• © JamesPotter & Sinistra



    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 4 regels per post
    - Mensen met ervaring
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - Alleen ik en Rider openen nieuwe topics
    - Reserveren kan, rol binnen 24 uur invullen
    - Niet elkaars personage besturen
    - OOC tussen haakjes []+{}-()
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.




    Personages:

    Oude tijd

    James Potter - JamesPotter

    Sirius Zwarts - Wolfheart

    Remus Lupos - IsA20

    Peter Pippeling - Chocolet

    Lily Evers - Rider

    Lucius Malfidus

    Severus Sneep - DreamerN

    Bellatrix Zwarts - JamesPotter

    Narcissa Zwarts - Rider

    Alle andere personage's uit de oude tijd

    Zelfverzonnen personage's (vol)
    - Rosanne Shinerwood||Zwadderich - PindaDoos
    - Rose Anna Valearia Black||Zwadderich - Patholoog
    - Daniëlle Jane Westlize||Griffoendor||Jager - xxxHappiness
    - Jay Dave Broock||Zwadderich||Jager - Wolfheart
    - Aaron'All' Luuk Fred Moon||Griffoendor||Drijver - xxxHappiness
    - Jason Rick Broock||Zwadderich||Zoeker - IsA20


    Nieuwe Tijd

    Harry Potter - Sinistra

    Ron Wemel - Chocolet

    Hermelien Griffel - Limits

    Note:
    Hier was al een topic van, maar omdat die doodliep is hier een nieuw rollentopic. Als je mee wilt doen. Post dan regelmatig. Het is logisch dat je niet elke dag kan reageren, maar eens per week moet wel lukken. Als dat niet gaat, schrijf je dan gewoon niet in. Als je twee weken niet gereageerd hebt, stuur ik je een bericht, als je dan nog niet reageert dan komt jouw rol weer vrij. Ik ben hier best streng in, dus meldt het als je niet kan reageren.



    VEEL PLEZIER!

    [ bericht aangepast op 20 juli 2013 - 14:10 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    ( dreuzels toch... Je moet ook accio gebruiken)



    [Ja maar dit modderbloedje is vergeten dat ze een heks is. En....k mag niet buiten school toveren bij mn dreuzel familie. Want dan wordt k van school gestuurd,en zie k mn vrienden in Griffoendor nooit meer.]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    xxxHappiness schreef:
    (...)


    [Ja maar dit modderbloedje is vergeten dat ze een heks is. En....k mag niet buiten school toveren bij mn dreuzel familie. Want dan wordt k van school gestuurd,en zie k mn vrienden in Griffoendor nooit meer.]


    (Lang leven 17 zijn :p En je bent nog maar een eerstejaars (of tweedejaars? Weet niet wanneer je twaalf bent geworden), dus die spreuken zijn sws nog niet voor je weggelegd. Uit mijn hoofd was dat vierdejaars stof c; )


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Lang leven 17 zijn :p En je bent nog maar een eerstejaars (of tweedejaars? Weet niet wanneer je twaalf bent geworden), dus die spreuken zijn sws nog niet voor je weggelegd. Uit mijn hoofd was dat vierdejaars stof c; )


    (Ja klopt, vierdejaars stof. Ik ga nu naar de zesde. Schoolhoofd heeft me gematst, ik ben 11 september jarig, dus officieel zou ik nog een jaar moeten wachten, maar omdat ik al zo snel 11 zou worden ben ik dus toegelaten^^ Ik zat op m'n tiende dus al op Zweinstein)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rider schreef:
    (...)

    (Lang leven 17 zijn :p En je bent nog maar een eerstejaars (of tweedejaars? Weet niet wanneer je twaalf bent geworden), dus die spreuken zijn sws nog niet voor je weggelegd. Uit mijn hoofd was dat vierdejaars stof c; )



    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    JamesPotter schreef:
    (...)

    (Ja klopt, vierdejaars stof. Ik ga nu naar de zesde. Schoolhoofd heeft me gematst, ik ben 11 september jarig, dus officieel zou ik nog een jaar moeten wachten, maar omdat ik al zo snel 11 zou worden ben ik dus toegelaten^^ Ik zat op m'n tiende dus al op Zweinstein)


    (Ik begin straks aan mijn laatste jaar ^^ )


    Happy Birthday my Potter!

    xxxHappiness schreef:
    (...)



    (Halfbloed. Moeder is een dreuzel, vader is een tovenaar)


    Happy Birthday my Potter!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    (Ja klopt, vierdejaars stof. Ik ga nu naar de zesde. Schoolhoofd heeft me gematst, ik ben 11 september jarig, dus officieel zou ik nog een jaar moeten wachten, maar omdat ik al zo snel 11 zou worden ben ik dus toegelaten^^ Ik zat op m'n tiende dus al op Zweinstein)



    [Jaloers! Anders zat ik in het derde. Jullie zijn of course ook Griffoendor tochh?]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    xxxHappiness schreef:
    (...)


    [Jaloers! Anders zat ik in het derde. Jullie zijn of course ook Griffoendor tochh?]


    (Jup, natuurlijk. Zonder enige twijfel)


    Happy Birthday my Potter!

    xxxHappiness schreef:
    (...)



    (Ik ben een dreuzeltelg. Ik vind het andere woord niet leuk)


    xxxHappiness schreef:
    (...)


    [Jaloers! Anders zat ik in het derde. Jullie zijn of course ook Griffoendor tochh?]


    (Noo, Ravenklauw hiero)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    (Noo, Ravenklauw hiero)



    [K ben ook dreuzeltelg,helaas bem je geen Griffoendor!]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    xxxHappiness schreef:
    (...)


    [K ben ook dreuzeltelg,helaas bem je geen Griffoendor!]


    (Haha, nee sorry. Maar Ravenklauw is ook leuk hoor^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    (Haha, nee sorry. Maar Ravenklauw is ook leuk hoor^^)


    (Hihi, een schoolvriendin van mij zit ook in Ravenclaw ^^ )


    Happy Birthday my Potter!

    James Potter

    Ik grijns als ze terug zoent. Ik buk ietsje, zodat ze minder op haar tenen hoeft te staan en leg mijn handen op haar rug. Sneep? Kijk eens hoe je vriendin mij terug zoent! Hup, kijk kijk kijk! Elke keer dat we zoenen gaat het beter, volgens mij. Hey! Sneep! Haal je ogen van Zwarts af en kijk naar Lily en mij. Wij zijn interessanter. Ik druk voorzichtig Lily naar me toe. Lily, niet stoppen met zoenen, eerst moet Sneep dit zien. Wacht, als Lily merkt dat ik weet dat Sneep kijkt, wordt ze meteen weer boos en vindt ze me weer een arrogante kwal, maar dat heb ik er voor over. Mijn lippen gloeien weer door Lily's aanraking. Hey, Sneep, kijk gewoon! Zo moeilijk is dat toch niet! Zelfs jij kan dat. Tenzij je vieze vettige haar ervoor zit tenminste.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    { Meh, ben bijna 20, dus ben al een aantal jaar klaar op Hogwarts, jammer genoeg ".."


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    { Meh, ben bijna 20, dus ben al een aantal jaar klaar op Hogwarts, jammer genoeg ".."


    [Haha ik heb nog 6 jaartjes! Krijg je als je tweede jaars word.]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded