• Pokémon, your turn!




    Nadat Ash alle gymleaders heeft verslagen, is het nu jouw beurt in Peortaw, een onbekende regio voor vele. Peortaw, een regio waar alleen kinderen leven die iemand zijn verloren die veel voor hun betekende, ze werden hier heen gebracht met een Scyther. De Scyther is de stichter van de Peortaw regio. Er zijn maar enkele volwassen in Peortaw en dat zijn de Nurse Joy-sisters en de gymleaders. Word jij de beste trainer van Peortaw en behaal jij alle badges?

    Verhaal.

    *Er was eens een jonge scyther die zijn ouders verloor, hij vloog weg, ver van de Sinnoh regio. Hij ontmoette 2 meisjes die ook mensen van wie ze hielden hebben verloren. Ze sprongen achter op de rug van Scyther en vlogen weg naar een eiland. De kinderen bedachten een naam, ze bedachten de naam Peortaw. En zo ontstond het eiland met een traditioneel verhaal die door word verteld*


    Regels.

    -Vijf regels per character als je een bericht plaatst.
    -Niet te snel achter elkaar posten want dan is het verhaal zo klaar/dood.
    -Twee personages per persoon, jongen & meisje.
    -Alle OOC praatjes in het OOC topic.
    -Alle characters samen gaan een soort van samen op expeditie, ruzies en gevechten mogen komen maar niet zonder reden.
    -Geen mary sue's.
    -Wacht drie posts voordat jij weer post.
    -Meld je niet aan als je geen tijd hebt.


    CHARACTERS - TRAINERS.

    Meiden.
    MAX 4.
    -Delilah Crayon - Totodile - Hiljemark
    -Phoebe Lurlene Darnell - Chikorita - Rider
    -Alicia 'Ally' Winter Lock - Charmander - Kwijt
    -Chatta Claires - Treecko - LyraPhoenix

    Jongens..
    MAX 4.
    -Luke Watson - Oshawott - Baelo
    -Arthur Maxwell Mc.Down - Mudkip - Nyan
    -Jasper Jake ‘JJ’ Wilson - Cyndaquil - Unimaginable
    -Hayden Williams - Torchic - Destined

    CHARACTERS - NURSE JOY & GYMLEADER.
    1NURSE JOY & 8GYMLEADERS.
    - Nurse Joy - Chansey - Cyborg
    -Violet Iris Lohan - Dragon type - Dragonair, Altaria, Garchomp & Fraxure - hour
    -Heather Greyson - Fire type - Houndoom, Flareon, Arcanine, Ninetales. - Unimaginable
    -Lucy Smith - Normal Type - Skitty, Kangaskhan, Whismur, Loudred - Baelo
    -Tara Rivers - Electric Type - Zebstrika, Pikachu, Electrode, Luxray - Kwijt
    -Darren Nathan Brooks - Dark Type - Sableye, Pawniard, Deino, Absol - Nyan
    -Damion - Fight type - Monferno, Heracross, Riolu, Machamp - Owlsome
    -Lexim Flight - Flying Type - Pidgeot, Tailow, Murkrow, Wingull. - LyraPhoenix
    -Blaine McKaren - Psychic Type - Gardevoir, Espeon, Xatu, Alakazam - huoriel


    KAART:



    WAAR BEGINNEN WE?

    De gymleaders [ALLE DUS] gaan een gesprek voeren, en maken de kinderen wakker op een veld, de scyther is een NPC en word bestuurd door iedereen, en hij speelt de leider enzo. De scyther kan communiceren dmv telepathie.

    [Maak allemaal een trainercard via KLIK]

    TRAINERCARDS.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 9:41 ]


    Giovanni

    Lexim Fligh flying gymleader

    Ik vloog dat kleine stukje van Road 1 op pidgeod met Murkrow naast me gevlogen. Ik was gewoon voor de lol aan het vliegen en nadat de laatste persoon in de gym is geweest had ik even behoefte aan vrije tijd.
    Ik gebaarde naar Pidgeot dat hij mocht landen en landde honderd meter van Dream city vandaan. Ik riep Pidgeod terug in mijn pokebal en rende de rest van het stukje naar het veld. Tot mijn verbazing lagen daar acht jongens en meisjes te slapen. Ik wilde naar 1 toestappen, maar bleef nu liever op afstand.


    Vampire + Servant = Servamp

    Destined schreef:
    Trouwens kan iemand snel mijn personage wakker maken :P
    Want ik lees: De gymleaders [ALLE DUS] gaan een gesprek voeren, en maken de kinderen wakker op een veld,
    Wat ik op zich wel irritant vind om mee te beginnen, want dan ben ik afhankelijk van leadertjes die bepalen wanneer ik wakker wordt.
    Zo dadelijk denken die gymleaders: Screw jullie! Wij gaan ons eigen verhaal maken! xD


    He, dit is ons Shine-momentje. Ons moment op het toneel, laat ons genieten :}


    I'd rather die my way, than live yours.

    [GYMLEADER 1 & WELKE STAD: Lucy Smith, Stad: 1: Dream City.
    GYMLEADER 2 & WELKE STAD: Lexim Flight, Stad: 2: Oakleaf town.
    GYMLEADER 3 & WELKE STAD: Darren Nathan Brooks, Stad 4: City of Death.
    GYMLEADER 4 & WELKE STAD: Tara Rivers, Stad 5: Bleuhill town.
    GYMLEADER 5 & WELKE STAD: Blaine McKaren, Stad 6: Havenland City.
    GYMLEADER 6 & WELKE STAD: Violet Iris Lohan, Stad 9: Sunset City.
    GYMLEADER 7 & WELKE STAD: Heather Greyson - Fight type, Stad 10: Easthill City.
    GYMLEADER 8 & WELKE STAD: Damion, Stad: 12, Downfire City. ]

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 19:36 ]


    Giovanni

    Huoriel schreef:
    (...)

    He, dit is ons Shine-momentje. Ons moment op het toneel, laat ons genieten :}


    Aahh goed punt, maar ik ben niet echt een voorstander die gememoreerd wordt als een van de acht trainers die de gehele RPG dood op het gras ligt. Ik hoop toch dat we enige rol van betekenis hebben, ook al sta ik achter de kassa van zo'n pokemarkt.
    Shinen jullie maar ff verder, ik blijf wel dood op het gras liggen samen met acht anderen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Aahh goed punt, maar ik ben niet echt een voorstander die gememoreerd wordt als een van de acht trainers die de gehele RPG dood op het gras ligt. Ik hoop toch dat we enige rol van betekenis hebben, ook al sta ik achter de kassa van zo'n pokemarkt.
    Shinen jullie maar ff verder, ik blijf wel dood op het gras liggen samen met acht anderen.


    Haha, ook een goed punt. Je kunt ook apart gaan doen en uit jezelf wakker worden :)


    I'd rather die my way, than live yours.

    Huoriel schreef:
    (...)

    Haha, ook een goed punt. Je kunt ook apart gaan doen en uit jezelf wakker worden :)


    Aahh dan doe ik dat wel, want het schiet niet echt op als ik dood op het gras blijf liggen.
    Daar word ik geen pokemon champion mee :P Hoewel het wel erg cool zou zijn als het op die manier zou lukken.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Baelo schreef:
    [GYMLEADER 1 & WELKE STAD: Lucy Smith, Stad: 1: Dream City.
    GYMLEADER 2 & WELKE STAD: Lexim Flight, Stad: 2: Oakleaf town.
    GYMLEADER 3 & WELKE STAD: Darren Nathan Brooks, Stad 4: City of Death.
    GYMLEADER 4 & WELKE STAD: Tara Rivers, Stad 5: Bleuhill town.
    GYMLEADER 5 & WELKE STAD: Blaine McKaren, Stad 6: Havenland City.
    GYMLEADER 6 & WELKE STAD: Violet Iris Lohan, Stad 9: Sunset City.
    GYMLEADER 7 & WELKE STAD: Damion - Fight type, Stad 10: Easthill City.
    GYMLEADER 8 & WELKE STAD: Heather Greyson, Stad: 12, Downfire City. ]


    [Mijn stad was toch Fistfull City? :') ]

    [Stukje komt zo!]


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Lucy Smith - Normal Gymleader.

    Ik wist niet hoe ik zou moeten gaan reageren, blij om weer kinderen te zien na zo een lange tijd. Ik heb al lang geen kinderen meer gezien, de laatste keer was euhm... Wanneer was dat eigenlijk? Toen ik er zelf een was denk ik. Ik mompelde wat in mijzelf wat onverstaanbaar was voor andere. Ik sprak een mannelijke leader aan met mijn soort van Britse accent. ''Hallo, bent u de nieuwe gymleader die dit jaar is aangekomen?'' Vroeg ik een beetje onbeschoft. De gymleader antwoorde en ik liep weer rustig weg. Ondertussen trok ik mijn jurkje een stukje omlaag zodat die wat beter zat. Al gauw ging ik de kinderen rond om te kijken hoe ze eruit zagen. De wind waaide door hun prachtige haar, ze hadden prachtige kleren aan. Hoe zullen zij zich gedragen, wat zou hun karakter zijn? Gesloten of open, ik zal er achter zien en moeten komen. Soms kan ik eng en kwaadaardig over komen bij de kinderen maar de Scyther heeft me geleerd hoe ik mijzelf kon veranderen.


    Giovanni

    Owlsome schreef:
    (...)

    [Mijn stad was toch Fistfull City? :') ]

    [Stukje komt zo!]


    [Ja sorry maar dit is het meest logisch.]


    Giovanni

    Darren Nathan Brooks - Dark Type gymleader.
    FLuitend ,met mijn handen in mijn zakken liep ik door Dream City. Het was een eind geleden dat ik hier nog geweest ben.
    Ik kijk naar Sebleye die naast me loopt en probeert mijn schaduw tepakken te krijgen,het was best een grappig zicht.
    Hij kwam niet vaak buiten,dus daarom liet ik hem toch eens een avontuur beleven,om hem te laten zien,dat buiten de gym ook leuk kan zijn.
    Eindelijk kwam ik aan ,bij het heuvelandschap waar we afspraken. Ik zag verschillende kinderen die lagen te slapen,die allemaal iemand dierbaars verloren zijn.
    Ergens vind ik het wel zielig voor hun,maar anderzijds,je moet niet blijven treuren. Ik zag Heater en Lexim al en ook Blaine.
    Ik keek naar de verschillende kinderen,maar Sebleye ,was al naar een mede gymleader gelopen.

    (Welke leader voor Darren en wie mag hij straks wakker schudden ;3 ?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lexim Flight

    Ik stond op een afstandje te kijken hoe de gymleaders van Dream city zelf, de gymleader van Downfire en de gymleader van Easthill zich over het veld liepen. Ze keken naar de nieuwe kinderen, maar mijn drang om erheen te gaan was gewoon niet genoeg. Ik besloot om toch maar mijn angst opzij te zetten en een ondje te gaan maken tussen de verschillende mensen. Het enige wat steeds in mijn achtehoofd bleef, dat ik iets moest doen maar wat?
    Murkow die van mijn schouder af vloog, vloog naar een van de mannelijke trainers en tikte zachtjes op het hoofd.


    Vampire + Servant = Servamp

    Damion - Fighting Gym Leader - Monferno, Riolu, Heracross, Machamp.
    [Streep er doorheen betekent dat hij die pokémon in dit stukje niet bij heeft, handig om erbij te zetten steeds?]

    'Oké Monferno, dat zag er al goed uit.' Monferno knikt blij terug. 'Wat dacht je van nog een Fire Punch?'.
    Monferno laat zich dat geen twee keer zeggen en gaat weer in de starthouding staan. Hij heft zijn arm en rent richting de steen. Met een krijs slaat hij op de steen in met een hevige Fire Punch. Ook van deze steen is niets over. Monferno draait zich om om nog een compliment aan te horen, maar zijn aandacht daalt al gauw af naar boven.
    'Wat zie je Monferno?'
    Monferno wijst naar boven en ik volgde zijn vinger. Recht boven me, tussen de bomen door, zie ik een Pidgeot vliegen. Niet veel verder weg zet de Pidgeot een landing in en er springt een Jongen van zijn rug.
    'Kom Monferno, volgens mij is dat Lexim! De laatste keer dat hij je zag was nog nog een schattige Chimchar!'
    Monferno springt omhoog van blijdschap en rent alvast vooruit, en ik volg hem in razend tempo.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 18:37 ]


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Blaine McKaren
    Toen een andere vrouw Blaine aansprak met een bekakt, brits accent en daarna plomps weer wegliep, trok hij z'n wenkbrauwen op. Pardon? Dat zijn absoluut geen manieren en hij was ook totaal niet van plan om op zoiets onbeschofts in te gaan. Hij snoof en draaide een half rondje op zijn hakken en liep naar een willekeurig kind heen. Hij ging op zijn hurken zitten en bestudeerde het kind. Wat was de bedoeling van Scyther om deze kinderen hier na toe te brengen? En waarom verzamelen alle gym-leaders zich hier?
    Blaine keek om zich heen om te zien waar Espeon uithing, spotte haar op een kleine 10 meter afstand en floot kort door zijn tanden heen. Espeon keek op en richtte haar oren naar het geleid, ontdekte dat het Blaine was en draafde op een sukkeldrafje naar hem toe. Toen ze bij hem was en ze het kind zag, snuffelde ze aan het hoofd.
    ''Espeon, gedraag je,'' zei Blaine op een bedrukte toon. Espeon draaide eenmaal met haar rechteroor en gaf toen een lik over het gezicht van het bewusteloze kind.

    (kies maar wie dit kind is. Maar wees op je hoede, Blaine is geen makkelijke.)


    I'd rather die my way, than live yours.

    [LyraPhoenix, wees even voorzichtig met het noemen van andere mensen in je stukjes. Je noemde dat mijn character ergens rondliep bij Dreamcity terwijl ik nog niks geschreven had. Lees wel alle stukjes goed door!]


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Owlsome schreef:
    [LyraPhoenix, wees even voorzichtig met het noemen van andere mensen in je stukjes. Je noemde dat mijn character ergens rondliep bij Dreamcity terwijl ik nog niks geschreven had. Lees wel alle stukjes goed door!]



    sorry ik reageer te snel ik had het al gelezen dan is dat stukje er niet dan schrijf ik wel weer verder.


    Vampire + Servant = Servamp