• © JamesPotter & Sinistra



    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 4 regels per post
    - Mensen met ervaring
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - Alleen ik en Rider openen nieuwe topics
    - Reserveren kan, rol binnen 24 uur invullen
    - Niet elkaars personage besturen
    - OOC tussen haakjes []+{}-()
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.




    Personages:

    Oude tijd

    James Potter - JamesPotter

    Sirius Zwarts - Wolfheart

    Remus Lupos - IsA20

    Peter Pippeling - Chocolet

    Lily Evers - Rider

    Lucius Malfidus

    Severus Sneep - DreamerN

    Bellatrix Zwarts - JamesPotter

    Narcissa Zwarts - Rider

    Alle andere personage's uit de oude tijd

    Zelfverzonnen personage's (vol)
    - Rosanne Shinerwood||Zwadderich - PindaDoos
    - Rose Anna Valearia Black||Zwadderich - Patholoog
    - Daniëlle Jane Westlize||Griffoendor||Jager - xxxHappiness
    - Jay Dave Broock||Zwadderich||Jager - Wolfheart
    - Aaron'All' Luuk Fred Moon||Griffoendor||Drijver - xxxHappiness
    - Jason Rick Broock||Zwadderich||Zoeker - IsA20


    Nieuwe Tijd

    Harry Potter - Sinistra

    Ron Wemel - Chocolet

    Hermelien Griffel - Limits

    Note:
    Hier was al een topic van, maar omdat die doodliep is hier een nieuw rollentopic. Als je mee wilt doen. Post dan regelmatig. Het is logisch dat je niet elke dag kan reageren, maar eens per week moet wel lukken. Als dat niet gaat, schrijf je dan gewoon niet in. Als je twee weken niet gereageerd hebt, stuur ik je een bericht, als je dan nog niet reageert dan komt jouw rol weer vrij. Ik ben hier best streng in, dus meldt het als je niet kan reageren.



    VEEL PLEZIER!

    [ bericht aangepast op 20 juli 2013 - 14:10 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily Evers

    Ik had mijn jas, handschoenen en sjaal aangedaan en liep nu de deur door naar buiten. Het was redelijk uitgestorven buiten, op één of twee mensen na, die ik geen aandacht schonk. Resoluut liep ik richting het verbodenbos, waar ik nog nooit geweest was. Niet dat ik het eng vond, ik was gewoon altijd braaf geweest. Dat je dapper genoeg was om bij Gryffindor ingedeeld te worden, hoefde niet te betekenen dat je iedere gelegenheid aangreep om de regels te overtreden. Hoewel sommigen daar blijkbaar anders over dachten.
    Toen ik tussen de bomen stond, dacht ik na. Ik wilde Bellatrix bang maken, heel bang. Helaas was ze niet bang aangelegd en dus zou het redelijk moeilijk worden. Maar iedereen was bang voor iets. Ik moest gewoon de illusie opwekken dat dreuzels, modderbloedjes en bloedverraders haar als hun heldin zagen, terwijl Hij dit aanschouwde en geheel afkeurde. Dat Hij haar vreselijk vond en ze Hem nooit mocht dienen. Maar dat vereiste flink wat spreuk gebruik en ik wist niet of ik dat zou kunnen. Banning had mij wel eens verteld over illusies die je kon gebruiken om tegenstanders af te leiden. Het was iets dat we in het zevende jaar zouden bespreken, maar aangezien ik toch goed was in bezweringen en ik nieuwsgierig en leergierig was, had hij mij er al eerder over verteld. Bovendien had ik het nodig gehad bij een cadeau voor Slakhoorn. Dat was een combinatie geweest van gedaanteverwisseling en bezweringen.
    Een zucht ontsnapte mijn mond. Hoe ging ik dit in godsnaam doen. Ik kon sneeuwpoppen tot leven wekken en deze veranderen in dreuzels en modderbloedjes en deze Bellatrix laten knuffelen? Maar hoe kon ik haar laten denken dat Hij het allemaal zag en Hem laten vertellen dat hij haar hierom verachtte?


    Happy Birthday my Potter!

    Peter Pippeling

    'Dat is Harry.' Mompeld hij.'Harry Potter, mijn zoon. Ik snap het zelf ook niet helemaal.' Hij kijk me aan. 'Hij komt uit de toekomst.' Gaat hij verder. Ik begrijp er niks van. Hoe kan iemand nou uit de toekomst komen? Ik hoor hem zuchten, en hij pakt de sluipwegwijzer. 'Ik zweer plechtig dat ik snode plannen heb.' Ik zie dat Lily eraan komt. Hij kijkt om de boom heen, en ik kijk ook mee. Ik zie net een pluikje rood haar. Ik zie dat James terug duikt, dus ik doe hem na. 'Ze haat me nog erger als anders' fluistert hij. 'Bellatrix komt zo en ze gaat nu een val maken, ik moet haar helpen! Anders gaat ze misschien wel dood.' Ik schrok bij het woordje dood. 'Maar ze mag me niet zien!' gaat hij verder. Ik snap er helemaal niks. 'Misschien moet je je excuses aanbieden.' Mompel ik en ik duw James richting Lily. 'Evers! James wilt wat zeggen!' Roep ik hard. Ze moet het wel horen.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2013 - 20:56 ]


    Do you want a Happymeal? Yeah, with extra happy! -Calum Hood

    Lily Evers

    Ik begon maar vast met het maken van de sneeuwpoppen. Zachtjes zong ik dreuzel-kersliedjes, terwijl ik met deze typische dreuzel-bezigheid bezig was. Even voelde het als vroeger, als thuis. Alleen Tuuntje en mijn ouders misten. Vooral Tuuntje, want die hielp mij altijd mee. Ik miste mijn zus, maar raakte er naarmate de tijd vorderde toch aardig overheen. In de kerstkaart van mijn ouders, vertelden zij mij dat ze een jongen had ontmoet, waar ze niet bepaald blij mee waren en hoopten dat ik het beter zou doen. Nou, als die toekomstvoorspelling uitkwam, zou ik eindigen met James, dan zouden ze zich ook rot schrikken. Aangezien ik alles verteld had wat hij allemaal voor vreselijks had uitgehaald met Severus en een aantal andere mensen.
    'Evers!' Klonk het opeens achter mij. Vliegensvlug draaide ik mij om en richtte mijn stok op twee gestalten. Ik laat deze echter iets zakken als ik zie dat het Peter en Potter zijn. 'James wilt wat zeggen.' Oh grote God, nu ging het komen. Ik zette mijn handen, met mijn stok nog vast, in mijn zij en keek verwachtingsvol naar Potter.
    'Ik vind alles best, zolang het maar niet over uitgaan of kinderen gaat.'


    Happy Birthday my Potter!

    James Potter

    'Misschien moet je je excuses aanbieden.' Zegt Peter en ik kijk hem geschokt aan. 'Dat proeerde ik, maar ze accepteerde het ni-' Peter onderbreekt me en duwt me richting Lily. 'Wormstaart nee, nee Peter, niet doen.' Sis ik.
    'Evers! James wilt wat zeggen!' Roept Peter. Ik spartel tegen totdat Lily kijkt. Ik haal mijn hand door mijn haar en word rood. Misschien moet ik het gewoon doen, maar dan ook echt goed. 'Ik vind alles best, zolang het maar niet over uitgaan of kinderen gaat.' Zegt Lily, ze heeft haar handen in haar zij gezet en kijkt mij aan. Achter haar zie ik sneeuwpoppen. Ik schud mijn hoofd en loop naar haar toe. 'Het spijt mij enorm wat ik gedaan heb.' Zeg ik zacht. Mijn blik glijdt over haar rode haar. Witte vlokken zijn gevangen in haar haar. 'Ik had het nooit mogen vragen. Ik zou me nooit zo mogen gedragen en ik moet Sec...Severus niet lastig vallen.' Voeg ik er aantoe. 'Ik wil niet dat Bella je...vermoord.' Ik bijt op mijn lip en kijk naar de grond. 'Het spijt me voor alles.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Aaaaaaaaaaaaaawh

    )


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Aaaaaaaaaaaaaawh

    )


    (Ahhhh, ik wou dat ik zo goed kon tekenen. Kijk, ik probeerde James vandaag te tekenen xd:



    Whahahhahxd ik moet echt leren gummen)

    [ bericht aangepast op 20 juli 2013 - 22:10 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily Evers

    Potter schudde zijn hoofd even en kwam toen naar mij toegelopen. Omdat hij voor mij stond, moest ik iets omhoog kijken, maar daar trok ik mij niks van aan. Ik bleef hem niet al te vriendelijk met mijn handen in mijn zij aankijken. 'Het spijt mij enorm wat ik gedaan heb. Ik had het nooit mogen vragen. Ik zou me nooit zo mogen gedragen en ik moet Sec...Severus niet lastig vallen.' Ik wilde hem bijna onderbreken, maar toen drong het tot mij door wat hij zei. Hij had niet allen spijt van daarnet, ook van wat hij Sev allemaal had aangedaan! 'Ik wil niet dat Bella je...vermoord,' zei hij, waarna hij op zijn lip beet en naar de grond keek. 'Het spijt me voor alles.' Met grote ogen en open mond staarde ik naar de jongen. Hij had serieus spijt. James Potter had spijt. Hij vroeg mij niet mee uit, maakte geen irritante opmerkingen, nee hij maakte oprecht zijn excuses. Het viel mij op hoe verslagen hij erbij stond. Ik maakte nog een stap in zijn richting, zodat ik echt vlak voor hem stond, zette mijn wijsvinger onder zijn kin en dwong hem mij aan te kijken.
    'Weet je hoe lang ik dat al van je heb willen horen?' fluisterde ik zachtjes en toen, helemaal opgaand in het moment en mijzelf niet meer in de hand houdend, drukte ik vederlicht mijn lippen op de zijne.

    (Hihi, ik kon het niet laten (A) )


    Happy Birthday my Potter!

    James Potter

    Het blijft even stil en ik bereid me voor op de klap. Ze gaat me waarschijnlijk slaan. Ik ben ook zo'n idioot. Wanneer komt die klap nou? Opeens voel ik haar wijsvinger onder mijn kin en ik kijk haar aan. O, nu komt het. Nu gaat ze me slaan.
    'Weet je hoe lang ik dat al van je heb willen horen?' Fluistert ze zacht. Huh? Ze ging me toch slaan? Ik word nog verbaasder als ze zich naar mij toebuigt en haar lippen op die van mij drukt. Wat? Dit is toch niet slaan? Lang denk ik er niet over na, want een warm gevoel verspreidt zich. Warmer als gisteren. Beter als gisteren. Alsof iemand vlinders in mijn buik heeft gestopt en niet alleen in mijn buik, gewoon in mijn hele lijf. Zonder dat ik het besef leg ik mijn hand achter haar hoofd en druk haar zachtjes dichter tegen mij aan. Vrolijk kestfeest, James.

    (Ahhwww, zo schattig<3

    Ahhh, muggen. Ik haat die rotbeesten)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily Evers

    Ik merkte dat Potter eerst verbaasd was over wat ik deed -goh, dat was ik zelf ook- maar dat was maar voor een fractie van een seconde. Ik voelde hoe hij zijn hand achter mijn hoofd plaatste en mij voor zover mogelijk nog dichter tegen zich aandrukte, waardoor ik nog iets beter op mijn tenen moest gaan staan. Ik glimlachte tegen zijn lippen aan en sloeg mijn armen om zijn nek. Ik wist gewoon dat als hij gisteren niet weg was gerend, ik terug had gekust, want dit voelde hemels. Ondanks de ijzige sneeuw, had een warm gevoel zich door mijn hele lichaam verspreid en ik wilde voor geen goud meer hier bij James vandaan. Alles om mij heen vervaagde, ik dacht niet meer aan Bella, aan alle problemen rondom Harry en ook niet meer aan hoe erg ik Sev hiermee verraadde. Alleen James en ik bestonden nog.
    Toch verbrak ik na een tijdje de kus en ging weer plat op mijn voeten staan. Mijn armen zakten wat naar beneden, tot mijn handen op zijn borst rusten. Niet wetend wat te zeggen, beet ik op mijn lip. Ik kon mijn ogen niet van het gezicht van James afhouden, ik wilde zijn reactie tot op de seconde na volgen.


    Happy Birthday my Potter!

    James Potter

    Ik voel hoe ze glimlacht en ik glimlach terug. Was dit weer een of andere vage droom? Nee, het voelde veel te echt. Ik zou zoiets nooit kunnen dromen. Ze slaat armen om mij heen. Eigenlijk wist niemand dit, nouja, heel misschien Sirius, maar dit was mijn eerste échte kus. Die had ik voor haar bewaard. Het was echt het perfecte moment. In de sneeuw, op kerstdag... Ach, ik denk ook veel te veel. Ik moet gewoon genieten. Het voelt... Geweldig, opwindend, fantastisch!
    Na een tijdje-voor mijn gevoel veel te kort- verbreekt Lily de kus. Ze gaat weer op de grond staan, het valt mij nu pas op hoeveel langer ik eigenlijk ben, en haar handen liggen op mijn borst. Ik blijf haar aankijken. Ze bijt op haar lip en kijkt mij ook aan. 'Wow.' Mompel ik. Ik kijk naar haar prachtige ogen en weet even niks meer te zeggen. Ik voel hoe ik blosjes krijg. Zachtjes streel ik haar haar. 'Dat was... fantastisch.' Zeg ik als ik mijn woorden weer vind, 'Geweldig gewoon.' Ik haal voorzichtig een pluk haar uit haar gezicht. 'Perfect voor een eerste kus.' Voeg ik er dan wat zachter aan toe en ik word rood. Beste Kerst ooit!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily Evers

    'Wow,' was het eerste dat James mompelde. Ik kon een zacht lachje niet onderdrukken en merkte dat er lichte blosjes op zijn wangen verschenen. Zijn hand streelde mijn haar, waarop ik mijn ogen even sloot, genietend van de aanraking. 'Dat was... fantastisch. Geweldig gewoon.' Ik opende mijn ogen weer, toen hij een lok uit mijn gezicht plukte. 'Perfect voor een eerste kus,' voegde hij er nog zachtjes aan toe. Nu werd hij echt rood. Ik wist niet hoe hij het voor elkaar had gekregen dat ik hem gekust had, maar ik was hem er dankbaar voor.
    'Als je zo door gaat wordt je net zo rood als mijn haar,' fluisterde ik zachtjes, zodat het voor Peter zeker weten niet te horen was en ik grinnikte. Ik wist dat mijn huid zelf ook niet meer zo'n egaal bleke kleur had, maar ik was overduidelijk geen tomaat.


    Happy Birthday my Potter!

    James Potter

    'Als je zo door gaat wordt je net zo rood als mijn haar,' fluistert Lily zacht en ik grinnik. 'Gelukkig is het een mooie kleur rood.' Fluister ik terug. Mijn handen zakken naar haar middel. Zelf is ze ook rood, maar zeker weten minder als mij. Een grote glimlach verscheen op mijn gezicht. O nee, hij zat er al. Ik trek haar in een knuffel en aai zacht haar hoofd. Eventjes sluit ik mijn ogen, genietend van het moment. Ik moest Secretus wel mijn excuses aanbieden, als ik dit er voor terug kreeg, vond ik alles prima. Het heeft me drie jaar gekost, maar het lukte me wel. Ik voel me nu de gelukkigste jongen van Zweinstein. Absoluut.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 7:57 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Peter Pippeling

    James spartelt tegen, maar ik duw hem gewoon door. Nadat hij eenmaal bij Lily staat, glimlach ik. James zegt wat, maar ik versta het niet. Dan, totaal onverwacht, kust Lily James. Wat? Lily kust James? Oke, de wereld is gek. Na een tijdje laten ze weer los. Weer praten ze en ik versta er niks van. Ik laat ze wel even alleen. Ik draai me om en hobbel naar de school toe. Als ik er bijna ben, begin ik te schreeuwen. 'SIRIUS! REMUS! Jullie geloven nooit wat ik zag!' Inmiddels heb ik de grote zaal berijkt en een aantal mensen kijken geirriteerd om. 'Lily zoende James.' Mijn ogen speuren de grote zaal af. Waar zijn ze?


    Do you want a Happymeal? Yeah, with extra happy! -Calum Hood

    Lily Evers

    Potter moest grinnikten. 'Gelukkig is het een mooie kleur rood.' Ik rolde met mijn ogen, terwijl ik merkte dat zijn handen afzakten naar mijn middel. Voor ik het wist, trok hij mij in een knuffel en aaide over mijn hoofd. Ah oh, volgens mij ging hij mij niet meer loslaten, bedacht ik mij met een lach op mijn gezicht. Ik legde mijn hoofd maar gewoon bij mijn handen op zijn borst en sloot mijn ogen. Had hij niet gewoon veel eerder zijn excuses aan kunnen bieden?
    Uiteindelijk besloot ik dat het nu wel weer genoeg. Ik wrong mij uit zijn armen en gaf hem een zacht duwtje, zodat ik weer helemaal los was. 'Nou, ik moet nu wel echt verder aan de slag, want ik heb geen zin in een rechtstreeks duel met Bellatrix,' zei ik en ik richtte mij weer tot de sneeuwpoppen. 'Oh,' Ik draaide mij nog even om naar Potter. 'Ik heb boeken van Perkamentus gekregen. Hij wil dat ik zelf een manier vindt om naar de toekomst te reizen. Ik heb ze verstopt op de meisjestoiletten van de eerste verdieping.'


    Happy Birthday my Potter!

    James Potter

    Ze legt haar hoofd op mijn borst en ik grijns. Ik zucht tevreden en Lily maakt zich weer los. Zachtjes duwt ze mij weg. 'Nou, ik moet nu wel echt verder aan de slag, want ik heb geen zin in een rechtstreeks duel met Bellatrix,' Ik knik en ze gaat verder met de sneeuwpoppen. 'Oh,' zegt ze en ze draait zich weer om. 'Ik heb boeken van Perkamentus gekregen. Hij wil dat ik zelf een manier vindt om naar de toekomst te reizen. Ik heb ze verstopt op de meisjestoiletten van de eerste verdieping.' Ik frons even. Lily moest het probleem van de tijdreizigers oplossen? Waarom? Perkamentus is toch veel slimmer? Ik knik en bedank haar. 'Moet ik je trouwens helpen met die poppen? Het is namelijk bijna tijd.' Zeg ik en ik kijk haar aan. 'Sorry dat ik je ophou.' Voeg ik er nog aan toe en ik grinnik.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!