• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Llamarmy
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - Llamarmy

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en Llamarmy


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 8:29 ]


    Bowties were never Cooler

    Justin Drew Bieber

    'Weet je wat pas logisch is? Logische logica. Want als je geen logische logica meer zou hebben dan was niets logisch en dus leven we in een onlogische logica wereld die dus geen logische logica heeft' zei ik trots. 'Dus, wat voor logische logica heeft je hersenlogica?' glimlachte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Twist

    'Weet je wat pas logisch is? Logische logica. Want als je geen logische logica meer zou hebben dan was niets logisch en dus leven we in een onlogische logica wereld die dus geen logische logica heeft dus wat at voor logische logica heeft je hersenlogica?'' schaapachtif kijk ik hem aan. 'laat maar ik volg t niet meer'grknnik ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Twist keek me schaapachtig aan en ik dacht even na. 'Dat was geen logica, of wel soms?' grinnikte ik. 'Wat zou Niall nou doen?' Bij 'Niall' spuwde ik zijn naam uit alsof het een scheldwoord was. Mijn blik ging rond de keuken en ik zag dat Jazmyn weg was. 'Jazzy?' vroeg ik. 'Jaz?!' vroeg ik nogmaals, nu wat harder. 'Fuck' mompelde ik en opeens kwam Jazmyn aangehuppeld. 'Oh, Justin! Je mag niet schelden!' riep ze uit. 'Oh, Twist! Justin zei fuck!' riep ze naar Twist. Ik wist nog net een hand voor mijn mond te slaan om een grijns te verbergen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alex
    Ik zie hem een hap nemen die nog kleiner was dan die van een muis. Hoe kon het zo snel zo veel slechter weer zijn gegaan. Hij at half zelfstandig verdomme toen ik wegging. Ik schudde mijn hoofd toen hij al opstond. "Een heel stukje. Het is mager vlees, dus je wordt er echt niet dik van." Hij kwam er niet zo gemakkelijk mee weg. Ik zou er zoizo voor zorgen dat hij een hamburger op zou eten. Al zou ik het zelf door zijn strot moeten dauwen. Ik wachtte tot hij een hap zou nemen. Dan zou ik zijn bord wel dragen. Ik kende de meeste trucjes uit het draaiboek wel. Eten laten vallen, er water over morsen, en zo ging de lijst nog een tijdje door. Ik ging toch echt niet laten gebeuren dat hij me zo iets ging flikken. Daarbij was het meeste hier wel ongezond. We deden dan ook weer genoeg om alle calorieën eraf te werken op het podium en samen, maar toch. Het was wel een perfecte plek om weer wat vlees op je botten te krijgen.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Alex schud zijn hoofd Een heel stukje. Het is mager vlees, dus je wordt er echt niet dik van." ik slaak weer een zucht en langzaam begin ik eraan te eten. Fuck sporten kon ik nu niet dior de verwondingen. Toen na een lange tien minuten het stukje op was stond ik op eb pak het bordje vast. 'kom we gaan'glimlach ik. Ik probeer het stemmeje en de smaak te ngereb. Snel neem ik nog een slokje water rn trek een vies gezicht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex
    Toen hij na 10 minuten het hele stukje op had stond ik ook op en ik pakte zijn bord uit zijn handen. "Kom." zei ik kort voor ik voor hem uit richting de stoelen met de jongens begon te lopen. Er werd druk gepraat, gelachen en gedronken, zoals bijna elke avond. Ik liep naar twee lege stoelen bij Jack, Zack, Tony en Vic en ging zelf op degene naast Tony zitten. Rian was vast nog bij Cassedee en Mike en Jaime stonden bij de barbecue. Dat Jack in zijn onderbroek zat keek ik eigenlijk niet van op. Ik was al blij dat hij die aan had. Ik klopte kort op de stoel naast me voor ik nog een stuk van mijn hamburger opat.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    'kom' Alex pakt mijn bord en mijn hand en we lkpen richting de barbeque. Jongens waren druk aan het praten en drinken. Alex ploft neer en klopt naast zich. Ik glimlach en ik plof neer. Ik zie een jongen in zijn onderbroek staan en grinnik zacht. 'ze genieten wel van alles'glimlach ik en pratend zodat ik geen hap hoef te bemen. Ik kijk rond en genirt van de lol die ze gebben


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex
    Ik zag Niall naast me neerploffen, terwijl ik al vrolijk mee aan het praten was. Ik keek op bij zijn woorden. "Zeker, maar dat moet je ook gewoon doen op tour. Van alles genieten hoe ongezond of raar het soms ook is." Ik nam nog een hapje en prikte toen weer een stukje van zijn vlees op mijn vork en hield het voor zijn mond. Hij ging toch echt wel eten, of hij nou wilde of niet. En als ik hem niet zou voeren, zou de rest het wel doen. Ik wist dat dit moeilijk voor hem was. Zelf was ik er ook door gegaan. Maar zodra hij zelfstandig zou gaan eten en niet meer zo zou miepen zouden de problemen snel over zijn.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    n. "Zeker, maar dat moet je ook gewoon doen op tour. Van alles genieten hoe ongezond of raar het soms ook is." hij prikt weer een stukje aan mijn vork en houd het voor mijn mond. Ik schud mijn hoofd. 'Sorry Alex maar ik zit echt voll' ik bijt even op mijn lip en ik zie de rest vrolijk stukken vet vlees naar binnenschuiven. 'ik kan het niet. Echtsorry maar uk kan het niet' fluistrr ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Twist

    Wat zou Niall nou doen?' ik grinnik en haal mijn schouder op. 'dood aan het gaan. Vriendloos zijn" antwoord ik grijnzend. 'Jazzy?' vroeg hij en kijkt Jussie. 'Jaz?!' vroeg hij weer en begint te stressen.. 'fuck' mompelt hij en Jazzy komt binnen gehuppeld. 'Oh, Justin! Je mag niet schelden!' riep ze uit. 'Oh, Twist! Justin zei fuck!' riep ze naar mij en ik trek een serieus gezicht. ' Justin Drew Bieber je mag niet schelden. Foei' vestrafend kijk ik hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Tss, moet jij zo nodig zeggen, Christopher' Ik grijnsde weer. 'Ik scheld niet de hele tijd,' Als ik het nu ging zeggen, moest ik maken dat ik wegkwam. 'Christopher' maakte ik mijn zin af. Onmiddellijk rende ik de keuken uit en rende naar buiten. Als Twist me nu zou vinden was ik dood. Snel rennen, dus. Mijn lach hield ik in terwijl ik me achter het grote gebouw verstopte.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Twist

    'Tss, moet jij zo nodig zeggen, Christopher' hij kijkt me grijnzend aan en ik lslaak een dierlijke grom uit. 'Het is Twist, het is Twist' sis ik naa rhem. 'Ik scheld niet de hele tijd,' Hij lijkt even te wachten en ik geef hem ee nwaarschuwende blik. 'Christopher' eindigt hij en begint te rennen wat maar goed is voor hem ook. 'JUSTIN DREW BIEBER' schreeuw ik hard.Het was echt niet dat ik boos was, ja we lals mensen het misbruikte om te klote, maar ik kon me er dood aan irriteren. 'Jazzy jij lokt hem ik pak hem' het meisje begint gelijkt te knikken. 'Ik kom je pakken Jussie' roept ze lachend en begint te rennen. Uit het niets valt ze en slaakt ze een schreeuw en begint te huilen. 'Jussieeeeeee' Gelijk ren ik naar haar toe en grijns even door haar blik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Mijn ogen werden groot en ik rende onmiddellijk naar het kleine meisje toe. 'Jazzy! Jaz, is alles goed?' vroeg ik terwijl ik bij haar neerknielde en op mijn knie zette. Toen pas zag ik dat het helemaal niet echt was. Damn, dat meisje kon acteren. Gelijk keek ik naar Twist en keek Jazmyn aan. 'Jaz, pak Twizzie! Hij wilt Justin pijn doen!' riep ik en ik grijnsde even naar Twist. Snel fluisterde ik nog wat in het oor van Jazmyn waardoor ze haar kleine armen om zijn middel sloeg. 'Nee! Geen Bieber pijn doen!' riep ze lachend uit. Ik kreeg mijn kans en testte snel even of de regenpijp goed vast zat. Soepel klom ik via de regenpijp het dak op, maar toen ik hem hoorde kraken kon ik nog net het dak opspringen voordat ie hard naar beneden viel. 'Shit, hoe moet ik er nou af?' mompelde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [haha je had het door]

    Twist

    'Jazzy! Jaz, is alles goed?' Justin komt aangerend en gaat op zijn knie zitten. Gelijk kijk hij ons aan. 'Jaz, pak Twizzie! Hij wilt Justin pijn doen!' 'OoOOOOOOO' roep ik hard 'Hij zegt de lelijke naam e nhij heeft scheldwoorden gezegt' protesteer ik. 'Nee! Geen Bieber pijn doen!' ik voel haar armen om mijn middel. Justin rent hard weg. Behendig trek ik haar op mijn rug. 'Jussiieee, Justineeeeeeeeeeee' roep ik met een bekakte vrouwen stem. 'Kleine drewwtje, ' slijmend ren ik als een paard naar buiten en hoor het haar uitkraaien van de pret.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Dat Drew-gedoe boeit me niet echt, weet je?' grijnsde ik. 'Wat me wel heel erg boeit, is hoe ik hier van af kom!' riep ik en ik keek naar beneden. Hoogtevrees had ik niet, maar om nou boven op het dak vast te zitten. 'Kan je me helpen, Christopher?' Nogmaals lachte ik hard. Het voelde wel goed om Twist zo te noemen nu hij me niet kon pakken. 'Hebben ze geen ladder of zo?' mompelde ik. Misschien zat er ergens een ventilatieschacht. Kon ik ook niet vinden. 'Shit' zuchtte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."