• het verhaalDit rollenspel speelt zich af op de Livermore high school. Eigenlijk is het een hele normale high school, er zitten normale leerlingen op die normale lessen volgen. De high school heeft 3 dansteams die mee doen aan wedstrijden, ze komen van de zelfde school maar eigenlijk zijn ze de grootste concurrenten van elkaar. Ze strijden allemaal om eerste te worden, zodat ze zichzelf de beste kunnen noemen van de school en mogen optreden bij het jaar bal als afsluiting van het schooljaar. Deze 3 teams bestaan nu al een paar jaar, maar omdat de huidige leden allemaal te oud worden, wilt de school de teams gaan vernieuwen, dus is de school op zoek naar een hele groep nieuwe dansers. De dansgroepen bepalen zelf op welke nummers ze dansen en hoe de dans er uitziet. Wie zal er dit jaar het beste zijn? dansgroep rood: So Seductive? of dansgroep geel: No comment? of ten slot dansgroep blauw: X-treme? Hoe gaan ze om met de onderlinge ruzie's? zal er gesaboteerd worden door dansers? worden sommige dansers op dansers van andere dansgroepen verliefd? het zal weer een jaar worden met verassende gebeurtenissen.

    invullen
    naam:
    bijnaam:
    leeftijd:[tussen de 16 en 20]
    dansstijl:[bijv. hiphop, klassiek, modern, jazz, breakdance etc.]
    uiterlijk omschrijving:[met foto]
    karakter:
    extra:

    meisjes: [9]
    - Isabel Indy Davids - xkimx124
    - Madison Brinley Diaz - stantuffo
    - Aubrey fine - AnoukXox
    - Danger Belle Katherine Liwe - Dangerx
    - Melody Jane Mccarter xHPlover
    - Li Xiang Yin Parker - wolfheart
    - Amaris Gwen oakley -europe
    - Deanelle Lauren Smith - Tomlinsonz
    -

    jongens: [9]
    - Samuel Elliot Rodrigues - Lumineers
    - Brian Daniël Smiths - AnoukXox
    - Matt Shane Malik - wolfheart
    - Tyler ''Ty'' Austin Melin - clairde
    - Leon Avange Riverdale - vlahos
    - Justin Benjamin Madden - KiliOfDurin
    - Aiden Blake Oakley - lumineers
    -
    -

    Als alle rollen zijn ingevuld, zal ik de groepen gaan indelen, door middel van lootjes trekken, waardoor het gewoon eerlijk zal gaan.
    De 3 dansgroepen bestaan uit 6 dansers, 3 jongens en 3 meisjes.


    regels:

    - minimaal 5 regels schrijven, als het een keertje eentje minder is, is dat niet erg, maar kom niet met maar 2 regels aan alsjeblieft
    - je mag maximaal 2 personages nemen.
    - als je iets off topic wilt zeggen doe dat dan tussen haakjes, om verwarringen te voorkomen.
    - geen perfecte personages
    - bespeel niet personages van andere personen, speel gewoon voor je eigen personages
    - maak er geen sneltrein van, lees elkaar posts goed!.
    - reserveringen blijven uiterlijk 5 dagen staan, anders vervallen ze.
    - Ik maak de topics, hou het leuk, en kom met vragen bij mij.
    - 16+ is toegestaan

    so seductive
    - Matt Shane Malik
    - Leon Avange Riverdale
    - Amaris Gwen oakley
    - Melody Jane Mccarter
    - Madison Brinley Diaz
    -

    no comment
    - Samuel Elliot Rodrigues
    - Brian Daniël Smiths
    - Isabel Indy Davids
    - Li Xiang Yin Parker
    - Danger Belle Katherine Liwe
    -

    x-treme
    - Aiden Blake Oakley
    - Justin Benjamin Madden
    - Deanelle Lauren Smith
    - Aubrey fine
    - Tyler ''Ty'' Austin Melin
    -

    het begin van het verhaal
    Alle leerlingen komen na de zomervakantie weer op school, ze moeten zich verzamelen in de grote theaterzaal, daar worden ze toegesproken door de rector, en word er voor de dansers genoemd in welke groepen ze komen, en welke oefen ruimtes ze zullen krijgen.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 19:26 ]

    (Hij hoort bij X treme. Mag ik trouwens een korte sammenvatting wie al in de oefenruimte's zijn?)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Aubrey, Benjamin en Aiden zijn al in de oefenruimte voor x-treme.]

    [Je negeer me maar weer, zal eens niet zo zijn ;') ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Melody Jane mccarter.

    'Ik ben Madison Brinley Diaz maar noem me maar Maddie.' Zegt het meisje als ik vraag hoe ze heet. Als we bij de gymzaal aankomen en naar binnen lopen zijn we de eerste. Precies op het moment dat ik dat denk zegt Maddie dat. Het is een grote gymzaal en tot mijn verbazing ligt er iets van een soort dun matje op. Ik doe mijn schoenen uit en loop met mijn schoenen in mijn hand, rugzak om mijn schouder met 1 hengsel en om me heen kijkend de mat op. Het voelt zach. Ik loop door naar een hoek en leg mijn spullen daar neer. Ook zie ik op een kort stuk muur een spiegel met een barrière(toch?) voor ballet. Ook zie ik natuurlijk baskets en een soort doelen. Op de muur. Op het matje zijn ook de lijnen die meestal op de vloer zitten zichtbaar dus waarschijnlijk ligt die mat er altijd.


    take me back to the basics and the simple life

    Vlahos schreef:
    [Je negeer me maar weer, zal eens niet zo zijn ;') ]


    (Melody en Madison zijn in de gymzaal :))


    take me back to the basics and the simple life

    Tyler ''Ty'' Austin Melin

    Glimlachend duw ik de deur open. Ik was 5 minuten te laat maar who cares? Ze moeten blij zijn dat ik überhaupt kwam. Mijn blik ging naar de directeur hij zat net op te noemen wie bij wie zat. Ik zat bij de laatste groep ''X treme'' mompel ik. Ik liet een vreugde kreet horen toen ik hoorde dat wij in de danszaal mochten oefenen. Ik keek even om me heen. Heb ik nou zolang zitten dromen dat bijna iedereen al weg was? Ik keek even naar links waar een bordje met danzaal stond. Zonder om te kijken liep ik naar de danzaal toe en maakte hem open. ''Hallo'' mompel ik. ''Ik ben Tyler. Tyler Austin Melin. Maar je mag me Ty noemen'' zeg ik op een James Bond manier.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Aiden Blake Oakley

    Hij meisje keek om en een zachte 'hoi' verliet haar lippen ,waarna ze opstond en mijn richting opkwam. "Hey" antwoorde de jongen vrolijk ,waarna hij ook opstond of meer opsprong ,aan zijn houding kon je al merken ,dat hij geen hiphop of breakdance deed of iets in die aard. Hij ging naast het meisje staan ,die zich had voorgesteld als Aubrey Fine. "Benji Madden." stelde de jongen zich dan ook glimlachend voor. Nu hij zo voor me stond ,leek hij echt een dwerg.
    "Aiden Oakley."stel ik mezelf dan rustig voor. "Wat dans jij normaal gesproken?" vroeg Benji met opgetrokken wenkbrauw. Ik durfde te gokken ,dat ze dachten dat ik hiphop of breakdance deed. "Modern ,jullie?"vroeg ik hun kort terug. Ik sloeg mijn armen over elkaar en keek dan even de danszaal rond.Er kwam nog een jongen doe die zich al mompelend 'Hallo''zei en zich ''Ik ben Tyler. Tyler Austin Melin. Maar je mag me Ty noemen''

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 19:32 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [LAat ik hem daar wel 'toevallig' heengaan of zo]

    Leon Avange Riverdale

    Een paar mensen hadden mij verteld dat er indelingen waren geweest en dat ik dus waarschijnlijk bij de So Seductive zit, ik moet dus naar de gymzaal. Ik loop de gang rustig over richting de gymzaal en kijk even wat rond, een paar mensen glimlachen naar me en sommige geven me een schouderklopje. Ik bedank ze er netjes voor en loop door. Bij de gymzaal aangekomen loop ik door de kleedkamers door naar de zaal. Daarbinnen zie ik twee meiden zitten, die ik ergens wel vaag herken qua gezicht, maar de namen niet weet. Ik loop rustig naar ze toe.
    "Leon Riverdale meld zich," roep ik dan naar de meiden en steek mijn hand even naar hen op, ik glimlach naar ze en loop naar de twee toe. Ik kijk de zaal even rond en laat mijn ogen weer op de meiden rusten.
    "Dus, So Seductive is onze naam?" vraag ik dan terwijl ik mijn spullen naast die van de meiden leg en mijn schoenen ook uittrek, deze zet ik netjes bij de andere en ik trek mijn sokjes ook uit. Vervolgens maak ik een strekbeweging en kijk dan weer naar de meiden.

    [Het zuigt maar goed, Leon is er. Ik hoop niet dat we allemaal door elkaar gaan typen en dat we steeds dingen aan moeten passen, maar dat we gewoon even een rijtje aanhouden als we met zijn drieën typen? ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aubrey Fine
    Evenlater kwam Benjamin er ook bijstaan en die stelde zich ook voor. De jongen stelde zich voor als Aiden. Benjamin vroeg wat hij normaal gesproken danste en ik keek hem bedenkelijk aan. Waarschijnlijk iets stoers. 'Modern, jullie?' Vroeg en zei hij toen en ik trok één wenkbrauw op. Wauw, verrassend. 'Ik doe ook modern.' Glimlach ik naar hem en ik moet een beetje omhoog kijken. Dan gaat ineens de deur open en er komt een jongen binnen. 'Hallo, ik ben Tyler. Tyler Austin Melin. Maar je mag me ook Ty noemen.' Zei hij en ik giechelde even. Het deed me denken aan James bond. 'Hi Ty.'Zeg ik dan. 'Ik ben Aubrey Fine, maar je mag me ook Brie noemen.' Zeo ik terwijl ik de jongens eens goed in me opnam.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 19:38 ]

    Melody Jane McCarter.

    Even later komt er een jongen binnen. "Leon Riverdale meld zich," roept hij en hij steekt zijn hand op. Hij loopt naar ons toe en glimlacht even. Hij heeft wat lange zwart haar en groene ogen. Hij heeft een lichte huid en draagt zwarte kleding waar ik felgroene accenten in terug zie komen. Hij is niet erg lang. Rond de 1.70 schat ik. Hij ziet er wel aardig uit. "Dus, So Seductive is onze naam?" Vraagt hij. 'Jepp.' Antwoord ik daarop. Ik sta op. 'Ik ben Melody Jane McCarter. Afgekort Mel.' Zeg ik met een lach op mijn gezicht. 'Welke stijl dans je?' Vraag ik nieuwschierig. Dan loop ik een stukje weg en maak ik een handstand en loop ik op mijn handen weer naar hem toe terwijl ik hem aankijk.


    take me back to the basics and the simple life

    Justin Benjamin Madden
    Ik knikte toen hij zei dat hij modern danste en Aiden heette. Ik beet even op mijn lip toen hij vroeg wat ik danste en ik besloot mijn standaard antwoord maar te geven. "Eigenlijk alles wel redelijk." Niet veel later kwam er nog een jongen binnen zetten. Ik begon het wat zielig te vinden voor Audrey zo tussen alle jongens. Hij stelde zich voor als Ty en leek me wat verlegen. Ik haalde een hand door mijn zwarte krullen en ging met mijn ogen van gezicht naar gezicht. "Zullen we anders zo gaan opwarmen, wat we elkaar kunnen laten zien wat we het beste kunnen? Het is misschien wel fijn te weten waar iedereen's sterke punten liggen zodat we weten hoe we verder kunnen." Zelf kon ik een combinatie van breakdance en ballet doen, maar ik wist niet of zij het ook leuk vonden om elkaar te laten zien wat we konden. het leek mij wel handig, maar goed.


    Bowties were never Cooler

    (Reageert er nog iemand?)


    take me back to the basics and the simple life

    [Dude heb geduld , ik wacht op die ene die ook bij Leon en Melody is, daarna reageer ik weer ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tyler ''Ty'' Austin Melian

    Het meisje giechelde even waarna ik haar grijnzend een knipoog gaf. Hi Ty.'Zegt ze dan. 'Ik ben Aubrey Fine, maar je mag me ook Brie noemen.' Ze liet haar ogen glijden over mijn lichaam. ''Gaat ie goed Brie'' grijnzend kijk ik haar aan. "Zullen we anders zo gaan opwarmen, wat we elkaar kunnen laten zien wat we het beste kunnen? Het is misschien wel fijn te weten waar iedereen's sterke punten liggen zodat we weten hoe we verder kunnen." ik knik goedkeurend. ''Ik kan alle danstijlen wel maar ik doe het liefst hiphop.-jazz'. Ik ga nu wel gewoon random iets doen' Ik keek even rond opzoek naar een stopcontact voor mijn telefoon. Met grote stappenlliep ik naar de stekker en drukte mijn stekker in het stopcontact. Mijn iphone zette ik in mijn installatie. Grijnzend zette ik het eerste liedje aan en begon te dansen. ''Wat vonden jullie ervan?''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Vlahos schreef:
    [Dude heb geduld , ik wacht op die ene die ook bij Leon en Melody is, daarna reageer ik weer ]


    (Sorry maar ze is niet online en ik erger me er af en toe aan als ik zie dat mensen online zijn en ze maar niet reageren. Sorry...)


    take me back to the basics and the simple life