• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 19:40 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mayra Parker
    Met natte haren en plakkende kleren loop ik terug naar mijn kamer. Ik heb geen zin om mijn krachten te gebruiken.
    Ik droog me af binnen en trek de lade af voor andere kleren.

    JNate Sadler
    'Dat is de reden dat ik proberen te koken zeg.' glimlach ik.
    Ik kijk haar aan en neem haar dan mee naar de keuken. 'Wat zullen we maken.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Cabin in the woods en the hole ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    -

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 19:17 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    DAMN, IK MOET THE HOLE NOG STEEDS ZIEN! Is de film de moeite waard? :]

    Leslie Sadler
    Een lach verlaat mijn mond. "Hmm ja, dat is inderdaad waar. Goede woordkeuze," grinnik ik. Ik loop met Nate mee de keuken in. "Mm. Iets wat leuk en lekker is om te maken. Wat dacht je van risotto? Hoewel. Dat is best wel saai."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [erger dan Cabin in the woods x]

    Nate Sadler
    'Wtf is risotto?' lach ik. 'Wat dacht je van Lasagne of Pizza of zoiets?'
    Ik kijk haar aan en wacht op een antwoord voor ik dingen laat verschijnen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Dat is eten met rijst en champignons," zeg ik lachend, "maar pizza is ook prima. Ik denk dat zoiets makkelijker is en nog wel gaat lukken ook." Ik laat wat spullen verschijnen om de pizza mee te bereiden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik laat kant en klaar deeg verschijnen zodat we er enkel nog saus en groenten en zo op moeten leggen.
    Ik rol de 2 degen uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'


    Daniel Scagotti
    Ik hoor Sky naar beneden komen maar blijf boef even aaien tot ik haar handen van achter om me heen voel, 'me gemist?' Vraagt ze dan vervolgens en drukt een kus op mijn wang. 'Ja, verschrikelijk, doe me dat nooit mee aan' zeg ik met een zielig gezigt en druk een kus op haar rechter arm die ze om me heen heeft geslagen.

    Nathan Scagotti
    Ioop langs de kantine wanneer ik weer binnen ben en heb net een appel in mijn hand wanneer mijn telefoon gaat. 'Wat is er Alice?' Vraag ik zodra ik opgenomen heb, 'heeft ze ja gezegt?' Vraagt Alice op zo'n manier dat ik het idee heb dat ze kan gaan springen omdat ze zo blij is. Veel te blij. 'Alsof je dat nog niet weet' antwoord ik, 'nee, ik zie alleen de slechte dingen weet je nog? Alex is weg met een jongen..' ze zegt verder niks en ik begrijp waarom, 'ja, ze heeft ja gezegt' antwoord ik op het moment dat ik de deur van mijn kamer opendoe. Wanneer ik binnen ben merk ik Mayra op, blijkbaar heb ik een kamergenoot. 'Alice, ik ga ophangen, ik spreek je later wel weer oke?' Ze antwoord dat het goed is en ik hang op. 'Hoi' zeg ik tegen Mayra en laat me op mijn bed zakken om vervolgens een hap te nemen van mijn appel.


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    'Wat doe jij hier?' schrik ik op en duw mijn handdoek tegen mijn lichaam. Had net mijn shirt uitgedaan om te veranderen in een kleedje. 'You got to be kidding me.' mompel ik als ik het doorheb. Ik pak mijn spullen en vlucht de badkamer in om me deftig om te kunnen kleden zonder vuile engelen in het vertrek.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Mayra Parker
    'Wat doe jij hier?' schrik ik op en duw mijn handdoek tegen mijn lichaam. Had net mijn shirt uitgedaan om te veranderen in een kleedje. 'You got to be kidding me.' mompel ik als ik het doorheb. Ik pak mijn spullen en vlucht de badkamer in om me deftig om te kunnen kleden zonder vuile engelen in het vertrek.


    Nathan Scagotti
    Mayra schrikt en vraagt wat ik hier doe, en wanneer ze het door lijkt te hebben vlucht ze de badkamer ik. Ik haal mijn schouders op en zet mijn koptelefoon op om vervolgens muziek te luisteren, ik had geen zin in drama, ik was hier gekomen om wat tijd te dooien, misschien mensen ontmoeten waarmee ik tijd kon doorbrengen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    Als ik mijn haren gedroogd heb en terug bedekt ben loop ik geïrriteerd de kamer uit.
    'Buiten, het kan me niet schelen dat je hier geplaatst bent maar zoek jezelf een andere kamer.' zeg ik koppig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Mayra Parker
    Als ik mijn haren gedroogd heb en terug bedekt ben loop ik geïrriteerd de kamer uit.
    'Buiten, het kan me niet schelen dat je hier geplaatst bent maar zoek jezelf een andere kamer.' zeg ik koppig.


    Nathan Scagotti
    Ze komt terug de badkamer uit en zegt vervolgens dat ik weg moet gaan, 'ik denk dat ik pas' antwoord ik. ik was niet van plan om nu te gaan, tenzij ze er echt over ging zeuren en ik er niet meer tefen kan.



    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    'Oke maar als je haar snachts in de fik vliegt is het je eigen schuld.' mompel ik en loop naar mijn bed. Ik ben moe en uitgeput van alle emoties. Mam die eeen zenuwzinking heeft, Tyler die een vriendin heeft en ik die heel dit land haat. Ik heb alles achtergelaten in Canada.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Mayra Parker
    'Oke maar als je haar snachts in de fik vliegt is het je eigen schuld.' mompel ik en loop naar mijn bed. Ik ben moe en uitgeput van alle emoties. Mam die eeen zenuwzinking heeft, Tyler die een vriendin heeft en ik die heel dit land haat. Ik heb alles achtergelaten in Canada.


    Nathan Scagotti
    'Het groeit vast wel weer aan' zeg ik doelend op mijn haar, ik gaap en merk dat ik best wel moe ben. Ik neem een hap van mijn appel en zet dan mijn koptelefoon af en sta op om vervolgens naar de badkamer te lopen. Ik was mijn gezicht en verander mijn kleren in alleen een trainingsbroek en loop terug de kamer in.



    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    Ik kruip onder de dekens en steek mijn oortjes in. Ik leg All by myself op van Charice en ga in foetus houding liggen met mijn armen om mijn knieen ik probeer al Tylers gelukkige en verliefde gedachtes buiten te houden en knijp mijn ogen dicht. Ik heb zo veel mensen om me heen, zelf iemand in mijn hoofd, en ben intussen ook nog nooit zo alleen geweest. Ik mis Cheryl en Beth.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'