• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    El Diablo.

    [heeey hoe gaat het liefie???]

    Niall Horan

    Nadenken. Je moet gewoon eens goed denken wat er allemaal is gebeurd. Ik snap het natuurlijk wel. Je hebt een relatie met Zayn gehad, je hebt nu op dit moment iets met Alex. Het is allemaal ingewikkeld' ik bijt op mijn lip en knik moeilijk. Ik kan wel heel cliché gaan zeggen dat je -je hart moet gaan volgen alleen dat doen de meesten toch niet. Denk eens goed na, Nialler' weer knik ik. Hij begint zacht Down te earth te zingen en zacht neurie ik mee. Zonder dat ik het merket was ik in huilen uit gebarsten. 'Ik weet ht niet, Justin ik weet het niet. Ik hou van Zayn ik hou van Alex en ik hou van jou maar van wie het meeste weet ik niet' snik ik best overstuur. Straks dacht hij datik van hem af wou maar dat wou ik niet. Ik wist het even gewoon niet meer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Wat beter, alleen het helpt niet echt dat ze de hele tijd rond me loopt vanwege dat we in de zelfde klas zitten]

    Justin Drew Bieber

    Toen ik merkte dat Niall ook huilde, stopte ik gelijk. 'Ik weet het niet, Justin ik weet het niet. Ik hou van Zayn ik hou van Alex en ik hou van jou maar van wie het meeste weet ik niet' snikte hij. Gelijk stond ik op en nogmaals trok ik hem in een knuffel. 'Rustig maar' suste ik. 'Je hoeft niet nu te kiezen. Laat hem allemaal maar komen. Neem een douche, neem een bad. Laat alle zorgen even van je afglijden' mompelde ik. Een glimlachje verscheen er weer op mijn mond. 'Kijk ons nou toch. Beiden huilend, hier staand' lachte ik zachtjes terwijl ik mijn tranen even afveegde. Bij Niall veegde ik zachtjes en lichtjes zijn tranen weg.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 13:20 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [nawhhhhhhhh je weet me te vinden..... en alsj e wilt kuunnen we ok samen in tinychat een chat voor ons maken.]

    Ik voel dat hij me in omhelzing trok en was blij dat hij niet weg gelopen was van me. 'Rustig maar' sust hij en ik merk dat ik rustiger word. 'Je hoeft niet nu te kiezen. Laat hem allemaal maar komen. Neem een douche, neem een bad. Laat alle zorgen even van je afglijden' ik knik maar ik had geen zin in bad of douche. ik zie hem licht glimlachen 'Kijk ons nou toch. Beiden huilend, hier staand' zegt hij lachend en zwak glimlach ik. Hij veegt zijn tranen weg en voorzichtig de mijne ook. 'Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen, ik bedoel Eerst liet Zayn me vallen, en nu Alex. Oke ik ben blij voor ze als ze beter zijn maar ik voel me zo alleen hier. Soms denk ik waarom leef je nog Niall, wat heb je hier te zoeken. Ik word telkens pijn gedaan en dan gebeurt er iets leuks en dan gaat het weer mis. Ik weet het niet ' stamel ik zacht en staar voor me uit. Volgens mij had juist Justin degene die hier zo moeilijk had moeten staan deon


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Perrie Edwards

    Snel spoel ik de wc door met mijn braaksel en ik kijk kort naar mijn make-up en kleding.
    Lipbijtend loop ik naar mijn kamer en begin te huilen als ik het zie. MIjn make-up laat zwarte vlekken achter en nog zacht na snikkend loop ik naar Zayn zijn kamer. Ik zie een drukte op de gang 'Hoi Justin' begroet ik hem kort en ik kijk Zayn aan 'kun je even komen' fluister ik zachtjes. Ik pak zijn hand en trek hem zachtjes mee naar mijn kamer. op mijn kamer laat ik de stick zien, het was geen grapje en dat moest hij weten. 'I-ik ben zwanger van jou' fluister ik zacht. Het was niet zo zeer dat ik geen kind met hem wou want hij zou de perfecte papa zijn maar meer het fijt dat we beide nog erg jong waren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    'kun je even komen' fluistert Perrie en ze trekt me zacht mee naar haar kamer. Ze laat een stick zien en mijn ogen worden iets groter. 'I-ik ben zwanger van jou' fluistert ze zacht en ik kijk haar aan. 'Serieus?' zeg ik en bijt even hard in mijn lip. 'Dat is.... Geweldig!' zeg ik en kijk haar glimlachend aan. Ik trek haar in een knuffel, 'je moet eens weten hoe blij je me maakt.' fluister ik..


    El Diablo.

    Justin Drew Bieber

    Wat had ik een medelijden met Niall. Een eetprobleem, zij liefdesleven liep heel raar, hij zag zijn beste vrienden nooit meer, zijn broer. Hij verdiende dit niet. Hij verdiende veel en veel beter.'Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen, ik bedoel Eerst liet Zayn me vallen, en nu Alex. Oke ik ben blij voor ze als ze beter zijn maar ik voel me zo alleen hier. Soms denk ik waarom leef je nog Niall, wat heb je hier te zoeken. Ik word telkens pijn gedaan en dan gebeurt er iets leuks en dan gaat het weer mis. Ik weet het niet' jammerde Niall. 'Zayn was een eikel. Welke debiel laat jou nou vallen? Hij weet niet wat ie heet laten gaan. Alex is weggegaan, daar kon jij niks aandoen. En weet jij waarom jij nog leeft? Omdat je dat verdiend hebt. Je bent een goed mens, en dat weet iedereen. Je doet niks verkeerd. Alles wat gebeurd is, is niet door jou gekomen. Jij hebt enkel geleden. Niemand verdiend meer een leven dan jij, Niall' sprak ik de waarheid.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [hahaha le drama, komt iemand tinychatten?] we gingen mijn kamer even vol hangen met de posters....

    Perrie Edwards typ bijna niall haah

    Als ik de stick laat zien worden zijn ogen groter, ik snif zachtjes 'Serieus?" hij bijt hard op zijn lip . 'Dat is.... Geweldig!' zegt hij en begint te glimlachen. Even ben ik verbaasd 'Dus je ' ik knuffel hem terug 'Je moet eens weten hoe blij je me maakt' dan dringt het tot me door. We worden ouders, papa en mama. Zayn en ik samen. Ik weet nog wel dat ik tegen hem gezegd had dat ik eerst wou trouwen voor ik kinderen kreeg maar het maakte. Ik snif weer 'ik ben blij dat je zo blij bent ik dacht dat je jezelf te jong zou vinden. volgens de test ben ik nu zes weken'

    Niall Bieber

    'Zayn was een eikel. Welke debiel laat jou nou vallen? Hij weet niet wat ie heet laten gaan. Alex is weggegaan, daar kon jij niks aandoen. En weet jij waarom jij nog leeft? Omdat je dat verdiend hebt. Je bent een goed mens, en dat weet iedereen. Je doet niks verkeerd. Alles wat gebeurd is, is niet door jou gekomen. Jij hebt enkel geleden. Niemand verdiend meer een leven dan jij, Niall' ik snik door zijn lieve worden. 'Dankje Justin, dus je vind het niet erg dat ik het nog niet weet.."


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    'ik ben blij dat je zo blij bent ik dacht dat je jezelf te jong zou vinden. volgens de test ben ik nu zes weken' zegt ze en ik laat het even doordringen. Nog 6 maanden en 2 weken... ik druk een kus op haar wang en streel over haar rug. 'Het komt wel goed.' mompel ik en kijk voor me uit. Ik was er nog niet zo zeker van, maar dat hoeft zij niet te weten...


    El Diablo.

    Perrie Edwards.

    Ik begin weer te glimlachen 'Het komt wel goed.' nu stroomde mijn tranen van geluk. 'We meoten het wel iedereen vertellen' zeg ik zacht. 'en een dokter bij de afspraak en hier weg komen' glimlach ik. Liefdevol druk ik mijn lippen op de zijne. 'Ondanks dat we nogal jong zijn ga jij de beste papa van de wereld worden en ik hoop dat we alles samen mogen doen.' zeg ik zacht en ga tegen hem aanstaan emt mijn hoofd op zijn borst. Ik zag het al voor me. Ons klein kindje in een mooi jurkje of pakje en dan ik in een trouwjurk en Zayn in pak als we ooit zouden trouwen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    'We meoten het wel iedereen vertellen en een dokter bij de afspraak en hier weg komen' glimlacht ze en ik knik. 'Het weg komen regel ik wel.' glimlach ik. Ze drukt haar lippen op de mijne, 'Ondanks dat we nogal jong zijn ga jij de beste papa van de wereld worden en ik hoop dat we alles samen mogen doen.' zegt ze zacht. Ik knik weer en sta doodstil als haar hoofd op mijn borst ligt. 'Anders ga jij het aan een paar mensen vertellen, nu?' stel ik voor..


    El Diablo.

    Perrie Edwards.

    "het weg komen regel ik wel' glimlacht hij. Ik grinnik als hij bevriest. 'Anders ga jij het aan een paar mensen vertellen, nu?' Ik knik. 'Zullen we anders samen gaan? Dan kunnen we het Cris vertellen' stel ik zacht voor. 'Weet je ik wou eerst altijd een vriend, samen wonen en trouwen en misschien kinderen en nu vind ik het eigenlijk helemaal niet erg dat er een mini Zayn komt.' zeg ik glimlachend. 'Hij of zij moet wel jou ogen en huidskleur hebben want dat is gewoon mooi'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    'Zullen we anders samen gaan? Dan kunnen we het Cris vertellen. Weet je ik wou eerst altijd een vriend, samen wonen en trouwen en misschien kinderen en nu vind ik het eigenlijk helemaal niet erg dat er een mini Zayn komt. Hij of zij moet wel jou ogen en huidskleur hebben want dat is gewoon mooi' zegt ze. 'Cris is nu ook weg, dus ja... Ik zou sowieso nog langs Niall gaan, misschien moet je slapen, je ziet er moe uit.' zeg ik...


    El Diablo.

    Perrie Edwards.

    'Cris is nu ook weg, dus ja... Ik zou sowieso nog langs Niall gaan, misschien moet je slapen, je ziet er moe uit.' Ik knik even 'Ik ben eigenlijk niet moe' grinnik ik zachtjes. 'Maar wacht nu mag ik geen alcohol' pruil ik knipogend naar Zayn.'Wil je het je ouders vertellen via skype of hoe wil je het gaan doen?" vraag ik hem en kijk even omhoog


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Dankje Justin, dus je vind het niet erg dat ik het nog niet weet..' Hoofdschuddend keek ik hem aan. 'Natuurlijk niet. Ik verwacht ook niet dat je voor mij gaat kiezen, want ik durf te wedden dat Alex veel meer voor jou betekent. Ik heb geduld' knikte ik. Even fronste ik en lachte weer vrolijk. 'Alles komt weer goed, Nialler. Alles komt weer goed' beloofde ik hem. 'Ik ga wel even douchen. En jij? Jij gaat nadenken' grinnikte ik. Mijn gitaar die er nog stond pakte ik van de standaard af om hem zo meteen in mijn kamer te zetten. 'Tot zo' floot ik, en vervolgens liep ik naar mijn kamer en zette mijn gitaar daar neer. Neuriënd liep ik de badkamer in en zette de douche aan. De deur hoefde toch niet op slot, wie kon er nou binnenkomen? Nou, eigenlijk iedereen maar ik verwachtte niet dat iemand het ging doen. Ik kleedde me uit, haalde even snel een hand door mijn haar en ging in de douche staan. Het hete water prikkelde op mijn huid. Opeens realiseerde ik me pas wat er allemaal was gebeurd. 'Dit is nog eens een raar leven' mompelde ik in mezelf.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.

    Natuurlijk niet. Ik verwacht ook niet dat je voor mij gaat kiezen, want ik durf te wedden dat Alex veel meer voor jou betekent. Ik heb geduld' ik knik dankbaar. Hij lacht vrolijk'Alles komt weer goed, NIaller. Alles komt weer goed' beloofde hij 'ik ga wel even douchen. En jij? Jij gaat nadenken' grinnikt hij 'tot zo' met zijn gitaar wandeld hij de kamer uit. Ik liep naar mijn kamer en liet me op bed vallen. De familie van Dan negeerde ik even voor de makkelijkheid, ik gunde hem ruimte dus hij moest hetzelfde doen. Dat zijn familie hier was prima, zolagn ze mij met rust lieten. Zuchtend staar ik naar het plafond. En nu? Ik pakte mijn mobiel en belde naar Alex. Geen Alex, voicemail. 'Alex wil je me terug bellen ik wil met je praten' spreek ik in. Zuchtend sta ik op en besluit me maar wel even te douchen. IK pakte een joggingsbroek en ondergoed met sokken en liep naar de badkamer die ik dicht draaide. Ik zet de kraan aan en kleed me gauw uit voor ik luidzingend onder de douche ging. 'Weeeeee are never ever ever getting back together you go talk to your friends talk to my friends talk too meee but weeeeheee are never ever ever!' luid zing ik het nummer. Het was een lekker nummer met uithalen. Tegen het einde spoelde ik de zeepresten van mijn lichaam en trok mijn broek aan. Zo zeg ik had het warm! Dat kwam niet vaak voor. Ik besluit alvast naar Justin zijn kamer te lopen en gewoon te zitten. Met mijn haar nogal rommelig en door de war en ontbloot boven lijf liep ik naar zijn kamer. 'Niet schrikken ik zit op je bed' roep ik richting de badkamer die hij weer niet dicht had gedaan. Mijn haar was lelijk, het was zo lang geleden dat ik het geverfd had. Ik had nog kleine puntjes blond en de rest was alweer bruin, snel zet ik mijn pet op. Voila dag lelijk haar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan