• © JamesPotter & Sinistra



    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 4 regels per post
    - Mensen met ervaring
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - Alleen ik en Rider openen nieuwe topics
    - Reserveren kan, rol binnen 24 uur invullen
    - Niet elkaars personage besturen
    - OOC tussen haakjes []+{}-()
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.




    Personages:

    Oude tijd

    James Potter - JamesPotter

    Sirius Zwarts - Wolfheart

    Remus Lupos - IsA20

    Peter Pippeling - Chocolet

    Lily Evers - Rider

    Lucius Malfidus

    Severus Sneep - DreamerN

    Bellatrix Zwarts - JamesPotter

    Narcissa Zwarts - Rider

    Alle andere personage's uit de oude tijd

    Zelfverzonnen personage's (vol)
    - Rosanne Shinerwood||Zwadderich - PindaDoos
    - Rose Anna Valearia Black||Zwadderich - Patholoog
    - Daniëlle Jane Westlize||Griffoendor||Jager - xxxHappiness
    - Jay Dave Broock||Zwadderich||Jager - Wolfheart
    - Aaron'All' Luuk Fred Moon||Griffoendor||Drijver - xxxHappiness
    - Jason Rick Broock||Zwadderich||Zoeker - IsA20


    Nieuwe Tijd

    Harry Potter - Sinistra

    Ron Wemel - Chocolet

    Hermelien Griffel - Limits

    Note:
    Hier was al een topic van, maar omdat die doodliep is hier een nieuw rollentopic. Als je mee wilt doen. Post dan regelmatig. Het is logisch dat je niet elke dag kan reageren, maar eens per week moet wel lukken. Als dat niet gaat, schrijf je dan gewoon niet in. Als je twee weken niet gereageerd hebt, stuur ik je een bericht, als je dan nog niet reageert dan komt jouw rol weer vrij. Ik ben hier best streng in, dus meldt het als je niet kan reageren.



    VEEL PLEZIER!

    [ bericht aangepast op 20 juli 2013 - 14:10 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Het is idd warm in Nederland,heb ik gehoord,maar in Turkije is het s'ochtends zelfs warm!]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Lily Evers

    Het geschrokken gezicht van Potter liet weten dat mijn woorden de juiste uitwerking op hem hadden gehad. 'Nee! Oke, ik zal er niet meer naar vragen,' zei hij dan ook en ik knikte. 'Dan is het goed,' mompelde ik, waarna ik weer verder ging met mijn haar. Het was echt veranderd in een soort vogelnest. Een gefrustreerde zucht verliet mijn mond. Verslagen liet ik mijn armen langs mijn lichaam hangen en wilde mijn toverstok erbij pakken, maar blijkbaar wilde Potter helpen.
    'Laat mij eens.' Nieuwsgierig keek ik toe hoe Potter bezig ging, gefascineerd door de uitdrukkingen die over zijn gezicht gleden, terwijl hij zo bezig was. 'Zeg maar als ik je pijn doe,' zei hij, waarna hij een van de klitten los had gekregen en aan de volgende begon. 'Je doet mij geen pijn,' mompelde ik.
    'Ik krijg nooit klitten als ik dat doe. Is het leuk om een meisje te zijn?' Verbaasd keek ik de jongen aan, om deze idiote vraag. "Is het leuk om een meisje te zijn". Wat moest ik daar nou weer op antwoorden?
    'Goh, jouw haar is altijd een warboel, dus het maakt niet uit wat je ermee doet,' zei ik hem. 'En weet ik veel. Ik ben gewoon een meisje. Punt. Hoewel het geloof ik soms makkelijker is om een jongen te zijn, maar ook dat zal zijn nadelen wel hebben,' voegde ik er vervolgens aan toe. Ik pakte ook weer een klit en begon deze los te halen. Het viel mij op dat Potter wel heel dichtbij stond zo, maar ik probeerde het te negeren.


    Happy Birthday my Potter!

    xxxHappiness schreef:
    [Het is idd warm in Nederland,heb ik gehoord,maar in Turkije is het s'ochtends zelfs warm!]


    (Ohhh, arme jij;o hoe warm is het daar?
    Hier is het nu, om negen uur 's morgens 21 graden, maar gisteren was het 30 graden maar dat was 's middags. Als het goed is gaat het vandaag regenen en onweren(; )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    (Ohhh, arme jij;o hoe warm is het daar?
    Hier is het nu, om negen uur 's morgens 21 graden, maar gisteren was het 30 graden maar dat was 's middags. Als het goed is gaat het vandaag regenen en onweren(; )


    (Ik weet dat het maandag ochtend 27 graden was... En ik wil geen onweer. Ik haat onweer :c Hoewel het soms wel voor inspiratie zorgt.)


    Happy Birthday my Potter!

    James Potter

    'Je doet mij geen pijn,' mompelt ze even en ik glimlach eventjes. 'Goh, jouw haar is altijd een warboel, dus het maakt niet uit wat je ermee doet, En weet ik veel. Ik ben gewoon een meisje. Punt. Hoewel het geloof ik soms makkelijker is om een jongen te zijn, maar ook dat zal zijn nadelen wel hebben,' Zegt ze. Ik grinnik even om dat eerste. 'Ik krijg mijn haar de laatste tijd ook niet meer glad. Waarschijnlijk blijft het voor altijd warrig staan. Zelfs als het nat is. Ik vermoed dat de spiegel mijn haar heeft vervloekt. ' Zeg ik grinnikend. Zou Harry daarom ook war... Daar mocht ik niet meer aan denken. Ik knik. 'Ja, het is lang niet altijd leuk om een jongen te zijn. Maar een meisje zijn lijkt me ook niet leuk. Ik word gewoon het onzijdig.' Zeg ik lachend. Ik pak de volgende klit. Ik had ook Sirius' haar een keer uit de knoop moeten halen. Dat was echt grappig. 'Wat is jouw favoriete Zwerkbalteam?' Vraag ik dan. 'En welke positie bespeel je het liefste? Kan je vliegen?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rider schreef:
    (...)

    (Ik weet dat het maandag ochtend 27 graden was... En ik wil geen onweer. Ik haat onweer :c Hoewel het soms wel voor inspiratie zorgt.)


    (Ja inderdaad. Haha, het geeft wel mooie beelden. En 27 graden is veeel te warm voor 'smorgens )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily Evers

    Potter grinnikte, op wat ik over zijn haar zei. 'Ik krijg mijn haar de laatste tijd ook niet meer glad. Waarschijnlijk blijft het voor altijd warrig staan. Zelfs als het nat is. Ik vermoed dat de spiegel mijn haar heeft vervloekt. ' Mijn wenkbrauwen vlogen omhoog. 'Hoezo vervloekt? Ik vind het... uhm... leuk,' zei ik en ik liet mijn eigen haar even los om door dat van hem te woelen. Een glimlach vormde zich om mijn lippen en ik ging weer door met het "ontklitten" van mijn eigen haar.
    'Ja, het is lang niet altijd leuk om een jongen te zijn. Maar een meisje zijn lijkt me ook niet leuk. Ik word gewoon het onzijdig.' Ik lachte zachtjes. Onzijdig... wat zou dat dan beteken voor mij? Aangezien ik dan blijkbaar graag onzijdige wezens zoende. Dat was veel te ingewikkeld allemaal. 'Ik heb liever dat je gewoon een jongen blijft,' besloot ik dan ook.
    'Wat is jouw favoriete Zwerkbalteam? En welke positie bespeel je het liefste? Kan je vliegen?' vroeg Potter. Mijn gezicht betrok. Aangezien ik gewoon met mijn familie naar dreuzelsporten keek ik de vakantie, was ik totaal niet op de hoogte van alle zwerkbalteams en dergelijke. Ik had alleen in het eerste jaar vlieglessen gehad en ik was niet slecht in vliegen. Ik had alleen toch liever gewoon beide benen op de grond. Hoewel ik de wedstrijden tussen de afdelingen wel altijd super leuk vond. Wel wist ik flink wat over basketbal en voetbal, maar daar wist Potter waarschijnlijk vrij weinig van.
    'Uhm... ik uhm...' Ik liep dan ook vast en keek naar beneden. 'Het Gryffindor team? Sorry, maar ik heb meer verstand van dreuzelsporten. Ik volg eigenlijk alleen de wedstrijden hier. En veel gevlogen heb ik ook niet in mijn leven. Behalve met het vliegtuig dan.' Ik keek Potter weer aan en beet op mijn lip. Ik wist dat hij dol was op Zwerkbal en alles wat er mee te maken had. 'Welk team is dan het best volgens jou?' probeerde ik daarom ook, want het was niet dat het mij totaal niet interesseerde of zo.


    Happy Birthday my Potter!

    James Potter

    'Hoezo vervloekt? Ik vind het... uhm... leuk,' zegt ze en ze woelt door mijn haar. Ik grijns onwillekeurig eventjes. Ze vindt mijn haar leuk! Ik pak haar volgende klit en probeer hem er weer uit te halen. Kwamen er echt zoveel klitten in? 'Ik heb liever dat je gewoon een jongen blijft,' zegt ze en ik grinnik. 'Ik vind het goed.' zeg ik en ik grijns weer. Ik zie dat haar gezicht betrekt na mijn vraag en ik bijt op mijn lip. Ik was echt dom. Natuurlijk wist ze geen teams, ze kwam uit een Dreuzelgezin. 'Uhm... ik uhm...' Ze kijkt naar beneden. 'Het Griffoendor team? Sorry, maar ik heb meer verstand van dreuzelsporten. Ik volg eigenlijk alleen de wedstrijden hier. En veel gevlogen heb ik ook niet in mijn leven. Behalve met het vliegtuig dan.' ik glimlach even naar haar. 'Dat maakt niet uit hoor! Ik heb geen idee wat een vliegtuig is. Maar in dat Zwerkbalteam zit wel een hele knappe Jager he? Die aanvoerder, je weet wel.' zeg ik en ik grinnik even. Ik was aanvoerder en daar was ik echt trots op. De eerste paar maanden heb ik iedereen mateloos geïrriteerd met dat. 'Welk team is dan het best volgens jou?' zegt Lily dan en ik grijns. 'Falmouth Falcons' antwoord ik, 'Ze hebben een hele goede wachter en een goede zoeker. De drijvers zouden ze wel wat beter kunnen maken, al is Dyru niet erg slecht. Ze hebben twee super Jagers, hun derde is ietsjes minder, maar ook top!' Ik grinnik even. 'Maar als ze Jackson nou ontslaan en mij aannemen dan is het echt een topteam. Ze zijn ook goed in alle weersomstandigheden. De meeste teams kunnen alleen in zomerweer top scoren en sommige kunnen gewoon niet scoren. Zoals de Cambrigde Cannons. Maar ze zijn wel aggressief, wat het tegelijkertijd weer een spannende match maakt. ' Ik merk dat ik haar haar heb losgelaten tijdens het vertellen, dus pak ik het snel weer vast. Het voelde zo enorm zacht aan. Echt mooi. 'Wat is jouw favoriete balvoet team dan?' Ik heb ooit een Balvoet wedstrijd gezien. Het ziet er echt raar uit.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 23:36 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Ik heb de mensen die nog niet in deze rpg gereageerd hebben een berichtje gestuurd.)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Woensdag ben ik terug! Dan reageren Daniëlle en Aaron]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Lily Evers

    'Dat maakt niet uit hoor! Ik heb geen idee wat een vliegtuig is. Maar in dat Zwerkbalteam zit wel een hele knappe Jager he? Die aanvoerder, je weet wel,' zei Potter. Ik grinnikte zachtjes. Wat. Een. Idioot. Maar ik was wel blij dat hij niet teleurgesteld was of zo. 'Oh die. Ja, hij speelt echt super goed en is overduidelijk niet de lelijkste. Alleen jammer dat hij soms zo arrogant en vervelend is,' zei ik dus ook, waarna ik hem een plagerig duwtje gaf.
    'Falmouth Falcons. 'Ze hebben een hele goede wachter en een goede zoeker. De drijvers zouden ze wel wat beter kunnen maken, al is Dyru niet erg slecht. Ze hebben twee super Jagers, hun derde is ietsjes minder, maar ook top!' Antwoordde de jongen en ik dacht even na. Een goede zoeker was sowieso mooi meegenomen. Die kon vaak veel betekenen voor de winst. 'Maar als ze Jackson nou ontslaan en mij aannemen dan is het echt een topteam. Ze zijn ook goed in alle weersomstandigheden. De meeste teams kunnen alleen in zomerweer top scoren en sommige kunnen gewoon niet scoren. Zoals de Cambrigde Cannons. Maar ze zijn wel aggressief, wat het tegelijkertijd weer een spannende match maakt. ' Ik lachte zachtjes. 'Misschien moet je wel eerst je school afmaken,' zei ik hem. Waarschijnlijk zou hij nog wel ergens kunnen komen met zijn vliegkunsten, maar als hij met school stopte, zou Sirius waarschijnlijk ook stoppen en ik vroeg mij af wat die dan ging doen. Hij kon immers niet zijn hele leven lang meisjes versieren en lui op de bank hangen.
    'Wat is jouw favoriete balvoet team dan?' Voor de zoveelste keer in de afgelopen paar uur, proestte ik het uit. "Balvoet" Wat een prachtige benaming. 'Het is voetbal,' corrigeerde ik hem, toen ik weer wat op adem was gekomen.


    Happy Birthday my Potter!

    James Potter

    Lily grinnikt zachtjes. 'Oh die. Ja, hij speelt echt super goed en is overduidelijk niet de lelijkste. Alleen jammer dat hij soms zo arrogant en vervelend is,' zegt Lily en ik grijns even. 'Danku voor die eerste twee!' Zeg ik grijnzend en ik probeer mijn evenwicht te bewaren. "Overduidelijk niet de lelijkste" betekende in mijn oren "Je bent super hot en knap maar ik durf het niet te zeggen".
    'Misschien moet je wel eerst je school afmaken,' zegt ze en ik lach en huiver even. 'Het is vakantie ja? Dan is dat woord verboden! Maar ik beloof het geval af te maken. Dat is wel zo handig.'
    Ze barst in lachen uit en ik kijk haar beledigd aan. Wat heb ik nou weer fout gedaan?
    'Het is voetbal,' zegt ze als ze is uitgelachen. 'Ohh.' Mompel ik. Ik zucht en kijk naar de grond. Dan kijk ik haar weer aan.
    'School afmaken hoort bij mijn planning.' Zeg ik. 'Ik heb mijn hele toekomst al gepland hoor. Eerst ga ik bij de Orde van de Feniks. Ik wil niet dat mijn toekomstige kinderen gevaar lopen. Dan, als V.. Voldemort verslagen is, ga ik bij Falmouth Falcons. Dan krijg ik een vrouw en kinderen. Mijn kinderen gaan naar Zweinstein. Elke week gaan Sirius en ik iets doen. Ik weet nog niet wat. Gewoon iets leuks en Peter en Remus zijn er ook soms bij. Dan wordt ik ziek en krijg ik de drakenpest. Mijn oudste dochter krijgt een kind, maar ik mag hem niet zien, want ik ben ziek. Na een aantal jaar genees ik van de ziekte en mag ik mijn zes kleinkinderen zien. Ondertussen ben ik in de zeventig, wat verdomd oud is voor mijn familie, iedereen sterft jong daar, en dan sterf ik aan ouderdom. Twee maanden later sterft mijn vrouw ook en zijn we voor eeuwig bij elkaar.' Ik kijk haar grijnzend aan. 'En wat is jouw toekomstbeeld?' Ik geef mezelf een schouderklopje omdat ik het niet over Harry heb gehad. Ik kijk haar aan en haal mijn hand door mijn haar. 'Oh, en ik ga ook een cursus: Hoe blijf ik van mijn fantastische, prachtige, perfecte haar af? doen.' voeg ik er aantoe.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Ik ben van 1 tot 12 augustus weg.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ( o, god, ik moet dit aan jullie laten lezen! Heeft JKR zelf geschreven. 7 handgeschreven verkocht en toen op het internet gezet:

    The speeding motorcycle took the sharp corner so fast in the darkness that both policemen in the pursuing car shouted,”Whoa!” Sergeant Fisher slammed his large foot on the brake, thinking that the boy who was riding pillion was sure to be flung under his wheels; however, the motorbike made the turn without seating either of its riders, and with a wink of its red tail lights, vanished up the narrow side street.

    “We’ve got ‘em now!” cried PC Anderson excitedly. “That’s a dead end!”

    Leaning hard on the steering wheel and crashing his gears, Fisher scraped half the paint off the flank of the car as he forced it up the alleyway in pursuit.There in the headlights sat their quarry, stationary at last after a quarter of an hour’s chase. The two riders were trapped between a towering brick wall and the police car, which was now crawling towards them like some growling luminous-eyes predator.

    There was so little space between the car doors and the walls of the alley that Fisher and Anderson had difficulty extricating themselves from the vehicle. It injured their dignity to have to inch, crab-like,towards the miscreants. Fisher dragged his generous belly along the wall,tearing buttons off his shirt as he went, and finally snapping off the wing mirror with his backside.

    “Get off the bike!” he bellowed at the smirking youths, who sat basking in the flashing blue light as though enjoying it.

    They did as they were told, finally pulling free from the broken wing mirror, Fisher glared at them. They seemed to be in their late teens. The one who had been driving had long black hair, his insolent good looks reminded Fisher unpleasantly of his daughter’s guitar-playing, layabout boyfriend. The second boy also had black hair, though his was short and stuck up in all directions; he wore glasses and a broad grin. Both were dressed in t-shirts emblazoned with a large golden bird; the emblem, no doubt, of some deafening, tuneless rock band.

    “No helmet!” Fisher yelled, pointing from one uncovered head to the other. “Exceeding the speed limit by-by a considerable amount!” (In fact, the speed registered had been greater than Fisher was prepared to accept that any motorcycle could travel.) “Failure to stop for the police!”

    “We’d have loved to stop for a chat,” said the boy in glasses,”only we were trying-”

    “Don’t get smart-you two are in a heap of trouble!” snarled Anderson. “Names!”

    “Names?” repeated the long-haired driver.”Er-Well, let’s see. There’s Wilberforce…Bathsheba…Elvendork…”

    “And what’s nice about that one is, you can use it for a boy OR a girl,” said the boy in glasses.

    “Oh, our names, did you mean?” asked the first, as Anderson spluttered with rage.”You should’ve said! This here is James Potter, and I’m Sirius Black!”

    “Things’ll be seriously black for you in a minute, you cheek little-”

    But neither James nor Sirius was paying attention. They were suddenly as alert as gundogs, staying past Fisher and Anderson, over the roof of the police car, at the dark mouth of the alley. Then, with identical, fluid movements, they reached into their back pockets.

    For the space of a heartbeat both policemen imagined guns gleaming at them, but a second later they saw that the motorcyclists had drawn nothing more than-

    “Drumsticks?” jeered Anderson. “Right pair of jokers, aren’t you? Right, we’re arresting you on a charge of–”

    But Anderson never got to name the charge. James and Sirius had shouted something incomprehensible, and the beams from the headlights had moved.

    The policemen wheeled around, then staggered backwards. Three men were flying-actually flying- up the alley on broomsticks-and at the same moment,the police car was rearing up on its back wheels.

    Fisher’s knee bucked; as he sat down hard; Anderson tripped over Fisher’s legs and fell on top of him, as flump-bang-crunch- they heard the men on brooms slam into the suspended car and fall, apparently insensible, to the ground, while broken bits of broomstick clattered down around them.

    The motorbike had roared into life again. His mouth hanging open, Fisher mustered the strength to look back at the two teenagers.

    “Thanks very much!” called Sirius over the throb of the engine.”We owe you one!”

    “Yeah, nice meeting you!” said James. “And don’t forget: Elvendork! It’s unisex!”

    There was an earth-shaking crash, and Fisher and Anderson threw their arms around each other in fright; their car had just fallen back to the ground. Now it was the motorcycle’s turn to rear. Before the policemen’s disbelieving eyes, it took off into thin air: James and Sirius zoomed away into the night sky, their tail light twinkling behind them like a vanishing ruby.

    From the prequel I am not working on-but that was fun! J.K. Rowling.
    )

    [ bericht aangepast op 27 juli 2013 - 21:59 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily Evers

    'Ohh,' mompelde Potter en hij keek naar de grond. Eigenlijk voelde ik mij best wel schuldig, omdat het leek alsof ik hem uitlachte, maar dat was natuurlijk niet echt zo. "balvoet" klonk gewoon grappig. Daarbij zag ik het gezicht van mijn vader al voor mij, wanneer hij de benaming van Potter van zijn favoriete sport zou horen. 'Niet dat jij dat had kunnen weten natuurlijk,' zei ik daarom snel. 'Het is al knap dat je überhaupt een dreuzelsport kent. De meesten kijken mij alleen maar vreemd aan, wanneer ik uitleg dat dreuzels nog nooit gehoord hebben van zwerkbal.' Mijn schuldgevoel verdween, toen de jongen weer opkeek.
    'School afmaken hoort bij mijn planning. Ik heb mijn hele toekomst al gepland hoor.' Nieuwsgierig keek ik Potter aan, benieuwd naar wat hij allemaal had gepland.
    'Eerst ga ik bij de Orde van de Feniks. Ik wil niet dat mijn toekomstige kinderen gevaar lopen. Dan, als V.. Voldemort verslagen is, ga ik bij Falmouth Falcons. Dan krijg ik een vrouw en kinderen. Mijn kinderen gaan naar Zweinstein. Elke week gaan Sirius en ik iets doen. Ik weet nog niet wat. Gewoon iets leuks en Peter en Remus zijn er ook soms bij. Dan wordt ik ziek en krijg ik de drakenpest. Mijn oudste dochter krijgt een kind, maar ik mag hem niet zien, want ik ben ziek. Na een aantal jaar genees ik van de ziekte en mag ik mijn zes kleinkinderen zien. Ondertussen ben ik in de zeventig, wat verdomd oud is voor mijn familie, iedereen sterft jong daar, en dan sterf ik aan ouderdom. Twee maanden later sterft mijn vrouw ook en zijn we voor eeuwig bij elkaar. En wat is jouw toekomstbeeld?' Bewonderend keek ik hem aan. Dat hij bij de orde wilde, was echt super geweldig. Ten eerste was dat helemaal niet noodzakelijk voor hem. Hij was een volbloed tovenaar. Ten tweede was het hartstikke dapper. Er gingen nu al vreselijke geruchten rond over Voldemort, laat staan hoe het over een paar jaar aan toe zou gaan. De orde stond mij echter ook wel te wachten. Welk "modderbloedje" uit Gryffindor zou nou niet vechten voor haar rechten?
    'Oh, en ik ga ook een cursus: Hoe blijf ik van mijn fantastische, prachtige, perfecte haar af? doen.' Ik lachte. 'Dat gaat je nooit lukken. Hoewel je er niet aanzit, wanneer je mijn haar uit de knoop haalt. Misschien moet je gewoon ander haar vinden om aan te zitten.' Ik pakte zijn polsen strak vast. 'Of we moeten je gewoon de hele tijd zo vasthouden. Dan kan het gewoon niet.' Vrolijk keek ik van zijn warme bruine ogen, naar zijn haar, dat alweer vol zat met sneeuwvlokjes. Het was echt heel warrig, misschien zelfs slordig, maar ik had het stiekem altijd leuk gevonden. Mijn blik gleed weer terug naar zijn gezicht.
    'En ik maak niet echt toekomstplannen. Hoewel de orde er voor mij ook wel in zal zitten. Aangezien ik een potentieel doelwit ben, wat die achterlijke "dooddoenertjes" hier al goed duidelijk hebben gemaakt.'


    Happy Birthday my Potter!