• © JamesPotter & Sinistra



    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 4 regels per post
    - Mensen met ervaring
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - Alleen ik en Rider openen nieuwe topics
    - Reserveren kan, rol binnen 24 uur invullen
    - Niet elkaars personage besturen
    - OOC tussen haakjes []+{}-()
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.




    Personages:

    Oude tijd

    James Potter - JamesPotter

    Sirius Zwarts - Wolfheart

    Remus Lupos - IsA20

    Peter Pippeling - Chocolet

    Lily Evers - Rider

    Lucius Malfidus

    Severus Sneep - DreamerN

    Bellatrix Zwarts - JamesPotter

    Narcissa Zwarts - Rider

    Alle andere personage's uit de oude tijd

    Zelfverzonnen personage's (vol)
    - Rosanne Shinerwood||Zwadderich - PindaDoos
    - Rose Anna Valearia Black||Zwadderich - Patholoog
    - Daniëlle Jane Westlize||Griffoendor||Jager - xxxHappiness
    - Jay Dave Broock||Zwadderich||Jager - Wolfheart
    - Aaron'All' Luuk Fred Moon||Griffoendor||Drijver - xxxHappiness
    - Jason Rick Broock||Zwadderich||Zoeker - IsA20


    Nieuwe Tijd

    Harry Potter - Sinistra

    Ron Wemel - Chocolet

    Hermelien Griffel - Limits

    Note:
    Hier was al een topic van, maar omdat die doodliep is hier een nieuw rollentopic. Als je mee wilt doen. Post dan regelmatig. Het is logisch dat je niet elke dag kan reageren, maar eens per week moet wel lukken. Als dat niet gaat, schrijf je dan gewoon niet in. Als je twee weken niet gereageerd hebt, stuur ik je een bericht, als je dan nog niet reageert dan komt jouw rol weer vrij. Ik ben hier best streng in, dus meldt het als je niet kan reageren.



    VEEL PLEZIER!

    [ bericht aangepast op 20 juli 2013 - 14:10 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily Evers

    Ik zuchtte geluidloos. Het leek soms echt alsof die jongens ruzie wilden. 'Ik checkte het gewoon,' antwoordde ik daarom ook schouderophalend. 'Ik ben zoals je misschien wel weet één van de favoriete slachtoffers van een aantal van je afdelingsgenoten, dus ik ben gewoon voorzichtig.' Ik had echt de neiging om Potter een schop te verkopen, zodat hij zou stoppen met zijn irritante macho gedrag en geen ruzie uit zou lokken.
    Toen Broock vroeg, of we aan de kant wilden gaan, wilde ik daarom ook een stap op zij zetten. Ik werd echter plots ontwapend door Broock nummer 2, waarop ik even met mijn ogen rolde.
    'Inderdaad, er is niks. Ik schrok gewoon van je broer en checkte even of hij geen kwaad in de zin had. Eigenlijk wilde ik net voor hem aan de kant gaan. Dus... mag ik alsjeblieft mijn stok weer terug?' Ik bleef maar gewoon vriendelijk. Als hij nee zou zeggen, zou ik hem echter vloeren. Ik was een dreuzeltelg en had geen toverstok nodig om te vechten, hoewel ik daar wel beter in was, ik kon ook zonder.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 12:47 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Jason Broock

    'Inderdaad, er is niks. Ik schrok gewoon van je broer en checkte even of hij geen kwaad in de zin had. Eigenlijk wilde ik net voor hem aan de kant gaan. Dus... mag ik alsjeblieft mijn stok weer terug?'
    'Kom op, Jay geef maar terug dan kunnen we terug naar het kasteel' zeg ik vermoeid. Ik verga van de honger. Ik zag dat Evers al klaar stond om weet-ik-veel-wat te gaan doen, dus ik pakte Jay's arm en bracht die omhoog, zodat Evers' toverstok voor haar neus rondzweefde.
    'Nu pakt Evers de stok, gaat Potter opzij, en lopen wij terug naar het kasteel zodat Potter en Evers lekker door kunnen tongen.' zeg ik met een big smile en bijt op mijn tong. Ik ben wel lekker bezig vandaag met vage dingen eruit flappen.


    -

    [Ik zal zo proberen te posten, maar ben net 2 uurtjes thuis.;)]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [Hahaha, Jay gets irritated by Jason.xD]

    Jay Dave Broock

    'Jay' Zegt Jason 'We waren net bezig het op te lossen, maar door jouw toedoen kunnen we opnieuw beginnen met ruzie maken.' Lichtelijk geïrriteerd kijk ik Jason aan. Ik heb vandaag gemerkt dat Angel anders doet, en ik kan het gevoel niet van me afschudden dat hij ermee te maken heeft. En nu dit.
    'Inderdaad, er is niks. Ik schrok gewoon van je broer en checkte even of hij geen kwaad in de zin had. Eigenlijk wilde ik net voor hem aan de kant gaan. Dus... mag ik alsjeblieft mijn stok weer terug?' Zegt Lily. Ik wil het net teruggeven als Jason reageert.
    'Kom op, Jay geef maar terug dan kunnen we terug naar het kasteel' Zegt Jason vermoeid voordat ik iets kan doen. Hij pakt mijn arm en brengt die omhoog zodat Evers' toverstok voor haar neus rondzweefde.
    'Nu pakt Evers de stok, gaat Potter opzij, en lopen wij terug naar het kasteel zodat Potter en Evers lekker door kunnen tongen.' Zegt Jason met een big smile. Nog erger geïrriteerd kijk ik hem aan en wacht even tot Lily haar toverstok heeft. Dan draai ik me zonder iets te zeggen om en loop geïrriteerd weg van Jason en de rest.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    James Potter

    Ik kijk Broock1 boos aan als Broock1 eraan komt. Ik volg het gesprek tussen Broock1, Broock2 en Lily, maar voeg er niks aan toe. Lily stapt opzij, maar ik blijf gewoon staan. Broock1 pakt Broock2s arm en houdt hem voor Lily's neus. 'Nu pakt Evers de stok, gaat Potter opzij, en lopen wij terug naar het kasteel zodat Potter en Evers lekker door kunnen tongen.' Zegt Broock1. Ik stap opzij en zodra Broock2 de stok heeft gegeven, loopt hij geïrriteerd weg. Ik kijk even naar Broock1. 'Wat ben ik blij dat ik enigs kind ben.' Mompel ik opgelaten tegen Lily. 'Ik denk trouwens niet dat mijn ouders twee Jamesen zouden kunnen overleven.' Dan kijk ik Broock1 aan. 'Ga jij nog weg ofzo?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jason Broock

    Jay wacht tot Evers haar toverstok heeft en loopt dan weg. Ik zie aan zijn houding dat hij geïrriteerd is. Ik zucht en wil achter hem aanlopen, maar strik eerst nog even mijn veter.
    'Ga jij nog weg ofzo?' hoor ik Potter zeggen. Ik sta op en kijk hem aan. 'Wat zijn we weer aardig vandaag, Potter' snauw ik en draai me dan om. Ik houd mijn hand dichtbij mijn toverstok voor het geval dat Potter het stoer vind om mensen in de rug aan te vallen.
    Ik hol naar Jay toe die het chagrijnigste gezicht ooit trekt. 'Wat is 't probleem?' vraag ik en doe overdreven vrolijk. Noem me maar vreemd, maar mijn manier om mensen op te vrolijken is vaag doen. Ik ben een keer al springend door de leerlingenkamer gegaan terwijl ik schreeuwde dat ik een kangoeroe was om Jay op te vrolijken. Het heeft me heel wat rare blikken opgeleverd, maar Jay begon tenminste weer normaal te doen. (hij zei continu "Ik ken jou niet" en "Jason, je bent echt vreemd".)
    Ik kijk mijn wederhelft (moeilijk woord. Goed zo Jason!) vragend aan terwijl ik zachtjes dreuzelliedjes begin te zingen over zwemmende eendjes.


    -

    [Remus ligt een beetje dood te gaan haha! Niet grappig Noa.]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    xxxHappiness schreef:
    [Remus ligt een beetje dood te gaan haha! Niet grappig Noa.]


    (Ja, Poor me (huil))


    -

    IsA20 schreef:
    (...)

    (Ja, Poor me (huil))



    [Poor you! REMUS WORDT WAKKER! T heeft geen nut he?]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Lily Evers

    Ik griste mijn stok uit Broock nummer 2 zijn handen, toen Broock nummer 1 mij die kans gaf. Ik gromde wel zachtjes om zijn opmerking. Hij mocht echt blij zijn dat ik zoveel zelfbeheersing had, anders had ik hem allang al vervloekt. Ik reageerde redelijk en niet eens echt onaardig en hij bleef maar van die achterlijke opmerkingen maken. De Slytherin tweeling liet ons uiteindelijk toch maar met rust en liep verder.
    'Ik zou maar uitkijken met die opmerkingen van je, de volgende keer zal dat niet het enige zijn, dat uit je mond komt,' riep ik de twee nog waarschuwend na. Nee, de volgende keer zou ik er meteen voor zorgen dat hij slakken ophoestte. Misschien dat hij dan eindelijk zijn mond zou houden. Ik draaide mij om naar Potter en zuchtte. 'Achterlijke idioten,' mompelde ik, waarna ik met mijn ogen rolde.


    Happy Birthday my Potter!

    Daniëlle Jane Westlize

    Met een zucht bedenk ik wat ik eens zou kunnen doen. Vilder pesten? Nah geen zin in. Sneep pesten? Nee,dat vermaakt mij nu ook niet.
    Laat ik oma maar gaan schrijven,ik sta op en loop naar de leerlingenkamer. Ik pak de spullen die ik nodig heb en begin te schrijven.
    Hoi oma!
    Fijne kerst! Hier is in een avond en ochtend veel gebeurd. Gisteravond was er iets raars. Wat ik nog steeds niet snap maar ik denk erover na. En vanochtend heb ik....hoe zeg ik dit. Een soort van gevochten. Maar niemand is gewond! Denk ik tenminste.......Hoe gaat het met U?
    - Daniëlle


    Als ik een van de school uilen laat weg vliegen,loop ik naar de grote zaal. Daar pak ik een appel. Wacht eens even ik heb nog huis werk van,Bezweringen. Ach ja dat maak ik wel niet.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    James Potter

    'Wat zijn we weer aardig vandaag, Potter' zegt Broock1. 'Altijd,' zeg ik lachend voordat hij wegloopt. 'Ik zou maar uitkijken met die opmerkingen van je, de volgende keer zal dat niet het enige zijn, dat uit je mond komt,' roept Lily hem achterna. Ik grinnik zachtjes als ze zich opdraait en Broock en Broock uitscheldt voor achterlijke idioten. 'Inderdaad.' Grinnik ik en ik leg mijn hand op haar onderrug. 'En wat gaan wij doen?' Vraag ik zacht. Ik wilde absoluut niet dat ze zich ongemakkelijk ging voelen.

    (Beetje kort, sorry. Moet eten)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jay Dave Broock

    Ik hoor hoe iemand naar me toe rent, maar ik negeer het en loop stug door. Dan komt Jason naast me lopen, maar ik negeer hem en loop gewoon door.
    'Wat is 't probleem?' Vraagt hij en doet overdreven vrolijk. Dan begint hij zachtjes dreuzelliedjes te zingen over zwemmende eendjes.
    Geïrriteerd rol ik met mijn ogen. Op andere dagen zou hij me hier mee misschien kunnen opvrolijken, maar nu irriteert het me alleen maar erger.
    'Er is niks. Laat me gewoon met rust.' Zeg ik terwijl ik richting de wilg. Soms is het lastig te lopen door de sneeuw, maar het maakt me niet uit. Alles om maar even van Jason af te zijn.
    Ik wil hem gewoon even niet bij me hebben. Ik weet dat hij mijn tweelingbroer is, maar hij irriteert me nu echt. Soms weet hij ook echt niet van ophouden, hij kan soms doorgaan op iets wat mij meestal irriteert.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [Iemand voor Daniëlle? :D]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Moet ik reageren op Severus? -sorry was op vakantie.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt