• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Llamarmy
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - Llamarmy

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en Llamarmy


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 8:29 ]


    Bowties were never Cooler

    Zack
    Ik fietste wat rond op mijn kleine BMX met Vic op het stuur. Omdat we vandaag vrij waren leek hij het ervan te nemen om nu al half lam te zijn. Opeens kwam er een jongen met vaal blond haar voor mijn voorwiel staan. Ik moest plat op mijn remmen gaan staan om hem niet te raken, waardoor Vic van mijn stuur vloog. Ik wist hem nog net aan zijn kraag rechtop te houden en hij begon te giechelen. "Ik ben Zack, ik zit in een band met Alex. Dit is Vic. Hij is aangeschoten." Vic zwaaide vrolijk. Ik fronste even bij zijn naam. "Jij bent de jongen die zijn hart heeft gebroken. Ik heb hem over je horen zingen. Je hebt geluk dat Alex zo zachtaardig is... En ik ook, want ik heb hem in een staat gezien waarin ik geen van mijn vrienden ooit wilde zien." Ik was een vierkante spierbonk, dusik zou hem wat aan kunnen doen... Als ik zou willen.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    De jongen op de fiets remt hard en houd gelukkig de andere jongen tegen . "Ik ben Zack, ik zit in een band met Alex. Dit is Vic. Hij is aangeschoten." Vic zwaaide vrolijk en ik zwaai maar gewoon terug "Jij bent de jongen die zijn hart heeft gebroken. Ik heb hem over je horen zingen. Je hebt geluk dat Alex zo zachtaardig is... En ik ook, want ik heb hem in een staat gezien waarin ik geen van mijn vrienden ooit wilde zien.". Ik bijt hard op mijn lip en staar naar de punten van mijn schoenen. 'Ja dat was ik' zeg ik beschaamd. 'En ik heb inderdaad mazzel met Alex want als Justin verder gegaan was, dan was ik momenteel dood geweest. Alex is zo gek om na alles nog voor me te zorgen' zeg ik zachtjes maar toch naar de waarheid. Alex was gek, maar wel op de lieve manier.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zack
    Ik zuchtte terwijl ik probeerde Vic op zijn voeten te houden. "Hij is een lieve schat. Maar maak geen gebruik van hem anders krijg je met mij en Rian te maken." Rian was een drummer, dus die kon op zich ook wel een flinke mep verkopen, maar Jack zou niets teweeg brengen. Ik haalde een hand door mijn haar en stapte van mijn fiets. Ik keek even de jongen van top tot teen na. "Maar ga alsjeblieft ergens in de schaduw zitten en wat drinken en eten." Hij leek of hij zo weer neer kon storten van zijn verwondingen.


    Bowties were never Cooler

    NIall Horan
    "Hij is een lieve schat. Maar maak geen gebruik van hem anders krijg je met mij en Rian te maken." Ik knik. 'Ik heb mijn lessen allemaal al geleerd in middels dus ik zal er geen gebruik van maken, want ik weet dat hij me dan nooit meer zou willen zien'
    Ik zucht even zachtjes, nu had ik een kans dat we contact konden houden. "Maar ga alsjeblieft ergens in de schaduw zitten en wat drinken en eten." ik glimlach zwak. 'Ik heb niet zo'n honger maar misschien nog wel wat water zou er wel in kunnen' ik besloot maar eens te luisteren naar Alex zijn vrienden en liep naar een boom waar ik onder ga zitten. 'Dus hoe bevalt jullie leven in een band?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zack
    "Mooi" zei ik vrij koud. Ik wist trouwens dat Alex hem waarschijnlijk zou vergeven, gewoon om zijn eigen pijn te verzachten. Ik zette Vic naast hem neer onder de boom en zette mijn fiets er ook tegen aan voor ik tegenover hen ging zitten. "Het is echt geweldig, al zie ik mijn familie maar weinig. Toch heb ik hier een tweede familie opgebouwd. Met alle jongens van de band en crew." Ik haalde een hand door mijn haren. Alex zou zo wel terug zijn. "Het is ook erg fijn om uit een bus te leven dan in een hotelkamer, al kan je dat misschien vreemd in de oren klinken. Maar in hotels moet je uit een koffer leven omdat je om de dag al dan niet elke dag vaak moet verkassen. In een bus rijdt de bus gewoon door, maar je hebt je eigen plekje, spulletjes en alles. Het is een soort huis op wielen." Vic knikte hyper. "Vic, kan jij 3 flesjes water halen uit de partytent. Water." Hij knikte en krabbelde op voor hij richting de tent danste. Ik schudde mijn hoofd lichtjes. Gekke Mexicaan.


    Bowties were never Cooler

    [eten]

    Niall Horan.

    'Mooi' zegt hij op een aparte manier. "Het is echt geweldig, al zie ik mijn familie maar weinig. Toch heb ik hier een tweede familie opgebouwd. Met alle jongens van de band en crew.""Het is ook erg fijn om uit een bus te leven dan in een hotelkamer, al kan je dat misschien vreemd in de oren klinken. Maar in hotels moet je uit een koffer leven omdat je om de dag al dan niet elke dag vaak moet verkassen. In een bus rijdt de bus gewoon door, maar je hebt je eigen plekje, spulletjes en alles. Het is een soort huis op wielen." ik knik instemmend. 'Dat is waar, al stonk het bij ons toen altijd wel heel erg' grinnik ik zachtjes. . "Vic, kan jij 3 flesjes water halen uit de partytent. Water." Vic krabbelt op en loopt dansend erheen waardoor ik weer grinnik. 'Ik had me eerlijk gezegd niet meoten weten wat voor types ik bij jullie muziek me moet voorstellen maar ik mag jullie eigenlijk wel, gewoon lekker jullie zelf.' beken ik eerlijk, al had ik drie keer maar naar hun muziek ofzo geluisterd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zack
    Ik grinnikte toen hij over stank begon. "Daarom worden we gedwongen ramen open te zetten en op te ruimen omdat we bijna de hele zomer op tour zijn achter elkaar." Ik vroeg toen aan Vic of ij water wilde halen en die rare kleine Mexicaan liep wankel dansend richting de tent met drankjes. Ik grinnikte bij zijn opmerking. "Veel mensen vinden ons eng of duivels, maar eigenlijk zijn we gewoon jochies die lol hebben samen op het podium. We zijn compleet gestoord." Vic kwam terug met 3 flesjes water. Hij viel neer naast Niall en krabbelde zo goed en zo kwaad als het ging rechtop. Hij gooide met een raar boogje het ene flesje naar mij en het andere naar Niall. Ik ving het net en nam een slok. Vic zelf begon ook te drinken, al ging de helft over hem heen. Hij mocht wel genoeg drinken om weer wat soberder te worden.


    Bowties were never Cooler

    Niall HOran

    "Daarom worden we gedwongen ramen open te zetten en op te ruimen omdat we bijna de hele zomer op tour zijn achter elkaar." ik begin zacht te gniffelen ;'Of je spuit heel veel deo ' zeg ik met een lachje, 'onee dan vergas je je' zeg ik mezelf verbeterend. "Veel mensen vinden ons eng of duivels, maar eigenlijk zijn we gewoon jochies die lol hebben samen op het podium. We zijn compleet gestoord." 'Ik ben eerlijk in het begin dacht ik echt van what the hell, maar toen ik eenmaal Alex leerde kennen dacht ik hij ziet er misschien ruig en stoer eruit maar hij heeft echt wel een klein hartje stiekem. Toen hij me vanochtend waarschuwde voor jullie nam ik me voor niet te beoordelen, daar heb ik zelf namelijk ook een hekel aan en als Alex jullie lief vind komt het wel goed en ik was te dankbaar dat ik even niet terug hoefde' ratel ik en ik kleur rood als ik het merk. Ik zag tussen hun eruit als een achtjarig peutertje. 'Zit hier in de buurt een kapper? Ik wil namelijk weer eens mijn haren verfen want het word te bruin' Vic komt teerug en valt naast me neer. Hij gooit ze ons toe en gretig neem ik een slok. 'Ik hoop voor jullie dat jullie nog lang mogen optreden en samen mogen zijn, langer dan One Direction' verzucht ik en voelde me weer schuldig. Het One Direction gedeelte daar praat ik nooit echt open ove ren ik weet niet waarom nu ineens wel. De Zack was rustig, een beetje Liam achtig, waarschijnlijk dat ik me daardoor fijn voelde hier, ze vertrouwde. En ik weet dat ik er over moet praten dat is me altijd al gezegd maar ik kon nooit iemand vinden die me niet zou vinden zijken maar ik denk dat Zack me maar een broekie vond.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zack
    Ik glimlachte bij Niall's verhaal over Alex. "Hij is gewoon een schat van een vent met een gigantisch groot hart. Hij geeft om iedereen en vind het verschrikkelijk als er ruzie of haat of roddels worden verspreid." Alex was echt mijn beste vriend, sinds High School al. Net als de andere jongens. Ik grinnikte bij Niall's opmerking. "Dat moet je aan Alex vragen. Die weet dat soort dingen wel. Of aan Jack, maar ik denk dat Alex hem wat voorzichtiger aan je wil voorstellen. Hij is namelijk wel een erg apart gebakje." Niet dat Alex dat niet was, maar die kon nog redelijk voor normaal doorgaan als hij wilde. Jack ging dat dus echt niet lukken. Op dat moment kwam Vic terug met water en ik dronk rustig een paar slokken. "Thanks man. Het spijt me het te horen over je band, maar soms valt er niets aan te doen." Eigenlijk was het ook nog maar een jong broekkie die veels te snel de veels te grote en harde wereld van de muziek in was gegooid. Dat waren ze allemaal geweest. Wij stonden ook met 18 op Vans Warped, maar wij waren stap voor stap voor stap omhoog geklommen en zo leerde je toch wel van je af te bijten en door te zetten op een andere manier. Zij waren groot geworden en toen samen gevoegd. Wij waren samen groot geworden.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    . "Hij is gewoon een schat van een vent met een gigantisch groot hart. Hij geeft om iedereen en vind het verschrikkelijk als er ruzie of haat of roddels worden verspreid." ik glimlach zwak. Dan leek hij een beetje op mij althans op de oude Niall. . "Dat moet je aan Alex vragen. Die weet dat soort dingen wel. Of aan Jack, maar ik denk dat Alex hem wat voorzichtiger aan je wil voorstellen. Hij is namelijk wel een erg apart gebakje.'ik grinnik zachtjes. "ik zal het straks wel vragen. 'ik pluk wat aan mijn bijna helemaal bruine haar wat gewoon afschuwelijk was rn de verf in moest. "Thanks man. Het spijt me het te horen over je band, maar soms valt er niets aan te doen." ik haal mujn shouders op. 'we konden nog gewoon doorgaan als ik niet zo'n watje geweest was of als hun grwoon zonder mij diorgegaan waren' mompel ik. Ik voelfe mijn buik van de honger ramelen maar ik wou niets eten. Nu aalle ellende er was ging mijn eten niey beter maar juist slechter. En zolang niemamd mij dwong at ik gewoon nietd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zack
    Ik hoorde hem wat binnensmonds brabbelen maar besloot er maar geen tijd aan te besteden. Het was vast niet voor mijn oren bedoelt. Toen ik zijn maag hoorde rommelen besloot ik daar maar wel tijd aan te besteden. Hij zag er uit als een wandelend skelet. In de verte bij de bussen zag ik al wat mensen klooien met een barbecue. We zouden zo dus wel gaan eten. Net als dat we met Alex hadden gedaan toen hij net terug was zouden we hem gewoon dingen blijven voeren tot hij zelf normale porties zou gaan eten, al was het maar voor een paar dagen. Dit kind kon nog flink wat extra vlees op zijn botten gebruiken.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    'zeg zouden jullie wat willen zingen straks voor me. In ben eigenlijk bet nieuwsgierig hoe jullie klinken live' zeg ik blozend. 'en ik wil jullie gewoon wel eens zien optreden'glimlach ik. In de verte steeg een wolkje op. Ik zag een barbeque en zucht zacht. Geweldig barbequen ik wist dat Alex inmiddels al weer at al waren het cornflakes. Ik wist dat ik hooguit een hapje naar binnwn zou krijgen maar ik wist ook dat deze jongens met Alex me wouden zien eten. Dat gevoel had ik gewoon. 'Hoelang blijven jullie ook alweer hier?' nieuwsgierig keek ik hem aan. Ik mocht hem wel. Hij zag er ruig uit maar hij was super aardig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zack
    Ik glimlachte. "We spelen 3 keer hier in LA, dus je zal het zeker wel horen." Ik haalde een hand door mijn plakkerige korte bruine krullen. Ik keek even naar de poort achter Niall of Alex er al aan kwam. Ik wist natuurlijk niet hoever het rijden was. "We blijven hier een week. Dan gaan we door naar San Diego." Bij het horen van San Diego begon Vic vrolijk met zijn armen rond te zwaaien en een of ander vreemd Spaans liedje te zingen waaruit ik iets opmaakte van thuis. Ik schudde lachten mijn hoofd. "Ik zou niet op hem letten. Het probleem is dat hij nog prima kan optreden als hij zo is, dus het maakt weinig uit. Hij heeft zo ook een keer een videoclip opgenomen. Of in elk geval een deel ervan."


    Bowties were never Cooler

    Niall HOran

    "We spelen 3 keer hier in LA, dus je zal het zeker wel horen." ik glimlach even. Ik zie dat hij achter me kijkt. "We blijven hier een week. Dan gaan we door naar San Diego." Vic begint met zijn armen te zwaaien en in het Spaans te zingen waardoo rik weer zacht grinnik. "Ik zou niet op hem letten. Het probleem is dat hij nog prima kan optreden als hij zo is, dus het maakt weinig uit. Hij heeft zo ook een keer een videoclip opgenomen. Of in elk geval een deel ervan." Ik schiet weer in de lach. 'Na dat is beter dan dat als hij zo is en niet zou kunnen optreden' gniffel ik zachtjes. Stiekem hoopte ik dat Alex mijn medicatie vergeten was mee te vragen aangezien er ook anti-braak pillen inzaten. In het kliniek gin ghe tnog wel om ze in te nemen en snel uit te tuffen in mijn kamer maar hier ging dat dus niet werken wist ik. Ik neem een klein slokje van het flesje water weer en verlang een beetje naar mijn gitaar om rustig te kunnen tokkelen. 'Spelen jullie zelf ook instrumenten? Of doen jullie dat niet tijdens het optreden?' nieuwsgierig kijk ik hem aan.

    Twist (weet zn hele naam nietXD)

    Vrolijk kijk ik naar Jazzy die zich helemaal uitleeft met de cupcakes. 'Jazzy ho stop, niet zo vol gekkie, anders overstromen ze dadelijk' lachend trek ik het vullingding weg uit haar handen. 'Hier deze drie nog dan kunnen ze in de oven, oeh, ik moet even naar Justin' Ik sleur Justin de keuken uit naar de gang. 'Jussie zullen we dadelijk stiekem een taart maken voor je zusje?" stel ik glimlachend voor.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Jussie?' herhaalde ik lachend. Naar welke plek ik ook kwam, werkelijk iedereen gaf me die bijnaam. Maar uit Twist zijn mond klonk het heel wat grappiger. 'Goed idee! Alleen, er is één probleem' Ik bleef Twist even aankijken. Pas toen ik me realiseerde dat ik het probleem nog moest zeggen praatte ik weer verder. 'Hoe moet je een taart bakken?' vroeg ik. Bakken kon ik voor geen meter, enkel cupcakes en koekjes. Koken kon ik wel, noem maar een gerecht op en ik maakte het. De keuken had ik al drie keer moeten vervangen omdat die stomme ovens in de fik stonden door mijn bakkunsten. Oh, wat had Jazmyn een plezier. Maar ik kreeg op mijn kop omdat ik de hele keuken had afgebrand. Vandaar dat ik de brandweer en de politie nu ook onder sneltoetsen had staan.

    [Christopher Lynn Moore, haha]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."