• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Llamarmy
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - Llamarmy

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en Llamarmy


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 8:29 ]


    Bowties were never Cooler

    Liam Payne
    Ik glimlachte naar Niall. Ik was blij dat het goed met hem ging komen. Dan snurkte zacht. Dat was nog schattiger dan dat hij normaal sliep. Dan kon zeker ook een klierkop zijn, maar ik hield heel erg veel van hem. "Ik ben blij je weer levend te zien. Wil je nog iemand bellen? Ik heb bericht van je ouders gehad. Ze zijn blij dat alles weer goed met je gaat en ze willen je laten weten dat ze het zichzelf nooit zouden vergeven als jij jezelf iets aan zou doen." Ik aaide over Niall's hoofd en aaide daarna over Dan's ruggetje.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    "Ik ben blij je weer levend te zien. Wil je nog iemand bellen? Ik heb bericht van je ouders gehad. Ze zijn blij dat alles weer goed met je gaat en ze willen je laten weten dat ze het zichzelf nooit zouden vergeven als jij jezelf iets aan zou doen."  uk glimlah zwak als hij pver mijn hoofd gaat. 'ik moet echt naar de kapper.'mompel uk. Het was lang en weer bruin. Dan murmelde wat geluidjes en voorzichtig leg ik de deken wat beter over hem heen. 'ik denk dat ik mijn ouders en Greg wel even wil hoten. Maar blijf je bij me. Voor als ik het niet kan zeggen' vraag ik zacht. Hopelijk wren de brieven onaangeraakt maarja. 'ik ben vreemmd egaan LI. Ik eist niet of ik voor Alex of Justin morst en ben vreemd gegaan waar ze natuurlijk achter kwamen" zg ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne
    Ik grinnikte zacht. "Het zit prima. Maak je geen zorgen." Ik glimlachte naar hem en Dan. Hij deed zo lief. Als hij ooit kinderen zou hebben zou hij een goede vader worden. "Zal ik doen, maar thuis is het nu 3 uur 's nachts, dus ik denk dat ze slapen." Bij zijn woorden schrok ik. Ik was erg tegen vreemdgaan. Ik beet hard op mijn wang. "Je weet hoe ik hierover denk, Niall. Je had het niet moeten doen." Ik zuchtte. Ik had geen idee wat hij nu moest doen.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    'het maakt niey uit maar ik denk dat het niet slim is want thuis is het drie uur in de nacht dis ze slapen' owja dat was waar. 'zou je mijn mobiel even willdn aangeven dan sms ik ze even' zijn gezicht veranderd naar niet zo vrolijk 'je weet hoe ik erover denk'ziht hij en verdrietig kbik ik. 'ik was zo bang dat ik ze kwijr zou raken ik hou zoveel van hun. Ik weet ook dat het fout is wat ik hen gedaan ik moet Alex nog bellen maar hij slaapt. Ik denk dat het beter is als het uit is. Dan zie ik wel hoe het loopt. Ik ben echt een klootzak geweesy alleen aan mezelf gedacht'fluisyer ik terwijl tranen druppen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne
    Ik gaf hem direct mijn telefoon en gaf het aan hem. "Alsjeblieft." Natuurlijk wist hij hoe ik over vreemdgaan dacht. Ik was er altijd heel duidelijk in geweest. Gelukkig zag hij nu ook zijn daden onder ogen. "Bel hem gewoon. Je bent inderdaad egoïstisch geweest, maar je kan alles nog recht zetten. Zo lang je maar degene kiest wie echt je hart bezit. Denk goed na voor je iets doet, Leprichaun." Ik woelde door zijn haar en pakte Dan op om hem weer tegen me aan te leggen. Ik vond het wel het fijnst om hem bij me te hebben. Daar was hij het veiligst.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    'alsjeblieft'dankvaar neem ik zokn mobiel aan. Bel hem gewoon. Je bent inderdaad egoïstisch geweest, maar je kan alles nog recht zetten. Zo lang je maar degene kiest wie echt je hart bezit. Denk goed na voor je iets doet, Leprichaun'hij neemt Dan over en tevreden aai ik nig over zijn bol. 'hij is in LA maar ik probeer het gewoon.'zeg ik zacht. Ik typ het nimmer van Alex in. Ik hoor de voicemail. 'ehh hoi Alex met Niall. Ik wil even sorry zeggen het was gewoon super dom en ik had er niet over nagedacjt. Ik denk dat het beter is om elkaar even niet tre zien ofzo. Ehm als je me zoek ik ben niet in het kliniek maar in het ziekenhuis. Sorry voor alles Alex terwijl je zoveel gedaan hebt voor me'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [De kliniek ligt toch in LA?]


    Bowties were never Cooler

    Justin Drew Bieber

    Na de peuk op de grond hebben gegooid grinnikte ik even. Niall zou vast niet merken dat ik even me ging omkleden in de kliniek. Snel begon ik weer te sprinten en kwam aan bij de inrichting. Twist zat wat uit te kramen waaruit ik haalde dat ie waarschijnlijk high was. Hij nam sterkere dingen, ik hield het bij wiet. En dan echt alleen wanneer ik er aan toe was. Pattie en Jeremy wisten van niks, en dat bleef zo. Binnen rende ik naar mijn kamer, struikelde over wat en knalde met mijn hoofd tegen de rand van het bed. 'Auw' jammerde ik. Al snel stond ik op en liep naar de kast. De trainingsbroek van Niall deed ik uit en legde hem in mijn kast. Als ie hem terug wilde kon ie het gewoon zeggen. De rode snapback gooide ik ergens in de kamer neer en ik trok nieuwe kleren aan en een nieuwe snapback deed ik op. De zwarte broek hing zoals altijd, zoals alle andere broeken laag en mijn NEO's deed ik eronder aan. Zo sprintte ik op mijn gemak weer terug, wat enkele minuten duurde. Het gebouw liep ik in en ondertussen keek ik op mijn mobiel. Jazmyn vroeg hoe het met Niall ging. Ik antwoordde maar gewoon "goed" want ik wilde dan ook dat ze op geen enkele manier contact hadden. Het leek me niet echt een moment om binnen te vallen en Liam om een handtekening en foto vragen voor haar, dus kwam ik maar weer stilletjes binnen en ging op de stoel zitten die er nog stond. 'Jazzy vroeg nog hoe het met je ging' meldde ik zachtjes en mijn ogen boordden zich in de grond.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [De kliniek ligt in Londen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Okay]


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik had het mobieltje weer terug gegeven en staar wat voor me uit. Dan gaat de deur ope en zie ik Justin omgekleed 'Jazzy vrog hoe het ging'zegt Justin en ik glimalh even moeilijk. 'zeg maar dat het goed gaat 'mompel ik. Dan leek net een puppy met alle geluidjes doe hij maakte maar het was allren uber cute. 'wilt iemand me water ssngeven?:vraag jk zachtjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    Grinnikend loop ik de kliniek weer in, Precilla achter me aan. 'Nou, dat was weer een leuk feestje.' grijns ik. Sergio en Karim hadden zich helemaal plat gezopen, de rest had het te druk met dansen en vrouwen, en ik... Heb mijn pleziertje weer gehad... Zoals altijd.


    El Diablo.

    Vrouw Ronaldo[naam kwijt]en dat van dat kind ook

    Glimlachend lop ik met ons kindje naar de kliniek. 'papa?' ik glimlach even en til hem op. Daarna doe ik de deur open en zie Cris met een begeleidster. 'Crisiee' zeg ik vrolijk en loop snel naar hem toe. Wat had ik hem ongelovig veel gemist net als de kleine. 'Papaaaaaaaaa' roept hij en steekt zijn armpjes uit naar Cris. SNel druk ik een kuso p zijn mond


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    'Crisiee' hoor ik opeens vrolijk. Mijn ogen worden wat groter, wat doet zij nou hier? Niet dat ik niet blij ben haar te zien, maar toch. Oké, herpak je Cris... Met mijn bekende, charmante glimlach draai ik me om en kijk Irina aan. 'Papaaaaaaaaa' roept Junior en ik lach even. 'Hey kleine' grijns ik en druk een kus op Irina's lippen. 'I missed you.' grijns ik. Ze hoeft niet te weten wat ik allemaal heb uitgespookt... Voor haar moet ik de perfecte man voorstellen, niet dat ik dat niet ben...


    El Diablo.

    Irina ROnaldo

    Zijn ogen worden groot van verbazing. 'hey kleine' grijnst hij en kust me terug. Í missed you' zegt hij grijnzend. 'IK ook, ik was echt blij dat ik hier heb kunnen regelen dat we later mochten komen want hij moest nog gewoon naar school' zucht ik Even staan we als happy family bij elkaar en er springen tranen in mijn oge. 'hoe gaat het?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan