was ze niet naast me komen zitten- iets wat weinig mensen doen.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 14:16 ]

    Aiden Blake Oakley

    'Ehm, juist heel veel, de hele vakantie door, alleen maar ruzies over het dansen, jou, dat ik jou achter na ga, dat jij een verkeerde invloed op me hebt etc. Oh, en pa heeft me een aantal keer geslagen, en onze moeder deed er niks tegen. Ik wou dat ik bij jou kon wonen' zei ze alsof het niets was. Ik beet even op de binnenkant van mijn kaak en bal mijn vuisten. Ik haatte pa. Hij wilde dat we zouden studeren en we moesten altijd de beste van hem zijn. En als we dan ergens goed in zijn ,dan mogen we niet eens. Amaris glimlachte even ,wat me weer deed kalmeren. "Het komt nog wel ,zodra ik een beetje geld heb ,ga ik ervoor zorgen dat je bij TJ en mij kunt wonen."zeg ik met een waterig glimlachje. 'Hoe gaat het trouwens met mijn lieve broertje die me heeft achtergelaten bij hun ouders?'vroeg ze dan lachend en ik grijnsde even schuin. "Ah ,het gaat wel,ik heb een pup geadopteerd. "zeg ik dan met een glimlachje. Amaris was vroeger dol op dieren en ,nu ook nog steeds. "En de rest is nogal saai."vervolg ik dan simpel.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Amaris Qwen Oakley
    Ik kon duidelijk zien dat hij kwaad werd toen ik vertelde dat ik veel ruzies had gehad. Ik glimlachte opgelucht toen hij zij 'Komt nog wel, zodra ik een beetje geld heb, ga ik er voor zorgen dat je bij TJ en mij kunt wonen.' Op mijn vraag hoe het met hem ging antwoord hij 'Ah, het gaat wel. Ik heb een pup geadopteerd, maar de rest is nogal saai' zegt hij. 'Ahw, een puppy. Hoe heet hij/zij? En wat is het ras van de puppy?' vraag ik dan aan hem. Ik hou van honden, ze zijn zo lief altijd. Vroeger mochten we er nooit een, onze ouders vonden ze maar vies, ze hadden teveel haar, en ze vonden het onnodig om zovaak de hond te moeten uitlaten, nee onze ouders waren absoluut geen dierenliefhebbers.


    That is a perfect copy of reality.

    [Naar wie kan ik Deanelle sturen? Dan kan ik het in mijn post verwerken die ik zo ga typen. (: ]

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 22:01 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Brian Daniël Smiths
    Ik word wakker, verbaasd dat ik mijn wekker nog niet heb gehoord. Ik kijk erop en zie dat het al 8 uur is. Ik kom verrukt overeind en mompelt 'kut' ik sta op, grijp wat kleren van mijn stoel en spring snel onder de douche. 5 minuten later kom ik er onderuit en kleed ik me aan. Ik kijk op mijn horloge en zie dat ik nog weinig tijd heb. Ik poets mijn tanden en grijp een banaan voor onderweg. Voordat ik vertrek werp ik nog een blik op de spiegel en zie dat mijn haar warrig zit. Ik heb geen zin om het goed te doen, dus trek er een muts over en loop naar de deur. Ik besef nu pas dat ik alleen ben. Mijn ouders zijn vast naar het werk. Ik stap op de fiets en race naar school. Ik gooi mijn fiets in het gras en ren naar binnen. Ik ren naar de theaterzaal die erg vol zit, maar tot mijn opluchting ben ik nog op tijd. Ergens in het midden is naast een meisje nog een plek, dus ik besluit daar te gaan zitten. Ik mompel 'hey' tegen haar en zak onderuit in de stoel.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 14:17 ]

    Tomlinsonz schreef:
    [Naar wie kan ik Deanelle sturen? Dan kan ik het in mijn post verwerken die ik zo ga typen. (: ]


    (Misschien naar Samuel? :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lumineers schreef:
    (...)

    (Misschien naar Samuel? :3 )


    [Is goed, ik moet eerst even voor iemand die Engels spreekt een Nederlandse tekst naar het Engels vertalen.]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Tomlinsonz schreef:
    (...)

    [Is goed, ik moet eerst even voor iemand die Engels spreekt een Nederlandse tekst naar het Engels vertalen.]


    (Okey ;3 )

    Aiden Blake Oakley

    'Ahw, een puppy. Hoe heet hij/zij? En wat is het ras van de puppy?' vroeg ze dan en ik glimlachte. "Een mannetjes beagle met als naam Bandit."zeg ik glimlachend. Als kind hadden we altijd al graag een hond gehad,maar onze ouders vonden beesten maar vies. We mochten zelfs geen schildpad of goudvis.
    "Heb jij anders nog leuke dingen gedaan ,sinds de laatste keer dat ik je zag?"vroeg ik haar dan ,ik wilde het over een ander onderwerp hebben dan onze ,stomme ,vervelende zagende ouders. Nu ik eindelijk wat tijd had met mijn zusje mocht ik die niet verspillen ,met blah, blah, blah over onze ouders. Ik bedoel ,ze zijn het levende bewijs dat dinosaurussen nog bestaan .


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Iemand voor Benji?]


    Bowties were never Cooler

    Amaris Qwen Oakley
    'Een mannetjes beagle, met als naam Bandit' beantwoord Aiden mijn vraag glimlachend. 'Leuke naam' zeg ik tegen hem en ik glimlach ook. 'Heb jij anders nog leuke dingen gedaan?' vraagt hij dan aan mij. Ik zucht even en zeg dan 'Nee, totaal niet, ik mocht niks van mijn ouders, zolang ik op deze school bleef, alleen als ik naar de school zou gaan die hun willen waar we naar toe zouden gaan, zou ik mogen afspreken met vriendinnen en jou mogen zien.'
    Ik haatte mijn ouders zo erg, maar mooi niet dat ik naar die rotschool van hun zou gaan. Ik wilde een bekende danseres worden, niet een studie-nerd, die ergens in een stom labatorium werkte. 'Tja, met onze ouders erbij kan je niks leuks doen helaas.' zeg ik dan. Ik kijk even naar de theaterzaal en ik trek hem mee naar de stoelen. Als we zitten zeg ik 'Sorry, ik dacht dat het slimmer was om toch te gaan zitten.


    That is a perfect copy of reality.

    Melody Jane McCarter.

    Ik kijk op. Naast me is een jongen gaan zitten. "Hey" zegt hij. Hij heeft donker haar en zit er bij alsof hij nog geen halfuur wakker is. Om me heen hoor ik allemaal mensen kletsen. Zelf wordt ik met de minuut zenuwachtiger. "Hey." zeg ik vrolijk terug. "Hoe heet je?" vraag ik nog geen minuut later aan de jongen. Ik beweeg met mijn voeten en verveel me een beetje. Het ruikkt in het theater alsof het net is schoongemaakt.

    Sorry voor het korte aantal regeltjes maar ik moet stoppen...


    take me back to the basics and the simple life

    Brian Daniël Smiths
    Ik wrijf even pijnlijk over mijn hoofd en laat een harde zucht horen. Dan hoor ik een vaag 'hey' naast mij en vraag ik me af wie en waarom tegen mij praat. Ik kijk naast me en bedenk dat ik naast een meisje ben gaan zitten, waartegen ik 'hey' zei. Dan hoor ik nog iets en ik laat de woorden tot me bezinken. Wauw, wat heb ik last van een kater. Ik had gisteren een feest bij vrienden, om onze laatste vakantiedag te vieren. Verder herinner ik me er niet meer echt veel van. Oja, toch wel. Veel drank. Een leuk meisje. Lucie? Heb ik haar nummer wel gevraagd? 1 ding is zeker. Zoveel bier moet ik nooit meer drinken. Ik wend me weer tot het meisje en glimlach naar haar. 'Brian Daniël Smiths is de naam. Mijn midden naam interesseert je natuurlijk niets, maar ik word liever Daniël genoemd. En hoe mag ik jou noemen?' Vraag ik dan aan het meisje en ik pak haar hand om hem te schudden. Terwijl ik dat doe , bekijk ik het meisje even goed. Lang bruin haar. Leuke ogen, schattige lach.. Hmm, niet verkeerd. Doordat ik haar bekijk heb ik haar hand net iets te lang vast en ik trek hem weer trek terwijl ik goed ga zitten. 'Ze mogen wel opschieten met die bekendmaking, want ik word gek in deze volle zaal met al die mensen.'

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 14:18 ]

    Aiden Blake Oakley

    'Leuke naam' zei ze glimlachend. Bij mijn vraag zuchtte ze even. 'Nee, totaal niet, ik mocht niks van mijn ouders, zolang ik op deze school bleef, alleen als ik naar de school zou gaan die hun willen waar we naar toe zouden gaan, zou ik mogen afspreken met vriendinnen en jou mogen zien.' zei ze en ik wreef even over haar rug."Ah ,nu heb je een heel schooljaar ,waar je ,je vriendinnen en mij kunt zien.Die school is dat allemaal niet waard."zeg ik bemoedigend tegen haar.
    Het was erg laag van mijn ouders dat ze haar zo wilden naar een school sturen voor snobs. "Laten we niet over onze ouders zeiken nu,Hoe gaat het met je dansen ?"vroeg ik haar dan om van onderwerp te veranderen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Madison "Maddie" Brinley Diaz

    Ik kijk het meisje aan en ze glimlacht zwakjes. 'Hai' Zegt ze met een knikje als begroeting. Er valt een akelige stilte tussen ons en in die stilte bekijk ik het meisje eens goed van top tot teen. Ze is niet heel groot, wat jammer is want ik steek waarschijnlijk 2 koppen boven haar uit, ze heeft een beetje een barbie/poppen gezichtje en een schattige uitstraling. Ik vraag me af of haar bruine huidje echt is en of ze geen nepwimpers draagt. Ooit was ik ook zo'n meisje met 3 kilo foundation en iedere dag nepwimpers. Maar dat veranderde toen ik ging dansen en te lui was om zoveel makeup op te doen. Nu draag ik slechts een laagje foundation en wat mascara. Het meisje verbreekt de stilte door te vragen: 'Benieuwd in welke groep je komt?' Ik kijk haar aan en zie dat ze spijt heeft van haar. 'Ja best wel,' Zeg ik, 'ik hoop wel dat ik bij mensen kom die zo'n beetje dezelfde dansstijl als ik hebben, anders wordt het echt een ramp denk ik.' 'Wat is eigenlijk je naam?' Vraag ik aan het meisje die weer naar haar nagels kijkt.


    Don't cry because it's over, smile because it happened.