• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Llamarmy
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - Llamarmy

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en Llamarmy


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 8:29 ]


    Bowties were never Cooler

    [trolol het eerste wat ik denk is Justin wat een eikel ben jeXD

    Niall James Horan.

    'Zonder schaamte of ook maar enige spijt nog wel' sist een stem die de deur net open gegooid had en angstig kijk ik naar Justin. 'Ik kon er niets aan doen, echt niet' fluister ik paniekerig. Hij tilt me kwaad op aan mijn shirt en ik slaak een angstig piepje. Zijn ene hand baalt tot een vuist waardoor ik hem vol angst aan kijk en wacht op een klap die niet komt. Hij laat me vallen waardoor ik pijnlijk terecht kom en een kreetje slaak. Voor ik het doorheb of hem tegen kan houden voel ik een harde trap in mijn ribben en ik krimp ineen terwijl mijn tranen beginnen te stromen. 'ahww Justin, het was niet de bedoeling' fluister ik gebroken en pijnlijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Als het niet je bedoeling was, waarom sloeg je haar dan?' gromde ik. Ik trapte hard tegen zijn dij aan en keek hem woedend aan. 'Je hebt mijn zusje aangeraakt, en daarvoor zal je boeten ook' Hard trapte ik tegen zijn hoofd. Al duurde het kort of lang, hij zou weer in het ziekenhuis belanden. Met mijn gezicht op onweer tilde ik hem aan zijn haren overeind om vervolgens met mijn vuist op zijn oog te slaan. Daarna ramde ik volop in zijn buik en liet hem weer vallen. Puur uit woede trapte ik weer tegen zijn hoofd aan.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Niall James Horan.

    'Als het niet je bedoeling was, waarom sloeg je haar dan?' gromt hij boos 'I-ik kreeg g-geen lucht' stamel ik. Hij trapt tegen mijn dij aan terwijl de trap van mijn ribben nog nabrandde. 'Je hebt mijn zusje aangeraakt, en daarvoor zal je boeten ook' Ik slaak een harde schreeuw als hij tegen mijn hoofd aan trapt en vouw zo snel als ik kan mijna rmen beschermend er om heen. Ik slaak een gil weer als hij me overeind trekt aan mijn haren en me in mijn oog slaat waardoor ik even niets meer zie. Ik voel een harde felle hoofdpijn opkomen, als of het niet genoeg is trapt hij tegen mijn buik en laat me los waardoor ik weer hard neer kom en ik voel weer trappen tegen mijn hoofd en raak licht in mijn hoofd. 'Justin alsjeblieft' kreunde ik. Ik hoopte dat Jazmyn binnen kwam

    [was douche sorry


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Sorry, dit keer was ik douchen, haha.]

    Justin Drew Bieber

    'Wat nou, alsjeblieft?' kefte ik. 'Niemand raakt míjn zusje aan' maakt eik hem duidelijk met een harde trap tegen zijn zij. Net op dat moment ging de deur open. Twist grijnsde en liep naar me toe. 'Ik kom helpen' grijnsde hij. Ook hij begon op Niall in te trappen. Na een paar harde trappen tegen zijn lichaam en in zijn gezicht lachte ik naar Twist en liepen we de kamer uit. Laat hem maar lekker lijden. Het was nog niet afgelopen. 'Jaz?' vroeg ik en het kleine meisje stak haar hoofd om de hoek. 'Krijgt Bieber een knuffel?' grijnsde ik. 'Bieber!' riep ze blij uit en ze rende naar me toe. Met een glimlach tilde ik haar op. Twist glimlachte ook en liep naar onze kamer. 'Ik hou van jou, prinsesje' zuchtte ik. 'Ik ook van jou, Jussie' mompelde ze tegen mijn schouder aan en ze drukte een kusje op mijn wang.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    [ahah geeft niet, hoe gaat het? men snotterverkouden, al 5 jaar geen last gehad van astma en nu weer poef ineens]

    Niall James Horan.

    'Wat nou alsjeblieft' roept hij op een snauwtoon. 'Niemand raakt mijn zusje aan' roept hij en trapt me weer hard. De deur gaat open en even hoop ik op Jazmyn maar nee hoor het is Twist natuurlijk. 'Ik kom helpen' grijnst hij. Ik had zo de schijthekel aan hem, hij zorgde ervoor dat Justin het verkeerde pad op gaat. Samen beginnen ze hard te trappen. Overal voel ik ze, mijn hoofd, mijn gezicht, mijn armen, benen en de rest van mijn lichaam terwijl ik huilend en doods op de grond blijf liggen. Ze lachen wat en vertrekken gelukkig. Ik hoest wat en ga weer verder met huilen, was er dan echt niemand meer die wat om me gaf? Ja Liam met Dan, maar waar was hij dan als je hem nodig had? Waarom had Justin uberhaupt zo gedaan toen ik zelfmoord gepleegt had? Hij trapte me nu toch ook weer in elkaar t erwijl ik al een inwendige bloeding had en nog maar één nier net als Liam.Met heel veel meoite sleep ik me naar mijn bed en zoek mijn mobiel. 'Justin waarom? waarom red je me om vervolgens dit te doen? Jazmyn het spijt me echt, ik moest adem hebben, ik raakte in paniek..Ik wil het echt goed maken al weet ik niet hoe.' sms ik Justin. Niet dat het nu t zou hebben, dat hij dacht, ow Niall heeft pijn laat ik stoppen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Mijn telefoon ging dus tussen de knuffel door pakte ik hem en las de sms. Hoe laf was hij om te smsen? Oh, daar ging ie spijt van krijgen. 'Jazzy?' vroeg ik haar. Ze keek op en kantelde haar hoofd wat. 'Twist wilt heel erg graag cupcakes met jou bakken! Ik moet nog even naar Niall toe. Dadelijk kom ik mee helpen, oké?' vroeg ik haar. Ze knikte, waarna ik haar neerzette en ze weghuppelde. Wraak voor die keer dat Twist mij voor schut had gezet bij Luda. Gefronst duwde ik de deur open van Niall's kamer. 'Wat?!' kefte ik naar hem. 'Je gaat vreemd met míj, je wilt zelfmoord plegen, dan besluit je maar even om mijn zusje te slaan en je zegt nog dat je het wilt goed maken? Nou, jij hebt lef, zeg. Geef me één reden om je nu niet met eigen handen te vermoorden' siste ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Dan Howell
    Na mijn ouders en Phill uit te hebben gezwaaid liep ik terug naar mijn kamer. Maar zodra ik er was dook ik bang in een hoekje in elkaar. Er werd geschreeuwt, gesist en gekeft. Dingen waar ik zeker van vreemden niet tegen kon. Ik trok mijn knieen op tot mijn borst en sloeg mijn armen er omheen. Er was nu niemand meer die me tegen de boze buitenwereld kon beschermen en nu stond die boze buitenwereld in mijn kamer: De plek waar ik me veilig hoorde te voelen. Ik schoof met mijn rug langs de muur voorzichtig richting mijn bed aan de andere kant van de kamer in de hoop daar veilig achter te kunnen gaan zitten.

    Alex Gaskarth
    Uiteindelijk waren we dan toch in LA met Vans Warped. Zelf had ik er niet heel veel zin in, maar de fans zien was natuurlijk altijd geweldig. Toch moest ik ook mijn pillen weer gaan ophalen. Ik zuchtte terwijl Rian mij afzette bij de kliniek opweg naar Cassedee. Ik bedankte hem en liep schorvoetend door de bekende deuren opzoek naar iemand die me mijn pillen kon geven zodat ik hier weer weg kon.

    Liam Payne
    Het was me allemaal een beetje te druk geworden in de kliniek voor mij en kleine Dan. Ik had dus maar besloten met hem door de stad te gaan wandelen. Het was lekker warm en er was veel te zien.


    Bowties were never Cooler

    [0_0 zie nu pas dat er gereageerd was..

    Niall James Horan

    . 'Wat?!' Justin kijkt me bozig aan en ik krimp pijnlijk in elkaar . 'Je gaat vreemd met míj, je wilt zelfmoord plegen, dan besluit je maar even om mijn zusje te slaan en je zegt nog dat je het wilt goed maken? Nou, jij hebt lef, zeg. Geef me één reden om je nu niet met eigen handen te vermoorden' sissend kijkt hij me aan. 'Het spijt me, ik wil het gewoon goed maken; fluister ik zachtjes. 'Als je me dood wilt doe je dat, al begrijp ik niet dat je me gered hebt, ik heb toch niets of iemand hier' fluister ik gebroken en staar hem aan. 'Maar ondanks alles zal ik een Belieber willen, dat is een van de weinige dingen die je me niet afpakken kunt' zeg ik schor. Ik zie dat Dan naar binnen gesneakt is en tegen de muur staat vol angst en langzaam zonder opgemerkt te willen worden naar zijn bed schuifelt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Dus jij durft jezelf nog een belieber te noemen? Egoïstische, arrogante, zelfzuchtige klootzak' gromde ik. Dan had ik niet eens opgemerkt. Twist moest zich nu met Jazmyn bezig houden, nu was het mijn beurt weer. Die keren om mijn woede in te houden werkten wel, maar dit nam ik Niall wél kwalijk. Als iemand Jazmyn of Jaxon aanraakte moest ik me al in houden, laat staan als iemand ze sloeg. 'Jij gaat hier zo'n vreselijke spijt van krijgen, Niall James Horan' zei ik tegen hem. Met een harde trap kwam hij op de grond te liggen, waarbij ik weer tegen zijn hoofd aan begon te trappen en in zijn maag. Het deed me denken aan het gevecht een paar maanden geleden van mij en Niall. Verschrikkelijk vond ik het eerst dat ik zo deed, zo was ik niet. Maar nu vond ik het wat anders.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan

    'Dus jij durft jezelf nog een belieber te noemen? Egoïstische, arrogante, zelfzuchtige klootzak' Shit, dat had ik dus niet moeten zeggen, foute keuze. . 'Jij gaat hier zo'n vreselijke spijt van krijgen, Niall James Horan' vol angst kijk ik hem aan en voel een trap waardoor ik pijnlijk op de grond val en ik kreun zacht. Vervolgens begon hij weer tegen mijn hoofd te trappen en in mijn maag. 'Alsjeblieft stop' gil ik vol pijn. Ik begin te kokhalzen door te trappen terwijl mijn hoofd lichter word. Zwarte vlekjes dansten voor mijn ogen terwijl ik gal uit kotste. 'alsjeblieft' fluister ik kapot. Kapot van pijn die hij me gaf, endoor mezelf. Doordat ik te laf was om te kiezen en vreemd ging, en in een aanval Jazzy geslagen heb. Kon hij me niet gewoon in een keer dood maken. Nee, dat kon hij niet Niall. Dit is je straf, je straf voor wat je hem en Alex en alle andere aangedaan hebt.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Daniel Howell
    Uiteindelijk kwam ik achter mijn bed terecht. Daar bleef ik trillend van angst zitten. "Kunnen jullie dit ergens anders doen?" piepte ik voor ik verder achter mijn bed dook. Ik was letterlijk uit angst aan het hyperventileren. Ik was zo bang op dit moment.


    Bowties were never Cooler

    (Alex is al in de hal)


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    (Alex is al in de hal)
    ik snap hem niet??


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Dan vraagt ze weg te gaan en Alex staat al bij de balie om pillen op te halen]


    Bowties were never Cooler

    [ow zo, maar ik moet wachten op Justin dus ik kan nog niet echt iet sdoen met Niall


    Change is for weirdos ~ Niall Horan