• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Llamarmy
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - Llamarmy

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en Llamarmy


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 8:29 ]


    Bowties were never Cooler

    Jazmyn Kathleen Bieber

    'Gaat Justin dood?' vroeg ik zachtjes. Justin lag zonder te bewegen op de grond. Had hij geen pijn? 'Heeft Justin het koud? Dat mag niet!' Ik rende naar Justin toe en ging bij hem zitten. Zachtjes knuffelde ik hem 'Slaap maar lekker, Jussie. Niet weer doen, hoor! Ik was heel bang, maar nu niet meer. Papa en mama vinden jou lief, en ik ook! En jouw mama ook. En Jaxon, en Kenny, en mama Jan, en Alfredo, en Za, en Dan ook! Iedereen vindt jou lief! Niet schrikken, hoor, maar je hebt een hele grote bult!' vertelde ik hem. Ik hoorde heel veel lawaai en mensen kwamen uit een ziekenauto. Ik werd bij Twist gezet en de mensen gingen bij Justin. 'Ik wil naar Justin' mompelde ik. 'Hun mogen Justin niet meenemen!' zei ik. 'We komen alleen even kijken, heel misschien moet ie mee' vertelde een mevrouw. 'Hoelang is hij al bewusteloos?' vroeg een meneer aan Twist.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [en ik moest weer eens het verkeerde knopje indrukken waardoor het halve hoofdstuk weg is.......]

    Twist

    'Gaat Justin dood?" Ik schud mijn hoofd. 'Nee Jazz hij is alleen aan het slapen maar straks word hij weer wakker' vertel ik haar. 'Heeft Justin het koud? Dat mag niet!' Ik glimlach als ze bij hem gaat zitten. 'Slaap maar lekker, Jussie. Niet weer doen, hoor! Ik was heel bang, maar nu niet meer. Papa en mama vinden jou lief, en ik ook! En jouw mama ook. En Jaxon, en Kenny, en mama Jan, en Alfredo, en Za, en Dan ook! Iedereen vindt jou lief! Niet schrikken, hoor, maar je hebt een hele grote bult!' vertederd kijk ik ernaar. de ambulance kwam eraan en Jazzy werd bij mij gezet waardoor ik haar beschermend vast houd. 'Ik wil naar Justin' mompeld ze. 'Hun mogen Justin niet meenmen'Zegt ze zachtjes. 'We komen alleen even kijken, heel misschien moet ie mee' legde een vrouw uit. 'Hoelang is hij al bewusteloos?' Ik dacht na. 'Tien minuten tot ee nkwartier' vertel ik hem . 'Jazzy kijk mij eens aan.' Ik draai haar om zodat ze me wel aan oet kijken. 'Als Justin nu niet wakker kan worden moeten ze hem mee nemen omdat hij anders ziek kan worden. Als dat zo is gaan wij eerst wat lekkers bakken voor hem wanneer zij kijken of hij al ziekjes is. Als hij niet mee moet dan laten we hem lekker rusten en dan doen we spelen dat hij de prins is'
    beloof ik haar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jazmyn Kathleen Bieber

    Ik knikte bij Twist. 'Tien minuten tot een kwartier? Het is te gevaarlijk, als ie over drie minuten nog niet wakker kan dit ernstige gevolgen hebben' zei de dokter. Ik was slim genoeg om eruit te halen dat het niet goed was. 'Nee! Ik wil met Justin mee!' riep ik. Die mensen mochten hem niet meenemen. Ik keek naar de armband die Justin mij voor mijn verjaardag had gegeven. Hij was zilver met een roze hangertje, en heel mooi. Snel klom ik uit Twist' houding en liep naar Justin. 'Mag ik mee? En Twist ook?' vroeg ik zachtjes. 'Ja hoor, er mogen twee mensen mee. Ben jij zijn zusje?' vroeg een vrouw. Ik knikte en keek naar Twist. 'Dat is Twist, Justins beste vriend' vertelde ik. 'Twist mag ook mee' glimlachte de vrouw. 'Wanneer wordt Justin wakker? Hij kan vannacht ook slapen' mompelde ik. 'Justin is heel erg moe, en mag inderdaad niet blijven slapen. Daarom gaan wij hem proberen wakker te maken. En als hij wakker is mag hij weer slapen, maar dan in zijn bed' legde de vrouw uit. Ik knikte en wachtte op Twist. Justins hand pakte ik vast en ik keek naar hem. 'Hij kan heel goed zingen, dus moet hij wel wakker worden! Want hij is heel erg beroemd' zei ik tegen de vrouw. 'Ja, ik ken hem. Hij kan heel erg goed zingen en dansen' knikte ze. De vrouw was heel lief, en toen Twist ook ingestapt was reden we weg naar het ziekenhuis.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Twist

    'Tien minuten tot een kwartier? Het is te gevaarlijk, als ie over drie minuten nog niet wakker kan dit ernstige gevolgen hebben' met grote ogen kijk ik naar de dokter. Nee! Ik wil met Justin mee!' roept Jazzy. Kut dokter houd er dan eens rekening mee dat hier een kind rondloopt.'Mag ik mee? En Twist ook?' vraagt ze zachtjes maar toch heel erg beleefd. 'Ja hoor, er mogen twee mensen mee. Ben jij zijn zusje?' de vrouw leek me vriendelijk en was lief naar Jazzy.l 'Dat is Twist, Justins beste vriend' ik glimlach 'Twist mag ook mee' 'Wanneer wordt Justin wakker? Hij kan vannacht ook slapen' ik glimlach door haar logica. 'Justin is heel erg moe, en mag inderdaad niet blijven slapen. Daarom gaan wij hem proberen wakker te maken. En als hij wakker is mag hij weer slapen, maar dan in zijn bed' Het was fijn hoe de vrouw het uit legde en dat ik het niet mee rhoefde te doen. . 'Hij kan heel goed zingen, dus moet hij wel wakker worden! Want hij is heel erg beroemd' gaat Jazzy verder. 'Ja, ik ken hem. Hij kan heel erg goed zingen en dansen' ik stap snel in en dan rijden we weg. Ik ga naar de dokter en zorg dat Jazzy niet mee kon luisteren. 'Wat kan er gebeuren als hij niet wakker word'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ÜberknappedoktermethetuiterlijkvanJohnnyDeppopdefoto

    Ik keek de jongen aan en fronste even door zijn vraag. 'De maximale tijd bewusteloos is tien minuten, anders is het te lang. Hij zou nu al wakker moeten zijn, ik snap ook niet hoe het kan dat ie nog buiten bewustzijn is. Hij kan langzaam in een coma raken, als hij vaker is flauwgevallen en dan bewusteloos is geraakt kan het zijn dat hij een ziekte heeft, enzovoort. Maar geen zorgen, hij is niet heel erg bleek en veranderd ook niet van kleur dus hij ligt in een lichte bewusteloosheid. Het kan ook zo zijn, dat hij er zo hard is tegenaan gebotst dat hij aan tijdige of definitieve geheugenverlies lijdt. Meestal is dit gewoon tijdelijk, definitief is alleen bij heel ernstige gevallen. Ik raad u aan om zijn familie te bellen en het door te geven' legde ik uit. We waren ondertussen bij het ziekenhuis aangekomen en onmiddellijk werd hij eruit gehaald en weggebracht. 'Mirabel, lijdt jij ze even naar de familiekamer?' vroeg ik aan Mirabel. Ze knikte en ik liep naar de behandelkamer.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 19:12 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alex
    Ik keek hem streng aan toen hij zijn hoofd schudde. "Niall, je moet eten. Anders valt straks je andere nier ook nog uit. Daarbij kom je niet van deze plek af tot je de hele hamburger op hebt. En dan moet je nog blij wezen dat het een hamburger is en geen spareribs of speklappen." zei ik streng. Ja, ho eens even. Hij ging toch echt wel eten. Onder mijn supervisie ging hij niet dood en als hij maar 2 hapjes hamburger at gebeurde dat dus wel. "En anders knijp ik je neus dicht en prop het in je mond. het spijt me dat ik zo moet doen, maar je moet eten." De anderen keken naar ons, dat voelde ik, en ze beaamden het.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Niall, je moet eten. Anders valt straks je andere nier ook nog uit. Daarbij kom je niet van deze plek af tot je de hele hamburger op hebt. En dan moet je nog blij wezen dat het een hamburger is en geen spareribs of speklappen."  ik bijt hard op mijn lip en verdring de tranen terwujl ik hun blikken voelde. 'nee Alex ik wil niet. Ik neem hooguit nog een stukje'zeg ik eigenwijs


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex
    Ik trok mijn wenkbrauw op en schudde mijn hoofd. "Heel de hamburger en het liefst binnen het uur. Je bent hier om op te knappen, niet om jezelf dood te sterven en anders krijg je van me een volle kom cornflakes, maar die zijn nog veel ongezonder dan dit." Tja, wij hadden nou eenmaal de cornflakes die we never nooit niet van onze moeders mochten eten op tour. vanaf dat we nog op High School zaten, daar kwam het eigenlijk door en het is een soort traditie gebleven.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Je eet de hele hamburger op binnen het uur. Je bent hier om op te knappen, niet om jezelf dood te sterven en anders krijg je van me een volle kom cornflakes, maar die zijn nog veel ongezonder dan dit." ik kijj hem gekwett aan. ' je kunt me niet dwingen Alex. Je kunt me niet dwingen"roep ik en merk dat het sil is geworden. Beschamend kijk ik naar de grond. Fijn nu had ik me voor schut gezet bij zijn vrirnden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Twist

    vraag. 'De maximale tijd bewusteloos is tien minuten, anders is het te lang. Hij zou nu al wakker moeten zijn, ik snap ook niet hoe het kan dat ie nog buiten bewustzijn is. Hij kan langzaam in een coma raken, als hij vaker is flauwgevallen en dan bewusteloos is geraakt kan het zijn dat hij een ziekte heeft, enzovoort. Maar geen zorgen, hij is niet heel erg bleek en veranderd ook niet van kleur dus hij ligt in een lichte bewusteloosheid. Het kan ook zo zijn, dat hij er zo hard is tegenaan gebotst dat hij aan tijdige of definitieve geheugenverlies lijdt. Meestal is dit gewoon tijdelijk, definitief is alleen bij heel ernstige gevallen. Ik raad u aan om zijn familie te bellen en het door te geven'  ik knik met grote ogen. 'mirabel lijd je ze naar de familie kamer' de vrouw leeidde ins en bood wat drinken aan. 'Jazzy mag ik het telefoonnummer van je ouders" vraag ik zacht. Mijn beste vriend, mijn broertje kon ik coma raken. Dood gaan. Zonder dat ik het besef ben ik gaan zitten en omhels ik Jazzy met een stevige knuffel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex
    Ik zuchtte en merkte dat het stil was geworden. "Dat kan ik wel. Ik wil het alleen niet. Ik geef je de kans het zelf te eten. Grijp die alsjeblieft want ik wil evenmin als jij dat ik je moet dwingen te eten." Ik zuchtte en sloeg mijn ogen neer. Even keek ik nog op om de anderen een paar veel betekende smeekbedes aan te kijken. Van allemaal kreeg ik een knikje. Die zouden me helpen, want zelf waren mijn psychen er niet sterk genoeg voor, maar samen stonden we sterk. niemand hier wilde iemand zien verhongeren of iemand pijn doen, maar soms was kracht nodig om het recht te laten zegenvieren.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    alleen niet. Ik geef je de kans het zelf te eten. Grijp die alsjeblieft want ik wil evenmin als jij dat ik je moet dwingen te eten." Ik bijt op mijn lip. 'ik kan het gewoon niet Alex; ik kan het dcht niet' zeg ik gebroken. Ik kijk hem aan e voel nog steeds de blikken van de rest. 'sorry echt' snel laat ik mijn ogen rond glijden en voel me ongemakkelijk . 'ik kan toch langzaam aan doen. Ik heb de laatste dagen helemaal niets op ddus dit is al veel"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex
    Ik sloeg mijn ogen neer en sloeg een arm om hem heen voor ik hem aankeek. "Dat probeer ik ook, maar je moet wel eten en 2 stukjes hamburger vallen daar niet onder." Ik zuchtte. "Ik weet hoe zwaar het is. De jongens hebben het zo ook bij mij gedaan en nu zie ik er weer normaal uit. Ik wil je ook helpen er weer gezond uit te zien, maar je moet me wel een kans geven en vertrouwen. hoe vol je ook lijkt te zitten. Dat is alleen maar het duiveltje op je schouder die je probeert te laten verhongeren."


    Bowties were never Cooler

    Jazmyn Kathleen Bieber

    We werden naar een kamer naast de kamer van Justin. Waarom mocht ik niet mee? Op Twist' vraag keek ik hem aan. Ik knikte zachtjes. Twist knuffelde me en ik knuffelde gelijk terug. 'Ik wil naar Justin' mompelde ik. Waarom mocht ik mijn grote broer niet zien? Twist was ook een broer. Mijn andere grote broer. En Za was ook een grote broer. 'Meneer?' Een dokter kwam aangelopen en keek naar Twist. De dokter glimlachte lief naar ons. 'Ik kan u verzekeren, er is niets mis met meneer Bieber. Hij is wakker en is enkel uitgeput. De eerste dagen kan hij last hebben van zijn hoofd, en wenkbrauw, maar voor de rest is er niks aan de hand. Als er tekenen verschijnen zoals flauwvallen, overgeven enzovoort dan moet u contact opnemen met het ziekenhuis' zei de dokter. 'Mag ik naar Jussie?' vroeg ik. 'In een normaal geval zou het niet mogen, maar hij vraagt de hele tijd naar "Jazmyn en Christopher", dus jullie mogen er naar toe' glimlachte hij. Ik giechelde even bij de naam Christopher en rende snel naar binnen.

    Justin Drew Bieber

    'Wat voor een ding is dit? Kunnen ze er geen studs opzetten en het rood kleuren? Dat past veel beter bij mij schoenen. Of zwart, iedereen houdt van zwart' klaagde ik. Op dat moment kwam Jazmyn aan en keek ik op. 'Jazzy!' zei ik. Mijn stem klonk wat hees en schor. 'Jussie!' riep ze uit en ze sprong, nee echt: ze sprong letterlijk, op mijn bed en belandde op mijn schoot. Lachend tilde ik haar goed en sloeg mijn armen om het kleine meisje heen. 'Waar is Twist?' vroeg ik haar zacht. 'Die komt eraan!' zei ze vrolijk.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall

    "Dat probeer ik ook, maar je moet wel eten en 2 stukjes hamburger vallen daar niet onder." "Ik weet hoe zwaar het is. De jongens hebben het zo ook bij mij gedaan en nu zie ik er weer normaal uit. Ik wil je ook helpen er weer gezond uit te zien, maar je moet me wel een kans geven en vertrouwen. hoe vol je ook lijkt te zitten. Dat is alleen maar het duiveltje op je schouder die je probeert te laten verhongeren." ik bijt op mijn lip. 'hoe hebben ze jou dan laten eteb?' vraag ik zacht. Ik dacht na zat er echt een duiveltje op mn shouder


    Change is for weirdos ~ Niall Horan