• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Llamarmy
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - Llamarmy

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en Llamarmy


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 8:29 ]


    Bowties were never Cooler

    [Oh, ik dacht dat Denize het zou starten. Maar het maakt niet zoveel uit [: YAAAAAYY #THATPOWER op MTV <3]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Oh ja, mijn topics o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Abo ik was eigenwijs kga fderen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Christopher Lynn Moore - Lil Twist

    Lachend had ik alles gevolgd. Snel pakte ik mijn telefoon erbij en begon Niall te filmen toen ie mee werd genomen door de ambulance. Een harde lach verliet mijn mond en ik grijnsde. 'Gaaf' lachte ik. Waarschijnlijk vonden mensen dit heel asociaal et cetera, maar dit was gewoon geweldig. Had ie Justin maar niks aan moeten doen. 'Kijk hem dan' grijnsde ik. Dit kwam op Youtube, zeker weten. Samen met Mackenzie die ineens op de grond viel. Misschien had ik het hier zo slecht nog niet.

    [Voor het geval iemand niets te doen heeft, kan diegene naar Twist of Justin komen ;D.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [zucht]


    Broeder kan niet echt iets met Niall

    De jongen was er erg slecht aan toe. Zijn ene nier had het begevwn en nu had hij een inteerne bloeding. Ik ga naar de jongen die mee was gegaan. 'jongeman gaat het?Kan ik u wat water aanbieden?' ik kijk hem afwahtend aan. "wilt u iemand bellen dan mag dat'leg ik kort uit
    Ik bekijk de twee lege pakjes. 'hij probeerde zelfmoord te plegen kan dat kloppen?' mijn dochter zou straks zo jaloers zijn. Ik kende deze mannen maar alles boven mijn baan. Sofia mijn dochter raakte er njet over uitgepraat maar ik vond het nogal ongelegen om iets te vragen. 'meneer Payne de kans dar hij dit gaat overleven is vijftig procent. En dot hangt af hoe hij eraantoe is als we bij het zoekenhuis zijn. Dus ik denk dat u zih misshien het beste niet teveel op het goede nieuws kunt richten


    Liam Payne
    Ik kroop in de ambulance met Dan op mijn arm. Hij keek nieuwschierig om zich heen. Blijkbaar snapte hij de situatie nog niet helemaal. Misschien was dat ook wel beter. Ik keek naar de broeder. "Ik hoef niks, bedankt. Ook wil ik eigenlijk niemand bellen tot er zekerheid is." Ik keek naar Niall en veegde een paar donkere plukken uit zijn gezicht. Ik wist niet waarom hij het nog niet geverft had, maar zo kon het ook. Ik knikte kort bij de broeder zijn vraag. Eigenlijk wilde ik hier helemaal niet over nadenken, maar het was zijn baan om het te vragen. Ik keek op toen hij mijn achternaam gebruikte. Natuurlijk had ik hier niet van moeten opkijken, maar toch. Ik zuchtte en knikte. Hoe Niall hier voor me lag kon ik eigenlijk ook niet zo veel meer hopen. Hij leek al gestorven te zijn. Zo stil lag hij. Alleen het gepiep van de apparaten liet zien dat hij nog in leven was.


    Bowties were never Cooler

    Broeder

    Ik glimlach even begrijpend. "ze zorgen nu dat zijn hart blijft kloppen en hij genoeg zuurstof heeft. In het ziekenhuis gaan we zijn bloed verdijken en zijn maag leegpompen als dat gelukt is kan hij in coma raken. Maar dan is het ergste en gevaarlijkste voorbij.'leg ik hem uit. Ik merk dat we er zijn en mij collegas rennen naar de goede afdeling. 'ik zal u prpberen op de hoogte te houden. Ik weet niet of u liever in een rustig kamertje zit in verband met uw bekendheid? Ik leid hem de ambulance uit


    Over uurtje klaar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [En toen werd ik misschien van school gestuurd]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Oeioie ben terig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne
    Ik knikte. Hopelijk zou hij het redden. Opeens stopte de wagen en werd Niall weggeraced, zo snel dat ik maar gewoon beduust bleef zitten en uiteindelijk langzaam de ambulance uit klom. Ik keek even naar de broeder en schud mijn hoofd. "Nee, het lukt wel." Ik had vaker in het ziekenhuis gezeten en daar lieten ze je meestal toch wel met rust. Soms kwam er wel een klein vaak ziek meisje naar je toe voor een foto, maar voor de rest ging het altijd wel. Ik liep naar binnen en ging in de wachtkamer zitten, die bijna leeg was. Ik hoorde wat geroesemoes, maar deed er niets aan. Ik wiegde Dan rustig in mijn arm terwijl ik mijn telefoon pakte en ernaar keek. Allemaal bezorgde berichtjes over Niall. Ik besloot maar een kort videobericht te maken om alles uit te leggen. Ik zette de camera op mijn telefoon aan en hield hem voor mijn gezicht voor ik begon te filmen. Ik moest eerst een brok wegslikken voor ik dan eindelijk kon gaan praten. 'Lieve iedereen. Ik zal wat dingen ophelderen. Zoals jullie zien zit ik nu in een ziekenhuis. Niall is hier net opgenomen na een overdosis asperine. Dit heeft hij gedaan omdat hij het nu heel erg zwaar heeft en het blijkbaar niet meer zag zitten. Nu ik dit opneem wordt er alles aan gedaan hem stabiel te krijgen. Alle steun is welkom. Ik houd jullie op de hoogte van hoe het ervoor staat.' Ik zwaaide nog even met een weke glimlach op mijn gezicht voor ik het filmpje stopte. Ik ging naar youtube en uploadde het filmpje. Het was van slechte qualiteit, maar dit moet eruit voor er weer allerlei roddels over het internet gingen. Ik plaatste het filmpje ook op mijn en de algemene twitter pagina en op facebook. Zo zou iedereen het hopelijk snel genoeg zien.


    Bowties were never Cooler

    Broeder,

    Ik knik nog even en ga daarna de ruimte in waar collega's hard aan het werk zijn. Met apparaten waren ze zijn maag aan het leegpompen terwijl hij spullen in zich kreeg voor bloed te verdikken en hij had een maskertje voor de zuurstof. Uit het niets begint hij hard te hoesten en vliegt er bloed in he maskertje die ze snel eraf halen en hem even overeind laten zitten en alles schoonmaken. En dan uit het niets klinkt er een lange harde piep en iedereen vliegt door elkaar eheen en na ene kort moment begint zijn hart langzaam weer te werken en ik zucht opgelucht. 'Hij gaat het overleven' roept een collega en tevens een vriend en ik steek mijn hand even dankbaar op en loop terug naar meneer Payne. Sofia zou het echt jammer vinden maar ze zou vast wel begrijpen dat hi nu niet in de stemming was voor een hadntekening of foto. 'Meneer Payne, de patient heeft toenet een hartstilstand gehad maar gelukkig is alles goed gegaan, het staat vast, hij gaat dit overleven. Wel is het even de vraag hoeveel bloed hij verliest want hij heeft bloed gehoest. We gaan kijken hoe groot de schade van de bloeding is maar relatief gezien gaat hij dit overleven en komt het weer goed. Wel zal hij zijn leven moeten aanpassen en misschien niet alles meer weten' vertel ik hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne
    Ik zat Dan nerveus heen en weer te wiegen terwijl ik een kort stukje heen en weer ijsbeerde. Ik keek op toen de broeder weer aan kwam lopen. Ik slikte bij het woord hartstilstand, maar toch wist hij me wat te kalmeren, al hielp het feit dat hij bloed hoestte niet mee. "Bedankt. Als u nog iets nodig heeft ben ik hier." Ik ging weer zitten en aaide over Dan's hoofd. Alles ging goedkomen. Ik haalde uit mijn rugzak, die ik nog om had, een potje babyvoeding en een lepeltje. het was bijna 4 uur: Etenstijd voor Dan. Dan maar een keertje niet warm. Ik roorde met het lepeltje wat in het prutje en voerde het hem toen. het zag er niet echt lekker uit, maar aan dan te zien smaakte het wel.


    Bowties were never Cooler

    Justin Drew Bieber

    Als een gek rende ik naar buiten en negeerde de grijnzende Twist. Hoe stom was ik geweest? Ja natuurlijk, hij zou nooit meer bij Jazmyn in de buurt mogen komen. Maar daarom liet ik hem toch geen zelfmoord plegen? Wat was ik een gevoelloze asshole. De hekken waren dicht, maar als je Justin Bieber heette hield niets je tegen. Behendig klom ik over het hek heen en rende verder, de straat op. Nog net rende ik door om anders had ik zo meteen ook wel in het ziekenhuis gelegen. Hijgend kwam ik bij het grote gebouw aan. Moe was ik wel maar uitgeput niet. Je kreeg een goede conditie van heen en weer rennen op het podium, dansen, sporten enzovoort. En een vijfjarige bijhouden als ze druk was, was ook niet bepaald makkelijk. Debiel rende ik naar de balie en stopte onmiddellijk. 'Waar ligt Niall Horan?' vroeg ik gelijk. 'Meneer, het is nu geen-''Waar ligt ie?' gromde ik. Ze noemde wat op wat ik niet echt kon volgen maar gelukkig kon ik genoeg informatie eruit halen. Na heen en weer gehold te hebben zag ik Niall's mede-bandlid, of was het nou ex-bandlid? Liam Payne. Hij had een klein kindje bij zich en een dokter stond erbij. Rennend kwam ik aan en ik haalde even diep adem. 'Hoe gaat het met Niall?' vroeg ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Breoder

    "Bedankt. Als u nog iets nodig heeft ben ik hier." Ik glimlach even 'Als u iets nodig heeft voor uw kind mag u altijd naar de kraamafdeling of de keuken hier. U kunt schone luiers, of een bedje en eventueel wel eten halen voor hem' bied ik beleefd aan. Alles voor de klanten toch? Ineens zie ik iemand voor mijn neus die ik ook herkende, Justin Bieber. 'Hoe gaat het met Niall?' vraagt hij en ik glimlach even 'Momenteel is hij niet in levensgevaar, Hij gaat dit overleven, we weten niet of er nog iets kan gebeuren maar hij heeft bloed verloren en zijn gehele lichaam verdoofd door de morfine. Het kan zijn dat hij letsel heeft maar dat weten we momenteel niet. Ze zijn bijna klaar met het bloed verdikken en ze houden hem in coma. NIet dat hij veelkan doen want hij is zoiezo al verdoofd. U kunt in zijn kamer plaats nemen als u wilt maar hij heeft wel rust nodig. VOoral veel praten want dat helpt'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik moet zo vertrekken maar ik kan btw tien over weg omdat ik alleen moet fietsen ik ben rond half vijf terug en dan reageer ik voor k ga douche en eten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Voordat hij uitgepraat was, was ik al binnen bij Niall gelopen. Ik bedacht me nu pas dat ik enkel in een trainingsbroek van Niall was gekleed, en nog even snel voordat ik wegging mijn rode snapback op had gezet. Mijn blote voeten deden pijn van het rennen over de straat en de stoepen. Ik was woedend op Niall. Ik was verdrietig, deprissief, emotioneel. Maar niets liet ik er van merken. Natuurlijk wilde ik uit frustratie schreeuwen en roepen, maar daar had ik niks aan. Zachtjes ging ik naast Niall staan en liet mijn vingertoppen door zijn haren strelen. 'Niall' fluisterde ik zacht. Nee, dit zou geen tragisch moment worden zoals in films en boeken, niet zo cliché. Ik was door dit alles in de war en wist het gewoon niet meer. Ondanks dat ik pijn aan mijn voeten had, weigerde ik het om op een stoel te gaan zitten. 'Jij bent nu al de zoveelste, wist je dat?' grinnikte ik zachtjes terwijl ik ondertussen zachtjes over zijn wang streelde. 'Avalanna, Briana. Vrienden, familie. Allemaal zijn ze overleden of lagen ze net als jij, hier zo. Maar jij haalt het. Ze hebben het bevestigd, en daar ben ik helemaal van overtuigd. Dus ik blijf bij je tot je wakker wordt' vertelde ik hem. Het voelde niet raar aan, niet na zoveel keer. 'Het spijt me van mijn uitbarsting. Ik trek het niet terug, dat nooit. Alleen waarom deed je het? Je had het gewoon kunnen zeggen, ik had het niet erg gevonden als je voor Alex koos. Natuurlijk niet, ik respecteer jou keuzes. Dat heb ik je al zo vaak verteld. En toch deed je het' Mijn stem stierf een beetje weg. 'Ik ben hier niet om al jouw fouten te vertellen, ook niet om al de mijne of die van iemand anders' mompelde ik en ik hield op. Na een minuut of twee beet ik op mijn lip en begon weer te praten. 'Elke keer als je zei dat je een belieber was vond ik geweldig. Met Niall Horan bevriend en dan ook nog zijn idool zijn. Dat kunnen maar weinig mensen zeggen. Ik ben ondertussen een erg grote directioner geworden. Dat laat ik niet zien, maar dat ben ik wel' vertelde ik en zo bleef ik doorpraten.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 13:33 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."