• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Llamarmy
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - Llamarmy

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en Llamarmy


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 8:29 ]


    Bowties were never Cooler

    Hij heeft bijde nieren nog, maar hij had er een infectie in ofzo waarsoor ze slecht werkten

    Is goed

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 18:13 ]


    Bowties were never Cooler

    Lol oke zullen we verder??


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex
    Ik keek even naar Niall. "Okay." Dan moest ik een nieuwe manier moeten vinden zijn medicatie in hem te krijgen. Zack wilde wel een glas cola en Vic kreeg echt geen drank meer van me. Ik haalde een glas cola en een glas cola-Jacks voor ik terugliep en zelf een flinke slok nam. ik ging zitten en dacht even na. Misschien kon ik zijn medicijn wel in zijn eten stoppen. Een hamburger zou ik hem wel binnen kunnen voeren. Dat hadden de jongens bij mij ook gedaan. Zo was ik na een week weer zelfstandig ontbijt gaan eten en na een maand at ik zelf alles weer zelfstandig. Ik hoopte dat het bij hem ook beter zou gaan na deze week. Hij had mijn hart dan wel gebroken. Ik wilde niet dat hij dood zou gaan of zou blijven leiden.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    'oke ' mompelt Alex en haalt voor de rest drinken. Ik glimlach wat. Ik ga weer lekker liggen en staar kort naar de blauwe plekken en wondjes op mijn lijf die je goed xag. "Alex.weet je hier inde buurt een kapselon. Mijn haar miet weer eens geverfd worden want nu lik ik ney een zwerver' gniffel ik. De jongen bij de barbeque riep dat we konden komen en ik slaak zacht een zucht. Nu moest ik gaan eten. Ik wist niet hoe de jongens naar mij keken maar ik had een vermoeden dat ze me een mietje vonden al zpuden ze het nooit zeggen

    Internetstoring net


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex
    Ik nam nog een slok en knikte naar Niall. "Ja. Ik ga morgen ochtend ook, dus je kan wel mee. Maar ik vind je bruine haar wel leuk. Weer eens anders." Ik woelde even door zijn haren voor Adam riep dat het eten klaar was. Ik pakte Niall bij zijn schouders. "Blijf zitten. Ik haal wel een hamburgertje voor je." Ik gaf hem kort een kusje op zijn wang en stond toen op tegelijk met Zack. Ik vond de rest bij de barbecue, behalve Vic want we wilden hem niet rond het hete vuur hebben. Ik haalde twee hamburgertjes. Zelf hoefde ik niet veel meer. Misschien nog een paar ribs, maar echt niet meer. Ik stopte in Niall's hamburger de kleine antibraak pil nadat ik hem vast voor hem in stukjes had gesneden. Ik legde er een vorkje bij en liep terug met mijn bord zowel als de zijne. Zelf had ik een mes en een vork, maar ik vertrouwde Niall nu niet met een mes.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    "Ja. Ik ga morgen ochtend ook, dus je kan wel mee. Maar ik vind je bruine haar wel leuk. Weer eens anders." hij woelt wat door mijn haren en ik grinnik kort. ers. "Blijf zitten. Ik haal wel een hamburgertje voor je." Ik wil eerst protesteren maar ik wist dat hij me zou dwingen en ik weet niet eat er nog meer was maar dit was vast een van de mindervette dingen. Hij liep terug met twee bordjes en ik zag dat de mijne al klein gesneden was. 'dankje"zeg ik zachtjes en slaak weer een zucht. Ik wist dat als ik een mes zou vast houden dat ik mijn polsen zou doorsnijden of iets anders zoj doen. Zoals een tik draaide ik eerst twintig keer mijn bord voor ik aarzelend het kleinste stukje pakt. Ik kijk er even naar en leg het weer wef. 'sorry ik kan niet' fluister ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lol weet alex nog in welk stukje de pil zit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall's hamburger is gesneden. Staat er duidelijk


    Bowties were never Cooler

    Dat weet ik en hij pakt een klein stukje.. Maar ikbedoeldeeigenlijk dat dan dat pilletje in een van die stukjes zit dus dan moet alex hem juist dat stukje voederen... Als dat niet je punt is snap ik je niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex
    Ik liep terug en ging bij hem zitten. Ik wist dat hij moeite zou hebben, maar als hij het driehoekige stukje als eerst zou eten kon ik hem gewoon volstoppen zonder dat hij ging kotsen. Ik gaf hem het bordje en begon zelf rustig te eten. Ik zag dat hij het weg zette. "Kom op, lieverd." Ik prikte het driehoekige stukje op mijn vork en bracht het voorzichtig naar zijn mond. "Als je de helft eet speel ik een liedje voor je." Ik wilde zo graag dat hij wat at. Daarbij kon hij het straks er niet meer uit gooien. En om eerlijk te zijn had ik nog wel een heel zwak plekje voor hem in mijn hart. Het was waarschijnlijk heel slecht, maar ik hield nog steeds van hem, ook al was hij vreemd gegaan. Misschien moest Zack me maar een keer heel hard voor mijn hoofd slaan om alles weer op een rijtje te zetten.

    opgelost

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 21:51 ]


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Ik keek mpeilijk naar Alex die zelf begon te eten en slik. Kom op, lieverd."  Alex prikte een stukje vlees aan het vorkje en hield deze voor mijn mond. "Als je de helft eet speel ik een liedje voor je." Ik bijt op mijn lip. Ik wou hem dolgraag wat horen zingen. Langzaam deed ik mijn mond open en beet het stukje vlees af e begon langzaam te kouwen terwijl ik het vet voelde. 'een kwart?' probeer ik te onderhamdelen en smekend kijk ik hem aan. Ik voelde haast hoe het stukje vlees zakte door mijn mond naar mijn keel recht naar mijn maag en gelijk begon een stemmetje .e uit te schelden voor dik varken. 'Alex had jij ook een stem in je hoofd. Die praat tegen je en die het nooit goed genoeg vind?' ik kijk hem afwachtend aan. Deels om te rekken voor ik weer een bap vet kreeg. "zulleb we anders bij de ret gaan zitten dat is wat gezelliger."stel ik voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex
    Ik schudde mijn hoofd toen hij begon te onderhandelen. "Een half, Niall. Niet minder." Ik was blij dat hij de pil op had. Ik wist dat het lastig was, maar hij moest eten. Ik legde mijn handen op zijn schouders. "Niet aan toegeven. Je bent sterker. Die stem is een vuile leugenaar." Ik aaide even door zijn haren. Ik knikte bij zijn woorden. "Goed, maar eerst nog een hap." zei ik streng. Hij moest eten. Ik wist hoe lastig dit was, ik was er zelf ook doorheen gegaan... Al had ik geen stem in mijn hoofd gehad maar gewoon geen honger. Hij moest gewoon eten. Ik zag alle jongens, niet alleen de crew en onze twee bands, maar met alle bands zaten we samen in een grote groep bestaande uit veel verschillende groepjes.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Gelijk scgud hij zijn hoofd. 'Nee Niall de helft niet minder" ik zucht onhoorbaar en knik maar. s. "Niet aan toegeven. Je bent sterker. Die stem is een vuile leugenaar." Ik voelde zijn hand weer doir mijn haar en hij knikt tevreden. 'goed maar errst nog een hap' smekend kijk ik hem aan. Hij wist toch wel hoeveel callorieen dit zijn. Uiteindelijk neem ik een muizenhapje van een stukje. Hoe ging ik dit weg krijgen? Veel sporten en het uitkotsen. Zo te merken had hij nuet minn medicatie gehad want anders haf ik al het pilletje gehad moeten hebben. Na het hapje sta ik op met mijn bordje. 'kom' glimlach ik zwakjes. Het beviel me tit nu toe nog best goed. Zijn vrienden waren super en het was wel fezellig. Al keek ik er een beetje naar uit om straks lekker te slapen en te douchen. Ik neem nog een slokje water om de vieze smaak weg te krijgen. Als hij bleef dringen kon il zogenaamd altijd nog struikelen en de etensreten laten vallen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Jazmyn en Twist begonnen alles op te eten, dus zuchtte ik maar en hees mezelf op het aanrecht terwijl ik een cupcake pakte en opat. 'Weet je, als jullie alle versieringen opeten heeft het geen zin' zuchtte ik. 'Maar ik heb honger' mompelde Jazzy. 'Maar Jaz, wat wil je dan eten?' vroeg ik haar. 'Cupcakes!' riep ze uit. 'Ga je gang' grinnikte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Twist

    'weetje als jullie de versierigen allemamal opeten heeft het geen zin'zucht Jussie en uk haal mn schouders op. 'maar ik heb honger' antwoord Jazzt. 'Maar Jaz, wat wil je dan eten?' justin kijkt vragend naar zn zusje'Cupcakes!' riep ze uit. 'Ga je gang" lachend kijk ik hwm aan 'wauw hersenlogica' lach ik


    Oke nu bwloof ik dat ik echt van mn mobiel af blijf en niet stiekem ga kijken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan