• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Llamarmy
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - Llamarmy

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en Llamarmy


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 8:29 ]


    Bowties were never Cooler

    [Ik wil wel reageren maar ik krijg de kans niet omdat Alyn en Nathaniël steeds zitten te ruziën over wie wat krijgt, haha]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ahha geeft niets, neem je tijd, zeg maar dat de leifste wat krijgtXD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Dat gaat nogal moeilijk want allebei zijn ze erg vervelen. Komen de andere vier zich er ook nog mee bemoeien. En ja hoor, mijn nichtjes en neefjes komen ook nog eens. Ik ben nog wel even bezig, maar ik reageer ondertussen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [hahaahha goodluck doe anders lootje trekken?]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Ik begon hem overal te trappen. Tegen zijn hoofd, zijn slaap, in zijn maag, borstkas, recht in zijn gezicht, tegen zijn benen, echt overal. Hij had dit verdiend. Dan had ik niet eens opgemerkt, totdat hij vroeg of we dit ergens anders konden doen. Ik trok één wenkbrauw op maar haalde mijn schouders op alsof dit alles niets was. Niall pakte ik aan zijn shirt vast en sleurde hem letterlijk de gang op. Dat mensen voorbij kwamen of wat doen ook boeide me niks. Iedereen mocht zien dat ik dit deed bij Niall.

    [Sorry, langer gaat even niet]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [geeft neit hor.

    NIall Horan.

    Hard trapt hij verder, overal tegen aan. Mijn neus begon hard te bloeden en mijn lichaam brandde van de pijn. Ik hoorde Dan zacht vragen of het ergens anders kon en hij haalt zijn schouders op. Hij pakt me aan mijn schirt vast en sleurt me de gang op. Mijn ademhaling ging snel, ik wist dat ik zo in een hyperventilatie aanval zou krijgen. Tranen vermengde zich met bloed en kreunen en schreeuwen van pijn verlieten mijn gescheurde en gebarsten lippen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik kreeg net mijn pillen toen er een geschuifel in de gangen voorkwam.Ik keek en zag Niall op de grond liggen die in elkaar werd getrapt door een andere jongen. Ik slikte. Hij had me verlaten en mijn hart gebroken, maar zo ging hij nog dood. Ik legde mijn pillen op de balie en liep ernaartoe. Ik legde mijn hand op de borst van de trappende jongen en ging tussen hem en Niall in staan. "Ik snap dat je boos bent, dat ben ik ook, maar hij hoeft niet dood en geweld lost niets op." de kalmte in mijn stem was opmerkelijk. Ik keurde geweld compleet af. Er kwam alleen maar meer geweld van.


    Bowties were never Cooler

    Justin Drew Bieber

    Ik keek op en sloeg de hand van me af. 'Raak me niet aan' gromde ik. 'Oh, ik weet dat je boos bent. Maar om die reden is dit niet' Ik duwde de jongen opzij, trapte nog een keer hard in Niall's maag en glimlachte tevreden. 'Hij is van jou, leef je uit' mompelde ik. Net op dat moment kwam Twist aan en keek even naar Niall. Hij grinnikte een keer en keek mij aan. 'Jij hebt een alles eruit gegooid' grijnsde hij. 'Waar is Jaz?' vroeg ik hem, ik realiseerde me dat ik nog bij Niall stond en deed een paar passen achteruit. 'Die is druk bezig. Kom je?' Ik knikte en wierp nog een blik op Niall. 'Ik had je gewaarschuwd, Niall Horan. Niemand raakt haar aan' maakte ik hem nog even duidelijk waarna ik met Twist de keuken in liep.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 12:52 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall

    Ik hoor een heel bekende stem.. Alex. Hij kujkt even ongelovig "Ik snap dat je boos bent, dat ben ik ook, maar hij hoeft niet dood en geweld lost niets op."  zegt Alex en dabkvaar kijk ik hem aan. Inmiddrls raak ik weer verzeild in mijn hyperventilatie aanval en voel vaag nof een trap in mijn maag waardoor uk eer begin te kokhalzen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    De jongen werd nu ook boos op mij en gaf nog een trap na. "Arrogante egoïstische kwal." Siste ik hem na voor ik me over Niall boog. "Denk niet dat ik je vergeef, maar dit ging veels te ver. Jij gaat vandaag mee met mij naar de bus om op te knappen en dan breng ik je over een paar dagen als je wat bent aangesterkt en wij doorgaan naar San Diego weer terug. Is dat goed?" Ik veegde even de blonden haren uit zijn ogen. Deze jongen had nog altijd een speciaal plekje in mijn hart, hoe erg hij me ook pijn had gedaan. Hij moest alleen niet denken dat ik hem zomaar ging vergeven. Dit was alleen om te zorgen dat hij niet binnen nu en een uur zou sterven.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Denk niet dat ik je vergeef, maar dit ging veels te ver. Jij gaat vandaag mee met mij naar de bus om op te knappen en dan breng ik je over een paar dagen als je wat bent aangesterkt en wij doorgaan naar San Diego weer terug. Is dat goed?" ik knik moeilijk terwijl ik naar aden hap. Mijn hart ging te keer. Ik voelde gem een pluk uit mijn gezicht vgen. "Dank"je"fluister ik naar ademhappend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Nadat hij had geknikt hees ik hem voorzichtig in mijn armen. Eerst maar eens naar het ziekenhuis. Ik wist niet wat voor problemen dit allemaal inwendig had veroorzaakt. Op de weg naar buiten nam ik mijn pillen mee van de balie en ik kreeg ook zijn medicatie mee, onder andere anti-braak middel. Hij woog al wel wat meer dan de laatste keer. Dat was iets positiefs. Zelf was ik er grotendeels bovenop. Ik at nog wel voor het grootste deel van de dag alleen cornflakes, maar goed. Langzaam stommelde ik richting het ziekenhuis met de half bewusteloze jongen in mijn armen. Na een tijd wandelen in de hete zon van LA kwamen we er dan uiteindelijk in de spoedeisende hulp afdeling. Direct werd Niall op een bed gelegd en een behandelkamer in gereden terwijl ik achter hem aan snelde.


    Bowties were never Cooler

    Ik word opgehesen door Alex die begint te lopen rihting volgens mij het ziekenhuis. Ik kreun af en toe pijnlijk. Als we er zijn word ik in een zacht bed gelegd en wggereden. Gelukkig volgt Alex.ze beginnen eerst net een kapje zodat mijn ademhaling weer normaal gaat en ik een beetje slaperig raak. Ze starten de wonden te verzorgen wat best pijnlik was


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik keek hoe ze begonnen met hem te verzorgen terwijl ze vragen aan mij begonnen te stellen. Ik wist alleen niet veel. Ik wist niet waarom, alleen dat hij in elkaar was getrapt. Ook wist ik niet hoe het nu met zijn eetproblemen zat. Ik was lang weggeweest. Wel hield ik zijn hand vast. Dat was vaak belangrijk. Gewoon om te weten dat er iemand voor je was.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horab

    Alex houd mijn hand vast terwijl ze hem vragen stelde. Het was fijn dqt hij mijn hand vasthield. "je hebt drie ribben gekneusd ,je neus is gebroken' ze begonnen me vragen te stellen maar op dr helft wist ik niet te antwoorden. 'en een hersenschuddjg. ' voegt de vrouw toe. De vragen waren makkelijk begonnen. Van naam,tot mijn problemen maar de vragen over wat er gebeurd was wist ik bijna niets meer van. "hij heeft veel rust nodig ,niet teveel doen geef aples rust. Ga niet verwoed dingen terug zoeken het komt terug en anders nirt'verteld ze


    Change is for weirdos ~ Niall Horan