• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Llamarmy
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - Llamarmy

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en Llamarmy


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 8:29 ]


    Bowties were never Cooler

    Twist

    'Dat Drew-gedoe boeit me niet echt, weet je?' grijnsd hij. 'Wat me wel heel erg boeit, is hoe ik hier van af kom!' ik grinnik zacht. 'Kan je me helpen, Christopher?' ik zucht zachtjes. 'Hebben ze geen ladder of zo' ik sta op en begin weer met Jazzy te rennen richting een schuurtje die ik behendig open breek. Al snel heb ik een ladder die ik languit neer leg op de grond. 'Kijk een ladder, mooi he' grijns ik gemeen naar hem.

    [lol mam telkens waarom zit je nou zo te lachen en te grijnzen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Geef die ladder nou gewoon!' Ik smeekte bijna, maar zo ver zou hij me niet kunnen krijgen. Dan maar zo. Snel klom ik van de rand, waarna ik alleen nog met mijn handen aan de rand hing. 'Niet zo'n goed idee' realiseerde ik me. Ik zat nu zo'n paar meter van de grond en ik kon elk moment loslaten. Gelukkig kon ik wel een tijdje blijven hangen als ik stevig vasthield. 'Twizz? Kun je alsjeblieft die ladder onder mijn voeten schuiven?' vroeg ik netjes en vriendelijk.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Twist

    Ik grijns 'Geef die ladder nou gewoon!' bijna was hij aan het smeken en dat vond ik wel leuk. Hij klimt zo dat hij mt zijn handen aan de rand hang en verschrikt kijk ik omhoog. 'Niet zo'n goed idee' 'Twizz kun je alsjeblieft die ladder onder mijn voeten schuiven?" zo snel als ik kan doe ik wat hij vraag ,ik wou niet naar het ziekenhuis met hem. Als hij op de grond staat duw ik hem omver en plof op hem neer. 'Jazzy ga maar kietelen' grijnzend beginnen we beide te kietelen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Als een debiel spartelde ik onder Twist, terwijl ik overdreven naar adem hapte. 'Geen.. Lucht. Moet.. Ademen' het was dan wel overdreven, maar die dikke kont van Twist martelde me nog eens nog een heel erg knap, mooi, geweldig, perfect vel papier. Dadelijk was ik zo plat als wat. Plat als wat? Haha, dat rijmt. 'Oh, c'mon, bro. Ga met je dikke reet van me af' riep ik uit en ik deed mislukte pogingen tot slaan en schoppen.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 16:28 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Tiwst

    Jazzy leefde zidh uit om haar grote broer te kunnen kietelen. 'Geen.. Lucht. Moet.. Ademen'. 'Oh, c'mon, bro. Ga met je dikke reet van me af' 'Justin dat is niet lief nu krijg je wraak' Lachend rent ze naar binnen en komt daarna met ee nbekertje water naar buiten en gooit het in zijn gezicht waardoor ik hard in de lach schiet en gewoon door ga.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Hoe kan zij zo duivels zijn?!' riep ik uit en ik spuugde water in Twist' gezicht. Ik wiebelde weer even met mijn wenkbrauwen en begon toen hopeloos te worstelen. Toen kreeg ik een geweldig idee. Ik beet Twist hard zodat ie wat omhoog schoot en ik weg kon rollen. Snel stond ik op, rende naar binnen en kwam skateboardend naar buiten. Terwijl ik langs Jazzy en Twist reed, zwaaide ik vrolijk naar hun. Maar ik had niet door dat toen ik wegkeek, ik tegen een paal aan knalde. En dat was mijn andere wenkbrauw. Arme, arme ik. Oh nee, laat het niet zo als vorige keer zijn. 'Oké, ik weet dat het niet aardig is om te bijten, maar daarvoor is karma toch niet?' riep ik naar niemand in het bijzonder.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Twist

    'Hoe kan zij zo duivels zijn?!' ik voel een natte iets in mijn gezicht en kijk verontwaardigend anar Justin. Ineens beet hij mij hard waardoor ik omhoog spring. 'Verdomme Kut, Justin serieus' vloek ik hardop. 'Heb ik niet gezegd' mompel ik als Jazzy met grote oogjes kijkt. Op zijn skateboard komt Justin voorbij en knalt tegen een paal zijn. Hard begin ik te lachen. 'Oke ik weet dat het niet aardig is om te bijten, maar daarvoor is karma toch niet?" roept Justin en ik begin hard te lachen. 'That's just karma bitch'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Oh, Twist! Dat mag je niet zeggen!' riep ik luidkeels met veel plezier. Nu dacht ik ineens aan alle lol die ik en Twist, Sean, Za, Ryan en Brady hadden als we dronken waren. Omdat Jazmyn er was zou ik het liefste geen wiet roken en geen alcohol drinken alleen dat kon nog eens moeilijk worden. Het begon best al wat laat te worden, dus stelde ik voor dat we naar binnen gingen.

    [Zal ik Justin laten flauwvallen? ^^. Nu moet ik denken aan die ene documentaire van AATW]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [haah i dont care



    Tiwst

    'O Twist! Dat mag je niet zeggen' roept justin hard. Justin stelt voor om naar binnen te gaan en ik knik. 'ohh ik weet wat, Jazzy ga jij een film uitzoeken dan ga ik wat lekkers maken want we hebben ook nog geen avond eten op' glimlach ik 'wat is haar favo gerecht jussie?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Mijn hoofd werd wat duizelig. 'Ugh, stomme paal. Ik ben er echt hard tegenaan gekomen' klaagde ik. 'Ze is dol op pannenkoeken, en dan het liefst met alles eraan en erop' grinnikte ik. 'Oh kut, mijn skateboard ligt nog buiten. Ik haal hem even' mompelde ik. Zuchtend liep ik het trappetje naar buiten weer af, maar net op de tweede tree voelde ik een enorme hoofdpijn me overspoelen, zag ik vlekken voor mijn ogen en zakte ik in elkaar, waarbij alles zwart werd.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    wil telkens niall typenXD

    Twister

    'Ugh, stomme paal. Ik ben er echt hard tegenaan gekomen' klaagd hij en ik kijk hem iets wat bezorgd aan. 'Ze is dol op pannenkoeken, en dan het liefst met alles eraan en erop' Ik knik. 'Dan gaan we dat eten.. 'Oh kut, mijn skateboard ligt nog buiten. Ik haal hem even' Ik glimlach en loop naar de keuekn al snel is het beslag klaar. 'Jazzy wat wil je op je pannekoek?" ik kijk haar vragend aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [En wat nu? Haha]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [miss kan je jazzy ff doen ik ga eten.. stress tstressss stress doro mn verhaal, dadcht dat ik alles goed opgeslagen had nu ik bezig ben geweest met de juiste fotos erboven. niet dus-_-


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Was lunchen]

    Jazmyn Kathleen Bieber

    Snel pakte ik een dvd en huppelde naar Twist. 'Kijk! Waar is Justin?' vroeg ik hem. Zonder antwoord liep ik snel naar buiten. Justins skateboard lag er nog, maar waar was Justin? Toen ik omlaag keek rende ik meteen naar binnen. 'Twist!' gilde ik en de tranen liepen over mijn wangen. 'Twist!' zei ik. Ik pakte zijn hand vast en probeerde hem mee naar buiten te trekken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [lunchen????]
    Twist

    'Kijk! Waar is Justin?" ik glimlach doro de dvd. TUuriljk een prinsessen film. Zonder antwoord gaat ze naar buiten. Ze komt terug gerent 'Twist!' huilend roept ze mijn naam en pakt mijn hand en trekt. 'Lieverd wat is er?" niet begrijpend volg ik haar. Als we naar buiten gaan zie ik hem liggen. Snel ren ik erheen. 'Liefie rustig het is goed, hij slaapt oke, ga jij binnen even een deken halen zodat hij het niet koud krijgt?" zodra ze weg is controleer ik zijn hartslag, klopt nog. Zijn voorhoofd gloeide, koorts. 'Justin JUSTIN HOOR JE ME" zeg ik hard en duidelijk. Geen reactie. Jazzy komt terug en ik leg het dekentje om hem heen. 'Jazzy ga even wat drrinken oke, hij slaapt gewoon, als jij je bekertje leeg hebt mag je voor justin ook wel wat water brengen' vertel ik haar rustig. Het was belangrijk dat zij niet in paniek raakte. Zodra ze weg is gris ik mijn mobiel. 'Halo Cristopher Moore hier, Justin is met een skateboard tegen een paal aangereden en ligt hier opd e grond. Zijn voorhoofd gloeit en hij is buiten bewustzijn' ik lusiter naar de vrouwenstem die verteld dat ze voor de zekerheid zullen komen om te kijken of het niets ernstigs is. Ik bedank haar en blijf bij Justin. Ik laat hem maar liggen. Jazzy komt weer terug. 'Jazzy kom eens' ik open mijn armen waar ze in komt. 'Toen Justin gebotst is, is zijn lampje uitgegaan door de harde klap en nu ligt hij te slapen maar kan niet wakker worden. Daarom heb ik het ziekenhuis gebeld omdat hij ook griep krijgt. Dus dadelijk komt zo'n ziekenauto om te kijken of het goed gaat en om hem wakker te maken. Je moet niet schrikken ze hebben rare kleding aan maar ik zal bij jou blijven en je alles zo goed mogelijk uitleggen. Met je broer komt het helemaal goed oke' beloof ik haar. Ik merkte amper dat ik haar alles uitlegde op een kleuter manier, maar ze moest het gewoon begrijpen zonder bang te raken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan