• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Llamarmy
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - Llamarmy

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en Llamarmy


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 8:29 ]


    Bowties were never Cooler

    [jeeeeeeeeeeeees echt verveling. alleen typt het best irri aangezien ik altijd met alle vinger en nu maar met 9 naja niets ana te veranderen.

    Niall Horan.

    Hard hoestend word ik wakker. Mijn mond en keel waren droog en ik voelde me licht in mijn hoofd. Vast nog nawerking van de pillen. Terwijl mijn adem door mijn keel raast blijf ik hard door hoesten. Het deed pijn omdat het schraapte tegen mijn droge keel. Liam die er nog was hielp me een stukje omhoog en bleef op mijn rug kloppen terwijl hij wat woordjes zij en het hoesten werd wat minder. 'water' breng ik schor naar buiten. Nadat hij me wat hielp met water drinken helpt hij me weer te gaan liggen en al snel lig ik lekker terwijl ik nog steeds licht in mijn hoofd ben. Op de gang hoor ik wat gepraat maar ik kon het niet bepaald volgen, ik wist niet eens wie er praatte. Zuchtend keek ik naar Dan die bij zijn vader lag, ik mistte mijn ouders momenteel verschrikkelijk. En als ik geen sms van Greg had gehad, zou ik haast denken dat zij liever van me af waren. Al begreep ik dat ook weer wel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Ik zat nu in een volledige tweestrijd. 'Goed. Maar heel even' besloot ik met een zucht. Ik kon mezelf wel alles voorhouden maar tegen mijn zusje kon ik niet op. Ik wilde haar niet teleurstellen. 'Kom maar even, Jazzy' zuchtte ik. Met het meisje op mijn arm maakte ik de deur open en stak mijn hoofd om de hoek. Liam zat er nog, en Niall was wakker. 'Oké, deze keer kan ik gewoon niet anders. En omdat ze twee nachten blijft slapen in de kliniek kan ik niks verbieden. Alleen mijn eerdere woorden gelden. Als je haar met één vinger aanraakt, ben je dood' gromde ik. Jazmyn zette ik neer en al meteen keek ze bewonderend naar Liam. 'Leeyum' piepte ze en ze keek naar het jongentje dat bij hem zat. 'Niaaaall!' riep ze erna en blij rende ze naar het bed. Waarschuwend keek ik Niall aan en liep toen ook de kamer verder in en ging zitten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.

    Met een wat eenzaam gevoel staar ik doods voor me uit als de deur open gaat. Langzaam draai ik mijn hoofd om en mijno gen worden even mega groot als ik Justin met Jazzy zie. 'Oké, deze keer kan ik gewoon niet anders. En omdat ze twee nachten blijft slapen in de kliniek kan ik niks verbieden. Alleen mijn eerdere woorden gelden. Als je haar met één vinger aanraakt, ben je dood'gromt hij en zet Jazmyn op de grond neer. Ze kijkt even met grote ogen naar Liam waardoor ik zwak begin te glimlachen en mijn ogen beginnen weer te glunderen. Het was lief dat Justin dit voor Jazzy maar ook voor mij deed.. 'Leeyum' piepte ze en ze keek naar het jongentje dat bij hem zat.Ik kijk even naar Justin 'Dankje Justin, i-ik zal haar niets doen' zeg ik stotterend en legde mijn handen onder mijn dekens. Ik zou haar niet aanraken, op geen enkele manier. 'Niaaaall!' riep ze erna en rent naar mij toe. Ik krijg een waarschuwende blik en knik. 'Hoi Jazmyn' ik slik even moeilijk. Mijn keel deed nog best veel pijn eigenlijk maar het maakte niets uit. 'Hoe gaat het?' vraag ik zachtjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Dat is je geraden' mompelde ik. 'In het vliegtuig ging Justin voor me zingen, en mama deed gemeen tegen Justin wat niet lief was, en thuis ging papa met mij mee in één van Justin's vliegtuigen, en Kenny ging mee' ratelde ze door. Ik lette goed op en keek ondertussen even naar Liam en zijn zoontje. 'Mag jij vandaag weer naar de kliniek? Dan gaan jij en Bieber samen zingen!' riep ze uit. Een halve glimlach kwam er op mijn mond te staan. Jazmyn's eerste woordje was Bieber en ze bleef me Bieber noemen. 'Mag ik dan wel bij jou slapen? En Twist?' vroeg ze aan mij en ze kantelde haar hoofd ietwat. 'Natuurlijk mag dat' glimlachte ik naar haar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    'Dat is je geraden'Mompelt hij en ergens tevreden knik ik.. 'In het vliegtuig ging Justin voor me zingen, en mama deed gemeen tegen Justin wat niet lief was, en thuis ging papa met mij mee in één van Justin's vliegtuigen, en Kenny ging mee' ratelde ze door.Ik begin te glimlachen ondanks dat ik eigenlijk op was, dat meisje maakte mijn humeur gelijk beter.. 'Mag jij vandaag weer naar de kliniek? Dan gaan jij en Bieber samen zingen!' riep ze uit. Ik glimlach even. 'Ik denk het nog niet Jazmyn' zeg ik eerlijk. Tenmiste ik zat aan infuus en een bloedinfuus en mijn hart werd nog steeds in de gaten gehouden dus ik verwacht niet echt eigenlijk dat ik weg zou mogen maar wie weet wat ze geregeld hadden. 'Justin weet jij wanneer ik eigenlijk weg mag? 'Mag ik dan wel bij jou slapen? En Twist?' rateld ze en kijkt smekend naar Justin 'Natuurlijk mag dat' zegt Justin lief en ik zag dat hij blij was om zijn zusje zo te zien. Hoe een ruzie Justin oko met iemand zou hebben voor zijn zusje zou hij echt alles doen, maar ook voor de rest van zijn dierbaren. Ik slaak een geeuw en zucht daarna zachtjes.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Weet ik veel, ga het vragen' mompelde ik. Net toen Niall geeuwde, deed Jazmyn hetzelfde. 'Jij bent moe van de twee vliegreizen, hè?' grinnikte ik. 'Ja' mompelde ze. 'Kom maar, Prinses' glimlachte ik. Gelijk slenterde ze naar me toe en klom op mijn schoot. Stevig hield ik haar vast en drukte een kusje op haar hoofd. 'Ga maar verder met vertellen' fluisterde ik in haar oor. 'Op school was een mevrouw en die was heel lief, want het was warm en toen kregen we een ijsje. Ook kwam papa mij ophalen en toen gingen we nog een ijsje eten' vertelde ze enthousiast verder. 'Selena kwam ook, Selena was heel erg lief maar ze is niet meer verliefd op Justin' Ondertussen schudde ze haar hoofd terwijl ze nog meer vertelde. Ik kon hier wel uren naar luisteren, ook al had ze het tegen Niall.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    'Weet ik veel, ga het vragen' mompelt hij en ik bijt op mijn lip. Ik was echt bang dat ik iets verkeerds deed. Jazmyn geeuwde ook toen ik dat deed wat er onwijs schattig uitzag.. 'Jij bent moe van de twee vliegreizen, hè?' grinnikt Justin. 'Ja' mompelde ze. 'Kom maar, Prinses' Ze slentert naar hem toe en op schoot legt ze haar hoofd tegen de borst van Justin.. 'Ga maar verder met vertellen' hoor ik Justin zachtjes vertellen. 'Op school was een mevrouw en die was heel lief, want het was warm en toen kregen we een ijsje. Ook kwam papa mij ophalen en toen gingen we nog een ijsje eten' vertelde ze enthousiast verder waardoor ik weer wat glimlach. 'Selena kwam ook, Selena was heel erg lief maar ze is niet meer verliefd op Justin'.Ik glimlach even. 'Justin ' ik blijf even stil en slik weer 'Dankje' ik staar naar mijn dekbed en freumel wat aan de draden en naalden bij mijn arm. Uit het niets volgt een harde hoesbui en mijn ademhaling versnrld

    [sorry kort, heb onwijs veel zin om er even ehel veel drama in te gooien...]

    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 7:35 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Suggesties? ;D]

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 21:39 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ik ehb er een heleboel die ik met niall kan doenXD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Jazmyn rende naar Niall toe en keek hem met een fronsje aan. 'Niall! Adem!' riep ze uit. Niall sloeg om zich heen en was aan het hyperventileren. 'Niall, rustig' begon ik en ik stond op om een zakje aan Niall aan te geven. Ineens stond ik stil en rende onmiddellijk erna naar Jazmyn. 'Jazzy!' riep ik uit. Tranen liepen over haar wangen en uit haar ooghoeken. Door zijn gezwaai had Niall haar geraakt, en nog hard ook. Gelijk tilde ik het meisje weer op en knuffelde haar stevig. 'Stil maar, prinses. Waar doet het pijn?' fluisterde ik zachtjes. Haar hand hield ze op haar wang en ik haalde hem weg. Zachtjes drukte ik er een kusje op. Woedend. Woedend was ik op Niall. Jazmyn zette ik op een stoel neer en dreigend liep ik op Niall af. 'Jij vuile klootzak' siste ik. Mijn handen balde ik tot vuisten. Elk moment kon ik haast op hem afspringen.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 13:13 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Oehhhhh kga op mn lapop brb


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall Horan

    Compleet in paniek zocht ik naar zuurstof Niall! Adem!' riep Jazzy uit. Ik sloeg om me heen in de hoop lucht binnen te krijgen. . 'Niall, rustig' begint Justin enk omt met een zakje naar me toe. 'Jazzy!' roept hij uit. Ik merk amper dat ik haar geslagen had omdat ik naar lucht zocht. 'Stil maar, prinses. Waar doet het pijn?' fluisterd hij naar Jazmyn die overstuur huilde. 'Jij vuile klootzak'Justin en loopt dreigend op me af terwijl ik nog steeds hopeloos naar adem zocht. De deur klapte open en er kwam een dokter binnen. Al snel had ik een zakje bij mijn mond en werd mijn ademhaling rustiger. 'Als het weer gebeurd gelijk op de knop drukken, al deze dingen kunnen hem fataal worden, hij is nog erg zwak. Zometeen komen wij de prikken brengen voor de nier' verteld hij en vertrekt. Moe laat ik me achterover vallen en kijk bang naar Justin. 'Jazzy gaat het?' flusiter ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Dadelijk reageer ik]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [jaaaaaaaa verveel me als de tering hier en dan vanaf kan ik niet allesm ee doen doorm ijn hand met dansen----


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [eigenlijk is justin best erg, ik beodel hij ligt half dood te4 gaan en hij word boos hahaha]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan