• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Llamarmy
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - Llamarmy

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en Llamarmy


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 8:29 ]


    Bowties were never Cooler

    Cristiano Ronaldo

    Ze knikt grommend, en ik grijns alleen maar. Ik kijk naar het pikante setje wat ze aan heeft en mijn grijns wordt automatisch breder. 'Hmh, lekker naughty.' grom ik in haar oor. Ze drukt gretig haar lippen op die van mij. Ik draai haar om en duw haar zacht naar het bed. Ik hang al snel boven haar en steun met mijn armen naast haar. Ik zoen haar in haar nek en trek haar string uit...


    El Diablo.

    aIrina Ronaldo

    'Hmh, lekker naughty.' zegt hij en grijnst breder. Hij draait me om en duwt me zachtjes ni het bed en trekt de string uit na een paar kussen en ik slaak weer een kreuntje. Daarna doe ik zijn boxer ook snel uit. Hij wist dat ik van de hvoorspel erg hield maar als we dat gedaan hadden moest hij altijd wel opschieten want mijn geduld had ik dan niet meer. Ik trek hem weer naar me toe en druk onze lippen gretig op me kaar. 'Dit heb ik gemis'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    Mijn boxer is ook al snel uit en ik grinnik. Ik moet wel opschieten na het voorspel, ze is erg ongeduldig.. Ze drukt haar lippen weer gretig op die van mij. 'Dit heb ik gemist' zegt ze en ik maak een instemmend geluid. Uit het niets stoot ik hard in haar en druk mijn lippen vol op die van haar..


    El Diablo.

    Irina Ronaldo

    Ik slaak een harde brul/kreun als hij uit het niets in me hard stoot en slaak daarna een zachtere genietende kreun. Mijn rug duw ik in het bed en mijn heupen verder omhoog zodat hij verder kan en begin hem terug te zoenen. Hij begint te stoten en de ademhaling versnelt en ik begin verder te kreunen terwijl er wat zweet op mijn voorhoofd staat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    Ze slaakt een harde kreun en vervolgens en zachtere, genietende. Een tevreden grijns ontstaat op mijn lippen en ik voel haar heupen omhoog. Ik begin te stoten en al snel versnelt haar adem. Ik stoot steeds een beetje harder en zoen in haar nek...


    El Diablo.

    Irina Ronaldo.

    Ik slaak weer een kreetje als hij nog harder begint te stotten en hijg lichtjes.
    k voel zijn lippen in mijn en grijns even. MIjn ene hand zit in zijn haar terwijl de andere iover zijn rug gaat voor kippen vel

    Helrijk dit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    Ze slaakt een kreetje en ik grinnik even. Ik voel haar handen in mijn haar en op mijn rug en ik stoot nog wat harder. Ik ga nooit eerder komen dan een vrouw, gewoon niet..


    El Diablo.

    Irina Ronaldo [ Cris waar je je zorgen om maakt]

    Hij gaat nog harder en mijn gehele lijf begint te trillen. Met een harde kreet word ik overspoelt door een heerlijk gevoel en trillend en kreunen kom ik klaar.
    Natuurlijk ging ik door voor Cris, ik wist dat hij er een hekel aan had als hij eerder zou moeten komen dan een vrouw, waarom geen idee maar ik had er geen problemen me.e


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    Met een harde kreet komt ze klaar en ik lach even. Ik stoot nog een paar keer en kom dan grommend klaar. Grijnzend ga ik uit haar en streel nog even over haar wang. 'Net zo goed als altijd.' grijns ik...


    El Diablo.

    Irina Ronaldo

    Hij lacht even en stoot een paar keer waarna hij luid grommend klaar komt. Hij gaat grijnzend uit me en streelt over mijn wang waardoor ik glimlach 'Net zo goed als altijd' grijnst hij Ik nestel me tegen hem aan. 'Zullen we samen douche? Junior vermaakt zich wel met de televisie' glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo [Dezesite is geweldig o.o ]

    Ze nestelt zich tegen me aan, 'Zullen we samen douche? Junior vermaakt zich wel met de televisie' glimlacht ze en ik knik. 'Let's go.' zeg ik en trek haar mee naar de badkamer. Ik zet de douche aan en trek haar weer mee naar binnen..


    El Diablo.

    [ahha ik vind de picdumps van skoften.net geweldig allemaal falende plaatjes. zoals een trap die eindigt bij een muur ofzo

    Irina Ronaldo

    'Let's go' zegt hij als hij geknikt heeft en neemt me mee naar de badkamer die we op slot doen. Hij zet de douche aan en trek me weer mee naar binnen. Genietend van onze moment samen ga ik tegen hem aan staan. 'Ik hou van je"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ete]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    'Ik hou van je" zegt ze als ze tegen me staat. 'Ook van jouw.' zeg ik en zoen haar weer in haar nek. Ik grinnik zacht, het is haar zwakke plek.. Ik voel hoe mijn haar een beetje inzakt en ik bijt op mijn lip. Beter het zit nog mooi..


    El Diablo.

    Irina ROnaldo

    'Ook van jou'zegt hij en zoent op mijn zwakke plek. Ik slaak een kreun zucht geluidje en glimlach. Grijnzend pak ik zijn shampoo en spuit wat op mijn handen waarna ik zijn haar begin in te zepen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan