• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Llamarmy
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - Llamarmy

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en Llamarmy


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 8:29 ]


    Bowties were never Cooler

    IrishNialler schreef:
    Niall Horan

    Ik had het mobieltje weer terug gegeven en staar wat voor me uit. Dan gaat de deur ope en zie ik Justin omgekleed 'Jazzy vrog hoe het ging'zegt Justin en ik glimalh even moeilijk. 'zeg maar dat het goed gaat 'mompel ik. Dan leek net een puppy met alle geluidjes doe hij maakte maar het was allren uber cute. 'wilt iemand me water ssngeven?:vraag jk zachtjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Ik stond op en pakte het glaasje water dat naast het bed stond voor als Niall een droge keel zou krijgen. Met een zwak glimlachje gaf ik het Niall aan. Daarna ging ik snel weer zitten en trok mijn benen op. 'Wil je nog wat hebben? Wil je iemand bellen?' vroeg ik aan Niall en ik keek hem even aan. Hij mocht mijn telefoon, of eerder gezegd één van mijn telefoons, lenen als ie wilde.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [dankje.]

    NIall James Horan.

    Justin pakte het glaasje water naast mijn bed en zwak glimlachend geeft hij het aan me. Ik ga een beetje recht zitten en neem dankbaar het bekertje aan. "dankje" fluister ik schor. Waarom deed hij nog zo lief voor me? Na alles wat ik hem aangedaan had, ruzie's, vreemdgaan... IK snapte Justin niet, zag hij echt niet in dat ik alleen maar fouten maakte en dat hij het me er te makkelijk van af liet brengen?'Ik wist het niet meer, ik wist ook niet of ik het hem moest zeggen want ik wou hem niet kwijt. Maar aan de andere kant hij verdiende wel iemand die beter dan ik was. Iemand die niet zo ongelooflijk eigendunk en eigenwijs was. Ik had van te voren al geweten dat het ooit fout zou gaan want zeg nou zelf, Vreemdgaan met twee mannen, waarvan ze telkens langskwamen en bij je leefde dat kon gewoon niet goed gaan of je moest het echt heel goed voorbereid zijn. Nog half in gedachte neem ik een paar kleine slokjes. Met waterige oogjes kijk ik als een klein kindje naar Justin. Het maakte me niets uit dat Liam er was, hij moest ook gewoon alles weten. 'Justin het spijt me gewoon zo erg!' fluister ik gebroken. 'Ik dacht er niet goed over na, van Alex moest ik kiezen maar ik wou jullie niet kwijt, je bent mijn voorbeeld en steun en toeverlaat maar ik hou ook van je. Maar met Alex, hij had me uit de put geholpen na alles met Zayn toen en ik voelde me fijn bij hem. Ik weet dat het gewoon een laf excuus is, maar jullie beide betekenen gewoon zoveel voor me dat ik echt zeker wist dat alles goed zou gaan en dat ik met jullie een relatie zou kunnen hebben. Maar achter af is het zo stom en laf. Ik bedoel wie weet had Greg je gebeld of weet ik veel wie. Of je kwam erachter dat ik het nummer van zijn oude telefoon gaf die nooit aanstaat. Het was gewoon niet nadenkend, ik was gewoon bang en angstig, ik wil jullie niet pijn doen of verliezen. ' ik neem nog een klein slokje en kom op adem. 'Maar deze fout zal ik mezelf echt nooit meer vergeten, ik was gewoon zo hopeloos als wat, ik had gelijk moeten zeggen dat ik het niet wist en als single het ging bepalen maar ik was te dom en te eigenwijs. Het spijt me zo erg Justin en ik beloof dat het nooit meer gebeurd, want ik ga nooit meer een relatie beginnen met iemand. Ik kan gewoon geen relatie stand houden , ik ben er te zwak voor, misschien, heel misschien ooit in de verre verre toekomst als ik dat haal. Ik denk gewoon dat het beter is dat je jou ware vind, je verdient zoveel beter, Ik bedoel ik ben de zak van ellende. Laat mijn vier vrienden vallen door haat, Maak ruzie met mijn vrienden, ik doe ze pijn, ik ga vreemd en als alles tegen zit wil ik dood en ik realiseer dat dat het zwakste is wat ik ooit zou kunnen doen. Zelfmoord plegen, daarom beloof ik je, ik zal het nooit doen. Na twee keer heeft God me duidelijk gemaakt dat hij me nog niet wil hebben, en ik snap zijn tip, hij ziet het als een straf. Leven, andere mensen gelukkig doen, iedereen de ware liefde zien vinden, familie krijgen, gelukkig zijn. En dat zijn de drie dingen die ik nooit zal worden of zal krijgen, en dat is God zijn boodschap, leven is een straf voor me. En ik vind dat ik mijn straf zo goed mogelijk moet oplossen en daarbij zo min mogelijk mensen pijn moet doen omdat zij dit niet verdienen. Zij verdienen de drie dingen en niet ik, en het zal moeilijk zijn, en hard zijn om die dingen niet af te pakken van andere, en mezelf niet zo te vermoorden maar God zijn wil is wet en ik ga mijn straf gewoon zo goed mogelijk uitvoeren en hopen dat ik alsnog de hemel in mag.' eindig ik mijn verhaal en ik staar naar het raam aan de voorkant terwijl tranen als rivieren uit mijn ogen beginnen te druppelen. 'Het gaat je goed Justin, God mag je en ik mag jou maar het is beter dat je iemand vind die echt bij je past en je nooit pijn zult doen. Als een van ons uit het kliniek is beloof ik je dat je me nooit meer zult zien en je zult geen last meer van me hebben evenals mijn exlads, dus Liam dit gold voor jou Harry, Zayn en Louis ook' Ik bijt hard op mijn lip, het was moeilijk maar de waarheid, de waarheid was hard


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [What the fuck o_o. Hoe lang is die post wel niet? Als ik terug ben van de logopedie met mijn zusje reageer ik.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [sgoed, ik moest er gewoon even dingen van deze dag erin kwijt dus ik heb het zo gedaan en het luchte op dusja..]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    28 regels en 37 zinnn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Whoops, eerst eten en daarna reageer ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [sgoed] owja ik moet met 1 hand typen dus sorry voor foutjes en sloomheid


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Vol ongeloof staarde ik Niall aan. 'Jij begrijpt het dan ook echt niet, hé?' Mompelend schudde ik mijn hoofd. 'Natuurlijk ben ik woedend, maar ik vergeef het je. Zeg nou zelf, je bent wel heel erg triest als je iemand niet vergeeft om zoiets. Ik kan niet ontkennen dat ik het volkomen begrijp want het is ook een keer bij mij gebeurt. Nu ik weet hoe erg het pijn doet heb ik er nog meer spijt van. Maar nu ik eet dat je het hebt gedaan is de verliefdheid helemaal over' vertelde ik. 'En wat bazel je nou allemaal over geen relatie? Niall, waarom, leef je? Om voor altijd alleen te zijn en eenzaam? Alsjeblieft, zeg. Alsof dat gebeurd. Ooit zal je een perfecte jongen vinden die alles zal accepteren, en jóú accepteert. Dat kan Alex zijn, dat kan net zo goed iemand anders zijn. Alles gebeurd om een reden. God heeft het zo laten gaan. Hij heeft mij in ieder geval een lesje geleerd, en waarschijnlijk Alex ook wel. Jou al helemaal. Het is vergeven maar nooit vergeten. En zo zal het ook blijven. Van wat ik allemaal in de kliniek zei, ik heb zo ook mijn problemen en geheimen. Bijvoorbeeld dat ik woedeproblemen heb, waarvan één opvliegendheid is. Ik overdrijf dus heel snel en had niet tegen je moeten uitvallen. Daar heb ik heel erge spijt van' knikte ik. 'Oh ja. En als jij niet komt optreden volgende week op mijn concert haal ik Kenny erbij en dan dwing ik je' grijnsde ik erna. Dat over Jazmyn meende ik wel. Hij zal nooit meer aan míjn zusje komen, of haar ooit nog zien. Ik nam geen enkel risico en hetzelfde was bij Jaxon.

    [Dit voelt echt als een mini post, nu]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan
    Hij kijkt me vol ongeloof aan. Dit was het dan 'Jij begrijpt het dan ook echt niet, hé?' hij schud zijn hoofd en niet begrijpend kijk ik hem aan.
    Vol ongeloof staarde ik Niall aan. 'Jij begrijpt het dan ook echt niet, hé?' Mompelend schudde ik mijn hoofd. 'Natuurlijk ben ik woedend, maar ik vergeef het je. Zeg nou zelf, je bent wel heel erg triest als je iemand niet vergeeft om zoiets. Ik kan niet ontkennen dat ik het volkomen begrijp want het is ook een keer bij mij gebeurt. Nu ik weet hoe erg het pijn doet heb ik er nog meer spijt van. Maar nu ik eet dat je het hebt gedaan is de verliefdheid helemaal over' vertelde ik. 'En wat bazel je nou allemaal over geen relatie? Niall, waarom, leef je? Om voor altijd alleen te zijn en eenzaam? Alsjeblieft, zeg. Alsof dat gebeurd. Ooit zal je een perfecte jongen vinden die alles zal accepteren, en jóú accepteert. Dat kan Alex zijn, dat kan net zo goed iemand anders zijn. Alles gebeurd om een reden. God heeft het zo laten gaan. Hij heeft mij in ieder geval een lesje geleerd, en waarschijnlijk Alex ook wel. Jou al helemaal. Het is vergeven maar nooit vergeten. En zo zal het ook blijven. Van wat ik allemaal in de kliniek zei, ik heb zo ook mijn problemen en geheimen. Bijvoorbeeld dat ik woedeproblemen heb, waarvan één opvliegendheid is. Ik overdrijf dus heel snel en had niet tegen je moeten uitvallen. Daar heb ik heel erge spijt van' knikte ik. 'Oh ja. En als jij niet komt optreden volgende week op mijn concert haal ik Kenny erbij en dan dwing ik je' Eindigt hij grijnzend en met grote ogen kijk ik hem aan. 'D-dus je zegt nu dat je me vergeeft' met grote ogen kijk ik hem aan 'Je bent te lief voor de wereld' mompel ik. Ik schud mijn hoofd vol ongeloof


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Ja, waarom niet? Het is echt geen misdaad, hoor. Oh, dacht je nou echt dat ik zo'n dom jochie zou zijn en er nóg kwader over zou worden?' vroeg ik en ik barstte in lachen uit. 'Dat is gewoon lachwekkend' hikte ik. Noem me raar, maar ik was wisselvallig en had stemmingswisselingen. 'Dat wist ik wel, hoor. Ik ben gewoon perfect' grijnsde ik. Als een meisje gooide ik overdreven mijn haar naar achter. 'Nee, oké. Maar waarom zou ik je het überhaupt niet vergeven? Wat schiet ik er mee op als ik zo ga doen en je maar ga zitten dwarsbomen en boos zijn? Dat is wel het laagste wat iemand in zo'n situatie kan doen, weet je' grinnikte ik. Even dacht ik na, maar liet toen maar zitten wat ik nog meer wilde zeggen. Verveeld begon ik wat rond te kijken. 'Wat kan ik doen? Zou je hier bij de baby's mogen kijken?' Gelijk sprong ik vrolijk op. Oh nee, dat mocht niet. Teleurgesteld ging ik weer zitten. Uit verveling deed ik mijn oorbellen uit en bekeek ze even. Het waren gewoon mijn zilveren doodshoofdjes.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.

    'Ja, waarom niet? Het is echt geen misdaad, hoor. Oh, dacht je nou echt dat ik zo'n dom jochie zou zijn en er nóg kwader over zou worden?' zegt hij en als een klein kind dat toegaf dat hij inderdaad koekjes gestolen had knikte ik. Justin begint hard te lachen 'Dat is gewoon lachwekkend' hikt hij lachend en even kijk i hem verbaasd aan. 'Na wist ik veel, ik had het wel begrepen dat je me liever dood dan levend gezien had' geef ik kleintjes toe. Dat wist ik wel, hoor. Ik ben gewoon perfect' ik glimlach zwakjes. 'Nee, oké. Maar waarom zou ik je het überhaupt niet vergeven? Wat schiet ik er mee op als ik zo ga doen en je maar ga zitten dwarsbomen en boos zijn? Dat is wel het laagste wat iemand in zo'n situatie kan doen, weet je'Ik haal mijn schouders op 'Ik weet het niet,' geef ik weer toe. Hij begint rond te kijken. 'Wat kan ik doen? Zou je hier bij de baby's mogen kijken?' hij springt op en ging daarna weer zitten en begint met zijn oorbellen te spelen. 'waarom vragen we het niet gewoon misschien mag het wel' stel ik maar voor. Ik vroeg me af of mijn ouders en broer nog langs zouden komen?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Oh, oh, goed idee!' riep ik uit en ik rende de kamer uit. Toen een dokter langs kwam lopen hield ik hem tegen. 'Meneer, is het toegestaan om bij de baby's te kijken?' vroeg ik hem. 'Het spijt me, dat mag helaas niet' antwoordde hij. 'Toe nou' dramde ik door. 'Meneer, alstublieft' bromde hij. 'Please?' Smekend keek ik hem aan. 'Als u zo doorgaat zou ik u het ziekenhuis moeten uitsturen' gromde hij. 'Chagrijn' kefte ik. 'Ik moet u vragen om dit ziekenhuis te verlaten' dreigde de dokter. Koppig sloeg ik mijn armen over elkaar. Drie minuten later stond ik buiten. Dan maar op deze manier. Ik liep het ziekenhuis binnen en liep naar de balie. 'Hallo. Welke etage is de kinderafdeling?' vroeg ik. 'Wat is uw naam?' vroeg de vrouw. 'Justin Bieber' grijnsde ik. 'Oh. Etage drie' was haar antwoord. 'Dankuwel' knikte ik. Onderweg kwam ik de dokter weer tegen. 'Ik had u gevraagd om dit gebouw te verlaten' siste hij. 'Justin Bieber, aangenaam. Ik kom fans opzoeken' glimlachte ik. Zo kwam ik even later bij de kamer met de baby's aan en allerlei "ahw" geluidjes verlieten mijn mond. Dadelijk zou ik naar de kinderen gaan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    Ik hoor dat Jusrin een discussie aangaat en hij lijkt hen te verliezen. Zonder datbik het echt merk val ik in slaap. Kon mijn broer of moeder niet gewoon komen ik wou weer even de jleine verdrietige Niall zijn en even flink huilen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Met een glimlach liep ik de kamer uit. Ik had zojuist tien kinderen bezocht die fan waren en het geweldig vonden om me te ontmoeten. Het was heerlijk. Bij Niall's deur wilde ik de kamer binnenlopen maar schrok me rot toen er een klein meisje voor zat. Toen ik beter keek verliet een kort en gelukkig kreetje mijn mond. 'Jazzy!' riep ik uit. Het meisje keek me aan en gilde blij. 'Bieber!' riep ze. 'Bieber' mompelde ik zachtjes toen ik haar optilde en in mijn armen sloot. 'Waarom ben je niet bij papa en Erin?' vroeg ik haar. 'Ik heb door gegild' giechelde ze zachtjes en ik barstte in een lachen uit. 'We zijn met jouw vliegtuig gegaan. En ik had jouw Bieber-air vestje aan!' kirde ze vrolijk. 'Goed aan gedacht!' riep ik blij. 'Hand-hug!' zei Jazmyn en ze legde haar hand tegen de mijne aan, om vervolgens haar duim op mijn hand te leggen. Ik deed het altijd met Jimmy Fallon, maar Jaxon en Jazmyn wisten er ook van. 'Waar is Jax? Is hij ook mee?' vroeg ik. 'Nee, Jaxie is naar huis. Ik mag hier twee nachtjes slapen!' gilde ze en als een klein meisje gilde ik mee. 'Waar is naar Niall?' Mijn gezicht verbleekte en ik schudde mijn hoofd. 'Mag ik niet naar Niall?' vroeg ze zachtjes. 'Sorry, Jaz. Maar Niall heeft gemeen gedaan tegen mij, en ik wil niet dat ie zo doet tegen jou' vertelde ik zachtjes. 'Maar ik wil naar Niall' piepte Jazmyn. 'Het spijt me heel erg, Jazzy' zuchtte ik. 'Ik wil Niall zien' jammerde ze. 'Jazmyn' mompelde ik. Mij stemming veranderde totaal toen ik tranen in haar ogen zag prikken. 'Niet huilen!' zei ik onmiddellijk en ik knuffelde haar weer. 'Niet huilen, J. Alsjeblieft' smeekte ik zachtjes. Jazmyn knipperde haar tranen weg en keek me aan. 'Jussie, mag het? Eén keertje maar' vroeg ze zacht. Ik wilde absoluut niet dat Niall Jazzy ooit nog zag, en dat ging moeilijk worden als ze twee nachten in de kliniek verbleef. Waarom was het dan zo moeilijk?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."