• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Llamarmy
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - Llamarmy

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en Llamarmy


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 8:29 ]


    Bowties were never Cooler

    [ehm irina is bij cris, dat is zijn vrouw ehm ik weet niet waar je dan gelaten hebt met phil en uhm ik weet niet wie je nog meer bedoeld mackenzie ligt nog onder drugs op de grod


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Je bedoelt Dan? Phil zit daar niet vast]


    Bowties were never Cooler

    Llamarmy schreef:
    [En de rest?]


    [Lil Twist zit high buiten en Justin is nog bij Niall en Liam]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cristiano Ronaldo

    Ze grinnikt even, 'Geef ons eens een rondleiding' grijnst ze. Ik lach kort en zet Junior op de grond. 'Sure' zeg ik en loop de inrichting door en vertel van alles. We lopen langs wat kamers tot ik opeens Junior hoor roepen. 'Rwenesmee!' roept hij en ik haal een wenkbrauw op. Ik zie hem naar Mackenzie rennen die op de grond ligt en ik kijk naar Irina. 'Heb je weer twilight gekeken?' lach ik..


    El Diablo.

    Irina

    'sure' zgt hij en zet Junior op de grond die gelijk zijn hand pakt. Hij verteld wat en laat alles zien. "Rehnesmee"roept hij indens en rent naar het meisje op de vloer die ik ook herken als Renesnee. 'heb je weer eens twilight gekeken. Onschuldig schud ik nee 'nee Breaking down part two'lahend kijk ik hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    Onschuldig schud ze nee, 'nee Breaking down part two' zegt ze terwijl ze me lachend aan kijkt. Ik grinnik en pak Junior weer op. 'Dus ja, het is hier saai.' grijns ik. Ik zucht even en kijk om me heen terwijl ik verder loop..


    El Diablo.

    Irina

    'er is hier niets te doen" ik schiet ik in de lah. 'na en nu?' zg ik hen na en schiet in de lach. "teveeeee"schreeuwt Junior ineens en ploft op de bank maar kijkt naar de mega tv en ik schiey in de lach


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    'na en nu?' zegt ze waarna ze in de lach schiet. "teveeeee" schreeuwt Junior opeens en ik lach. 'Hey Zayn, let jij even op Junior!' grijns ik als ik hem zie lopen. 'Sure' grinnikt hij en ploft naast Junior waarna hij de tv aan zet. Ik sla een arm om Irina heen en loop terug naar mijn kamer. Ik kijk haar grijnzend aan en druk een kus in haar nek. 'I missed you.' grijns ik..


    El Diablo.

    Irina

    'i missed you" zegt gij zacht als we alleen zijn en ik druk mijn lippen op de zijne. 'i missed you too'fluister ik zwoel en bijt zacht op zijn lip


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    Ik grijns even en mijn hand glijd naar het slot van de deur. Ik doe hem op slot en kijk naar Irina. 'i missed you too' zegt ze zwoel en ze drukt haar lippen op de mijne. Ik zet mijn handen aan beide kanten van haar hoofd en bijt op haar lip. Tja, ik kon er nooit genoeg van hebben...


    El Diablo.

    Irina Ronaldo

    Ik xag dat hij ongeduldig was. Hij had vast wel eens een vluggertje hier maar dat had ik thuis ook. We haden beide behoeftes en onze relatie was goed. Ik open zijn mond en onze tongen vinden elkaar. Met een hand glij ik onder zijn tshirt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    Ik speel een vurig spelletje met haar tong en knoop haar blouse ondertussen open. Bij haar was ik altijd ongeduldig, ze had een prachtig lichaam dus ja. Ik verplaats mijn lippen naar haar nek en bijt zacht...


    El Diablo.

    [ik verveelm e niet, niall make over geven met roze harenXD



    Irina Ronaldo

    Hij knoopt mijn bloes open en ik grinnik even zacht. Hij was altijd ongeduldig maar ach wat wil je met zo'n prachtvrouw als ik. Ja ik heb de ego van Cris een beetje overgenomen maar dat maakt niets uit. Hij bijt zachtjes in mijn nek waardoor ik kreun en grijnzend plaats ik een zuigzoen en trek alles uit zodat hij in zijn boxer zit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    Ik hoor haar kreunen en ik grijns. Ze houdt van voorspel, dat weet ik ook wel. Ze trekt alles uit tot mijn boxer en ik grinnik. 'Ongeduldig babe?' grijns ik. Wie zou dat niet zijn, kijk naar me. Ik heb een goddelijk lichaam. Of ik ben gewoon een god.. Het heeft een reden dat ik de god van het voetbal ben en Messi alleen de "koning". Ach, mijn koningstitel heb ik ook bij Real.. Ik trek haar blouse en minirokje uit en klik haar bh open.


    El Diablo.

    [ lol wil telkens Niall typen maar dat lijkt me niet zo handig

    Irina Ronaldo

    'Ongeduldig babe?' ik knik grommend. Hij trekt mijn blouse en kleine rok uit en doet de bh open. Ik wist al dat dit ging komen gelukkig dus ik had een pikant setje aan. Zijn lievelings kleding dus mijn blouse en kleni rokje die erg straks was en mijn hoge hakken waarin mijn benen goed uit kwamen. Mijn met kant versierde bh vliegt door de kamer en ik druk gretig mijn lippen weer op hetm


    Change is for weirdos ~ Niall Horan