• © JamesPotter & Sinistra



    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 4 regels per post
    - Mensen met ervaring
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - Alleen ik en Rider openen nieuwe topics
    - Reserveren kan, rol binnen 24 uur invullen
    - Niet elkaars personage besturen
    - OOC tussen haakjes []+{}-()
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.




    Personages:

    Oude tijd

    James Potter - JamesPotter

    Sirius Zwarts - Wolfheart

    Remus Lupos - IsA20

    Peter Pippeling - Chocolet

    Lily Evers - Rider

    Lucius Malfidus

    Severus Sneep - DreamerN

    Bellatrix Zwarts - JamesPotter

    Narcissa Zwarts - Rider

    Alle andere personage's uit de oude tijd

    Zelfverzonnen personage's (vol)
    - Rosanne Shinerwood||Zwadderich - PindaDoos
    - Rose Anna Valearia Black||Zwadderich - Patholoog
    - Daniëlle Jane Westlize||Griffoendor||Jager - xxxHappiness
    - Jay Dave Broock||Zwadderich||Jager - Wolfheart
    - Aaron'All' Luuk Fred Moon||Griffoendor||Drijver - xxxHappiness
    - Jason Rick Broock||Zwadderich||Zoeker - IsA20


    Nieuwe Tijd

    Harry Potter - Sinistra

    Ron Wemel - Chocolet

    Hermelien Griffel - Limits

    Note:
    Hier was al een topic van, maar omdat die doodliep is hier een nieuw rollentopic. Als je mee wilt doen. Post dan regelmatig. Het is logisch dat je niet elke dag kan reageren, maar eens per week moet wel lukken. Als dat niet gaat, schrijf je dan gewoon niet in. Als je twee weken niet gereageerd hebt, stuur ik je een bericht, als je dan nog niet reageert dan komt jouw rol weer vrij. Ik ben hier best streng in, dus meldt het als je niet kan reageren.



    VEEL PLEZIER!

    [ bericht aangepast op 20 juli 2013 - 14:10 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    James Potter

    'Oh, dat moet je vaker doen. Dan vallen je fans straks flauw omdat je er zo ontzettend hot uit ziet, dat ze het niet aankunnen,' zegt Lily als ik aan kom kruipen. Ik grinnik eventjes. In mijn ooghoeken merk ik hoe ze me aankijkt, maar ik blijf in de lucht staren. Na mijn vraag kijkt ze me verbaast aan en wenkbrauwwiebel even voor de grap. 'Ja... ja ik ben dol op sneeuw,' zegt ze en ze glimlacht. Ik kruip weer iets dichter naar haar toe. Ik glimlach terug en kijk haar aan. 'Je kan best goed zoenen, denk ik.' Zeg ik dan zachtjes. Ik kijk omhoog om mijn rode wangen te verbergen. O, damn, ze is echt veel te sexy. Voorzichtig kijk ik haar weer aan. Ik grijns ondeugend en begin haar dan te kietelen. Ik weet ook niet waarom ik zo doe. Waarschijnlijk omdat ze me kuste en ik geen idee meer heb hoe ik me moet gedragen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily Evers

    Potter kwam nog dichterbij, waardoor er blosjes op mijn wangen verschenen. Toch keek ik niet weg. 'Je kan best goed zoenen, denk ik.' Mijn wenkbrauwen vlogen omhoog. 'Dankje, denk ik,' zei ik twijfelend en ik keek toe hoe Potter eerst even omhoog keek en vervolgens zijn blik weer op mij richtte. Een ondeugende. grijns sierde zijn gezicht en voor ik kon reageren door snel weg te rollen, begon hij mij te kietelen. En ik kon dus echt niet tegen kietelen, maar dan ook gewoon echt helemaal niet.
    'Aaaah, neeee, stop!' bracht ik in ademnood door het lachen uit. Ik schepte wat sneeuw op met mijn handen en gooide het in zijn haar en gezicht, in de hoop hem te laten stoppen. Dit alles koste nogal veel moeite, omdat ik ondanks het zuurstof tekort niet kon ophouden met lachen. 'Serieus James, ik stik,' piepte ik al hikkend.


    Happy Birthday my Potter!

    James Potter

    'Aaaah, neeee, stop!' Roept Lily en ik begin te lachen. Ze gooit wat sneeuw en ik probeer het eruit te schudden, wat me niet lukt. Ik negeer het en kietel verder. 'Serieus James, ik stik,' piept ze en ik kijk haar aan. Ik stop heel eventjes, maar voordat ze echt op adem kan komen, kietel ik al door. 'Zeg maar: Genade, James.' Terwijl ik haar lachend aankijk. Ik prik in haar zij en buig over haar heen om beter te kunnen kietelen. Dan stop ik en kijk ik haar aan. Ik laat haar even op adem komen en buig mij dan naar voren om haar nog een keer te kussen. Mensen gaan ons echt raar aankijken als wij straks doorweekt en wit door de sneeuw, al lachend en met ons haar door de war het bos uitkomen. Mijn lippen voelen gelijk weer warm door haar aanraking. Het was echt een perfecte manier om je warm te houden zeg!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily Evers

    Wonder boven wonder stopte Potter met kietelen. Het was echter maar voor korte duur, want ik kon alleen maar een grote hap adem nemen, voor hij weer verder kietelde. 'Zeg maar: Genade, James.' Al lachend schudde ik mijn hoofd. Dat ging ik dus echt mooi niet doen hè. 'Nooit!' bracht ik dan ook uit. Potter boog zich over mij heen, zodat het kietelen alleen maar beter ging. Even dacht ik dat ik hier nooit meer uit ging komen, maar gelukkig stopte hij toen toch. Als een slap hoopje bleef ik in de sneeuw liggen en sloot mijn ogen even om rustig te worden en mijn ademhaling weer onder controle te krijgen.
    Net op het moment dat ik mijn ogen weer wilde openen, voelde ik plots Potter zijn lippen de mijnen aanraken. Ietwat verbaasd over het feit dat hij ergens de moed vandaan had gehaald om mij te kussen zonder meteen weg te rennen, zoende ik hem twijfelend terug. Toen zag ik mijn kans. Ik grijnsde tegen zijn lippen aan, sloeg mijn armen om zijn nek en draaide ons om, zodat ik bovenop hem kwam te zitten.
    'Je maakt het mij veel te makkelijk, Potter,' zei ik nadat ik de kus verbroken had en hem nog steeds grijnzend aankeek. Ik vormde met mijn handen een sneeuwbal, duwde die in zijn gezicht en sprong vervolgens van hem af om weg te rennen richting het kasteel.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2013 - 12:46 ]


    Happy Birthday my Potter!

    James Potter

    Ik voel hoe Lily twijfelt, maar dan toch terug zoent. Ik voel haar grijnzen, maar voordat ik kan reageren, slaat Lily haar armen om mij heen en draait ons om. Ze verbreekt de zoen en ik kijk haar aan. Wacht... Zit ze nu serieus boven op mij? 'Je maakt het mij veel te makkelijk, Potter,' zegt ze en ik probeer te bedenken waar ze het over heeft. O, ja, ik kietelde haar. Een sneeuwbal komt in mijn gezicht. Lily springt op en rent weg. Ik krabbel overeind en verzamel wat sneeuw. 'Arg! Kom hier, Evers!' Zeg ik en ik sprint haar achterna. Ik gooi de sneeuwbal naar haar toe en raak haar been. Sneeuwballen gooien was bijna hetzelfde als de slurk gooien. De enige verschillen waren dat de bal van sneeuw was, er geen wachter was en je op mensen moest gooien. Daarom was ik er ook best goed in. Ik was immers jager.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily Evers

    'Arg! Kom hier, Evers!' hoorde ik Potter achter mij zeggen. Lachend draai ik mij om en ren iets minder hard achteruit. 'Mooi niet Potter! Kom me maar halen,' riep ik terug en stak mijn tong naar hem uit. Ik voelde hoe een sneeuwbal mijn been raakte. Damn, ik was even vergeten dat hij jager was en dus geen moeite had met het gooien van sneeuwballen. Ik ging weer vooruit lopen en pakte al rennend een grote hoop sneeuw van de grond. Ik gooide hem in Potter zijn richting, maar keek niet waar hij belande. Straks haalde hij mij nog in!
    'Begin je mij al zat te worden?' vroeg ik de jongen een aantal meters achter mij. Ik draaide mij weer om en liep grijnzend achteruit, terwijl ik hem vragend aankeek.


    Happy Birthday my Potter!

    James Potter

    'Mooi niet Potter! Kom me maar halen,' roept Lily. 'Prima, ik ben er bijna!' Ik grijns even als ze haar tong uitsteekt. Ze draait zich weer om en gooit weer wat sneeuw. Ik vang de sneeuw en gooi het terug. Heerlijk dit. 'Begin je mij al zat te worden?' Roept ze en ze draait zich weer om. 'Ja, enorm.' Zeg ik op een plagerige toon. Aangezien ik haar bijna heb ingehaald, maak ik een duikvlucht en haal haar neer. Ik land boven op haar. 'O, sorry. Deed dat pijn? Wil je er een kusje op?' Vraag ik lachend en ik kijk haar aan. Ik rol van haar af en spring weer overeind. Ik steek mijn hand uit om haar overeind te helpen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily Evers

    'Ja, enorm,' hoorde ik Potter plagerig zeggen. 'Mooi, mission accompliiiiiii-' Ik kon niet afmaken wat ik wilde zeggen, want Potter was half op mij gesprongen om mij neer te halen. Ik landde voor de tweede keer in de zachte sneeuw en bedankte de wereld voor dit grote witte kussen om op te landen. Ik kreunde zachtjes onder het zware gewicht van Potter die boven op mij was geland. 'O, sorry. Deed dat pijn? Wil je er een kusje op?' Klonk het lachend. Hij stond snel op en stak een hand uit, maar in plaats van overeind komen, trok ik hem de sneeuw weer in, om vervolgens op te staan en mijn kleding af te kloppen.
    'Neh, ik kan het zelf wel aan denk ik,' zei ik hem met een knipoog en begon sneeuwvlokjes uit mijn haar te vissen.


    Happy Birthday my Potter!

    James Potter

    Lily pakt mijn hand en trekt mij de sneeuw in. 'Ahh.' Roep ik zacht en ik land in de sneeuw. 'Neh, ik kan het zelf wel aan denk ik,' zegt ze en ik grinnik. Ik sta ook op en kijk hoe ze de sneeuwvlokjes uit haar haar probeert te vissen. 'Het kan veel makkelijker hoor.' Zeg ik grijnzend. 'Kijk, zo!' Ik wrijf mijn hand door haar rode haar. 'Het werkt bij mij ook!' Ik haal mijn hand ook door mijn haar. Haar haar zit helemaal door de war en ik grinnik als ik merk dat ze zelfs met warrig haar mooi is. 'Sneeuwengels!' Roep ik dan en ik laat me vallen op een stuk waar nog niet gelopen is. Niet dat dat moeilijk is, bijna nergens is gelopen en het sneeuwt best hard. Ik begin mijn armen en benen te bewegen zodat er vleugels ontstaan. Soms was ik ook net een klein kind. 'Maak er ook een, Lils!' Roep ik enthousiast.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily Evers

    'Het kan veel makkelijker hoor. Kijk, zo!' Met angstige ogen keek ik naar de grijns van Potter. Ojee, wat ging hij nu- Zijn handen gingen door mijn haar en maakten mijn hele rode bos tot één warboel. 'Aaah James!' Boos keek ik naar de grijnzende jongen. 'Het werkt bij mij ook!' Ik zette mijn handen in mij zij. 'Ja, maar dat komt omdat jouw haar altijd een rotzooi is.'
    'Sneeuwengels! Maak er ook een, Lils!' Met opgetrokken wenkbrauwen keek ik naar Potter die als een klein kind door de sneeuw rolde en een sneeuwengel maakte. Oké, dat was toch iets te kinderachtig naar mijn smaak. 'Ja, ik denk dat je dan toch echt één van je vriendjes nodig hebt,' zei ik en ik probeerde de pluizenbal op mijn hoofd te fatsoeneren.


    Happy Birthday my Potter!

    James Potter

    Ik kijk naar Lily's gezicht en barst in lachen uit. Het zag er heel grappig uit en haar haar maakt het nog grappiger. Ik stop met bewegen en sta moeizaam op. Ik lach nogsteeds. 'Jouw gezicht zag er echt heel grappig uit.' Zeg ik zacht. Ik stop met lachen en kijk haar aan. 'Sorry,' en ik proest het weer uit. Ik haal even adem en probeer te stoppen met lachen. Als het me eindelijk gelukt is, sta ik weer op en kijk haar aan. 'Hoe ongerust zouden wij nu niet zijn in de toekomst.' Zeg ik zacht en serieus. 'Over Harry,' voeg ik er voor de duidelijkheid aan toe. 'Of zouden we uit elkaar zijn of zijn we nooit samen geweest, wat mij nog het meest logisch lijkt.' Nee, ik denk niet dat ik ooit samen ben met Lily. Al was dit wel een geweldige dag. We hebben wel geknuffeld en gezoend. Zouden we dan ooit meer doen? Of zou ze ooit van me houden?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily Evers

    Opeens barste Potter in lachen uit, waarop ik hem beledigd aankeek. 'Jouw gezicht zag er echt heel grappig uit.' Hij stopte even met lachen, terwijl ik met mijn ogen rolde. 'En bedankt weer,' zei ik hem. 'Sorry,' zei hij, maar ik was er niet echt van overtuigd. Gepikeerd ging ik door met mijn haren uit de knoop krijgen. Uiteindelijk lukte het Potter om te stoppen met lachen, waarna hij ook opstond. 'Kijk nou wat je gedaan hebt,' zei ik hopeloos en ik trok een klit los, waarbij ik een pijnlijk gezicht trok en met een zielig gezicht naar de pluk haar keek, die uit mijn hoofd was getrokken.
    'Hoe ongerust zouden wij nu niet zijn in de toekomst. Over Harry. Of zouden we uit elkaar zijn of zijn we nooit samen geweest, wat mij nog het meest logisch lijkt.' Verbaasd keek ik Potter aan, toen hij weer over dit onderwerp begon. Hij wist toch dat we ons dit niet af moesten vragen? Anders was ik straks gedwongen zijn geheugen te wissen, omdat hij anders domme vragen zou blijven stellen.
    'Potter, laat ik het één keer duidelijk zeggen. Wij moeten ons NIET bezig houden met dit soort dingen. Het enige wat WIJ moeten doen is drie onbekende kinderen uit de toekomst thuis krijgen. Verder NIKS. Daarbij zijn ze niet weg, als ze op het juiste moment weer op de juiste plaats zullen staan. Oftewel, niemand uit de toekomst weet dat ze weg zijn.' Ik keek hem even streng aan. 'En als je je niet kunt beheersen, zal ik niet aarzelen je geheugen te wissen, zodat je je gister of vandaag niet meer herinnert en denkt dat je van een trap bent afgevallen en je hoofd hebt gestoten.'


    Happy Birthday my Potter!

    James Potter

    Ik bijt op mijn lip als ik haar blik zie. 'Potter, laat ik het één keer duidelijk zeggen. Wij moeten ons NIET bezig houden met dit soort dingen. Het enige wat WIJ moeten doen is drie onbekende kinderen uit de toekomst thuis krijgen. Verder NIKS. Daarbij zijn ze niet weg, als ze op het juiste moment weer op de juiste plaats zullen staan. Oftewel, niemand uit de toekomst weet dat ze weg zijn.' Ik kijk naar de grond en knik dan. 'En als je je niet kunt beheersen, zal ik niet aarzelen je geheugen te wissen, zodat je je gister of vandaag niet meer herinnert en denkt dat je van een trap bent afgevallen en je hoofd hebt gestoten.' Ik kijk haar geschrokken aan. 'Nee! Oke, ik zal er niet meer naar vragen.' Zeg ik en ik kijk haar aan. Oke, uhmm, ander onderwerp.
    Ik loop om haar heen. 'Laat mij eens.' Zeg ik zacht en ik pak voorzichtig een klit vast. Ik wriemel er een beetje aan. 'Zeg maar als ik je pijn doe.' Ik trek er zachtjes aan en haal de knoop eruit. Ik pak weer een andere vast en wriemel weer. 'Ik krijg nooit klitten als ik dat doe.' Zeg ik grinnikend. 'Is het leuk om een meisje te zijn?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Ughhhh, het is zooo heet. Was hier maar wat sneeuw uit de rpg xd)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Idd, het is echt niet grappig. Het was veel te heet om hard te lopen. Zo benauwd :c )


    Happy Birthday my Potter!