• © JamesPotter & Sinistra



    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 4 regels per post
    - Mensen met ervaring
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - Alleen ik en Rider openen nieuwe topics
    - Reserveren kan, rol binnen 24 uur invullen
    - Niet elkaars personage besturen
    - OOC tussen haakjes []+{}-()
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.




    Personages:

    Oude tijd

    James Potter - JamesPotter

    Sirius Zwarts - Wolfheart

    Remus Lupos - IsA20

    Peter Pippeling - Chocolet

    Lily Evers - Rider

    Lucius Malfidus

    Severus Sneep - DreamerN

    Bellatrix Zwarts - JamesPotter

    Narcissa Zwarts - Rider

    Alle andere personage's uit de oude tijd

    Zelfverzonnen personage's (vol)
    - Rosanne Shinerwood||Zwadderich - PindaDoos
    - Rose Anna Valearia Black||Zwadderich - Patholoog
    - Daniëlle Jane Westlize||Griffoendor||Jager - xxxHappiness
    - Jay Dave Broock||Zwadderich||Jager - Wolfheart
    - Aaron'All' Luuk Fred Moon||Griffoendor||Drijver - xxxHappiness
    - Jason Rick Broock||Zwadderich||Zoeker - IsA20


    Nieuwe Tijd

    Harry Potter - Sinistra

    Ron Wemel - Chocolet

    Hermelien Griffel - Limits

    Note:
    Hier was al een topic van, maar omdat die doodliep is hier een nieuw rollentopic. Als je mee wilt doen. Post dan regelmatig. Het is logisch dat je niet elke dag kan reageren, maar eens per week moet wel lukken. Als dat niet gaat, schrijf je dan gewoon niet in. Als je twee weken niet gereageerd hebt, stuur ik je een bericht, als je dan nog niet reageert dan komt jouw rol weer vrij. Ik ben hier best streng in, dus meldt het als je niet kan reageren.



    VEEL PLEZIER!

    [ bericht aangepast op 20 juli 2013 - 14:10 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    IsA20 schreef:
    (...)

    (Ik zit dit net te lezen en denk "Aww. Poor Jay!(huil)" Jason sais sorry. )


    [Ahah, yeah sure. Alsof Jay daarin trapt. (puh) Hij is heel diep gekwetst!]

    [ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 17:00 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    ForeverWolf schreef:
    (...)

    [Ahah, yeah sure. Alsof Jay daarin trapt. (puh) Hij is heel diep gekwetst!]


    (Hihi. Moet weer denken aan de hele verhaallijn die je op mijn kamer hebt uitgedacht!
    Nu is Jason ook gekwetst! Ok, hij hoort/leest het niet, maar goed.)


    -

    IsA20 schreef:
    (...)

    (Hihi. Moet weer denken aan de hele verhaallijn die je op mijn kamer hebt uitgedacht!
    Nu is Jason ook gekwetst! Ok, hij hoort/leest het niet, maar goed.)


    [Het was toch Remus? O, en mooi zo. Nu weet Jason ook hoe het voelt.(duivel)]

    [ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 17:09 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    ForeverWolf schreef:
    (...)

    [Het was toch Remus?]


    Ik bedoel dat laatste als een reactie op Jay.


    -

    -

    [ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 17:12 ]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    IsA20 schreef:
    (...)

    Ik bedoel dat laatste als een reactie op Jay.


    [Ahah.... Tuurlijk, we will see.^^]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Daniëlle Jane Westlize

    Jay trekt mij mee en we gaan op de grond zitten. Hij balt zijn vuisten. Al weet ik niet waarom. 'Beloof je dat je het echt nier doorvertelt? Vooral niet aan Jason of... Angela.'Vraagt Jay waarna ik knik. 'Angela is mijn beste vriendin, maar tevens degene die ik leuk vind. En niet gewoon leuk zoals vrienden elkaar vinden, maar leuk-leuk. Alleen de manier waarop ze naar Jason kijkt laat zien dat ze op hem verliefd is,'Zucht hij. Hij veegt nog een traan weg,en zonder dat ik het door heb,vind ik het echt sneu voor hem. 'Waarom vind iedereen Jason leuker dan mij?'Vraagt hij boos. 'Ik vind jou wel aardiger dan je broer. Jason is bemoeizuchtig. En ik denk dat je met Angela moet praten. Hoe moeilijk het ook is.'Antwoord ik op hem.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    (We need a new topic!)


    -

    [Ja,maar volgens mij is dr niemand online wie dat mag doenn....]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    (What happened to Ron, Harry and Hermione Btw?)


    -

    Jay Dave Broock

    'Ik vind jou wel aardiger dan je broer. Jason is bemoeizuchtig. En ik denk dat je met Angela moet praten. Hoe moeilijk het ook is.' Antwoordt ze op me. Ik kijk haar aan en glimlach deze keer echt naar haar. Dat was aardig wat ze zei, niet veel mensen zeggen dat. Meestal vinden ze ook Jason aardiger, hij heeft ook meer vriendinnen gehad dan ik.
    'Bedankt voor dat te zeggen.' Zeg ik met een glimlach tegen haar. Ik voel me nu iets beter dan net.
    Dan betrekt mijn gezicht en humeur weer door het eind van haar zin en slaak een zucht. Een hand haal ik door mijn haar heen.
    'Maar hoe dan? Ik kan moeilijk naar haar toelopen en zeggen: "Hé, Angela. Je bent mijn beste vriendin, maar eigenlijk ben ik dus verliefd op je. Het probleem is dat ik kan zien dat je mijn bloedeigen tweelingbroer leuker vind. En nu heb ik een soort gebroken hart. Maar voor de rest is alles oké hoor." Dat zal ze nooit meer iets tegen me zeggen.' Verzucht ik. Een geluid laat me opkijken en ik zie hoe Angela me even aankijkt om zich vervolgens om te draaien en weg te gaan. O nee hè, laat dat alsjeblieft haar onbekende tweelingzus zijn of zo.
    Ik kan het niet laten, en er rollen meer tranen dan net over mijn wangen heen. Waarom overkomen deze dingen mij altijd?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    IsA20 schreef:
    (We need a new topic!)


    Ik open er wel een


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=155020


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    -

    [ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 19:49 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    (Volgende keer pas reageren in het andere topic (op mijn topics na) wanneer dit topic HELEMAAL vol is (en dan bedoel ik niet met spam) aub.

    Nu sluit ik deze wel even.)



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 19:51 ]


    Happy Birthday my Potter!