• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Llamarmy
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - Llamarmy

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en Llamarmy


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 8:29 ]


    Bowties were never Cooler

    Justin Drew Bieber

    Ik grijnsde en deed de kraan uit. 'Sinds wanneer is Twist zo gevoelig? Aw, wilt Twist stiekem een meisje zijn?' grinnikte ik. 'Ik haal haar wel' knikte. Ik snel rende ik naar mijn kamer, tilde het meisje op die me vrolijk aankeek. 'Ik heb een verassing' grijnsde ik. 'Is het een puppy?' vroeg ze gelijk. 'Het is leuker dan een puppy!' probeerde ik. 'Oké' zei ze blij. Grijnzend bracht ik Jazzy naar de keuken waar de taart stond. 'Tada! Hij is voor jou' Het kleine meisje geloofde haar ogen niet en begon van blijheid van mij naar Twist te kijken. 'Dankjewel, Bieber!' riep ze uit. 'Dankjewel, Twist!' riep ze daarna en ze gaf mij eerst een knuffel, om vervolgens in Twist' armen te springen en haar armen om hem heen te slaan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Twist.

    'Sinds wanneer is Twist zo gevoelig? Aw, wilt Twist stiekem een meisje zijn?' ik grom zacht 'I khaal haar wel' en hij vlucht weg. Hij komt terug met een nieuwschierige Jazzy. 'Tada! Hij is voor jou' Helemaal blij bedankt ze ons en ik sla mijn armen m het meisje heen. 'gaan we de cupcakes doen?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Na nog vijf minuten helemaal blij te zijn geweest knikte Jazzy op Twist' vraag. 'Alles moet roze!' riep ze uit. Oh nee. Daar gingen we weer. Om het even duidelijk te maken: Zomer tweeduizendelf. Cupcakes gebakken. Gevolg: Alles zat onder de roze versieringen en roze fondant. Jazmyn was helemaal blij, ik moest alles opruimen, Erin besloot mij maar uit 'haar' huis te sturen en Jeremy kreeg ruzie met Erin omdat ze mij niet het huis uit mocht sturen. Jeremy had het ten slotte gekocht, en die bitch van een stiefmoeder ging weer zielig doen. Leuk. Gelukkig waren Erin en Jeremy hier niet, en Twist wel.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Twist

    'Alles moet roze' roept ze uit en ik slaak een diepe zucht. 'waarom niet blauw, met paars en gewoon alle kleuren' vrzucht ik.
    'ohh wat jammer, het roze meuk is allemaal op door de taart' grijnzend laa trik de lege spullen zien.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Dan moet alles paars!' riep ze vrolijk. Ze kon zo nog wel een tijdje blijven doorgaan. Na paars kwam rood, dan kwam oranje, daarna geel, dan goud, dan zilver, en natuurlijk begon het daarna weer bij roze. 'We doen wel gewoon paars' besloot ik toen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Twist.

    'dan moet alles Paars'ik zucht instemmend. Ik pak wat marsepijn en maak wat vormpjes ermee. Lachend maak ik een piece teken en krij\g honger waardoor ik het paarse zooi begin op te eten en af en toe een stukje van de cupcake pak


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zack
    Ik haalde mijn schouders op. "Het maakt weinig uit. Vandaag zijn we toch vrij." Ik nam nog een slok water en schoof wat naar voren om weer in de schaduw te zitten. Vorig jaar had ik een zonnesteek opgelopen en geloof me, dat is niet prettig. Ik trok een wenkbrauw op toen hij vroeg of we instrumenten bespeelden. "Ik denk niet dat je helemaal het concept band snapt, aangezien dat zoizo betekent dat iedereen een instrument bespeelt bij het optreden. In de band bij ons kan iedereen volgens mij in meerdere of mindere maten gitaar spelen. Ik bas daarnaast en Rian is een zieke drummer." zei ik rustig. "Vic hier speelt gitaar en zingt in een andere band die hier ook op Warped staat."

    Alex
    Ik haalde al Niall's spullen en zijn medicatie op bij de balie. Ze waarschuwden me ervoor zijn medicijnen op te lossen in iets te drinken, frisdrank of drank, om te zorgen dat hij het binnen zou krijgen. Toen alles in de auto stond reed ik terug door de warme stad. Ik hoopte maar dat Niall het gezellig vond anders was dit alles voor niets. Ik parkeerde de auto op het terrein en droeg eerst de spullen naar onze bus, waar nog genoeg bedden vrij waren, zodat hij kon kiezen, voor ik buiten hem opzocht. Ik vond hem met Zack en een duidelijk erg aangeschoten Vic in de schaduw onder een boom. "Hey" zei ik vrolijk terwijl ik erbij ging zitten. "Vind je het een beetje gezelllig, of absoluut niet?" vroeg ik aan hem.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    ;'Het maakt weinig uit. Vandaag zijn we toch vrij' ik knik kort. "Ik denk niet dat je helemaal het concept band snapt, aangezien dat zoizo betekent dat iedereen een instrument bespeelt bij het optreden. In de band bij ons kan iedereen volgens mij in meerdere of mindere maten gitaar spelen. Ik bas daarnaast en Rian is een zieke drummer." . "Vic hier speelt gitaar en zingt in een andere band die hier ook op Warped staat." Lipbijtend kijk ik even weg naar de grond, vond hij me nu een sukkel? Een dom kind? Ik wist het niet, en misschien wil ik het ook niet weten. Ik zie een auto die geparkeerd word en iemand die heen en weer liep. Na een tijdje kom ik erachter dat het Alex is. 'Hey, vind j het een beetje gezellig, of absoluut niet?" Ik glimlach naar alex die ook gaa zitten is en knik. 'Het is wel gezellig ja, eigenlijk' ik grinnik even kort en neem weer een slokje water. 'Bedankt voor het halen van mijn spullen'bedank ik Alex en grinnik door Vic die zich overduidelijk in zijn eentje we lvermaakt door de drank


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex
    Ik glimlachte toen hij zei dat hij het wel gezellig vond. Ik rook al barbecue. "Wie staat er achter vanavond?" vroeg ik aan Zack. "Adam." Ik grijnsde. "Dan is het goed." Even keek ik naar Vic die zich prima in zijn eentje vermaakte. "Ik heb nu eigenlijk wel zin in iets sterkers dan water. Wie wil er ook?" Ik had echt wel zin in iets van cola-Jacks ofzo en daarbij kon ik in zo'n drankje makkelijk de medicatie van Niall stoppen zonder dat hij het merkte want anti-braak middelen moest je altijd voor het eten nemen. De medicijnen had ik onder mijn eigen kussen verstopt, zodat hij er ook niet achter zou komen dat hij ze nam.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    :wie staat er vanavind achter de barbeque' Alex kijkt Zacj aan die Adam mompelt. . "Ik heb nu eigenlijk wel zin in iets sterkers dan water. Wie wil er ook?"  ik schud mijn hoofd. 'ik mag nirt teveel drinken en vooral geen drank. Ik heb nog maar een nier"lg ik Alex kort uit. Doordat ik de vorige keer met paracetanol zelf moord pogingen gedaan heb kreg ik een inwendige bloeding en stopte ren van mijn nieren ermee waardoor ik niet veel meer mag drinken. 'als ik dit flesje leeg heb heb ik genoeg op maar toch bedqnkt' zeg ik met een zwakke glimlach. Ik krimp even ineen door een steek in mijn maag en besloot dat ik nu wel genoeg op had.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Met maar 1 nier moet je juist veel drinken]


    Bowties were never Cooler

    Lol in het 1d boek staat dat liam met een nier niet teveel moet drinken omdat hij anders verstopt raakt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    http://gezondheid.vraaglink.nl/727/waarom-mogen-nierpatienten-maar-zo-weinig-drinken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Aha, ja ik heb een jongen in de klas met niet problemen die heel veel moet drinken


    Bowties were never Cooler

    Ow naja is t goed dat we hier dan doen day je weinig drinkt want ik heb het namelijk van liam van one direction.... Misshien is veel juist met als t een deel nog doet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan