• © JamesPotter & Sinistra



    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 4 regels per post
    - Mensen met ervaring
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - Alleen ik en Rider openen nieuwe topics
    - Reserveren kan, rol binnen 24 uur invullen
    - Niet elkaars personage besturen
    - OOC tussen haakjes []+{}-()
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.




    Personages:

    Oude tijd

    James Potter - JamesPotter

    Sirius Zwarts - Wolfheart

    Remus Lupos - IsA20

    Peter Pippeling - Chocolet

    Lily Evers - Rider

    Lucius Malfidus

    Severus Sneep - DreamerN

    Bellatrix Zwarts - JamesPotter

    Narcissa Zwarts - Rider

    Alle andere personage's uit de oude tijd

    Zelfverzonnen personage's (vol)
    - Rosanne Shinerwood||Zwadderich - PindaDoos
    - Rose Anna Valearia Black||Zwadderich - Patholoog
    - Daniëlle Jane Westlize||Griffoendor||Jager - xxxHappiness
    - Jay Dave Broock||Zwadderich||Jager - Wolfheart
    - Aaron'All' Luuk Fred Moon||Griffoendor||Drijver - xxxHappiness
    - Jason Rick Broock||Zwadderich||Zoeker - IsA20


    Nieuwe Tijd

    Harry Potter - Sinistra

    Ron Wemel - Chocolet

    Hermelien Griffel - Limits

    Note:
    Hier was al een topic van, maar omdat die doodliep is hier een nieuw rollentopic. Als je mee wilt doen. Post dan regelmatig. Het is logisch dat je niet elke dag kan reageren, maar eens per week moet wel lukken. Als dat niet gaat, schrijf je dan gewoon niet in. Als je twee weken niet gereageerd hebt, stuur ik je een bericht, als je dan nog niet reageert dan komt jouw rol weer vrij. Ik ben hier best streng in, dus meldt het als je niet kan reageren.



    VEEL PLEZIER!

    [ bericht aangepast op 20 juli 2013 - 14:10 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Gosh James, you're such an as hole -_- )


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Gosh James, you're such an as hole -_- )




    [Yeeuuhhh Lily de zeemeermin reageer met je zeemeerminnen power!!! Haha ben vrolijk! Sorryyy!]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Lily Evers

    'Dat is lief,' zei hij zachtjes en ik beet op mijn lip. In ieder geval kwam er niet gelijk een kwallerige en arrogante opmerking, hoewel die gegarandeerd ooit nog wel eens zou komen. Ik merkte dat Potter zijn blik was afgedwaald naar iets achter mij en ik wilde mij net omdraaien, om te kijken wat hij zag, toen hij mij weer aankeek en ik voor de zoveelste keer gevangen zat in zijn warme bruine blik. Ik merkte hoe hij een rode lok uit mijn gezicht haalde.
    'Ik wil ook niet dat jou iets overkomt,' verliet fluisterend zijn lippen. Onwillekeurig krulden mijn mondhoeken omhoog tot een kleine glimlach, voor Potter mij kuste. Helemaal vergetend dat ik nog wilde weten wat er achter mij te zien was, kuste ik de jongen terug. Omdat ik op mijn tenen moest staan, sloeg ik mijn armen om zijn nek, om te voorkomen dat ik mijn evenwicht zou verliezen en de kus af zou moeten breken. Iets waar ik op dit moment niet eens aan wilde denken.


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Gosh James, you're such an as hole -_- )


    (He loves you too ;D )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    (He loves you too ;D )


    (I bet he does :p )


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (I bet he does :p )


    (Hahah, yeah, and she loves him too, but she wouldn't admit it;p)

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 17:44 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    (Hahah, yeah, and she loves him too, but she wouldn't admit it;p)



    [Jury anwser: And the winner isss:.........................................JAMES POTTER! Because Lily loves him to but so won't love him. Sorry Lily you're lose!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    xxxHappiness schreef:
    (...)


    [Jury anwser: And the winner isss:.........................................JAMES POTTER! Because Lily loves him to but so won't love him. Sorry Lily you're lose!


    (James is always a winner, he doesn't nee a jury ;p)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    (James is always a winner, he doesn't nee a jury ;p)


    (Nope, with Lily he will always lose. That's the hole point of her being stubborn. He has to admit he isn't perfect, to win her completely over.)


    Happy Birthday my Potter!

    [Haat aan mn broer! Overlevings tips?]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    xxxHappiness schreef:
    [Haat aan mn broer! Overlevings tips?]


    (Zing Pink Fluffy Unicorns, tot hij zo gek wordt, dat hij het opgeeft en je met rust laat)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Zing Pink Fluffy Unicorns, tot hij zo gek wordt, dat hij het opgeeft en je met rust laat)



    [Hijnhad me iets geleend,en wilt t terug maar k ben t kwijt en hij wilt mn kamer door zoeken! Bob k mag je niet!]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    xxxHappiness schreef:
    (...)


    [Hijnhad me iets geleend,en wilt t terug maar k ben t kwijt en hij wilt mn kamer door zoeken! Bob k mag je niet!]


    (Aha, waarom zoeken jullie dan niet gezellig samen? Aangezien jij het kwijt bent en dus sowieso zou moeten gaan zoeken)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Aha, waarom zoeken jullie dan niet gezellig samen? Aangezien jij het kwijt bent en dus sowieso zou moeten gaan zoeken)


    [Dat is ff t dingetje: We hebben bijna altijd ruzie! En morgen ruim ik mn kamer op dus dan vind k ding wel haha!]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    xxxHappiness schreef:
    (...)

    [Dat is ff t dingetje: We hebben bijna altijd ruzie! En morgen ruim ik mn kamer op dus dan vind k ding wel haha!]


    ( dreuzels toch... Je moet ook accio gebruiken)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!