• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    El Diablo.

    Alex Gaskarth
    Ik dacht even na bij zijn vraag. "Rian, wanneer is die LA show?" Hij haalde zijn schouders op. Ook hij zou daar zijn geliefde weer zien. Opeens kwam Jack langs rollen zonder broek. "Over een week." "Thanks" zei ik tegen hem. Ik keek er neit echt meer van op. "Over een week zijn we in LA. Daar spelen we 3 shows en zijn we in totaal een week."


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    Ik hoor hem wat praten met een paar jongens en glimlach "Over een week zijn we in LA. Daar spelen we 3 shows en zijn we in totaal een week." 'oke gelukkig maar, misschien mag je hier bij mij slapen, ik heb alleen wel een nieuwe kamer genoot' zucht ik zacht. Ik kijk even rond maar zag Dan nergens


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Fijn dat je het leuk vindt' lachte ik. 'Ja, hij weet het. Hij moet nog beslissen, want hij heeft een relatie met ene Alex en ik snap dat ie die wilt houden. Ik respecteer zijn keuze' meende ik. Het was wel voor het eerst in jaren dat Justin Bieber iets niet kon krijgen wat ie zo graag wilde. 'Als Niall maar gelukkig is' knikte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie OFy

    "fijn dat je het leuk vindt' lacht hij 'Ja, hij weet het. Hij moet nog beslissen, want hij heeft een relatie met ene Alex en ik snap dat ie die wilt houden. Ik respecteer zijn keuze ik glimlach 'dat is erg goed van je''Als Niall maar gelukkig is'. 'ik vind het goed en knap van je dat je er zo over denkt en niet hun relatie eerst naar de maan brengt om je zin te krijgen. Ik verveel meee'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Ik vind het goed en knap van je dat je er zo over denkt en niet hun relatie eerst naar de maan brengt om je zin te krijgen. Ik verveel meee' ratelde Mackenzie door. 'Dat heeft iemand al bij mij en Selena gedaan, dus ik weet hoeveel pijn je er aan over houd. En trouwens, waarom zou ik dat doen? Het schiet niks op als Niall niet gelukkig met me is' grinnikte ik. 'Wat kunnen we doen' mompelde ik. Ineens tilde ik Mackenzie op mijn rug en begon als een gek door het gebouw te rennen. Op een gegeven moment kwam ik weer in mijn kamer aan waar Niall nog aan het bellen was. Stil, maar snel, legde ik Mackenzie op mijn bed en begon haar te kietelen voor de lol.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie

    Ik hlimlach en slaak een gil als hij me op mijn rug zet. Lachend en gillend maak ik me klein zodat ik niet bots. Uneens komt hij kamer in en begint me te kietelen. Hard lachend sneek ik Justin om te stoppen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Grijnzend begon ik door te kietelen en stopte ineens. Toen begon ik te prikken in haar zij, waarbij ik even grinnikte. Mijn snapback viel af en viel op Mackenzie. 'Dat gebeurd nou altijd' grinnikte ik. Ik haalde een hand door mijn haar en gooide de snapback aan de kant. Zo ging ik weer verder met kietelen en lachte even vermakelijk.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie

    'aaaaaaaaah stoppuhh stop' hard lahend proveer ik wat tranen weg te vegen. Ik probeer zijn vingers te ontwijken wat niet goed wilt lukken 'plieeeeeZ'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Goed dan' grijnsde ik en ik trok mijn vingers terug. 'Ben je zo ontroerd, dat de enige echte Justin Bieber jóú kietelt?' giechelde ik als een klein kind. 'Weet je, ik had nu thuis kunnen zitten en samen met mijn moeder een film kunnen kijken' zuchtte ik. 'Maar dat kan niet. Dus daarom ben jij het slachtoffer' lachte ik, waarna ik Mackenzie meesleurde naar de tvkamer. 'Welke film zullen we kijken?' vroeg ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    'goed dan. Ben je zo ontroerd dat Justin Bieber je kietelt.' grinnikend kijk ik hem aan. 'jaa hij is mijn leven'zeg ik dramatish. 'ik had met mijn moeder nu een film kunnen kijken. Dus ni ben jij mijn slachtoffer'zegt hij en sleurt me naar de televisiekamer waardoor ik grinnik. :heel jammer hoor. Zeg Justin do you know rltjat of iedereen altijd zolang een ziek gevoel met hoofpijn heeft na een hersenshake?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik ga morgen ochtend om half 6 's ochtends tot woensdag half 12 's avonds naar Rome met school. Ik heb wifi, maar weet niet of ik kan reageren]


    Bowties were never Cooler

    Justin Drew Bieber

    'Je moet echt een onderzoek laten doen, Mackenzie. Misschien heb je wel één of andere enge ziekte' lachte ik. Ik keek tussen de films en pakte Paranormal Activity |||. Het was een horrorfilm voor achttien plus. 'Wij gaan deze kijken!' kirde ik. Snel stopte ik hem in de dvd speler en de film begon. Grijnzend kwam ik naast Mackenzie zitten en volgde de film.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 16:52 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie

    Ik grinnik 'jakkes Jusrin het is de bedoeling dat je me geruststelt' verontwaardgend grinnik ik. Hij zet een film van achtien plus op 'schatteke ik ben pas dertien'protesteer ik 'en ik heb een helel aab horror


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Jammer dan' grinnikte ik. 'En trouwens, het zou toch kunnen? Misschien zie je dadelijk wel zo'n worm voorbij kruipen in je oogkassen die je hersens opeet. Dat bestaat echt, hoor. Heeft een vriend van me ooit gehad' knikte ik. 'Als je dertien bent moet je zelfstandig worden. Dit is een heel goede film' wees ik haar toe. Op het scherm was net te zien dat een geest de man vermoordde. 'Geweldig' fluisterde ik met pretoogjes.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie

    Met een vies geziht kijk ik hem aan 'dat is echt zoooo ranzig. Ieeeeeel'slaak ik krijsend en verstop mijn gezicht bij Justin zijn buik. :dat je dit leuk vind je bent raaaaaaaaaar'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan