• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Llamarmy
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - Llamarmy

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en Llamarmy


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 8:29 ]


    Bowties were never Cooler

    [lolz ik doe gewoon twist, is makkelijker.

    Twist
    'Jussie?" herhaald Jussie lachend en vrolijk knik ik. 'Goed Idee!, alleen is er één probleem' hij bleef me aankijken terwijl ik grijnzend afwachtte op het probleem. Justin was toch zo slim altijd, vooral als hij een hypere bui had, die die van mij overnam.'Hoe moet je een taart bakken?" Ik grinnik even en denk terug toen we ooit iets probeerde te maken en hun keuken affikte. 'Ik weet het Ik weet het!' roep ik vrolijk. 'We lokken haar weg en dan maken we hem helemaal roze, met glitters en bloemen' grijns ik. 'Jazzy!' schreeuw ik hard en al snel komt ze. 'Uhm en nu?" vragend kijk ik Justin aan. Hoe gingen we haar weg doen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Ik had geen idee dat Twist kon bakken, maar net zoals die keer met paardrijden stond ik ook versteld van hoe goed hij het kon. Jazmyn kwam vrolijk aangehuppeld en vragend keek ze ons aan. 'Idioot' grijnsde ik naar Twist. Glimlachend knielde ik bij mijn kleine zusje neer. 'Wij blijven bij de cupcakes om het in de gaten te houden. Ga jij maar je koffers uitpakken. Deze mevrouw wil jou vast wel helpen' Een begeleidster liep net voorbij en keek even op. Ze zag er vriendelijk uit, dus waarom niet? Zonder dat ik nog wat kon zeggen rende Jazmyn naar de vrouw, die het niet eens erg vond, en begon ronduit te vertellen over wat ze hier kwam doen. 'Geloof me, daarmee is ze nog wel even bezig' grinnikte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Twist

    'Idioot' grijnst Justin. 'Wie jij, ahh Jussie je moet niet zo neerbuigend over jezelf praten' 'Wij blijven bij de cupcakes om het in de gaten te houden. Ga jij maar je koffers uitpakken. Deze mevrouw wil jou vast wel helpen' Ik begin te grinniken e nzie hoe ze weg liep. 'Geloof me, daarmee is ze nog wel even bezig' lachend trek ik hem terug de keuken in. Snel pak ik alles. 'doe jij de suiker afwegen, hier staat hoeveel'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Dat kan ik wel' mompelde ik, waarna ik een kleine weegschaal pakte en de suikerzak erop zette. 'Te zwaar' merkte ik op. Ik goot de helft van de zak leeg in de vuilnisbak. 'Nog te zwaar' zei ik, waarna ik nog wat in de vuilnisbak goot. Na zo nog even door de gaan was het goed. Vrolijk pakte ik een schaaltje en goot het overgebleven suiker in de suikerzak daarin. Opeens kreeg ik een idee. Ik had hier altijd een cd speler staan voor als ik me verveelde en weer eens de pot Nutella ging opvreten. Handig, niet waar? Uit het bovenste keukenkastje pakte ik de cd speler met Recovery erin, de cd van Eminem. Hij was al oud maar hij bleef mooi. Nadat ik de stekker in het stopcontact had gestoken en hem aan had gezet begon de rapmuziek. Mijn gedachten dwaalden even af naar Twek, het liedje wat ik opgenomen had met Twist en Miley. Wanneer we die uitbrachten was voor zelfs mij nog een raadsel.

    [Hoezo zonde van het suiker?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Twist

    Terwijl ik de boter, eieren, water en andere zooi afwoog en begon te mixen kijk ik lachend naar Justin. 'Dat kan ik wel' Telkens hoor ik hem te zwaar mompelen waarna hij wat suiker in de prullebak kiepert waardoor ik hard begint te lachen. Niet veel later zet hij muziek aan en ik zing zacht mee. Na alles goed was dumpte ik het in de magnettron en zette het goed. 'Half uur wachten JussiePussie' mompel ik. 'Jij nutella en ik de Pindakaas?" grijnzend pak ik twee lepels en geef hem de nutella en pak zelf de pindakaas en begin het leeg te lepellen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Wat? Heb ik iets verkeerds gedaan?' vroeg ik toen Twist moest lachend. Beteuterd keek ik hem aan. 'Nutella!' Ik klapte in mijn handen toen ik een lepel kreeg en een pot van goddelijke Nutella. Onmiddellijk draaide ik de deksel eraf en begon met grote happen te eten. Waarschijnlijk zat nu heel mijn mond onder, maar dat gaf toch niks. 'Ik wil leven in de Nutella wereld' vertelde ik. 'Weet je, er is één ding wat ik niet snap' mompelde ik. 'Jij bent Lil Twist, maar je bent groter dan Big Sean' Het was waar. Ik snapte er geen bal van, maar ik was en bleef Shawty Mane.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Twist.

    'Wat heb ik iets verkeerds gedaan?' ik schud mijn hoofd. 'Meeste mensen gooien de niet gebruikte suiken niet weg jussie' grijns ik. 'Nutella!" asl een klein kind klapt hij in zijn handen en ik grinnik door zijn choco mond. 'Ik wil leven in de Nutella wereld. Weet je er is een ding wat ik niet snap. Jij bent Lil Twist maar je bent groter dan Big Sean' ik begin weer te lachen. 'tsja het leven is oneerlijk' Geniet neemt ik weer een hap uit de pindakaas pot


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Maar waarom noemt hij zichzelf dan niet Lil Sean en jij jouzelf Big Twist? Oké, ik snap het. Dat klinkt niet zo goed' knikte ik. Mijn handen gooide ik in de lucht en ik keek ongelovig naar Twist. 'Hoe kan je nou pindakaas eten? Dat is wel het goorste wat er bestaat!' riep ik uit. Ik lepelde weer wat Nutella op en hield hem voor Twist' mond. Ik wist dat hij Nutella juist niks vond, maar ik wilde alleen even zijn gezicht zien.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Twist

    'Maar waarom noemt hij zichzelf dan niet Lil Sean en jij jouzelf Big Twist? Oké, ik snap het. Dat klinkt niet zo goed' Ik begin weer te lachen om zijn hopeloos gedrag. Het was echt een kleuter kwa hersenlogica. 'Hoe kan je nou pindakaas eten? Dat is wel het goorste wat er bestaat!' 'Nee Nutella dan, dat is gewoon nasty' roep ik verontwaardigend. Hij houd de lepel voor mijn neus e nik trek een vies gezicht. Grijnzend pak ik zijn neus dicht waardoo rzijn mond open gaat en prop een lepel pindakaas naar binnen. 'Hahahah sukkel' ik begin hard te lachen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Als eerste was ik doodstil, toen werden mijn ogen groot, daarna begon ik te kokhalzen en vervolgens schraapte ik alles van mijn tong af met een pollepel. 'Getverdemme!' riep ik uit. Ugh, het was echt heel vies. Ik begon spastisch te bewegen en maakte overdreven kots geluiden. 'Mijn tong! Mijn arme, hulpeloze tong! Oh, dat word wraak' gromde ik en ik deed hetzelfde bij Twist, maar begon toen ook nog eens heel zijn gezicht onder te smeren. 'Moet jij zo nodig zeggen' lachte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Twist.

    Eerst was het stil en vervolgens begint hij te kokohalzen. GEschrokken keek ik hem aanm ik wist niet dat hij er zo erg op reageerde. Hij schraapt alles met pollepel eraf. 'Getverdemme' roept hij en maakt een spasten beweging. 'Mijn tong, mijn arme hulpeloze tong. OH dat word wraak' gromd hij en pakt me terug maar smeert mijn gezicht onder. Opzich viel het mee dus ik maakte een balletje van het spul en tuf het naar Justin.. 'Moet jij zo nodig zeggen' ik lach even en pak snel een hap pindakaas.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Het balletje veranderde in een klodder en kwam recht op mijn voorhoofd. 'Goed schot!' zei ik vrolijk. Ik pakte heel de Nutella pot, lepelde alles bij elkaar zodat het er makkelijk uitviel en hield het boven Twist zodat de helft van heel de Nutella pot op hem viel. Onmiddellijk begon ik hem uit te lachen en klapte weer in mijn handen. 'Hier moet ik een foto van maken' Nog voor dat Twist actie kon ondernemen pakte ik een doek, veegde mijn handen af, pakte mijn telefoon en maakte er een foto van. Snel zette ik hem op Instagram en wiebelde even met mijn wenkbrauw. Die andere deed helaas niet mee om zoals ik al eerder had gezegd, die was gebroken. Konden wenkbrauwen breken? Nee, toch? In ieder geval, hij deed het niet meer.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Twist.

    'Goed scoht' roept hij vrolijk en ik lig weer helemaal stuk te gaan om zijn niet logica. Hij pakt de pot Nutella en flikkert het op mij waardoor ik hem nep boos uitkijk. 'Hier moet ik een foto van maken' ik laa them maar zijn gang gaan. Ik slaak een gil van schrik door de magneettron. 'Kom Justine, we gaan de taart mooi maken voor haar. Ik wil hem zo' ik glimlach liefjes naar Juustine


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Is goed, Christopher' Oh wat haatte Twist het als ik hem bij zijn echte naam noemde. De taart pakte ik uit de magnetron maar ik begon te gillen. Het was heel heet, dus ik zette de taart snel op het aanrecht. Ik begon tegen mijn vingers aan te blazen en piepte. 'Dat doet pijn' jammerde ik. Snel hield ik ze onder lauw water en keek naar Twist. 'Jij mag het fondant doen, ik kan het voor geen meter' lachte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [lol mama zo, wat heb jij een creepy grijns op je hoofd. ahahah

    Twist.

    'Is goed cristopher' dodelijk kijk ik hem aan. Hij wist dat ik een hekel had aan mijn naam, he tklonk zo braafjes. Hij pakt de taart uit de oven en begint hard te gillen. Hij gooit de taart op de aanrecht 'Dat doet pijn' hij blaast naar zijn vinger en doet ze onder het lauwe water. 'Jij mag de fondant doen, ik kan het niet' lacht hij. Al snel ligt de laag erop en de bloemetjes die we hadden liggen maak ik erop. Met sierlijke letters schrijf ik haar naam erop met een hartje. 'Haar nu roepen?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan