• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Llamarmy
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - Llamarmy

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en Llamarmy


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 8:29 ]


    Bowties were never Cooler

    Cristiano Ronaldo

    'IK ook, ik was echt blij dat ik hier heb kunnen regelen dat we later mochten komen want hij moest nog gewoon naar school' zucht ze en ik knik. 'zo zo, en gaat het goed op school junior?' grijns ik. 'hoe gaat het?' vraagt ze terwijl de tranen in haar ogen staan. Ik veeg de tranen weg, 'goed'.


    El Diablo.

    Iriana Ronaldo

    'zo zo en gat het goed op school junior?" vraagt hij grijnzend en hij knikt trots. 'ik ga naar groep drie zegt de juf en ik heb mijn zwemdiploma' zegt hij trots en ik ga even over zijn hoofdje. 'goed' antwoord hij en veegt mijn tranen weg. 'Ik mis je, het is zo stil n huis als hij naar school is'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    'ik ga naar groep drie zegt de juf en ik heb mijn zwemdiploma' zegt hij trots en ik knik. ' goedzo' zeg ik, ' en voetbaltraining?'. 'Ik mis je, het is zo stil n huis als hij naar school is' zegt ze. Ik kijk even achterom naar precilla die jaloers kijkt en dan naar Irina. ' ik ben voor je het weet terug, en ik speel soms mee'


    El Diablo.

    [verveeeeling, weet jij nog wat leuks, heb al gesnoept, nagels gelakt, foto's bewerkt, covers gemaakt, verhaal geschreven, bier gedronken...]

    Irina Ronaldo

    'goedzo en de voetbaltraining?' vraagt hij en ik glimlach naar onze zoon. 'goed hé de coach zegt dat je een geboren ster bent' glimlach ik trots. 'Ik ben voor je het weet terug en ik speel soms mee' zegt hij waardoor ik glimlach. 'Gelukkig dan maar. Hij mistte je vreselijk zeker omdat ik niet kan voetballen' grinnik ik zachtjes. Soms werd ik er wel gek van . Wanneer is papa terug, gaan we voetballen, gaan we dit doen gaan we dat doen. Maar ik hield van hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    'goed hé de coach zegt dat je een geboren ster bent' glimlacht Irina trots en ik knik. 'Hij heeft mij als voorbeld, natuurlijk is hij een geboren ster.'grijns ik. 'Gelukkig dan maar. Hij mistte je vreselijk zeker omdat ik niet kan voetballen' grinnikt ze zacht. Ik lach even. 'Dan moet je een keer die hoge hakken uit doen schatje.' grijns ik. Ik moest Precilla ook even in de gaten houden, straks flikte ze weer iets....


    El Diablo.

    [was eten sorry ]]
    Irina Ronaldo

    'Hij heeft mij als voorbeld, natuurlijk is hij een geboren ster.' ik grinnik even om zijn droog hied. 'Dan moet je een keer die hoge hakken uit doen schatje.' Ik grinnik even en kijk naar mijn pumps. 'zo hoog zijn ze nou ook weer niet hoor' protesteer ik 'al had ik sneakers aan ofzo zelfs dan kan mama het niet hé' grinnik ik. 'Mama slecht voetballen papa niet' mompelt hij en legt zijn hoofdje op de schouders van zijn vader


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    'zo hoog zijn ze nou ook weer niet hoor' protsteert ze en ik schud lachend mijn hoofd. 'Nee, 15 cm is niet hoog.' grinnik ik. 'al had ik sneakers aan ofzo zelfs dan kan mama het niet hé' grinnikt ze vervolgens. Ik knik grijnzend. 'Mama slecht voetballen papa niet' mompelt Junior en ik lach. 'Oh, echt?' grinnik ik. Ik knuffel hem even en kijk naar Irina.

    [ I just thought the GIF was so cute:3 ]


    El Diablo.

    [omg cutteeeeeee]

    Niall Horan

    'Nee 15 centimeter is niet hoog' grinnikt hij en ik geef hem een zachte pets op zijn hoofd. 'Oh echt' grinnikt hij en geeft Junior een megaschattige knuffel. 'papa is lief' mompelt Junior waardoor ik een vertedert geluidje maak. 'dus waar is je kamer???' lach ik zacht. Ik was hier alleen geweest met wegbrengen voor de rest nog nooit echt eerder.

    [heet dat kind serieus junior|XD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    Ze geeft me een zachte pets op mijn hoofd en ik trek een pruillipje. 'Nou zeg.' zeg ik. 'papa is lief' mompelt Junior en ik lach. 'dus waar is je kamer???' lacht Irina zacht en ik sla een arm om haar heen terwijl ik met mijn andere arm Junior vast houd. 'Deze kant op.' zeg ik en loop richting mijn kamer///


    El Diablo.

    [lol ik ging irina google ze heeft grote lippen... ahhaah woops toenet niall getyptXD

    Irina Ronaldo

    'nou zeg ' pruilt hij door de klap wat mij een gegrinnik doet opleveren. 'Deze kant op' zegt hij en slaat zijn gespierde armen om me heen en begeleid me. Als we er zijn glimlach ik door de foto's die er hangen van ons. 'Junior laat maar zien wat je gemaakt hebt voor papa' zeg ik glimlachend en geef hem de tekening. 'Kijk papa, dit ben jij en dit ben ik en we zijn samen aan het voetballen en kijk we winnen. En daar staat de prijs, een beker met allemaal snoepjes en daar staat mama' zegt hij blij en geeft trots de tekening. Ik pak een mapje waarin foto's zaten. 'Ik heb nieuwe foto's bij. Met zijn zwemdiploma, en van school en met vriendjes en verjaardag enzo, dan heb je wat nieuwere' glimlach ik en geef hem het mapje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Still cute together :x Altough, he will be cuter with me :x ]

    Cristiano Ronaldo

    'Junior laat maar zien wat je gemaakt hebt voor papa' zegt Irina glimlachend. 'Kijk papa, dit ben jij en dit ben ik en we zijn samen aan het voetballen en kijk we winnen. En daar staat de prijs, een beker met allemaal snoepjes en daar staat mama' zegt Junior blij en ik lach even. 'Prachtig jochie.' zeg ik en aai even door zijn haar. 'Ik heb nieuwe foto's bij. Met zijn zwemdiploma, en van school en met vriendjes en verjaardag enzo, dan heb je wat nieuwere' glimlacht ze en ik knik. 'Thanks babe' zeg ik en leg het mapje bij de tekening op het bed. 'Dus...'


    El Diablo.

    [Was er gebeurt?]


    Bowties were never Cooler

    [huh? ow je bedoelt met Niall niet veel ik zoek zo wel zijn post even op]

    Irina Ronaldo
    'prachtig jochie' glimlacht hij en ik zie dat hij trots is. Hij kijkt me dankbaar aan voor de foto's 'thanks babe' glimlacht hij en legt ze op bed. 'DUs?' mompelt hij en ik grinnik zachtjes. Dat was wat ik gemist had, een random word en dan stilte. 'Geef ons eens een rondleiding' grijns ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Niall Horan

    Ik had het mobieltje weer terug gegeven en staar wat voor me uit. Dan gaat de deur ope en zie ik Justin omgekleed 'Jazzy vrog hoe het ging'zegt Justin en ik glimalh even moeilijk. 'zeg maar dat het goed gaat 'mompel ik. Dan leek net een puppy met alle geluidjes doe hij maakte maar het was allren uber cute. 'wilt iemand me water ssngeven?:vraag jk zachtjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [En de rest?]


    Bowties were never Cooler