• HoiHoi,
    Waarschijnlijk weten jullie het niet maar goed.
    Ik was gister met mijn moeder aan het shoppen en ineens bij mijn rechter oog, bij de oogbal zegmaar daar voelde ik echt in mijn oog een pijnlijke steek. Hij hield denk twee minuten aan maar het deed echt pijn. Het is net zo'n steek als je te lang door rent die je in je buik krijgt.

    Nu heb ik verder nogal wat oogproblemen maar ik vroeg me af of iemand anders het ook wel eens heeft gehad. Het is eigenlijk de eerste keer zo erg maar ik heb het vaker wat lichter gehad. Na mijn problemen die ik sowieso al heb met mijn ogen, zijn luie oogspieren waardoor ik eigenlijk continu hoofdpijn heb, te droge ogen (oogdruppels), te grote pupil ( mijn oog moet teveel samenknijpen dus nog meer hoofdpijn) en een beschadigde hoornvlies (ook de oogdruppels). Dit is nogal wat met mijn oog maar ja. Voor de rest zijn mijn ogen nog wel goed en ik heb geen bril of lenzen dusja.

    Dus mijn vraag, iemand een idee wat dit zou kunnen zijn, wat ik er tegen kan doen en of iemand dit ook wel eens heeft??
    Ik ga binnenkort nog even naar de opticien dusja


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Geen idee. Ik heb al vanalles aan mijn ogen gehad, maar dat niet. =P

    De meeste opticiens kunnen ook een gewone diagnose stellen. Vraag het daar eens aan?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Geen idee. Ik heb al vanalles aan mijn ogen gehad, maar dat niet. =P

    De meeste opticiens kunnen ook een gewone diagnose stellen. Vraag het daar eens aan?
    haha wees blij, het is geen pretje, Ik zal het doen, ik weet niet wanneer ik moet eigenlijk maar het is in deze vakantie nog


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    O, das eng. Heb je er nog steeds last van? Anders denk ik dat je toch wel even langs een opticien/oogarts moet langsgaan.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Seungho schreef:
    O, das eng. Heb je er nog steeds last van? Anders denk ik dat je toch wel even langs een opticien/oogarts moet langsgaan.
    momenteel niet ja heel lichtjes gelukkig niet zo heel pijnlijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)haha wees blij, het is geen pretje, Ik zal het doen, ik weet niet wanneer ik moet eigenlijk maar het is in deze vakantie nog

    Volgens mij heb ik het wel eens voorgehad. Maar ik ben aan het twijfelen.

    Nja, soms doet je lichaam gewoon raar. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Kan zijn dat er een adertje gesprongen is, heb ik ook wel eens.
    Als het echt heel erg was en het vaker gebeurt, zou ik wel naar de oogarts/opticiën gaan.

    Inderdaad, adertje gesproken, maar het kan ook zijn dat de druk in je oogbol te groot is geworden vanwege het afvoeren van oogvocht, aangezien je zulke droge ogen hebt en er oogdruppels voor krijgt. Als je teveel in je ogen wrijft kan je het trouwens ook krijgen. Maar het kan ook migraine zijn, dan lijkt het alsof het in je oog zit, maar zit het eigenlijk erachter.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    Inderdaad, adertje gesproken, maar het kan ook zijn dat de druk in je oogbol te groot is geworden vanwege het afvoeren van oogvocht, aangezien je zulke droge ogen hebt en er oogdruppels voor krijgt. Als je teveel in je ogen wrijft kan je het trouwens ook krijgen. Maar het kan ook migraine zijn, dan lijkt het alsof het in je oog zit, maar zit het eigenlijk erachter.


    Als een adertje springt dan zie je dat toch? Want ik had in de spiegel gekeken maar ik zag niets vreemds. En de druk in de oogbol?? Die volg ik even niet helemaal, bedoel je dat ze dan te droog zijn ofwat. Ik wrijf eigenlijk nooit echt in mijn ogen behalve als ik net wakker ben. Ik heb geen migraine want ik moest naar de oogarts in het ziekenhuis omdat ze niet wisten wat er was en toen hebben ze gelijk wat dingen onderzocht maar dat was het dus niet.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)

    Als een adertje springt dan zie je dat toch? Want ik had in de spiegel gekeken maar ik zag niets vreemds. En de druk in de oogbol?? Die volg ik even niet helemaal, bedoel je dat ze dan te droog zijn ofwat. Ik wrijf eigenlijk nooit echt in mijn ogen behalve als ik net wakker ben. Ik heb geen migraine want ik moest naar de oogarts in het ziekenhuis omdat ze niet wisten wat er was en toen hebben ze gelijk wat dingen onderzocht maar dat was het dus niet.


    Je oogbaldruk kan veranderen als er teveel of te weinig vocht bij je ogen zit. Het is nogal lastig uit te leggen omdat er een heel mechanisme achter je ogen zit die vocht uit je oog voert en als dat kanaal verstopt zit blijft er dus teveel vocht achter, maar er kunnen nog meer dingen daarmee zijn.
    En migraine kan ook uitgelokt worden door eten, drinken of medicijnen, het kan eigenlijk elk moment ontstaan.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Je oogbaldruk kan veranderen als er teveel of te weinig vocht bij je ogen zit. Het is nogal lastig uit te leggen omdat er een heel mechanisme achter je ogen zit die vocht uit je oog voert en als dat kanaal verstopt zit blijft er dus teveel vocht achter, maar er kunnen nog meer dingen daarmee zijn.
    En migraine kan ook uitgelokt worden door eten, drinken of medicijnen, het kan eigenlijk elk moment ontstaan.
    oke, ik heb wel best vaakdat mijn oog 'Klopt' dus dat ik mijn hart zeg maar voel in mijn oog. Ik heb wel erg veel medicijnen eigenlijk, puffeers, neusspray, zalfjes voor mijn lip.. Naja dat word dus naar de opticien en het dan gewoon maar eens vragen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb wel een verhaaltje maar daar kun je misschien bang van worden :X
    Ik heb namelijk paralyse van Bell gehad. Dit begon ook bij mijn oog. Het voelde heel raar en jeukte ( het deed geen pijn dat niet). Daarna kreeg ik hele erge oor pijn en werd ook groot en dik en mijn mond ging hangen. Na lang zeuren eindelijk naar de dokter bleek de linker helft van mijn gezicht verlamd te zijn.
    Dit ging na een tijdje weer over maar ben nooit helemaal gelezen.
    Als ik jou was zou ik even naar de dokter gaan


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.