[dankje.]
NIall James Horan.
Justin pakte het glaasje water naast mijn bed en zwak glimlachend geeft hij het aan me. Ik ga een beetje recht zitten en neem dankbaar het bekertje aan. "dankje" fluister ik schor. Waarom deed hij nog zo lief voor me? Na alles wat ik hem aangedaan had, ruzie's, vreemdgaan... IK snapte Justin niet, zag hij echt niet in dat ik alleen maar fouten maakte en dat hij het me er te makkelijk van af liet brengen?'Ik wist het niet meer, ik wist ook niet of ik het hem moest zeggen want ik wou hem niet kwijt. Maar aan de andere kant hij verdiende wel iemand die beter dan ik was. Iemand die niet zo ongelooflijk eigendunk en eigenwijs was. Ik had van te voren al geweten dat het ooit fout zou gaan want zeg nou zelf, Vreemdgaan met twee mannen, waarvan ze telkens langskwamen en bij je leefde dat kon gewoon niet goed gaan of je moest het echt heel goed voorbereid zijn. Nog half in gedachte neem ik een paar kleine slokjes. Met waterige oogjes kijk ik als een klein kindje naar Justin. Het maakte me niets uit dat Liam er was, hij moest ook gewoon alles weten. 'Justin het spijt me gewoon zo erg!' fluister ik gebroken. 'Ik dacht er niet goed over na, van Alex moest ik kiezen maar ik wou jullie niet kwijt, je bent mijn voorbeeld en steun en toeverlaat maar ik hou ook van je. Maar met Alex, hij had me uit de put geholpen na alles met Zayn toen en ik voelde me fijn bij hem. Ik weet dat het gewoon een laf excuus is, maar jullie beide betekenen gewoon zoveel voor me dat ik echt zeker wist dat alles goed zou gaan en dat ik met jullie een relatie zou kunnen hebben. Maar achter af is het zo stom en laf. Ik bedoel wie weet had Greg je gebeld of weet ik veel wie. Of je kwam erachter dat ik het nummer van zijn oude telefoon gaf die nooit aanstaat. Het was gewoon niet nadenkend, ik was gewoon bang en angstig, ik wil jullie niet pijn doen of verliezen. ' ik neem nog een klein slokje en kom op adem. 'Maar deze fout zal ik mezelf echt nooit meer vergeten, ik was gewoon zo hopeloos als wat, ik had gelijk moeten zeggen dat ik het niet wist en als single het ging bepalen maar ik was te dom en te eigenwijs. Het spijt me zo erg Justin en ik beloof dat het nooit meer gebeurd, want ik ga nooit meer een relatie beginnen met iemand. Ik kan gewoon geen relatie stand houden , ik ben er te zwak voor, misschien, heel misschien ooit in de verre verre toekomst als ik dat haal. Ik denk gewoon dat het beter is dat je jou ware vind, je verdient zoveel beter, Ik bedoel ik ben de zak van ellende. Laat mijn vier vrienden vallen door haat, Maak ruzie met mijn vrienden, ik doe ze pijn, ik ga vreemd en als alles tegen zit wil ik dood en ik realiseer dat dat het zwakste is wat ik ooit zou kunnen doen. Zelfmoord plegen, daarom beloof ik je, ik zal het nooit doen. Na twee keer heeft God me duidelijk gemaakt dat hij me nog niet wil hebben, en ik snap zijn tip, hij ziet het als een straf. Leven, andere mensen gelukkig doen, iedereen de ware liefde zien vinden, familie krijgen, gelukkig zijn. En dat zijn de drie dingen die ik nooit zal worden of zal krijgen, en dat is God zijn boodschap, leven is een straf voor me. En ik vind dat ik mijn straf zo goed mogelijk moet oplossen en daarbij zo min mogelijk mensen pijn moet doen omdat zij dit niet verdienen. Zij verdienen de drie dingen en niet ik, en het zal moeilijk zijn, en hard zijn om die dingen niet af te pakken van andere, en mezelf niet zo te vermoorden maar God zijn wil is wet en ik ga mijn straf gewoon zo goed mogelijk uitvoeren en hopen dat ik alsnog de hemel in mag.' eindig ik mijn verhaal en ik staar naar het raam aan de voorkant terwijl tranen als rivieren uit mijn ogen beginnen te druppelen. 'Het gaat je goed Justin, God mag je en ik mag jou maar het is beter dat je iemand vind die echt bij je past en je nooit pijn zult doen. Als een van ons uit het kliniek is beloof ik je dat je me nooit meer zult zien en je zult geen last meer van me hebben evenals mijn exlads, dus Liam dit gold voor jou Harry, Zayn en Louis ook' Ik bijt hard op mijn lip, het was moeilijk maar de waarheid, de waarheid was hard
Change is for weirdos ~ Niall Horan