• I call you up when I know he's at home.
    I jump out off my skin when he picks up the phone.
    Why can't i tell if he's looking at me.
    Should I give him a smile ?
    Should I get up and leave ?

    I know it's strange, I don't know what i'm thinking.
    Is it wrong if I see him this weekend?
    I really hope I can get him alone.
    I just don't want her to know.


    That party changed my whole damn life.

    Vijf onafscheidelijke beste vriendinnen hielden een slaapfeest. Hierbij kwam op een gegeven moment veel alcohol kijken, en ook de broers van de vriendinnen raakten erbij betrokken. Op een gegeven moment waren ze hartstikke dronken, en iemand riep: "Let's play Seven Minutes in Heaven!"

    En dat was de eerste fout.


    Het gaat er dus om dat vijf beste vriendinnen zich langzaamaan gaan realiseren dat ze verliefd zijn op de broer van een van haar beste vriendinnen. Maar dit is niet één persoon. Alle vijf zijn ze verliefd, elk op een andere broer. En hun grootste angst is dat een van de vriendinnen erachter komt. Of misschien is het nog wel erger als haar eigen broer tot de ontdekking komt.

    Rollen:
    De jongens:
    - Niall James Horan || IrishNialler.
    - Harry Edward Styles || Limits.
    - Zayn Javadd Malik || Appa.
    - Liam James Payne || Maberu.
    - Louis William Tomlinson || Mouek.

    De meiden:
    - Brookelle "Brooke" Fiona Payne || Skull. [Harry]
    - Emma Sarah Tomlinson || Raccoon. [Niall]
    - Chelsey Alli Styles || Faisean. [Zayn]
    - Cailin Avalee Horan || Rider. [Louis]
    - Delisha Leila Malik || WishingLarry. [Liam]

    Regels.
    - Geen Mary-Sue's/Gary Stu's aka perfecte personages.
    - Minimaal vijf regels schrijven, zonder enters.
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Begin er gewoon niet aan als je weet dat je het niet red.
    - Let op je interpunctie.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Off-topic tussen haakjes.
    - Geen bromances. Het spijt me, maar hier heb je andere RPG's voor, en het zou deze helemaal door de war schoppen.
    - Topics worden alleen aangemaakt door Go, tenzij anders aangegeven.
    - Naamsverandering en lange tijd weg aangeven.
    - Snap je iets niet? Gewoon aangeven.


    IrishNialler || Yvonne.
    Limits || Amber.
    Appa || Brooke.
    Maberu || Noek.
    Skull || Melissa.
    Raccoon || Saar.
    Depay || Amy.
    Rider || Annemiek.
    WishingLarry || Little Snowflake.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 15:41 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (MT)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (mijn topics

    Wiehoeeee ik ben geslaagd voor mijn theorie! Dat wilde ik even kwijt :p)


    Happy Birthday my Potter!

    Raccoon schreef:
    (MT)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    -Depay is al een week niet online geweest, ik denk dat ik een nieuw iemand ga zoeken.-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Raccoon schreef:
    (MT)

    Mouek schreef:
    Louis William Tomlinson
    'Oh, meneer Tomlinson heeft een excuus gevonden om mij mijn shirt uit te laten doen hoor,' zei Avah plagend.
    'Hé, jij wilde afgedroogd worden hoor! Pest me niet zo,' zei ik beledigd.
    Ze droogde mijn rug af en gaf mij toen de handdoek, waarna ze haar shirt uittrok. Ze had een prachtig lichaam.
    Ik merkte dat ik aan het staren was en richtte mijn blik vlug op iets anders. Ik stond daar een beetje ongemakkelijk met de handdoek in mijn handen.
    'Jij bent niet lief, jij pest mij,' zei ik toen met een pruillipje en keek haar zielig aan. 'Ik droog alleen lieve mensen af.'


    Cailin Avalee Horan

    'Hé, jij wilde afgedroogd worden hoor! Pest me niet zo,' ging hij beledigd in de verdediging. Ik grinnikte zachtjes. Toen ik mijn t-shirt uit had getrokken staarde Louis even, maar hij leek het zelf ook al snel door te hebben en wende zijn blik af. Hij bleef met de handdoek in zijn handen staan en ik keek even naar beneden. Er leek niks vreemds aan de hand met mij. Mijn buik had van mijn tijd in Australië nog een egale bruinige kleur en aangekomen was ik ook niet. Ik had geen vreemde blauwe of andere plekken. Waarom stond Louis daar dan zo? Was ik echt zo afschuwelijk?
    'Jij bent niet lief, jij best mij,' zei hij en verbaasd keek ik hem aan. Hij trok een pruillip en zijn gezichtsuitdrukking stond zielig. 'Ik droog alleen lieve mensen af.' Oh.. hij wilde mij nu dus niet meer afdrogen. Ik besloot de handdoek maar uit zijn handen te pakken, haalde mijn schouders op en draaide mij vervolgens snel om, om hem niet aan te hoeven kijken, waarna ik mijn schouders en buik af begon te drogen. Ik probeerde te doen alsof er niks aan de hand was, maar toch was mijn gezicht vertrokken. Mijn ogen schoten even onzeker naar de spiegel. Ik had mij nooit zorgen gemaakt om mijn uiterlijk, maar het feit dat Louis er meteen op afknapte, nadat ik mijn shirt had uitgetrokken, deed mij toch wel wat.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 11:43 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Niall

    'Ja ,dat is misschien beter' mompelt ze en ik knik. 'Ja ik zou het ook echt vreemd vinden ,moest Louis met één van mijn vriendinnen gaan ,ergens zou ik wel blij zijn ,maar als ik ze zie klef doen..."mompeld ze en ik knik. " en als het dan fout zou gaan dan ja dan lijkt me dat ookmerg moeilijk voor wie je moet kiezen voor familie en vrienden" mompel ik. Ik dacht na en besluit het te vragem. " heb je zim o, een rondje te lopen door het park?" Vraag ik zachtjes en nerveus friemel ikmet mijn handen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma Sarah Tomlinson

    Niall knikte even. " En als het dan fout zou gaan dan ja dan lijkt me dat ook erg moeilijk voor wie je moet kiezen voor familie en vrienden" mompelde hij en ik knikte zachtjes. " heb je zin om, een rondje te lopen door het park?" vroeg hij zachtjes en ietswat nerveus friemelde hij met zijn handen ,ik glimlachte lief naar hem en knikte dan. "Heel graag ,wat frisse lucht zou wel fijn zijn."zei ik met een glimlachje. Dan waren we ook even afgezonderd van Louis en Avah. Als hij me nodig zou hebben ,moest hij maar bellen. Ik nam Niall's hand vast en glimlachte zachtjes ,en er verschenen ook blosjes op mijn wangen ,waarna ik richting de deur ga en nu hopen dat Louis en/of Avah niet in de gang stond.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Mijn topics. Btw, Licorne moet Mouek zijn, en waar nu Mouek staat moet Maberu zijn. Hehe, I'm sorry.]


    "Family don’t end in blood”

    Niall

    Heel graag ,wat frisse lucht zou wel fijn zijn."zegt ze glimlachend, ze pakt mijn hand en we lopen de gang op waarna ik bloos. Rustig lopen we naar het parkje. We komen voorbij een ijskraampje. " wil je een ijsje?" Afwachtend kijk ik haar aan. " ik trakteer" glimlach ik. Ik trek mijn portomonee uit mijn zak en ga alvast in de rij staan. " welke smaakjes wil je?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Mijn topics. Ik volg de RPG, ghehe.]


    :)

    Years schreef:
    [Mijn topics. Ik volg de RPG, ghehe.]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    -@Angel, ik had je gegb't dat je de rol van Depay wel over mag nemen, maar ik weet niet of je het had gezien :Y)-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Emma Sarah Tomlinson

    Rustig liepen ,we het huis uit ,richting het park ,dat hier niet ver vandaan was. De frisse lucht deed me weer wat rustiger voelen en mijn zorgen vergeten. Als we een ijskraampje passeren kijk ik naar Niall. " Wil je een ijsje?" vroeg hij me " ik trakteer" vervolgde hij dan met een glimlachje en ik knikte even glimlachend. "Graag"Hij haalde zijn portefeuille uit zijn zak en we gingen in de rij staan. Na even is het aan ons. "Welke smaakjes wil je?" vroeg hij me en ik dacht even na. "Limoen en framboos graag."glimlachte ik naar hem.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall

    " graag, doe maar Limoen en Framboos graag." Ik knik en wacht even. " twee ijsjes, een limoen framboos en voor mij citroen met chocolade" de man maakt de ijsjes en ik geef hem zijn geld. Het ijsje geef ik aan Emma en we lopen naar een bankje bij een vijvertje. " is bet lekker?" Vragend kijk ikhaar aan? Grijnzend kijk ik hoe ze aan het eten is ennlachend pak ik haar arm en smeer een dot ijs op haar neus. " ehm Emma er zit saar iets" met een grote glimlach. Iets wat verlegen druk ik verlegen een kusje op haar neus en haal het ijs weg. " hmm smaakr goed"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan