• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 19:40 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Mayra Parker
    'Engelen helpen demonen niet.' zeg ik ijzig en adem een paar keer in en uit voor ik een boom in vlammen op laat gaan of nog leuker de engel voor me. Enkel jammer dat het zo zou opvallen.


    Nathan Scagotti
    'Engelen helpen demonen niet' zegt ze ijzig, 'dat lukt ook niet als ze het niet toelaten' antwoord ik. 'Heb je ook een naam?' Vraag ik haar dan


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    'Mayra maar wat kan jou dat schelen? Jou soort heeft de vriendin van mijn broer, gehersenspoeld en in één van jullie verandert.'
    Die stomme telepathie... ik wil echt niet weten wat hij van haar lichaam vind.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Mayra Parker
    'Mayra maar wat kan jou dat schelen? Jou soort heeft de vriendin van mijn broer, gehersenspoeld en in één van jullie verandert.'
    Die stomme telepathie... ik wil echt niet weten wat hij van haar lichaam vind.


    Nathan Scagotti
    'Mayra gaat makkelijker dan half mens half demon meisje' antwoord ik. 'Hoe moet ik nou weer weten wat de angere engslen hebben gedaan? Demonen hebben genoeg van mijn familie leden vermoord dat neem ik jou ook niet kwalijk of wel? Want jij hebt het niet gedaan.'


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    'Neem het dan niet persoonlijk. Ik mag niemand. ' zeg ik nog steeds ijzig.
    Demonen niet,behalve Leslie en zo, door mijn vader die een echte demon nu is. Engelen niet door het breken van beloftes. En heksen helemaal niet. De enige soort die ik mag zijn mensen omdat ze... puur kunnen zijn als ze willen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Mayra Parker
    'Neem het dan niet persoonlijk. Ik mag niemand. ' zeg ik nog steeds ijzig.
    Demonen niet,behalve Leslie en zo, door mijn vader die een echte demon nu is. Engelen niet door het breken van beloftes. En heksen helemaal niet. De enige soort die ik mag zijn mensen omdat ze... puur kunnen zijn als ze willen.


    Nathan Scagotti
    'Juist' antwoord ik, 'ik ben Nathan, al denk ik niet dat je dat veel kan schelen' zeg ik dan. 'Misschien moet je mensen zoeken die je wel mag, of je steekt toch die boom in de fik, ik ben minstends 500 jaar ouders dus mij verbranden kan je proberen, maar ik zou het niet doen'

    (Gedachten lezen)



    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    Serieus? In welke fucked up wereld leven wij als ik geen gedachte voor me heb.
    Ik kijk hem aan. 'Blijf uit mijn hoofd.' zeg ik en loop naar achteren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Mayra Parker
    Serieus? In welke fucked up wereld leven wij als ik geen gedachte voor me heb.
    Ik kijk hem aan. 'Blijf uit mijn hoofd.' zeg ik en loop naar achteren.


    Nathan Scagotti
    'Wat jij wilt' ik consentreer me op iets anders, zoal de vogels in het bos zodat de gedachtes een beetje naar de achtergrond worden gedrukt. 'Veel plezier met alleen zijn Mayra' zeg ik dan en loop richting school.


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    Ik antwoord niet en mijn woede kalmeert en maakt plaats voor verdriet. 'Niets anders gewoon.' mompel ik onhoorbaar. Ik ga naar het meer toe en laat mijn verhitte lichaam het water in glijden. Ik droog mijn kleren zo.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Crave schreef:
    Leslie Sadler
    "Seks hebben," zeg ik dan als een grapje, waarna ik ook begin te lachen. "Nee, sorry, flauw van me. Ik ben gewoon....ik weet niet hoe ik ben. Droog?" Ik kijk naar Nate. "Wat zou jij willen doen?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Daniël Scagotti
    'Misschien dat ik dat nu juist wel ga doen,' antwoord ze met een knipoog wanneer ik zeg dat ze niet lang weg moet blijven, ze loopt de kamer uit en hoor haar voetstappen op de trap en naar de badkamer lopen en vervolgens het water stromen. Ik ga op de bank zitten en laat een wit papiertje en een potlood verschijnen, ik heb de laatste tijd niet veel getekend maar om een of andere reden had ik zin om het nu wel te doen. Ik dacht even na over wat ik zou tekenen en begon vervolgens aan een tekening van boef, Sky en Lizz toen die nog maar 5 jaar was. Ik teken ongeveer een half uurtje en leg de tekening dan op de tafel wanneer Boef de bank op springt en één keer blaft. 'Hee boef' zeg ik dan en aai hem even over zijn kop en dan over zijn buik wanneer hij gaat liggen.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 15:38 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    MusicAngel schreef:
    Mayra Parker
    Ik antwoord niet en mijn woede kalmeert en maakt plaats voor verdriet. 'Niets anders gewoon.' mompel ik onhoorbaar. Ik ga naar het meer toe en laat mijn verhitte lichaam het water in glijden. Ik droog mijn kleren zo.


    Zullen we doorspoelen ofzo? Misschien zitten ze samen in een kamer?

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 16:24 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [is goed Ellie, Jaimes ik reageer nu wel met Nate x Net horrorfilms gezien]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Seks hebben," zeg ik dan als een grapje, waarna ik ook begin te lachen. "Nee, sorry, flauw van me. Ik ben gewoon....ik weet niet hoe ik ben. Droog?" Ik kijk naar Nate. "Wat zou jij willen doen?"


    Nate Sadler
    'Jacuzzi?' lach ik en doe een wenkbrauwwiebel.
    'Neeh eh we kunnen samen proberen te koken?' glimlach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Oeh, welke heb je gezien Lizl? Ghehe, heb wel zin in wat horror hierzo ^^

    Leslie Sadler
    "Dan klinkt die jacuzzi toch een stuk aanlokkender," zeg ik grijnzend tegen Nate, maar ik knik op zijn voorstel om samen te koken. "Je moet wel weten dat Jake normaal gesproken kookt, want ik kan niet zo goed koken. Ik snijd vaak in mijn vingers of laat iets aanbranden."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky
    Ik blijf redelijk lang voor mijn doen in bad zitten. Maar na zo'n half uur ga ik eruit. Ik droog mezelf af en neem een zachte badjas. Daarmee loop ik naar de inloopkast en ik pak er een jeans uit met een luchtig topje. Snel kleed ik me om en dan ga ik weer naar beneden. Daniël is met Boef bezig en ik lach zachtjes. Ik loop naar hem toe en sla mijn armen van achteren om hem heen. "Me gemist?" vraag ik waarna ik een kus op zijn wang druk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.