• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.

Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..

Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

- Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Llamarmy
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

- Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - Llamarmy

Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

- Precilla Watson - IrishNialler en Llamarmy

Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

[ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 8:29 ]

Bowties were never Cooler

Justin Drew Bieber

Hij had geluk dat die dokter binnenkwam, maar zo lang zou ik hem niet meer sparen. 'Niemand, maar dan ook echt niemand raakt míjn zusje met ook maar één vinger aan. Zelfs haar idolen niet. Je had geluk dat ze überhaupt nog binnen mocht komen. Ik wilde het hierom dus niet. Snap je het nu?' siste ik. Een grom verliet mijn mond. Ik was bij Niall's bed gaan staan en pakte hem bij zijn arm vast. Mijn vingers knepen zijn arm haast fijn. 'Waarom sloeg je Jazmyn?' Jazmyn was erbij en keek met grote ogen toe. Niall had puur geluk dat zij er nu bij was zodat ik hem niks zou doen.

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Niall Horan

zou ik hem niet meer sparen. 'Niemand, maar dan ook echt niemand raakt míjn zusje met ook maar één vinger aan. Zelfs haar idolen niet. Je had geluk dat ze überhaupt nog binnen mocht komen. Ik wilde het hierom dus niet. Snap je het nu?' sist hij. Vol met angst kjk ik hoe hij dichterbij komt. Ik slaak een schreeuw als hij een arm pakt en fijn knijpt met de naalden erin.'waarom sloeg je Jazmyn?' ik zag haar met grote ogrn kijken. ' iiiiik kan eeeeer nietsaaan doen. Ik moest adem hebben en raskte in paniek'tranen beginnen stromen. "ik wist het niet sorry'snik ik en kijk hem smekend ssn "doe me geen pijn

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Justin Drew Bieber

Ik kneep harder toen hij zei dat ie er niks aan kon doen. 'Wacht maar tot je hier uit bent. Je komt hier niet vanaf' Ik liet hem los en liep naar Jazmyn die mijn hand vastpakte. 'Ik wil naar Twist' vertelde ze me zacht. 'Jij mag naar Twist. Kom, dan gaan we' mompelde ik en zo liepen we de kamer uit. Net op dat moment kwamen er dokters aan en ik liep door zonder hun een blik te gunnen. Al zou Niall weg gaan, hier kwam ie niet vanaf.

Niall Horab

Uk slaak weer en schreeuw Wacht maar tot je hier uit bent. Je komt hier niet vanaf' tranen vullen mijm ogen. 'sorry' piep ik vol angst. Jazzy en Justin lopen weg en ik snik zachtjes. Kon ik niet vlychten?? Een dokter kwam binnen. 'alles gaat nu goed en vanavond mag je weg. Je krijft nog uileg over medicijnen

Justin Drew Bieber

In de kliniek kwam Twist naar me toe en grijnsde toen hij Jazmyn zag. 'Jazzy!' zei hij vrolijk en Jazmyn kirde blij toen hij haar optilde. Nu dat van Niall was gebeurd twijfelde ik zo. Twist leek het te merken en keek nieuwsgierig naar me met Jaz op zijn arm. 'Wat heeft ie gedaan? Je uitgescholden? Zielig gedaan?' vroeg ie. 'Jazmyn geslagen' Mijn stem was puur woede en haat, mijn ogen stonden kil en mijn gezicht was net zoals mijn stem. 'Wat heeft ie gedaan?' Verbluft keek Twist me aan. 'Hoe ver kan hij gaan? Oh, hij krijgt het tien keer zo hard terug' gromde hij.

Niall Horan.

Ik knik even naar de dokter. 'de eerste twee weken vooral in je bed liggen daarna je leven rutig opboueen. Bijbklachten komen en je mag niet teveel drinken qangezien je nier het niet diet'ik knok weer

Hoe nu doorspoele tot de avond ofzo

Hi! Ik meld hierbij dat Brooke geband is en zeven dagen niet op Quizlet kan komen. Ik schrijf voor haar.

Groetjes Hayden.

All those fairytails are full of shit - Maroon 5

[oke is goed, vraagje rpg je voor haar of mail ze jou stukken door ofwat?]

[Ze mailt me door.]

[ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 17:13 ]

[Misschien is het beste wel dat het in de RPG avond is.]

[Ik vind het goed, zal ik een stuk typen dat Niall dan naar huis toe mag?]

[Ja, hoor]

Niall James Horan

Ik begin zwak te glimlachen als de dokter binnen komt. Ik moest wat ondertekenen en ik kon daarna gaan. 'Ik heb een taxi voor je geregeld die je terug bent, de taxi is er in vijf minuten' ik knik en bedank de dokter. Ik had geen zin om terug te gaan, Justin was woedend op me en ik voelde aan dat Twist het me ook niet met de dank zou afnemen dat ik Jazzy geslaan had ondanks dat ik er niets aan kon doen. Ik zucht zacht en Dan daar had ik niets aan met Phil. De enigste naar wie ik uitkeek waren Liam en Dan. De kleine babyjongen was super schattig en ik keek er weer naar uit om Liam te zien al was hij er vanochtend nog geweest. Snel trek ik het setje kleding wat voor alle ellende aanhad, nadat ik aangekleed was, had ik niets meer wat ik mee moest nemen. Mijn mobiel schuif ik in mijn broek zak en daarna loop ik de kamer uit en wacht buiten waar ik de taxi al snel zie aankomen. In de taxi is een dodelijke stilte en ik betaal snel. Daarna loop ik door de grote poort en stap naar binnen waar ik een zucht slaak. Ik besluit naar mijn kamer te gaan waar Liam misschien wel was. In mijn kamer zet ik zacht muziek aan en plof neer op bed.

Justin Drew Bieber

'Prinses Jazzy, nog wat thee?' vroeg ik met een bekakt Brits accent. Twist zat ook aan tafel, wat er niet echt uitzag. 'Dankuwel, Bieber' sprak ze netjes. 'Christopher, nog wat thee?' Ik grijnsde. Twist haatte zijn echte naam. Grommend keek hij me aan. 'Tututut. Recht zitten en lief doen' wees Jazmyn hem toe. Grinnikend ging hij weer recht zitten en knikte op mijn vraag. Ook aan tafel zaten twee teddyberen en een knuffel-aap. Jazmyn had een prinsessenjurk aan en ik en Twist zaten in onze gewone kleren. Door de gang zag ik Niall lopen en woede kwam in me op. 'Ik moet even wat doen, prinses Jazzy' mompelde ik. Ze knikte en ik stond op om vervolgens weg te lopen. Bij Niall op de kamer gooide ik de deur open. Met grote passen liep ik naar hem toe. 'Zonder schaamte of ook maar enige spijt nog wel?' siste ik naar hem. Kwaad tilde ik hem bij zijn shirt op en balde mijn andere hand tot een vuist. Daarna liet ik hem vallen en op mijn hardst trapte ik in op zijn ribben.