• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Llamarmy
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - Llamarmy

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en Llamarmy


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 8:29 ]


    Bowties were never Cooler

    Niall

    'Niall: hoor ik zacht. Dus ik leefde nog,het was weer niet gelukt.Jij bent nu al de zoveelste, wist je dat?' grinnikte de stem en uk boel iemabd over mijn wang. Il probeerde wat te bewegen naar het lukte niet 'Avalanna, Briana. Vrienden, familie. Allemaal zijn ze overleden of lagen ze net als jij, hier zo. Maar jij haalt het. Ze hebben het bevestigd, en daar ben ik helemaal van overtuigd. Dus ik blijf bij je tot je wakker wordt' hoor ik de stem me vertellen. 'Het spijt me van mijn uitbarsting. Ik trek het niet terug, dat nooit. Alleen waarom deed je het? Je had het gewoon kunnen zeggen, ik had het niet erg gevonden als je voor Alex koos. Natuurlijk niet, ik respecteer jou keuzes. Dat heb ik je al zo vaak verteld. En toch deed je het. Ik ben hier niet om al jouw fouten te vertellen, ook niet om al de mijne of die van iemand anders' ik wou terug roepen dat het me spijt dat ik niemand pijn wou doen 'Elke keer als je zei dat je een belieber was vond ik geweldig. Met Niall Horan bevriend en dan ook nog zijn idool zijn. Dat kunnen maar weinig mensen zeggen. Ik ben ondertussen een erg grote directioner geworden. Dat laat ik niet zien, maar dat ben ik wel' het was Justin dat wist ik zeker. Ik glimlach even door Zijn woorden. Alles deed pijn mijn buik,hoofd en arm. Een irritant gepiep was in mijn oren. Uit het niets voel ik wat omhoog komen en hard begin ik te hoesten terwijl een bloedsmaak mijj mond vult. Ik hior dat het gepiep wat sneller gaat en een dokter denk ik komt binnen en tilt me overeind. Als ik mijn mobd open om te hoesten stroomt er bloed uit mijn mond

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 16:38 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Ik zag een zwak glimlachje op Niall's gezicht en ik wist dat hij me kon horen. 'Ik heb gehoord dat je bijna oom wordt, er wordt veel aandacht aan besteedt op Twitter en Facebook. Zoals je met Jazzy omging, je wordt een goede oom' had ik besloten. Toch pakte ik maar een stoel en zette die naast het bed neer van Niall. 'Liam is er ook, met een klein kindje. Geen idee wie dat is maar hij is schattig' Het laatste mompelde ik meer in mezelf. 'Als we uit de inrichting zijn, hé. Dan ga jij mooi met mij mee. We gaan dan met haaien zwemmen, om mijn angst te overwinnen. Eigenlijk zou ik in een klein hokje moeten worden gepropt. Dan is mijn claustrofobie ook weg. Oké, nee, dat gaat nooit weg. Ik heb ooit in een lift gezeten voor drie uur. Nou, een kwartier, maar het was echt heel lang! En het hielp er ook niet op dat we met z'n allen erin stonden. Kenny en Ryan waren me aan het pesten, en-' Abrupt stopte ik. 'Ik praat teveel over mezelf. Hoe gaat het me jou? Oh ja, sorry' zei ik dom. Niet bepaald mijn slimste actie. 'Dat was gewoon dom. Weet je, ik zeg wel niks meer. Maar de dokter zei dat praten juist goed was. Wat nou als ik teveel praat? Of te weinig? Of net niet genoeg? Of net over het gemiddelde?' In lichte paniek dacht ik na. 'Zingen! Zingen is eigenlijk een soort praten en niet veel of weinig en nee daar begin ik weer' jammerde ik. Na even nagedacht te hebben, begon ik toch maar zachtjes I Would te zingen. 'If I could take away the pain and put a smile on your face, baby I would, baby I would. If I could make a better way, so you could see a better day, baby I would, baby I would' Het was niet zo erg hard maar hard genoeg zodat Niall het kon horen. Als ik praatte raakte ik of in paniek, of raakte ik gefrustreerd. Niet dat ik dat nog niet was. Net toen ik gestopt was kwam er een dokter aan en Niall deed zijn mond open. Een apparaat begon luid te piepen. Met grote ogen keek ik toe hoe de dokter hem hielp en hij bloed uithoestte. Mijn huidskleur werd wat witter en ik trok wat stilletjes weg. Tegen bloed kon ik wel tegen, alleen dit was heel eng.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 16:52 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [trolol ik had het aangepast omdat ik dacht dat je er niet echt iets mee kon]ow je zag t al

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 16:52 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall Horan.

    Tussen het hoesten en overgeven door hoorde ik Justin zijn stem over van alles praten maar ik kon mijn gedachtes er niet bij houden. Toen hij begon te zingen voelde ik een rust in mezelf komen maar daarna begin ik weer hard te hoesten en blijft Justin stil. Ik voelde wat gerommel in mijn arm en daarna een prik. Na een lang gevecht met mijn ogen slaag ik erin ze even open te krijgen en ik zie Justin wit weggetrokken zitten. Ik hoest nog een paar keer en een dokter veegt alles netjes af. 'Ow u bent wakker' mompelt hij nogal verbaasd en helpt me daarna wat water te drinken.

    Dokter

    De jongen hoestte aardig wat bloed en we besloten hem een bloed infuus te geven. Terwijl ik zijn arm even vast houd zet mde zuster met een prik een slangetje vast die aan een bloedzak zit. Tot grote verbazing komt de jongen bij en mijn collega geeft hem wat water en helpt hem daarna wat te liggen. 'We gaan even je temperatuur meten' zeg ik kort en steek de thermometer in zijn mond. Na een tijdje zie ik dat hij een beetje koorts heeft. Ik richt me op Justin en geef hem een bekertje water aan. 'Hij moet veel rusten, weinig praten, en zeker veel drinken' zeg ik kort. 'Op de rode knop als er iets ernstigs is op de blauwe knop als je een arts nodig hebt of iets wilt weten' leg ik uit en loop daarna weg. De collega's houden een discussie of hij wel of neit weer in coma moet maar ik denk zelf beter van niet. Ik ga op zoek naar LIam met zijn kindje. 'Meneer Payne, Meneer Horan is bij gekomen. Hij heeft een bloedinfuus tegen zijn bloedverlies maar eigenlijk gaat alles super goed. Als u wilt kunt u mensen bellen maaar niet meer dan met twee mensen in de kamer. Natuurlijk mag uw zoon wel mee, wilt u misschien dat ik een bedje of iets anders regel voor uw zoon?' beleefd kijk ik hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Ik nam het bekertje water aan en nipte er wat van. Met ogen zo groot als schoteltjes keek ik naar Niall die bijkwam. Toen er een naald in zijn huid werd gestoken knipperde ik even. Zelf had ik het zo vaak gehad, in ziekenhuizen en ook bij tattooshops natuurlijk. Het was gewoon niet prettig om aan te zien dat die zomaar in iemands huid werd gestoken. Er kwamen allemaal mensen waardoor ze me nogal op mijn zenuwen begonnen te werken. Gelukkig gingen ze al snel weer weg. De deur was dicht, en ik stond op om hem op een klein kiertje te zetten. Claustrofobisch zijn was niet echt handig. Wat heen en weer wiebelend liep ik terug naar de stoel en ging erop zitten, niet bepaald durvend om dichterbij te komen. 'Sorry' verontschuldigde ik me. 'Hele rare angsten, en heel stom ook' mompelde ik zachtjes. Mijn eerste vraag vroeg ik al gelijk aan Niall. 'Waarom?' Mijn stem klonk wat dieper, waarschijnlijk nog door het rennen en de spanning. 'Waarom wilde je weer zelfmoord plegen?' vroeg ik hem.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.

    Ik staar even naar het plafond, het was gewoon niet gelukt. 'sorry'' hoor ik Justin zijn stem 'Hele rare angsten en heel stom ook' mompeld hij zachtjes. 'Waarom? Waarom wilde je weer zelfmoord plegen' zijn stem klonk zwaarder. Ik dacht even na, waarom? Justin en Alex zouden me haten. 'wil je het bed omhoog doen' fluister ik schor en vermoeid en kijk naar de afstandsbediening van het bed. Dan kon ik tenmiste naar buiten kijken en rond kijken. Zodra mijn hoofdeinde een beetje omhoog staat zie ik Justin en bijt op mijn lip. 'Jullie waren boos en niemand, niemand zou wat om me geven' fluister ik. 'heb je je brief gelezen?' vraag ik zacht en trek de deken nog een stukje hoger terwijl de naalden me irriteerde.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne
    Ik zuchtte en ging verder met Dan eten geven. Gelukkig hielp de doctor Justin, want in had echt mijn handen vol aan Dan. Ik keek even op. "Bedankt, maar het lukt denk ik wel." Ik ging rustig verder met het mannetje eten geven. Niet veel later stond er weer een doctor voor me. Ik keek op en glimlachte bij het goede nieuws. "Ik zal rondbellen. Ik denk dat we zo terug gaan naar het hostel waar we slapen. Morgen tijdens bezoekuur ben ik weer terug." Ik stond op en liep met Dan op mijn arm op mijn arm naar binnen. "Niall" zei ik vrolijk. Dan keek naar Niall en grabbelde naar hem. "Kijk eens Danie, ome Niall is wakker." Ik glimlachte en ging aan de lege kant van het bed zitten.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    De deur gaat weer open en ik kijk langzaam in de richting. Mijn ogen worden groot en er springen tranen in mijn ogen. 'Niall!' roept Liam vrolijk maar ik kan alleen maar naar het kleine jongetje kijken. Hij kijkt me terug aan en begint wat te grabbelen naar me. 'Kijk eens Danie, Ome Niall is wakker' ik begin te glimlachen. 'Li' zeg ik zacht 'mag hij even?' ik kijk naar mijn borst waar Dan makkeiljk op kon liggen. Ik moest het jongetje even vast houden. Het was gewoon de perfecte mix van Danielle en Liam door elkaar. Het jongetje kijkt me even met grote oogjes aan en begint te glimlachen waardoor een paar tranen mijn ogen verlaten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Niemand om je geven? Niall, je hebt ouders die alles voor je zullen doen, je hebt een oudere broer wiens vrouw in verwachting is, en jij denkt dat niemand wat om je geeft?' vroeg ik hem. 'Natuurlijk heb ik die verdomde brief niet gelezen! Ik was gelijk op weg naar jou!' Ineens realiseerde ik me dat ik zojuist verdomde had gezegd en kneep mijn ogen even dicht. 'Wat voor vreselijk mens ben ik' mompelde ik. En dan te bedenken dat ik het al in de inrichting vaker had gezegd. 'Het spijt me, ik dacht niet na' slikte ik. Pattie was strenggelovig, Jeremy was strenggelovig, mijn grootouders waren het en ik ook. Maar op dit moment kon ik niks anders doen dan mijn excuses aanbieden. Na even zo te hebben gezeten ging ik weer rechtzitten en nipte nog wat water. Het kleine jongentje bleek dus het zoontje van Liam te zijn. Sinds wanneer had hij een zoontje?

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 18:45 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam Payne
    Ik glimlachte toen Niall glimlachte. "Tuurlijk." Ik legde Dan voorzichtig op Niall's borst. Hij hief zijn hoofdje wat op en trommelde zacht op Niall's borst. "Hij vind je leuk, Niall. Daarbij, je ziet er beter uit, ondanks dat je wel erg bleek bent." Ik haalde een hand door mijn haren en begon mijn rugzak te herschikken. Ik maakte er altijd een rotzooitje van.


    Bowties were never Cooler

    Niall James Horan.

    'Niemand om je geven? Niall, je hebt ouders die alles voor je zullen doen, je hebt een oudere broer wiens vrouw in verwachting is, en jij denkt dat niemand wat om je geeft?' zegt Justin streng en ik bijt hard op mijn lip.'Natuurlijk heb ik die verdomde brief niet gelezen! Ik was gelijk op weg naar jou!' ik sla mijn ogen even neer en hoor hem wat mompelen. 'Tuurlijk' hij legde Dan op mijn borst en ik kijk naar hem terwijl mijn ogen weer vochtig worden. Hij heft zijn hoofdje op en trommeld wat op mijn borst en met mijn ene hand ga ik voorzichtig over zijn haartjes. 'Hij vind je leuk Niall, Daarbij je ziet er beter uit ondanks dat je erg bleek bent' ik glimlach even zwak. Met een beetje moeite weet ik hem een kusje te geven en ik ga zachtjes over zijn rugje heen en weer en ik glimlach als Dan moet geeuwen, wat een ongelooflijke schat is het.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Wat ongemakkelijk zat ik op de stoel en schoof ik wat naar achter. Ik zou bij Niall blijven tot ie uit het ziekenhuis ontslagen werd, of ie nou morgen al naar huis mocht of over drie dagen. 'Sorry voor mijn opvliegendheid' zei ik, half fluisterend. 'Ik ga even buiten roken' meldde ik, waarna ik opstond en de deur uitliep. De sneeuwwitte muren voelden niet vertrouwd, en al helemaal niet hier in Londen. In Canada bijvoorbeeld, daar was ik zo'n beetje elke maand door een domme stunt of zoiets. Na alles uit te zoeken waar wat was had ik de uitgang gevonden en ging buiten staan, tegen de muur aanleunend. Gelukkig had Twist me nog wat wiet gegeven.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.

    "sorry voor mijn opvliegendheid' zegt Justin half fluisterend en ik knik dat het goed is. 'Ik ga buiten even roken' meld hij en vertrekt. Vertederd kijk ik naar Dan die allerlei geluidjes maakt. 'Hij is zo lief en klein' fluister ik zacht en ik glimlach naar het kindje. Hij glimlacht terug 'hij lijkt op je Li' zeg ik zachtjes en ik glimlach. Stevig houd ik Dan vast en zie hoe hij langzaam in slaap val terwijl ik zachtjes over zijn hoofdje en rug aai. 'het is fijn dat je er bent'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne
    Ik keek naar Niall en Dan. Ze waren echt heel schattig samen. Ik glimlachte bij Niall's woorden. "Weet ik." Ik ging met een hand door mijn warrige haar. Ik schudde mijn hoofd. "Nee, hij lijkt veel meer op Danielle." Daar was ik ook wel blij mee, want dan had ik toch nog wat van haar. Of nouja, van onze liefde. Ik zag Dan in slaap zakken en relaxte wat meer. Nu zou hij niet snel meer gaan huilen. "Ik vind het fijn je weer te zien." Toen bedacht ik me het filmpje. " Ik moet wat doen, Nialler." Ik haalde mijn telefoon weer uit mijn zak en drukte op filmen. 'Hey! Liam weer met erg goed nieuws. Niall is weer wakker en het gaat goed met hem. Zwaai eens Niall.' zei ik glimlachend voor ik de camera op Niall richtte. Daarna draaide ik hem weer terug. 'Bedankt voor alle steun. Zie jullie later." Ik zwaaide nog even en uploadde het filmpje weer overal naartoe. Dit was veel leuker nieuws dan een uur geleden.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 20:18 ]


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik knik even naar Liam. Hij start een filmpje en begint van alles te zeggen. "hoi'ik zwaai even moeizaam mef mijn arm met infuus en andere naalden. Van Dab klonk een klein snurk geluidje en vertederd leg ik hem even recht. "Ik ben ook blij je weer te zien. Ik ben blij dat ik Dan nog wel gezien heb. ' glunlach ik zacht. 'hij is een schatje'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan