• © JamesPotter & Sinistra



    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 4 regels per post
    - Mensen met ervaring
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - Alleen ik en Rider openen nieuwe topics
    - Reserveren kan, rol binnen 24 uur invullen
    - Niet elkaars personage besturen
    - OOC tussen haakjes []+{}-()
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.




    Personages:

    Oude tijd

    James Potter - JamesPotter

    Sirius Zwarts - Wolfheart

    Remus Lupos - IsA20

    Peter Pippeling - Chocolet

    Lily Evers - Rider

    Lucius Malfidus

    Severus Sneep - DreamerN

    Bellatrix Zwarts - JamesPotter

    Narcissa Zwarts - Rider

    Alle andere personage's uit de oude tijd

    Zelfverzonnen personage's (vol)
    - Rosanne Shinerwood||Zwadderich - PindaDoos
    - Rose Anna Valearia Black||Zwadderich - Patholoog
    - Daniëlle Jane Westlize||Griffoendor||Jager - xxxHappiness
    - Jay Dave Broock||Zwadderich||Jager - Wolfheart
    - Aaron'All' Luuk Fred Moon||Griffoendor||Drijver - xxxHappiness
    - Jason Rick Broock||Zwadderich||Zoeker - IsA20


    Nieuwe Tijd

    Harry Potter - Sinistra

    Ron Wemel - Chocolet

    Hermelien Griffel - Limits

    Note:
    Hier was al een topic van, maar omdat die doodliep is hier een nieuw rollentopic. Als je mee wilt doen. Post dan regelmatig. Het is logisch dat je niet elke dag kan reageren, maar eens per week moet wel lukken. Als dat niet gaat, schrijf je dan gewoon niet in. Als je twee weken niet gereageerd hebt, stuur ik je een bericht, als je dan nog niet reageert dan komt jouw rol weer vrij. Ik ben hier best streng in, dus meldt het als je niet kan reageren.



    VEEL PLEZIER!

    [ bericht aangepast op 20 juli 2013 - 14:10 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily Evers

    Potter bukte iets, wat toch wel wat handiger was voor hem. Ik voelde zijn handen op mijn rug, waar zich onmiddellijk een warme gloed verspreidde. Hij drukte mij nog dichter tegen zich aan, waar ik helemaal geen problemen had, want ondanks dat het fout was, voelde het zo goed. Ik beet even speels op zijn lip en precies op het moment dat ik de kus verbrak, voelde ik hoe mijn sjaal van mij afgetrokken werd. Aangezien Potter zijn handen nog gewoon op dezelfde plek lagen, moest het iemand anders zijn. Met een ruk draaide ik mij om in Potter zijn armen en trok mijn stok. De punt volgde mijn blik naar beneden, waar Broock lag. What the....
    'Wat doe jij nou weer hier?' vroeg ik hem met opgetrokken wenkbrauwen. Aangezien ik hem niet vertrouwde, nooit gedaan ook, hield ik mijn stok op hem gericht, terwijl ik wachtte op antwoord.


    Happy Birthday my Potter!

    Jason Broock

    Ik zit net te bedenken hoe falend dit is als ik de stem van Evers hoor. 'Wat doe jij nou weer hier?' Ik knipper verdwaasd met mijn ogen en zie dat de stok van Evers op mij staat gericht. Ze heeft een verbaasde uitdrukking op haar gezicht, wat ik ook wel kan begrijpen. Zo zou ik ook kijken als iemand mijn sjaal af zou rukken terwijl ik met mijn vriendje -sorry, vriendin- zou staan te zoenen.
    Ik spuug wat sneeuw uit en zoek naar woorden. Wat deed ik hier eigenlijk? 'Laten we zeggen dat het vast niet veel interessanter is dan jullie heerlijke kleffe momenten' zeg ik. Wat zeg ik nou weer?


    -

    James Potter

    Lily bijt op mijn lip, maar vrijwel direct verbreekt ze de kus. Ze draait zich om in mijn armen, waardoor ik een hoop haar in mijn gezicht krijg. Was Sneep er? Ik kijk naar de jongen op de grond. Broock? Mijn blik flitst waar Sneep net stond, maar ik zie dat het twee eerstejaars zijn. Lily heeft ondertussen haar stok gepakt en wees nu op Broock. 'Wat doe jij nou weer hier?' Vraagt Lily en ik laat Lily los. 'Laten we zeggen dat het vast niet veel interessanter is dan jullie heerlijke kleffe momenten' antwoordt Broock en mijn wenkbrauwen flitsen omhoog. 'Ik vind het anders aardig interessant.' Zeg ik. 'Maar waarom pak je haar sjaal? Kan je geen eigen betalen? Dit is trouwens Rood-Goud, jij hebt groen-zilver nodig.' Waarom moest hij nou weer mijn moment verpesten?

    (Hoe zoenen ze?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Wat bedoel je met "Hoe zoenen ze?"?)

    Jason Broock

    'Ik vind het anders aardig interessant.' zegt Potter. 'Maar waarom pak je haar sjaal? Kan je geen eigen betalen? Dit is trouwens Rood-Goud, jij hebt groen-zilver nodig.' Ik zucht geërgerd en sta op. 'Dat is dan leuk voor je, en ik ben niet kleurenblind. Daarbij heb ik meer geld dan Evers ooit zal hebben.' zeg ik en zet me alvast schrap voor het geval het op vechten uitdraait. Dan heb ik vier keer gevochten in vierentwintig uur, denk ik bij mezelf, de woorden van Narcissa herinnerend.
    Dan bedenk ik me dat het beter zou zijn om gewoon weg te lopen, zoals Jay me al duizend keer heeft verteld, maar die triomf gun ik Potter niet.


    -

    (Lol hahaha, met tong of gewoon op de mond xd hahahhaha)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Gewoon mond op mond denk, anders zou het wel heel snel gaan voor Lils denk... )


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Gewoon mond op mond denk, anders zou het wel heel snel gaan voor Lils denk... )


    (Hahah, dat dacht ik ook :') )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily Evers

    Ik merkte dat ik los werd gelaten, maar sloeg er verder geen acht op. 'Laten we zeggen dat het vast niet veel interessanter is dan jullie heerlijke kleffe momenten,' antwoordde Broock, waardoor ik mijn hand in mijn zij zette. Wat was dat nu weer voor antwoord. Ik had mijn stok op hem gericht en hij was zo achterlijk mij uit te dagen? Ik dacht dat Sev altijd zei dat Slytherins slim en sluw waren. Nou bij deze jongen was er op het moment vrij weinig van te merken.
    'Ik vind het anders aardig interessant. Maar waarom pak je haar sjaal? Kan je geen eigen betalen? Dit is trouwens Rood-Goud, jij hebt groen-zilver nodig.' Ik merkte meteen aan Potter dat hij het allemaal maar vervelend vond. Ik had hem altijd goed kunnen "lezen".
    'Dat is dan leuk voor je, en ik ben niet kleurenblind. Daarbij heb ik meer geld dan Evers ooit zal hebben,' was Broock zijn weerwoord. Oké, ik was hem nu wel ongeveer zat.
    'Dude, ik ben hier degene die de stok op je gericht houdt hè. Wat mij betreft negeer je Potter, maar ik raad je aan niks te zeggen wat ook maar sporen bevat van een belediging. Dus nog één keer. Wat doe je hier? Was je ons aan het bespioneren en zo ja, wat heb je gezien?' vroeg ik hem. Ik was echt niet bang om een spreuk op hem te gebruiken. Ik hield helemaal niet van die irritante mensen die je bespioneerden, of mensen die logen, of die anderen pijn deden. Dan had je aan mij echt geen goede.


    Happy Birthday my Potter!

    Jason Broock

    'Dude, ik ben hier degene die de stok op je gericht houdt hè. Wat mij betreft negeer je Potter, maar ik raad je aan niks te zeggen wat ook maar sporen bevat van een belediging. Dus nog één keer. Wat doe je hier? Was je ons aan het bespioneren en zo ja, wat heb je gezien?' zegt Evers geïrriteerd. Ik zucht.
    'Ik maak een ommetje, en waarom bij Merlijns onderbroek zou ik jullie willen bespioneren?' zeg ik. Ik laat mijn rechterarm losjes langs mijn zij bungelen, zodat ik snel bij mijn toverstok kan. Niet dat ik wil vechten, maar gewoon. Voor het geval dat...
    Ik kijk naar Evers in afwachting van haar reactie. Ik wist dat ze niet snel boos werd, maar als ze boos werd was ze een goede heks. Dat laatste zal je me trouwens nooit horen zeggen.


    -

    [Ik heb het gevoel dat Jason verliefd is op Lily. Haha!]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Peter Pippeling

    Sirius staat op en loopt naar mij toe. Hij slaat me op mijn schouder en ik grinnik even. 'Waar zijn ze nu?' vraagt hij met een grijns. 'Buiten.'antwoord ik. 'Ze hadden weer eens ruzie, dus ik zei dat James het goed moest maken. Dat deed hij en toen kuste Lily hem. Ze kuste hem gewoon. Raar he?' Ging ik verder.
    Waarom kuste Lily James? Vond ze hem leuk ofzo? En had James niet Iets gezegd over Harry ofzo? Ik moest nodig naar de WC. 'Sluipvoet? Ik ga naar de WC' Toen huppelde ik weg, Op weg naar de WC.


    Do you want a Happymeal? Yeah, with extra happy! -Calum Hood

    James Potter

    'Dat is dan leuk voor je, en ik ben niet kleurenblind. Daarbij heb ik meer geld dan Evers ooit zal hebben.' zegt Broock en ik kijk hem woedend aan. Niet als ze met mij trouwt, schiet er door mijn hoofd. Het zou nog best eens kunnen, als je nagaat wat er de afgelopen uren gebeurd is. Daarbij hebben mijn ouders enorm veel geld. Geërft, zeggen ze. Het heeft mij altijd al verbaast. Daarbij hebben ze ook een enorm goede baan. Toen mijn vader mij de ontzichtbaarheidsmantel gaf, verbaaste het mij dat hij nog niet versleten was. Lang dacht ik er niet over na, dus stal ik een koekje. Toen ging ik naar school en tja, dat was het. 'Ik maak een ommetje, en waarom bij Merlijns onderbroek zou ik jullie willen bespioneren?' zegt iemand en ik kijk hem verbaast aan. O,ja, ik weet weer waar ik ben. Ik grijp naar mijn stok, maar haal hem niet uit mijn zak. Mocht Broock iets doen, dat kan ik er snel bij. 'Aangezien je blijkbaar erg dichtbij stond.' zeg ik. 'Maar als wij niet interessant genoeg zijn voor Broekie, dan ga je toch gewoon weer weg?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jason Broock

    'Aangezien je blijkbaar erg dichtbij stond.' antwoordt Potter. 'Maar als wij niet interessant genoeg zijn voor Broekie, dan ga je toch gewoon weer weg?'
    Ik knarsetand en zie dat Potter een gebaar maakt dat verdacht veel lijkt op naar zijn toverstok grijpen. Hij pakt hem echter niet, maar zijn hand blijft in de buurt van zijn stok. Ik denk na wat ik moet doen. Ik heb geen zin om als een hond met hangende pootjes weg te lopen, maar ik zie wel in dat het niet veel nut heeft om de tortelduifjes verder op te fokken.
    'Dat zal ik doen. Als je even opzij wilt gaan?' zeg ik, met een spottende klank in mijn stem. Ik kijk Potter aan. Ergens hoop ik dat hij weigert, zodat ik een reden heb om hem te slaan, of beter, met zijn enkels aan een hoge boom ophangen. Niet dat ik zo'n type ben dat iedereen zonder excuus neermaait, maar ik heb nu eenmaal een hekel aan Potter en zijn vriendjes. Vooral aan Potter zelf.


    -

    Jay Broock

    Zuchtend kijk ik op als opeens iemand roept dat Lily en James gezoend hebben; Peter. Even grijns ik. Waar is Jason eigenlijk? Ik luister het gesprek van Sirius en Peter af en loop dan naar buiten toe. Ik heb een akelig voorgevoel dat Jason ergens in de buurt is van Lily en James.
    Opeens zie ik ze. Snel loop ik naar ze toe en zie ze staan. Ik ga snel naast Jason staan en zeg mijn toverstok richtend op Lily:
    "Expelliarmus." Behendig vang ik haar toverstok op en hou mijn toverstok gericht op Lily en James.
    "What's going on?" Vraag ik dan aan hun. Even kijk ik naar Jason en kijk hem met een opgetrokken wenkbrauw aan. Had ik hem niet gezegd dat hij beter weg kon lopen. Straks werd dit zijn 4de, 5de gevecht in vierentwintig uur.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Jason Broock

    Ik kijk Potter uitdagend aan als ik voetstappen hoor. Schichtig kijk ik op en zie dat Jay aan komt lopen. Blijf alsjeblieft weg denk ik, maar Jay kan helaas geen gedachten lezen. Hij komt naast me staan en ontwapend Evers.
    'What's going on?' vraagt hij, me aankijkend met de waar-ben-je-nou-weer-mee-bezig-blik. Ik zucht. Waarom moest hij zich altijd met mij bemoeien? Oké, ik bemoeide me ook vaak met hem, maar hij hoefde me niet altijd te komen redden of daar een poging toe doen. Hij is mijn moeder niet!
    'Jay' zeg ik. 'We waren net bezig het op te lossen, maar door jouw toedoen kunnen we opnieuw beginnen met ruzie maken.' Jason, Jason, wat zeg je nou toch weer?


    -