• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Llamarmy
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - Llamarmy

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en Llamarmy


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 8:29 ]


    Bowties were never Cooler

    Alex Gaskarth
    Ik luisterde rustig mee toen de vrouw ook Niall vragen begon te stellen. Ook hij wist op de vragen waar ik geen antwoord op had geen antwoorden. Ik knikte toen ze zei dat hij rust nodig had. "Daar zorg ik voor." De doctor boog zich toen voorover naar Niall's gezicht. "Dit doet even pijn, maar dan is het goed." Hij legde een hand aan elke kant van Niall's neus en klikte hem recht met een ijzingwekkende krak. Dat moest pijn doen, maar nu stond die wel weer recht. Voorzichtig hielp ik Niall rechtop zitten. "Kan jij het hier even alleen redden? Dan bel ik Vic of hij ons kan komen ophalen." Ik wilde namelijk niet dat Jack reed, want dat was echt angstaanjagend.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    ' daar zorg ikvoor' beloofd hij haar. . "Dit doet even pijn, maar dan is het goed."  de dokter pake mijn neus en met kracht krakte hij hem recht. Ik slaak een schreeuw van pijn en trilde over mijn hele lichaam kort. Alex helpt mij recht alleen redden? Dan bel ik Vic of hij ons kan komen ophalen' ik knik langzaam. 'dat is goed' zeg ik zacht. Ik trok weer mijn shirt aan die uit gedaan was voor de wonden.. 'ow Alex. Moet ik niet wat spullen als kleding ophalen?' vraag ik zacht. Net als mijn gitaar die kan ik niet missen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    De gil die hij slaakt doet mijn hart zeer, maar gelukkig is het snel over. Net als ik op wil staan om Vic te bellen vroeg hij zacht aan me of we zijn spullen nog konden halen. "Kun je je kamergenoot bellen om te vragen je spullen bij de balie af te geven?" vroeg ik terwijl ik Vic's nummer al opzocht in mijn telefoon. Ik kon hem niet zo 1.2.3. vinden maar ik vond wel Mexican Rafael. Dat was Tony. Nouja, ook goed.


    Bowties were never Cooler

    Niall Hpran

    Ik knik naar Alex. Ik pak mijn. Mobiel niet wetend dat ik Dan in mijn mobiel had staan. " Dan zou je.voor mij wat truien, broeken, shirten, ondergoed enz. Willen inoakken? De koffer staat onder het bed, graag mijn gitaar erbij. sleutel van boekje ligt in de koffer, boekje in gitaar tas doen, mijn mobiel aub ook. Zu je dit aan de balie willen afgeven? Alvast bedankt, ik ga er even tussen uit, doe wat je wilt met mijn bed, van mij mag je best iemand erin laten slapen. niall" sms ik vluchtig en verzend het. Hopelijk snapte hij het. Van het boekje wou ik liever niet maar zlnder het boekje zou ik me niet fijn voulen. Daar stonden teksten, akkoorden en gedachtes in.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik liep naar buiten en belde Tony. Snel nam hij op en ik legde de situatie uit. Hij vertelde me dat Vic ergens al dronken aan het rond jakkeren was met Zack dus dat hij wel zou komen. Ik bedankte hem vast en liep weer terug. "We hebben een lift. Van een Mexicaanse schildpad.... Lang verhaal, niet vragen. Ik wil alleen niet dat je schrikt van mijn vrienden. Ze zijn wat... anders dan de jouwe." zei ik voor ik hem voorzichtig op zijn voeten hees. Tony van top tot teen onder de tatoos was nog eens iets anders dan zijn maatjes.

    Dan Howell
    Ik sprong op van angst door mijn telefoon toen ik eindelijk weer rustig in bed lag. Het was mijn kamergenoot die net nog half dood de kamer uit werd gesleept. Snel deed ik wat hij me vroeg. Hij was aardig tegen me geweest, dus dan deed ik aardig terug. Ik stopte min of meer al zijn kleren en andere spullen in de koffer en borg daarna zijn gitaar en alles ook netjes op voor ik de dingen de gang door sleurde naar de balie.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Alex kwam weer terug in de kamer We hebben een lift. Van een Mexicaanse schildpad.... Lang verhaal, niet vragen. Ik wil alleen niet dat je schrikt van mijn vrienden. Ze zijn wat... anders dan de jouwe" ik glimlach zwak. " dat maakt nietsuit, ik ben al blij dat ik even weg kan en ze zullen vast wel lief zijn" zeg ik schor. ." Dan heeft alles afgezet bij de balie als het goed is" zeg ik zacht. " dankje Alex, na, na alles wat ik gedaan heb" zeg ik zachtjes met tranen maar toch echt dankbaar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Waar is Niall?' vroeg het vijf jarige meisje naast me. 'Die is nog in het ziekenhuis. Hij zal jou geen pijn meer doen' knikte ik. Jazmyn knikte en ging weer verder met het beslag. Twist boog naar me toe en vroeg zachtjes wat er met Niall was gebeurd. 'Weet niet, niet echt iets ergs. In ieder geval geen heel ernstige dingen, denk ik' fluisterde ik. 'Hopelijk heb ik het mis en is het wel erg' mompelde ik erna. Jazmyn keek nieuwsgierig omhoog en soepel tilde k haar op het aanrecht van de grote keuken. 'Zeg eens, hoe is het met Kenny?' vroeg ik haar. En al gelijk begon ze te vertellen over hoe Kenny en mama Jan er ook waren, en dat Scooter ook nog was gekomen enzovoort.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alex Gaskarth
    Ik glimlachte bij zijn woorden. Ik was blij dat hij ook mijn vrienden een kans wilde geven. Even aaide ik door zijn haar heen voor ik hen voorzichtig mee naar buiten nam. "Fijn, dan pikken we dat zo op." Mijn telefoon ging kort. "Tony staat buiten" constateerde ik terwijl we langzaam door de gangen gingen. Ik hield plots stil toen hij zijn laatste paar woorden zei. "Heb het er maar even niet over. Ik ben er nu voor je en we hebben het er een andere keer weer over. Eerst moet je aansterken." Rustig begon ik weer te lopen en ik zag het knalgroene autootje al staan met Tony achter het stuur. Hij droeg alleen een tanktop en shorts en een pet, dus veel van zijn tatoos waren zichtbaar. Nu maar hopen dat Niall zich aan zijn woord hield, want ander vervoer hadden we niet.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Pijnlijkee steken voelde ik toen ik omhoog kwam en we langzaam naar buiten liepem. 'fijn dan pikken we dat zo op' we liepen door een grote hal. "Heb het er maar even niet over. Ik ben er nu voor je en we hebben het er een andere keer weer over. Eerst moet je aansterken." ik knik weer 'dat is goed' we lopen verder naar buiten in de richting van een knalgroene auto. Daar zat iemand met heel veel tattoos. Maar zoals ik ezegd had ik was dankbaar dat hij dit deed voor me dus ik klaagde niet. Door het uiterlijk kon je niet zwggen hoe hij was. Nornmaal was Alex mijn type ook niet maar door zijn lieve edrag ben ik op hem geballen en tpen vond ik hem mijn droomengel. Alex helpt me de auto in en ik zucht opgelucht als ik zit. 'hoi, Ik ben Niall Horan' stel ik mezelf vpor aan de jongen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik hielp Niall de auto in waar hij zich voorstelde aan de bijna altijd vrolijke Tony. Die draaide zich naar hem om en glimlachte breed. "Tony Perry. Aangenaam." Hij zette zijn pet wat scheef op zijn hoofd en startte de auto. Ik kroop naast Niall achterin en hij reed weg terug richting het Vans Warped terrein. Daar kon Niall wat drinken: Frisdrank, bier of iets sterkers. We hadden het allemaal en aangezien hij een Iers was kon ik vast ook wel een flinke scheut Whiskey of Vodka zijn systeem in krijgen.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    De jongen draaide met een grote grijns om. "Tony Perry. Aangenaam." ik glimlach even en Alex zit naast me waarna we weg rijden. Al snel zijn we op een terrein aangekomen. We stappen allemaal uit als de auto stilstaat en ik wachy maar eventjes. Pas nu bedenk ik me dat we mijn spullen nog moetrn ophalen maar dat zou wel goed komen. Eigenlijk was die Tony best aardig. Het leek wel alsof hij altijd vrolijk en blij was en overal het leukste van ulin zag dus ik bedenk me dat ik hem wel mochy. Toch nieuesgierig naar de rest wacht ik. 'dankje voor het ophalen Tony' zrg ik menend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Tony reed direct naar het terrein. Nu pas herrinderde ik me dat we nog langs de kliniek moesten. Ik hielp Niall uit de auto. en glimlachte toen hij Tony bedankte. Die wuifde het vrolijk weg en liep zo weg richting de tourbus van zijn band. Ik ondersteunde Niall om het zo naar de stoeltjes voor de onze te brengen. Als hij daar zat met wat te drinken kon ik zijn spulletjes ophalen. "Wat wil je drinken?" vroeg ik terwijl ik vrolijk zwaaide naar de mensen op het terrein.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Hij begeleid me naar een stoeltje en laat mezitten. " wat wil je drinken?" Vraagt hij glimlachend. " doe maar water alsjeblieft, " mijn mond was kurk droog en mijn keel was nog pijnlijk van het braken dus water ging er wel in ja.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik knikte naar hem en bracht hem een flesje water. "Als je iets sterkers wil moet je het maar vragen." Ik zag Vic wat gekke dingen doen voorop een fiets bij Zack. Ja, die gast had al best wat op. Gekke Mexicaan. Ik aaide even over Niall's bol en glimlachte toen naar hem. "Ik ga je spullen halen en als je het hier heel gezellig vind mag je misschien wel mee als merchmannetje." Ik aaide nog eens door zijn vaal blonde haren en liep toen terug naar de auto om zijn spullen op te halen uit het gesticht.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    "--als je iets sterkers wilt moet je het maar vragen" zijn hNd gaat weer door mijn haren. Ik zie twee van zijn vrienden gek doenen grinnik.Ik ga je spullen halen en als je het hier heel gezellig vind mag je misschien wel mee als merchmannetje." Ik grinnik weer en knik " tot zo" ikzwaai hem uit en loop naar de jongens toe. " ehm hoi, ik ben NallHoran en ik ben hier een tijdje bij Alex" stel ik me kort voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan