• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Achter jullie personage zetten jullie direct je groep, in de kleur van die groep. (Die vind je hier onder.)
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2) 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2) 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Het praattopic
    Het rollentopic [2]

    Veel plezier!


    Op vakantie:
    -Pom
    -Appelboompje

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 19:49 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Abigail Pierce
    "Laat ik het zo zeggen: Als jij niks zegt, dan heb ik ook niks te zeggen en dan ga ik me vervelen. En ook al ben ik geen vrouw ik kan toch praten en opruimen tegenlijk, hoor." antwoord hijdaarop. "Dus Abby, mag ik je zo noemen? Abigail is wat lang. Dus ga je nog iets vertellen?"
    "Jah, 1 weet je zeker dat je geen vrouw bent? hihi, 2, wat wil je weten. Ik heb geen gespreksonderwerp meer en heb geen zin om op te staan en naar mijn eigen kamer te gaan, want daar verveel ik me ook de klaplazeris en ik ben gewoon te lui. " En ik laat me vanuit mijn zittende positie achterover vallen waardoor ik nu op mijn rug lig.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Delilah Gerson
    Ik besluit maar wat te lezen en grijp mijn boek vast, ik heb het al vijfendertig keer uitgelezen , maar het blijft leuk, the land of stories, the wishing spell noemt het.
    Helemaal verdiept in mijn verhaal merk ik niets, er zou iemand kunnen binnenkomen, het meisje zou wakker kunnen worden, ik zou het niet merken, ik zit in mijn eigen, veilige wereldje nu


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    James Yaser
    "Jah, 1 weet je zeker dat je geen vrouw bent? hihi, 2, wat je wil weten. Ik heb geen gespreksonderwerp meer en heb geen zin om op te staan en naar mijn eigen kamer te gaan, want daar verveel ik me ook de klaplazeris en ik ben gewoon lui." zegt Abby.
    "Klaplazeris, die had ik nog niet gehoord." zeg ik lachend. "En ja, ik weet het honderd procent zeker dat ik een man ben. Wil je kijken?" zeg ik er lachend achteraan.

    Lizzy Franklyn
    Ik word wakker en zie dat het meisje zit te lezen. Dus pak ik mijn gitaar uit en begin Change your Life van Little Mix te spelen. Als ik gitaar speelde dan was de wereld van mij en kon ik iedereen aan. Zo dacht ik ten minste. Ik hoop dat ik het andere meisje niet stoor, want wat als ze kwaad op mij wordt en mij gaat slaan en op me gaat schelden? Ik laat de gedachte varen en speel verder.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 19:23 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Abigail Pierce

    "Klaplazeris, die had ik nog niet gehoord." zeg ik lachend. "En ja, ik weet het honderd procent zeker dat ik een man ben. Wil je kijken?" zegt hij er achteraan terwijl hij begint te lachen. Ik grijns een keer en steun op mijn ellebogen zodat ik iets rechter op zit. "Laat zien dan" zeg ik serieus puur om te kijken naar zijn reactie. Maar mijn lach is maar moeilijk in te houden


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    James Yaser
    Abby steunt op haar ellebogen en zegt speels: "Laat zien dan."
    Ik leg het ding in mijn handen weg en ga langzaam naar mijn knoop en begin hem los te maken, dan mijn rits. Ik stop en wacht op haar reactie. Ik ben niet bang voor meisje iets te laten zien als ze dat willen, maar bij deze is het toch anders. Ik twijfel of ik het wel echt moet doen of niet. Stel je voor dat ze het vies vind ofzo. Opeens komt de gedachte in mij op dat Abby best Lesbisch kon zijn, dan heb ik pech gehad.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Abigail Pierce.

    Damn hij gaat dat doen. Ik kijk met grote ogen naar hem, dan naar zijn handen bij zijn knoop, en weer naar zijn gezicht. Schud mijn hoofd, draai me om en druk mijn gezicht in het bed. "Was maar graapjeee!!!" Het geluid word gesmoord door het matras waar mijn hoofd in gedrukt is maar ik weet zeker dat hij het gehoord heeft.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Whahahah geweldig dit * pakt popcorn en leest door*


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Ahhhw jammer :/ was net interessan .
    Jemig, ik ben in een pervy bui vandaag...


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    mwhahahhahahah xd pervy missalice mwhahhaa xD
    misscastle vond het flauw dus ik heb het maar zo gedaan xd

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 19:34 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    mwhahahhahahah xd pervy missalice mwhahhaa xD
    misscastle vond het flauw dus ik heb het maar zo gedaan xd


    Dadelijk hadden we een grote stripparty


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    MissCastle schreef:
    (...)

    Dadelijk hadden we een grote stripparty


    kan ook gezellig zijn mwhhaha xD misschien kunnen we het een draai geven wa vind jij alice? :D hihiihihiih

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 19:35 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Hahah jaaah en dan had ik Delilah binnen laten komen, had ze de schrik van d'r leven gehad whahahahahahahaha


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    James Yaser
    Abby draait zich om en duwt haar hoofd in de matras en schreeuwt: "Het was maar een grapje."
    Waar na ik lachend mijn rits en knoop dicht doe en naast haar op het matras spring en haar begin te kietelen terwijl ik zeg: "Ik wist wel dat je het niet zou durven te kijken naar mijn geniale delen. Je bent gewoon zwak. Geef het toe!"


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Thomas William Laufreyson
    Ik luisterde stil naar het gesprek van Abigail en James terwijl ik uitpakte. Mijn ogen werden groot toen het begon over James zijn mannelijkheid. Hij zou toch niet... Toen ik geveeg over stof en een rits hoorde keek ik toch even om om te zien of hij het echt aan het doen was... En wel ja. Lekker dan, zat ik met zo iemand op de kamer. Geheid als die wat drank op had dat hij naakt rond zou lopen en met de eerste de beste stond te bekken... Dat werd dus oppassen, want ik had echt geen zin om hier met iemand te staan zoenen, zeker niet met hem... Misschien met Audrey... Nee, wacht, wat deed ik nu weer? Loki, kappen. Ik liet mezelf van mijn bed glijden en begon mijn kleren onder mijn bed te leggen op nette stapels. "Neem jij de kast maar." mompelde ik terwijl mij sneeuwwitte gelaat nu knalrode jukbeenderen bezat. Van de twee hoorde ik nog allerlei gegiebel en daarna een harde plof op het bed. "Alsjeblieft geen sex hebben terwijl ik er nog ben." mompelde ik bijna onhoorbaar van onder het bed.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 19:43 ]


    Bowties were never Cooler

    MissCastle schreef:
    (...)

    Dadelijk hadden we een grote stripparty


    Met loki in de kamer...?


    Bowties were never Cooler